- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Újabb robottaxis balesetekre derült fény
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Padavan firmware
- Windows 11
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Linux - haladóknak
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimi57
őstag
válasz MoP_FX 57 #49617 üzenetére
Lehetne erről az olaj témáról még vitatkozni. Amit leirtál az mind ok. Az optimális kenés esetén, ha valamelyik komponens változik máris borul a bili. Csak a lényegesebbek: illesztési hézag, felületi minőség, fordulatszám, terhelés, hőterhelés, olaj minőség. Nem az új motorok esetén ajánlom a nagyobb viszkozitást. Egy 200 ezret futott motornál két alapvető komponens megváltozik: az illesztési hézag és a felületi minőség. Ez nemigen érdekli a mérnököket, a garancia lejárt. 20 éve valszeg még okosabbak voltak, vagy akkor még nem volt olyan olaj ami kibirta a 30 ezres csereperiódust. Most van, csak a motor nem birja ki. Sokat futott motorok esetén nem önámitás a nagyobb viszkozitás, ez egy gyakorlati tapasztalat és az elmélet is alátámasztja. A megnövekedett illesztési hézag és a felületi minőség miatt szükséges a nagyobb viszkozitás. A nagyobb résolaj veszteség miatt a higabb olajok itt elvéreznek.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen