Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    válasz localhost #24783 üzenetére

    Köszönöm megértésed / együttérzésed, komolyan, de a probléma az, hogy nem is látja, mintha nem lenne csatlakoztatva az eszköz a notiba, (ilyesmi hiba lehet)

    Elhiszed, hogy ideges lettem? (mindent kiprobáltam / megcsináltam amit csak lehet, hiába vinném be akár "service" -be nem tudnak vele mit csinálni... (dolgoztam számtech service-be is)

    Az a baj, hogy ezek is gyártósoron mennek (Singapore...vagy mi a szösz) - kis szűkszemüek 1 tál rizsért kb.)... és néha 1-2 dolog kimarad , tudom sokat dolgoztam nagy elektronikai multi-cégnél (műszerész,javító) láttam már sok dolgot... :)
    Hiába a kiindulás helye USA ha Kínába olcsóbb a munkaerő oda viszik a terméket gyártani :)

    Most leveszem a Notiról ami "felhasználói" szinten levehető és belenézek a csatlakozásokba (ami látható) és hátha....(találok valami hibát / kicsúszást)

    L

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Új hozzászólás Aktív témák