- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- HBO Max & OD topic
- Milyen program, ami...?
- Windows 10
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózati / IP kamera
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Aliexpress tapasztalatok
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Milyen routert?
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
HuTi.HUN
tag
válasz Formaster #22369 üzenetére
Muszáj kiírnom, mert megőrülök. 1 hónapja voltam horpadásjavítónál, de azóta is lett már 1 alig látható az utasoldali ajtón. Évi 2 alkalommal biztos, hogy ki kell húzatnom párat. És persze azonnal észreveszem a legkisebbet is, utána pedig már nem tudok máshova nézni.
Mindezt úgy, hogy mindig a legmesszebbi helyre állok, a sor végére, ahol már max 1 oldalról tudnak mellém parkolni. Ez is csak arra elég, hogy a fényezést ne verjék le. Parkolhatok a tök üres parkoló legtávolabbi helyére, fél óra után akkor is ott áll 20 centire a kocsimtól valami szakadt hulladék. Ha látom, hogy olyan kocsi parkolt mellém, amiben gyerekülés is van, akkor már tudom, hogy ráb*sztam.
Lassan úgy érzem, hogy itthon kár bármire is vigyázni, mert mások úgyis elcseszik.
A hozzáállásról meg annyit, hogy a héten láttam egy öreg fószert egy kombi Volvóval úgy parkolni, hogy a szemben álló autónak eltörte a rendszámtábla keretét, benyomta a rendszámot, stb. Szóltam neki, hogy talán egy cetlit illene hagyni, erre szabályosan fenyegetőzni kezdett, hogy nekem semmi közöm hozzá és mit képzelek.
-
HuTi.HUN
tag
válasz tabaga #22417 üzenetére
Nem lenne olcsóbb tiszteletben tartani mások értékeit, mint "bevásárló" autót fenntartani?
Én akkor sem csapom rá, vagy támasztom a mellettem parkoló autónak az ajtómat, ha esetleg olyan kocsival vagyok, aminek mindegy lenne. Abban nőttem fel, hogy más tulajdonát is annyira tisztelem, mint a sajátomat.
Sokan vannak itt, akik olyan autóval rendelkeznek, aminek nagyobb az eszmei, mint a forgalmi értéke és ennek megfelelően aránytalannak tűnő összegeket költenek a szép állapot fenntartására. Nem Concours d'Elegance különdíjas felfoghatatlan értékű autókról van szó, hanem használati tárgyakról, amikre az átlagnál kicsit jobban vigyáznak.
Annyira minimális erőfeszítést igényel egy ajtó normális kinyitása, hogy sok esetben én már a szándékosságot is képes vagyok belelátni.
Hogy ne legyen teljesen off topic, lemostam az autót.
De ez túl átlátszó, szóval ha valakit érdekel, akkor elárulom, hogy kb. 2 hete hátsó fékbetétet és tárcsát cseréltem az autón és gondoltam kipróbálom a kerámia fékbetétet. Jurid White volt éppen raktáron, a gyári is Jurid volt, szóval gondoltam annyira nem lőhetek mellé. Kevesebb fékport ígér, ez gondolom minden kerámia betétre igaz lehet. Egyelőre nem mondok véleményt, szeretnék várni pár hetet, néhány mosást.
Ha bejön, akkor előre is mindenképp kerámiát fogok rakni.
-
HuTi.HUN
tag
válasz szekra #22744 üzenetére
Előttem jól írták, ha megfelelően le van fújva Plasti Dippel, akkor nagyon fog hasonlítani a gyári, eredeti felülethez. Ha ez a cél, akkor én mindenképp használnék hozzá való alapozót is, mert akkor valamivel tovább is fogja bírni.
Én személy szerint lefóliáznám, ha már amúgy is szét kell szedni. Tekintve, hogy olyan helyen van, ahova gyakran nyúl az ember, előbb-utóbb a Plasti Dip is így végzi. A fólia sokkal tartósabb, bár a tapintása más lesz.
Vagy marad a natúr, kissé fényes felületű műanyag. Ha nem zavar, akkor az a legtartósabb.
Vigasztaljon a tudat, hogy BMW-ben és Merciben is előfordult egy időben ez a gumi bevonat, csak sokkal kevesebb helyen. Én a W211 világításkapcsolója körüli betéten találkoztam vele, ott maga a bevonat átlátszó és festett piktogramok vannak alatta, szóval kénytelen voltam sima alkohollal és sok dörzsöléssel leszedni, nehogy lemossam róla.
-
HuTi.HUN
tag
válasz Imibácsi #22793 üzenetére
Én nem tapasztaltam elektrosztatikus feltöltődést, szerintem is baromság. Porszívónak sosem használtam, csak kárpittisztító módban és leginkább a szabadban, vagy a garázsban működik.
Arra, amire én használom, tökéletesen megfelel. Van pár autó a családban, 1-2 havonta biztosan ki kell vele tisztítani az egyik kárpitjait, illetve megcsináltam azóta az összes itthoni szövetkárpitos bútort is.
Amíg Puzzit béreltem, addig mindig össze kellett hangolni, hogy egy nap alatt a lehető legtöbbet hozzam ki belőle. Nem mondom, hogy ez van olyan jó, de a normál használatból eredő szennyeződéseket könnyedén kiszedi.
-
HuTi.HUN
tag
Annyit promózzák már a facebookon ezt a Lotus -t, hogy eldöntöttem, teszek vele egy próbát. Utánanéztem és ahogy látom ez ugyanaz a termékcsalád, ami külföldön Pearl Waterless néven fut, a Detaling World-ön jókat is olvastam róla, szóval remélem használható.
-
HuTi.HUN
tag
Jelentem, ma kipróbáltam az agyonreklámozott Lotus cuccokat!
Azt a csomagot rendeltem, amiben van egy univerzális tisztító, egy üvegtisztító és a lila színű nano folyadék, ami tisztít és valami sealer is egyben. Nem volt világos, hogy a lila előtt az univerzálissal kell-e "lemosni" az autót, de arra jutottam, hogy normális esetben nem. Az "Ultra Nano" elvileg tisztít és valamiféle bevonatot is képez.
A tapasztalataim röviden: Nem tudom azt mondani, hogy nem működik. Van egy olyan érzésem, hogy a munka nagyobbik részét a jó minőségű mikroszálas kendők végzik, azok "nyelik" el a szennyeződést, ahelyett, hogy görgetnék maguk előtt. De a tisztítószerekről ezzel együtt is jó véleményem van. Az univerzális tisztító lazán leszedi a fékport a felniről, az üvegtisztító is van olyan, mint a drágább fajta autós üvegtisztítók. Az Ulta Nanoval való "mosás" meg érdekes élmény. Be kell nedvesíteni vele a kendőt, majd az elemre is kell permetezni és szépen hosszában, kígyózva letörölni. Nem bíztam benne, a kárt minimalizálva gyakran hajtogattam a kendőt, de így is csak 5-öt tudtam elhasználni (5 csomagot vettem, tehát 25 van. 4-et ki se bontottam végül). Ha elkészültél az adott elemmel, utána egy száraz kendővel le kell törölni, mert foltosra szárad.
A végeredmény abszolút kielégítő. Úgy gondolom, hogy igazán koszos autót nem mernék vele lemosni. Az enyém poros volt, illetve a nedves útról felszedett egy kis koszt is, de teljesen vállalható volt előtte. Meggyőzött, hogy egy előmosott, vagy nem túl koszos autót helyesen használva nem karcol össze. Igazából arra kerestem megoldást, hogy mivel egészíthetném ki, vagy fejezhetném be a téli, pénzbedobós autómosást. Ez most alkalmasnak tűnik arra, hogy otthon a garázsban befejezzem az előmosott autót.
Még annyit hozzáfűznék, hogy az erősen teleshop-szerű reklámszöveg és a sok Facebookos hirdetés miatt erősen szkeptikus voltam. Hozzá vagyok szokva, hogy ha valamit ennyire nyomnak, az csak gagyi lehet, de ez egy egész korrekt termék. Nem váltja meg a világot és a kozmetikában sem gondolom, hogy ugyanezzel dolgoznak, de bizonyos helyzetekre jó megoldást jelent.
[ Szerkesztve ]
-
HuTi.HUN
tag
válasz #00809728 #23587 üzenetére
Van rá kereslet és szerintem az ügyfelek is marha elégedettek. Aki nem látott még igényes munkát, az már ettől is lefossa a bokáját. Szerintem a legtöbben azt se tudják, mi az a hologram, csak csillogjon, úgyis betolják másnap a legszarabb, legolcsóbb gépi mosóba.
A fent említett úriember munkái is ilyennek tűnnek. Ügyesen fotóz, nyilván a tulaj is nagyon örül a látványos eredménynek, de egy szakember számára ez jóindulattal is csak félmunka.
-
HuTi.HUN
tag
válasz ACAB95 #24346 üzenetére
Én egy W212 E220CDI-be szoktam tankolni néha prémiumot (kb. minden 5-6. tankolásnál, MOL és OMV) és fogyasztásban nincs olyan különbség, ami feltűnt volna. Megjegyzem, hogy másban sem. Olvastam olyat, hogy valakinek halkabb lett, vagy jobban megy, de én normál használat mellett nem tapasztaltam ilyeneket.
-
HuTi.HUN
tag
válasz z123456789 #24411 üzenetére
Ezt itt már lehet, hogy kicsit off, de a karbantartásba még belefér, ezért leírom a tapasztalataim:
Nem marad benne dióhéj. Eleve viszonylag finom szemcseméret kell a tisztításhoz és csak tökéletesen zárt szelepnél lehet csinálni. A szóróanyag még a szelep hátsó részét is fémtisztára pucolja anélkül, hogy kárt tenne a hengerfejben vagy a szelepben. A leválasztott kokszot és elhasznált szóróanyagot a műhelyporszívó azonnal ki is szívja, utána legfeljebb kompresszorral ki kell fújni az esetleges maradékot.
Az enyémen még olajlecsapatóval is max 30e km-enként kell csinálni egy tisztítást, de sajnos a legtöbb közvetlen befecskendezéses benzines ilyen. BMW N54, Mini N14/N18/PUG THP, VW TSI, TFSI, stb. Ezeknél a motoroknál a kokszosodást semmiféle adalékkal, vagy prémium benzinnel nem lehet meggátolni, mivel a benzin sosem érintkezik a szívószelepekkel, így nincs ami lemossa azokat. Ami segít az a mechanikus tisztítás (pl dióhéj) és a kartergázból az olaj (legalább részbeni) leválasztása. Ettől függetlenül csak 100-ast tankolok bele, mert legalább a beizzó koksz miatt nem detonál.
-
HuTi.HUN
tag
válasz Formaster #24420 üzenetére
Én is hozzá hordom, bár minden eszközöm megvan hozzá a szemcseszórótól a gyári szívócsonk adapterig. Az az igazság, hogy meglepően drága a szóróanyag és ha az időmet is beleszámolom, akkor nem tesz rá annyit, hogy megérje nekiállnom. Jó szakember, tőle nem sajnálom a pénzt.
Dízellel kapcsolatban sajnos semmi okosat nem tudok mondani.
-
HuTi.HUN
tag
válasz z123456789 #24423 üzenetére
Nem versenyautó, simán csak szar De szeretem.
Egy JCW Miniről van szó. A 30e km nincs kőbe vésve, de akkora futás után általában már tud lenni olyan kokszlerakódás, ami érezhetően rontja a teljesítményt. -
HuTi.HUN
tag
válasz varsam #25629 üzenetére
Az enyémen az első futómű bölcsőjén volt egy kis felületi rozsda. Le lett drótkorongozva, aztán Hammerite-tal le lett kenve és azóta is olyan, mint az új. Máshol ilyet nem csinálnék, de ez az alkatrész gyárilag is csak vékonyan feketére volt festve, semmi alvázvédő, vagy bármi. Az üreges része ki lett fújva üregvédővel, de a felszínét évi 1-2 alánézés mellett nem látom értelmét külön kezelni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen asztali médialejátszót?
- iPhone topik
- Kutya topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- DUNE médialejátszók topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Újszerű, Minőségi Steelcase Tárgyalószék, Konferenciaszék, Karfás Szék
- Új Tork 55 10 00 Tekercses Kéztörlő Adagoló Harmadáron
- Beltéri Fa Ajtó Kétszárnyú, Egyszárnyú Tokkal, Kilncsel, Kulcsal
- Használt Fiókos Irodai Konténer, Szerszámos Fém szekrény Harmadáron
- XIAOMI MI SMART LED CEILING LIGHT (450MM) OKOS MENNYEZETI LÁMPA
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen