- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Microsoft Excel topic
- Zyxel NAS326
- Facebook és Messenger
- Hálózati / IP kamera
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
mandras81
senior tag
Sziasztok!
Pár hónapja vettem egy 16 éves Mazdát, amit kb. hat éve fényezett újra az akkori tulaj ismerőse. Nyilvánvalóan nem olyan, mint a gyári, de nincs gondom vele.
Most érkeztem el oda, hogy a külsejét rendbe rakassam még a tél beállta előtt, illetve van rajta egy rohadás, ahol a bal első elem a kerék felett (fogalmam sincs, hogy mi a neve) és az ajtó találkozik (a képen bekarikáztam azt a részt):
Ez kicsit alulról:Ahogy látjátok az első képen, egy 200 Ft-osnyi részen lejött a festék is, illetve az első lökhárítón rengeteg kavicsfelverődés található, és az autón még pár helyen szintén vannak kavicsfelverődéshez hasonló festékhibák, ahol látszik az alapozó (a képre kattintva az eredeti méret megnyílik egy új ablakban):
Számomra a legideálisabb az lenne, ha a lakatolást és a festés javítását egy füst alatt elvégeznék valahol (Budapesten, Zuglóban lakom). Segítenétek kérlek, hogy ki vállalna el ilyesmit, illetve hogy nagyságrendileg milyen árra számítsak? Gondolom, az első lökhárítót telibe kell fújni. A bal első ajtón levő részt lehet javítani a teljes elem fújása nélkül (nincs lakkozva a festés, vagy valami ilyesmit mondott az eladó)? A kasztni többi részén található egy-egy apró kavicsfelverődést lehet valahogy egyszerűen javítani elemfújás nélkül?
Plusz infóként az is érdekelne, hogy mennyibe kerülne, ha a festés alkalmával a jelenleg fekete színű visszapillantó tükrök, és a négy ajtókilincs is színre lenne fújva?
Köszi előre is, bocs a litániáért.
[ Szerkesztve ]
-
MTbc
senior tag
Sziasztok, szeretném szombatra kicsinosítani az autónkat, polír meg ami kell, hogy tükörként is működjön. Tudnátok ajánlani valakit aki megtudná csinálni a héten, és Monor környéki max. Pest megye ? Elég fontos lenne, köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
zsoltesz9309
csendes tag
Lehet, hogy nem jó helyre írom, mert műszaki dolog.Lenne egy bálnám (volvo v40 1998) 1.9 td és arra gyanakszom, hogy a turbónyomás nem az igazi.Pár napja kezdtem el érezni, hogy pl piros lámpánál induláskor nincs nyomaték.Lenyomom pedált, eltelik 3 sec, aztán mintha valami történne(gurulunk előre), kb hármasba érzem, hogy megy a szekér.Hozzá kell tenni, hogy már 264 000 km van szegénybe, lehet hogy a motor fáradt el.Tippeket szívesen meghallgatunk.Ha valami hülyeséget írtam elnézést.
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog. A számítógépet hibáztatni még emberibb. PS4-PSN:zsoltesz21
-
agent_k
őstag
válasz zsoltesz9309 #17365 üzenetére
Vákuum csöveket ellenőriznék, ami rángatja a geometriát. EGR szelepet, intercoolert és a turbót takarítanám ki első körben. Ezek nem költséges dolgok, de hamar meg lehet a baj forrása.
- Nincs elég vákuum, fix pozicióban van a lapát
- Le van tapadva az EGR valamilyen pozicióban
- lyukas az intercooler, elszökik a nyomás
- minden jó, de a koromtól leragadt a geometria, fix pozicióban maradt a lapátÉn ezekre gondolnék első körben.
-
mandras81
senior tag
válasz #00809728 #17367 üzenetére
Javasolni is tudnál jó szakit Budapesten?
A festésre is tudnál mondani valamit? Gondolom, az első lökhárítót telibe kell fújni. A bal első ajtón levő részt lehet javítani a teljes elem fújása nélkül (nincs lakkozva a festés, vagy valami ilyesmit mondott az eladó)? A kasztni többi részén található egy-egy apró kavicsfelverődést lehet valahogy egyszerűen javítani elemfújás nélkül?
Plusz infóként az is érdekelne, hogy mennyibe kerülne, ha a festés alkalmával a jelenleg fekete színű visszapillantó tükrök, és a négy ajtókilincs is színre lenne fújva?[ Szerkesztve ]
-
zsoltesz9309
csendes tag
válasz agent_k #17368 üzenetére
Azt gondoltam, hogy más is lehet, de ennyi.Szóval nem biztos, hogy turbófeltöltőt kell venni.Köszönöm a segítséged, ma még utána olvasok az általad leírt alkatrészeknek, sajnos elég kezdő vagyok műszaki dolgon, majd most belehúzok .Köszönöm a választ .
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog. A számítógépet hibáztatni még emberibb. PS4-PSN:zsoltesz21
-
mandras81
senior tag
válasz mandras81 #17369 üzenetére
Kettészedem a dolgot, első körben akkor karosszérialakatos + alváz-, és üregvédelem, őket találtam:
RRR Bt, Takács György karosszérialakatos
Rusztika Bt., Bp. 10. ker, Mázsa utca 4.
Führer és Németh Autójavító - Bp. 10. ker. Keresztúri út (fényezést is vállalnak, ha jól látom)
Stimmel Autószervíz (csak alváz-, és üregvédelem) - Bp 14. ker., Gvadányi útHa van bármelyik műhellyel tapasztalat, vagy tudtok megbízható embert a feladatra, kérlek jelezzétek nekem.
[ Szerkesztve ]
-
sunci_02
aktív tag
Jó a sorrend?:
Lemosom:
1: autoglym bodywork shampoo samponnalÁtkenem, "surolom" :
2: Autoglym-Super Resin PolishBefejezem:
3: Autoglym HD wax
Egyből lehet végigmenni vagy kell várni 1 napot a SRP és a HD Wax között?
-
mandras81
senior tag
válasz mandras81 #17357 üzenetére
Na, voltam fényezőnél, aki azt mondta, hogy az ajtón levő hibát csak a teljes elem újrafújásával lehet javítani, ami kb. 30e Ft. A hátsó kerékjárati íveken is elkezdett púposodni a festék, itt is teljes elemfújás szükseges.
Nem gondolom, hogy át akarna verni, de mivel szeretném minél olcsóbban megúszni, ezért érdekelne a véleményetek? Az autó színe sima piros nem metál. És még mindig érdekelne pesti megbízhatő fényező elérhetősége, akár priviben is.
-
#00809728
törölt tag
válasz tboy93 #17373 üzenetére
Ezen meglepödsz???
Ragalja festés 6m magasban kb 22-25nm.
Jófogásról 7-11szaki
6500ft/nm
220.000ft
180.000ft
120.000ft
3500ft/nm
4200ft/nmsorolhatnám...
szobafestés 100nm glettelni nem kell csak más szinre kell.
2500ft/nm
1800ft/nm
3000ft/nmRagalja festés 40.000ft 2 emberke 8h munka
szobafestés 30.000ft 2*6h munka
megcsináltattam egy olyan emberkével aki csarnokokat festeget egy maszek cégnél napi 8000ft kap igaz be van jelentve.Szóval hagyjuk az ilyen olyan hsz-et.
-
nagyúr
Na tegnap nekiugrottam sosavval az egyik felninek, 15 perc alatt kivul-belul lehozta az osszes szennyezodest. Vannak a felnin ragasztott sulyok (gumi nincs), azokat leszedhetem, hogy ott is meg tudjam tisztitani? Illetve hogy jon le? Eleg makacsul vannak odaragasztva
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #17381 üzenetére
Súlyokat is vakard le persze, ugyis kap majd újakat.
Tompa hegyu késsel szedtem fel oket, de ugy h raktam alá rongyot, nehogy megsertse a felnit. Erős a centirsuly ragasztoja, könnyen elképzelhető h neked is darabokban fog csak lejonni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AstraCDX
senior tag
válasz runner 125 #17382 üzenetére
A centirsúly ragasztó eltávolítása nálam eléggé rémálom volt .
A nagy részét használt nitrohígítóval sikerült oldani/vakarni/eltávolítani, a végén az apraját pedig tiszta nitrohígítóval töröltem le .
Szégyenletes, hosszantartó kinlódás munka volt .
Üdv.
Astra
-
-
SZATA
senior tag
Mivel lehet a legjobban leszedni az ajtózsanérokhoz beült, esetleg a zsírhoz tapadt koszt? Féktisztító jó lehet erre, nem árt a fényezésnek? Utána milyen kenőanyaggal célszerű bekenni a zsanért?
-
ginola
addikt
jó az.
[ Szerkesztve ]
-
Arpi82
csendes tag
Helló!
Wolfs-nak melyik gyurmáját érdemes használni?Elastic vagy fine?
Viaszolás előtt akarom áttörölni vele, polír volt tavaly.
A felni tisztítójuk jó?Most sonax van de az nem ér sokat.
Köszi -
Arpi82
csendes tag
Gyurma és felni tisztító ügyben senkinek semmi?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs