Új hozzászólás Aktív témák

  • tresh

    addikt

    válasz EQMontoya #4070 üzenetére

    :K Ez szerintem jó példa:

    Szerk: 1 db autóért baromság kimenni :))

    Így számoltunk:

    Az autó kinti értéke
    kb. 320-350 000 Ft
    Hazaút
    Osztrák és magyar autópálya-matrica kb. 6000 Ft
    Üzemanyag 700 kilométerre kb. 19 000 Ft
    Táplálkozás az úton 6000 Ft
    Próbarendszám 4 napra 20 000 Ft
    Összesen 51 000 Ft

    A költségek részletesen
    Tényező Költség, Ft
    Az autó értéke 320-350 000
    Kiutazás költségei (Üzemanyag oda-vissza 1400 km, útdíjak, étkezés) 50 000
    A hazaút költségei (P-rendszám, útdíjak, üzemanyag, étkezés) 51 000
    Illetékek és adók
    Vagyonszerzési illeték 33 300
    Regisztrációs adó 68 000
    A regadó befizetésének banki költsége 1100
    Egyedi forgalomba helyezési engedély 22 800
    M1 kategóriájú jármű forgalomba helyezés előtti műszaki vizsgálata 16 290
    Forgalmi engedély 6000
    Törzskönyv 6000
    Rendszámtábla 8500
    Hátsó érvényesítő címke 585
    Állami terhek összesen 162 575
    A teljes forgalomba helyezés ügyintézőjének megbízási díja (NKH- és NAV-ügyintézés, vizsgáztatás, okmányiroda, P-rendszám a vizsgához) 25-35 000 Ft
    Mindösszesen az autó árán felül 288 575-298 575 Ft

    Qru: amikor enyémet hoztam osztrákiából akkor hoztunk még 3 db-ot dájcslándból és szépen határig német ideglenes rendszámmal lehoztuk osztrák magyar határhoz haver átjött Győrből a teherautóval feldobtuk őket oszt jó napot :) Így valami 20k ra jött ki a költség a 4db kocsira lebontva (papír nélkül csak a német rendszám meg az úti költség) Az itthoni papírozás meg okosba 2 nap alatt meg volt annak az ára "ember függő" :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák