-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #7775 üzenetére
na ja. ez az autó igényli, hogy törődjenek vele. szóval hetente, max kéthetente el kell menni vele valahova, vagy pedig rátenni 2-3 napra csepptöltőre. a mai 700km-es, nagyrészt autópályás+budapesten araszolós, illetve némi országutas túrát 7.6-os átlaggal tettük meg. 3 emberrel, teli csomagtartóval. szerintem korrekt egy két tonnánál is többet mozgató, automata váltóval megáldott 200 lóerő körüli motortól.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #7777 üzenetére
saabot ne. egy kollégám évek óta nyúz egy 9-5öst. nagyon szar autó. összeszerelési minőségben bármelyik francia autó magasan veri. nem szereti, bmw-t akar helyette.
az audi már inkább, az kevésbé zsákbamacska.
a helyedben clk mercit, vagy valamilyen volvot néznék meg. 2.5 millió körül szép darabokat lehet kapni. esetleg titkos adu ászként javasolnám a renault vel satist. nissan v6 benzinessel, vagy a 2 literes turbós benzinessel. a 3 literes dízel melegedési problémákkal küzd, a 2.2-es meg szimplán szar. egyébként irtó kényelmes, és nem túl a háklis. a benzines motorok szuperek, az autó nagy része a laguna 2-vel közös alapokon nyugszik, az pedig szintén nem rossz konstrukció. a hírénél sokkal jobb. -
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7777 üzenetére
mér 2.5é már kapsz e36 mat.....1 évre örültség valami átmenetit venni amin bukni fogsz árban szerintem is.
Saab>>néztem én is...nekem is bejön...olvass egy két népítéletet.....kb 1.5x drágább hozzá a szervíz mint a bmw.hez és hibaérzékenyebb is.
egy 1.8-2.0 t nekem is jöhetne.alfa jtd>>olasz és dízelt és használatan???..sokat ittál??
c220 kompressor>>biztos jó lehet sok van belőle az uton, de pont a konkurencia???
Honda>>jó jóóó de nem német és nem bmw.
Seat>>egy leon jöhetne nekem is de nem tdi.1.8 t
1.5é viszek el a tiédet??..az elég harmatos nem???...2.5é már kapnál bmw.t akár átmenetit is.pl:e46ból valamit.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7801 üzenetére
az 1 oldallal előbb fikázott tdi.
azt akarod egy 25ös letoljon mindig az uton.
20as nem számít nagy benzinesnek. 7-8cal elmegy.328cal még mindig ott van akkor.
turbos benyás soha enm fog keveset enni pláne ha ki is használód.
dízelből meg használatat tudsz venni 2.5ért.vagy más márkából 2.5é uj kis dízelt de az elég degradáló visszalépés lenne.
330d sosem emgy el 6literrel. a 20d talán."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #7804 üzenetére
Jók az A4-esek, és talán olcsóbbak is, mint az E46-ok, de ezekkel az 5-6 literes fogyikkal álomvilágban jársz. Az eddigi írásaidból kiindulva úgysem fogod tudni megállni, hogy ne cibáld meg a fülét. Úgy meg már kb annyit fog fogyasztani mint a 28asod. Ne feledd, hogy a quattro hajtás is eleve megdobja 1-2 literrel.
Ha a jó fogyasztásra gyúrsz vegyél valami szívó négyhengeres benyásat, vagy szervízkönyves, leinformálható dízelt. -
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7803 üzenetére
én továbbra is azt mondom meg fogod bánni.ugyis hajtani fogod.akár dízel akár benyás ha a turbó képességeit nem hazsnálód ki ami ugye fogyasztásnövekedést okoz akkor nagyon nem fognak azok menni ugy ahogy te akarod.
Nem tudom mi a gondod a 528cal.költsége se sok fogyija se megy is.5.5-6 liter egy 3.0d.től??...azért ne álmodozzunk....8 alatt sosem fog elmenni.... a 20d ha kíméled akkor 6 liter.
25ös lenyom akkor is ha belekerül a chip mivle ő kihasználja az autoját te meg nemturbos benyás kis cm3 fogyaszt keveset feljebb nem hiszem.
látod mondtama saab zsákutcsa.Vandit>>ezen a piros németen undormány az első lökös.nekem nem jön be ha a bajuszléccel integrálva vana lökös.
A 800e.s hazsnáltautos 325i az nyerő én is néztem.ha beleveszem csak a 4 felni az árának a negyede minimum. ...ha fogyit 12 környékére teszed akkor erősen megnézős kategória.A másik porba ültett fekete nekem nem jön be.széttépik a magyar utak.
7817>>kellett egy rivális az rs6nak...meg is van
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #7830 üzenetére
jaja, mindig van valami.
nálunk most a pdc bal középső szenzora szart be, nemsokára csere.
de zörög már valami fűtéskeringető szivattyú is (szerencsére csak valami segédszivattyú), az is csereérett...és a hátsó benzinpumpát is ki kell cseréltetni, mielőtt elmegyünk síelni.
utána remélhetőleg nem lesz gond egy ideig. -
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7830 üzenetére
ezek nem nagy hibák....
szervoval mi is volt a gond???..rengeteget mész a kocsival ennek ára van
abs szervo nélkül még bőven nem maradsz ott az uton.De ha lehal egy turbo a dízelen akkro valszeg igen.
ilyen alapon nekem el se szsbadna indulnom....hidrótőke, fűtéscsap, benyaszűrő netán pumpa...tán hengerfejtömítés is, első gátlók ami csak így hirtelen beugrott.szerintme lassna hátsó dob.pollenszűrő.váltószimeringek.mindne igaz gömbcsuklók és első féltengelyek.abs jeladó. kb = kocsi mostani ára.
ezek mind olyna dologok amikkel bőven el lehet menni, mert ugyis jelét adják ha súlyosbodika szitu.nem kel tartanod szerintme neked semmitől. 3 év fölötti kocsitól ne várd hibátlan lesz, nemhiűba annyia gari mindenhol, max. 5 év....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7843 üzenetére
vagyis a vége az lesz marad a mostani mert egy jó autó jó fogyasztással a teljesítményéhez képest.ennyi.látod hogy igazam van.még 1 millával többért se találsza támasztott kitételekkel az igényeidnek megfelelő autot.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Voyage
aktív tag
válasz MPowerPH #7833 üzenetére
Az első linkeden szereplő S60 az a miénk.
Faterom autója, ha gondolod, gyere el, nézd meg. 13-15literes fogyasztás baromság. Pesten 11 max 12 literből eljárt vele több, mint fél évig. Nyáron pályán kb végig 140-es tempónál kijött vele 7.6l-es átlag fogyasztás, és ebben benne volt sok határnál állás, meg bp is oda-vissza.
90 körüli tempónál kb 1500-1600-at forog, turbó még nem megy, fogyi kb 7liter körül van. Ha úgy nyomod, hogy a turbó is megy, akkor felmegy 9-ig simán.
Tökéletes állapotban van, csak pesten apeh parkolóban(faterom ott dolgozott...) párszor valami vadbarom megsúrolta az első lököst.Második linken levőt kiváncsíságból megnéztem, iszonyatosan nagy kamu az a 100k fölötti km, belül minden totál szétkopva, motor is csúnyán szól, nem véletlen annyi, amennyi.
2.5T egyébként elcseszett egy motor lett, 9 lóval több, mint a 2.4T és jóval többet fogyaszt, hangja is csúnyább.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz MPowerPH #7854 üzenetére
13 liter volt a max, amit fogyasztott eddig, akkor apám nagyon sietett, padlóval tolta debrecenből pestre...Jó, majdnem padlóval.
Turbó mikor megvettük, akkor lett cserélve, előtte kb 3000km-el, azóta 16.000 ment bele, kb 1 éve. Talán másfél éve...
És ez garantáltan nem volt tekergetve az óra, volvo hungáriánál volt szervizelve, meg is lehet nézni.
Tavaly ősszel váltó rakoncátlankodott, előjött az automata típushibája, megcsinálták, valami 200 körül, azt mondták, ez innentől megint több, mint 200.000km-et bír, ha a többi cucc is bír benne ennyit.
Fékek most lettek cserélve 1 hónapja kb, meg minden tipp-topp állapotban van rajta. Megy mint a golyó, és ahhoz képest nem fogyaszt sokat, és mivel 5 hengeres, hangja is szép, kiegyensúlyozott, és kb 100-nál 1700-at forog...
Egyébként 2.6 körül el lehet vinni, és azért ennyi, mert tény, van ugyanilyen kb 400-al is olcsóbban, de kitudja mennyi km van benne, hányszor volt törve, stb-stb-stb....Ez meg tipp-topp, annyi, hogy koszos...
Írj privit, aztán gyere el, nézd meg, szinte minden nap megnézheted, délután.
És mivel fater generalinál van, nagyon jó biztosítást is tud rá intézni jövőre.
Csak neki merci a gyerekkori álma, és végre be akarja váltani...http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #7895 üzenetére
Az a 200Ft 10 literenként tényleg számottevő, tedd el perselybe - jól jön majd, amikor a kopó dolgokat cserélteted a futóműben
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #7897 üzenetére
Sok az első futóművében a kopó alkatrész - de nem véletlen, hogy annyira kényelmes, jó útfekvésú autó. Ami gáz, az az itthoni utak állapota - sajna nem aknamezőre tervezték az E46-okat sem...
Azért az elég vicces, hogy nagy köbcentis, nem középszerű autókkal fillérb@szóskodtok a fogyasztásuk miatt
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #7895 üzenetére
az x3 2.0d és 3.0 esetén akár 4 liter különbséget is írnak sok helyen. ami azért elég durva, a 3.0d-vel nem nagyon jössz ki 9 liter alatt sehogy sem.
a 2.0d meg elmegy talán 7-8 liter között. végülis majd 1800kg....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #7905 üzenetére
Passzolnám a kilométert, nem vagyok jós, de borítékolható, hogy évente egyszer-kétszer biztosan a futómű miatt fogsz a szervizbe menni, nem azért, hogy pacsizz a szerelőddel. Nem feltétlenül kell mindent egyszerre cserélni, de a külső gömbfejek érzékenyek, a jobb oldaliak pedig ( mint kis hazánkban minden autónál ) gyorsabban használódnak ( azon az oldalon legsz@rabb jellemzően az út mindenhol. )
Bosszantó.
E36 kompletten megúszható 120-150 körül, ha nem feltétlenül ragaszkodsz a gyári dolgokhoz - az E46-nál nem tudom hogyan alakulnak az árak, de azt valószínűnek tartom, hogy nem olcsóbb... Szerviztől is függ.
E36-nál tudják cserélni a lengőkar középi és szélső gömbfejet - ha E46-nál csak a lengőkart tudják, akkor az szépen felszorozza az alkatrész árát is.
Kérdezd Vangelist, Neki E46-ja van
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #7905 üzenetére
tudom, unokatesóm is 320d-vel jár, 5.3 körül van az átlaga.
én viszont kifejezetten suv-ot akarok (x5 már használhatatlanul nagy), és nem személyautót. nagy, kényelmes, biztonságos, nyugodt, magasan ülök, senki sem akar legyorsulni, leszorítani.
ha pedig kanyarogni akarok, motorra ülök. ezért nekem az autózás már teljesen másodlagos lett, ennek megfelelően az igényem is teljesen megváltoztak.
azt tudom hogy egy x-es nem fog ugyanazzal a motorral úgy fogyasztani mint egy hármas, de ezt elfogadtam, ennyi a kényelem és a biztonság ára. ha 7 literrel elmegy, nekem az már királyság, amúgy is 9-12 liter benzinhez szoktam 8500-as szervíz intervallumokkal.
ennél meg asszem 30e km a szervíz.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
venember83
nagyúr
válasz MPowerPH #7895 üzenetére
Be lehet mérni, de a gázolaj minősége határozza leginkább meg a porlasztók élettartamát, ergo egy rossz tankolással (nem is kell tudnod róla) simán gallyra vágod az egész motort. És természetesen ha egyik porlasztót cserélni kell, akkor nagy valószínűséggel azonnal vagy nagyon rövid időn belül cserélheted a többit is, szép dolog az, minél több henger, annál nagyobb élvezet kicsengetni a nem kevés dellát. Ha nem használod üzletszerűen a dieselt (többtízezer km évente), akkor korántsem éri meg az esetleges, de előbb-utóbb mindenképp bekövetkező komoly fenntartási költségek miatt, de a te dolgod.
Különben 528i mikor eszik nyolc litert? Autópályán nyolcvanas tempóban egy azt szállító kamion belsejében lekapcsolt motorral?
-
tibi666
senior tag
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #7939 üzenetére
a volvo turbómotoroknál nagy a turbólyuk, ezért reagálnak furán a gázra.
viszont én meg kezdek benzinesben gondolkozni.
a dízel mire igazán hozzákezdhetne, kifullad.
ma is elkezdtem 3-asban 50-nél előzni, 110-nél már kapcsolhattam a negyediket.
hiába van nagyon nagy vehemencia, ha váltással szakítanom kell.mondjuk az nem rossz, ha ötödikben 130-nál nyomok egy padlót, és nemsokára 230-nál tartunk. ezt azért egy benzines nem tudja.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #7944 üzenetére
st220 tényleg jó, bár szerintem az sem igazi sportgép. futóműben viszont már az alap nem st is nagyon pöpec, már az 1gen foki is rohadt jó volt, mondjuk ott a váltó tönkrevág mindent. de magyar utakra az st a 18-as felnivel??
én már a bömbinél is olyan teljesen gyári állapotút keresek, amin még véletlenül sincsen extra felni méret, a gyári 235/55r17 is bőven elég. akkor egy /50 vagy /45r18-as a mondeon gyilkos lehet. főleg ha bp-en vagy...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #7955 üzenetére
mert budapesten megfogod útálni...
ezt komolyan mondom. először élvezed, de napi használat mellett a beton futómű, a peres gumik.. aztán egyre inkább rájössz, hogy kezd zavarni a pocsék minőségű út, hogy nem tudsz 1 km-t se úgy menni, hogy ne kerülgesd a kátyúkat, csatorna fedeleket, a keresztbordák felütnek, a vasúti átjárok is agyrém..
sajnálod már az autót, mert érzed, nem oda való, neked meg már mindened tele, hogy 2 métert se tudsz úgy menni, hogy ne szakadjon le a veseköved..
szomorú, de sajnos ez van. csak azért mondom, mert úgyis ez lesz, ha ilyen autóra adod a fejed. sajnos (vagy sem) egy idő után a józan paraszti ész felül kerekedik az érzelmeken.
és nem biztos, hogy ez az érzelmi döntésed a pénztárcádra nézve előnyös döntés lesz. persze, ha megengedheted, hajrá, mert jó dolog egy sportgép.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Vandit.
addikt
válasz MPowerPH #7962 üzenetére
Ez oké, de én nem alázási szempontokat venném figyelembe, hanem a kényelmit.
Nálam ez előbbre van, minthogy "streetracerkedjek", mint a sok vérpistike szervdonor jelölt.
Amúgy a 170 lovas E92-höz sem éreztem annyira lomhának az autováltót, persze ez nézőpont kérdése.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
válasz MPowerPH #7964 üzenetére
Jó a fogyiban igazad van, viszont a kényelem megér ennyit, persze szigorúan szvsz.
Gyorsulgatásra E36 M3-at vennék inkább.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #7967 üzenetére
,,De pl. dieselhez én is csak automata váltót vennék"
Én meg nem. (Persze egy komolyabb utazóautó az más) Van egy rakás sportosra szabott dízel autó ami elég suta lenne automatával. Meg amúgy sem szeretem az automatát bár kétségtelen, hogy egy dugóban araszolva aranyat ér.
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Milyen videókártyát?
- Milyen autót vegyek?
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen széket vegyek?
- Politika
- Diablo IV
- Milyen routert?
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen