- Kibővítik a várost az ASML kedvéért
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Netflix
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Disney+
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Facebook és Messenger
- F-Secure termékek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Outlook topic
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
HuTi.HUN
tag
válasz z123456789 #24411 üzenetére
Ezt itt már lehet, hogy kicsit off, de a karbantartásba még belefér, ezért leírom a tapasztalataim:
Nem marad benne dióhéj. Eleve viszonylag finom szemcseméret kell a tisztításhoz és csak tökéletesen zárt szelepnél lehet csinálni. A szóróanyag még a szelep hátsó részét is fémtisztára pucolja anélkül, hogy kárt tenne a hengerfejben vagy a szelepben. A leválasztott kokszot és elhasznált szóróanyagot a műhelyporszívó azonnal ki is szívja, utána legfeljebb kompresszorral ki kell fújni az esetleges maradékot.
Az enyémen még olajlecsapatóval is max 30e km-enként kell csinálni egy tisztítást, de sajnos a legtöbb közvetlen befecskendezéses benzines ilyen. BMW N54, Mini N14/N18/PUG THP, VW TSI, TFSI, stb. Ezeknél a motoroknál a kokszosodást semmiféle adalékkal, vagy prémium benzinnel nem lehet meggátolni, mivel a benzin sosem érintkezik a szívószelepekkel, így nincs ami lemossa azokat. Ami segít az a mechanikus tisztítás (pl dióhéj) és a kartergázból az olaj (legalább részbeni) leválasztása. Ettől függetlenül csak 100-ast tankolok bele, mert legalább a beizzó koksz miatt nem detonál.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!