Új hozzászólás Aktív témák
-
Venyera7
senior tag
válasz huskydog17 #18241 üzenetére
Szerintem valami használt termék lehet, mert sehol máshol nem kerül ennyibe.Egy nitro-ért 110k, ezért 100k adnék.
[ Szerkesztve ]
-
Locutus
veterán
válasz huskydog17 #18313 üzenetére
Tehát 1140p@81Hz-től felfelé már gond van... DVI-n... csak szerintem üres halmaz a kettő metszete?
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Venyera7
senior tag
válasz huskydog17 #18313 üzenetére
Es mivan akkor, ha dvi=》hdmi atalakitot hasznalnak akkor is fenall a problema?
-
Venyera7
senior tag
válasz huskydog17 #18341 üzenetére
Ja nem jòl írtam bocsi, hdmi=》dvi-ra gondoltam.
-
nagyúr
válasz huskydog17 #18651 üzenetére
rája nincs köztük? wtf...
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Laja333
őstag
válasz huskydog17 #18651 üzenetére
Ez az ami nem tetszik a AMD-ben. Ők akkor is dobálták, amikor nem ment...
Tök fölös kiadásaik vannak egy olyan időszakban, amikor nem kéne. -
rocket
nagyúr
válasz huskydog17 #19017 üzenetére
Ezek nagyresze beragadt keszlet, AGP 3450 keszleten
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
bozont
veterán
válasz huskydog17 #19035 üzenetére
A HIS bőszen tevékenykedik még, csak valahogy itthon nem annyira ismert már. Pedig ezek sem tűnnek olyan rossz hűtésnek, bár már nem az a régi IceQ. Itthon is lehet még egy-két helyen kapni.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz huskydog17 #19108 üzenetére
Mondjuk inkabb, hogy az OpenGL egy rakas tragya a DX11-hez kepest? Jol futott azon is mert nem tul megterhelo jatek, de ha DX11-en ment volna lehet hozza 90%-ban amit most Vulkan alatt.
-
Venyera7
senior tag
válasz huskydog17 #19108 üzenetére
-
ffodi
veterán
válasz huskydog17 #19120 üzenetére
Ja, utóbbi esetben is ordít a CPU limit, ami a Vulkan-nal látszólag megszűnik. Ez persze jó, csak nem annak, akinél eleve nincs limit......
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
->Raizen<-
veterán
válasz huskydog17 #19120 üzenetére
Ez kemény nekem +20-30%ot hozott a vulcan, de nekem nagyon erős i5 6600k procim van, azért csak ennyit, na de ennek is örülni kell..
-
core i7
addikt
válasz huskydog17 #19133 üzenetére
értem.
-
Venyera7
senior tag
válasz huskydog17 #19181 üzenetére
A Fury X odab@sz. Az nVidia tábor hol van ilyenkor?
[ Szerkesztve ]
-
válasz huskydog17 #19181 üzenetére
Mégis eljött a messisás? Vagy ez a játék hamis próféta?
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
titán
válasz huskydog17 #19181 üzenetére
nem rossz
(#19185) huskydog17
ez viszont tök másMi van itt, senki nem tud mérni? 3 mérés, 3 tök eltérő eredmény.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Malibutomi
nagyúr
válasz huskydog17 #19181 üzenetére
csunya
-
Venyera7
senior tag
válasz huskydog17 #19185 üzenetére
Ez fake.
-
Habugi
addikt
válasz huskydog17 #19181 üzenetére
Ez gondolom megvolt nektek is?!
Steam, DOOM dev int..
Én leszek az utolsó aki az NV-t "védi" de Pascalok alatt nincs még Async, szóval fognak azok még gyorsulni szépen.
Most ez így.., szép-szép de sanszos hogy csúnyán le lesz lépve az AMD/FuryX..Maxwellnek kb mindegy, azok elég ha nem lassulnak majd.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
TTomax
nagyúr
válasz huskydog17 #19181 üzenetére
Érdekes,nekem egy szem TitanX Vulkan alatt minden kimaxolva 65-80fpst tud 4Kban,1440pben 100alá soha nem megy olyan 160ig felugrál,tipikus 120körül ténfereg.Pont tegnap streameltem egy kicsit,ugye sli nem megy még.Nem tudom ez hova gyorsulhatna tovább,de eddig még egy játék se ment igy 4Kban,persze a vga huzva van.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
válasz huskydog17 #19181 üzenetére
Good. Varjuk meg, amig minden kartya azonos feature-settel fut, de egyelore good
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
emmm
senior tag
válasz huskydog17 #19185 üzenetére
Nekem ez fake gyanús. A GTX 980-am hoz 1080p-n ultrában 110+ FPS-t.
-
imi123
őstag
válasz huskydog17 #19224 üzenetére
Jól nyomják az AMD kártyák.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
daveoff
veterán
válasz huskydog17 #19224 üzenetére
Jól jár az a "12db" tulaj, hogy a kártya megjelenése után 1 évvel megkapják azt a teljesítményt, amiért fizettek.....egy játékban....
Jövőre nézve lehet jelentősége ennek az egésznek.
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Petykemano
veterán
válasz huskydog17 #19224 üzenetére
Ez mondjuk megmagyarázza azt a magabiztossságot, miért nem csökkentett az Amd fx árat, amikor megjelentek a pascalok és tönkrevertek mindent.
Ha nem akkor, hanem tekintélyesebb raktárkészlet felhalmozását követően mostanság jelenne meg, nem csillogott volna olyan szépen. Való igaz, hogy az idő ( dx 12 és vulkan terjédés) az nvidia ellensége.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
mlinus
őstag
válasz huskydog17 #19224 üzenetére
na latjatok, tenyleg szarok az amd driverek
-
titán
válasz huskydog17 #19224 üzenetére
Itt is azt látjuk, hogy Vulkan alatt a 480 végre hozza azt az átlagot, amit egyébként DX11 alatt is szokott (480 +70% = 1080) [link], csak az OGL volt kiemelkedően szörnyű AMD-n.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Ren Hoek
veterán
válasz huskydog17 #19472 üzenetére
Azért vannak játékok ahol elkél... de lehet azt is csinálni, hogy előbb veszed meg a VGA-t, aztán ha nincs meg több játékban a kellő FPS, akkor cserélsz. Nem kell túlmisztifikálni ezt a "kihajcsae" dolgot szerintem sem... csak azt is kell nézni, hogy ne maradjon túl sok plusz az 1070-ben sem, mert ahhoz azért drága játék. FHD-re is túlzás picikét.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #19792 üzenetére
Én nem láttam, hogy frissítették volna a Vulkan leképezőt a megjelenése óta. Lehet mondani dolgokat, de a Talos nem kritikus annyira, hogy arra visszaportolják a fejlesztést. Ahhoz, hogy a Vulkan nekik jól működjön át kell írni a motor struktúráját. Ha azt visszaírják a Talosba, akkor elég komoly meló újratesztelni a játékot. Tekintve, hogy ez így is jól működik, felesleges pénz égetni erre, mert extra zsét ez már nem hoz.
A Serious Sam VR-et a LiquidVR miatt támogatják. Az egy másik csoport. Azt egyébként muszáj támogatniuk, mert a LiquidVR DX11-et és DX12-t támogat, tehát csak akkor tud LiquidVR+Vulkan konstrukciót fejleszteni a Croteam, ha az AMD odaadja nekik a nem publikus verziót.
Én örülök a Croteam döntésének. Ettől függetlenül a DX12 egy olyan stúdiónak, mint ők egyszerűen kedvezőbb. De persze hajrá szeretem, ha egy stúdió kihívást keres.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #19795 üzenetére
Az ID-t ne keverjük ide. Ott teljesen más az erre szánt erőforrás. Nekik nyilván a Vulkan a jó megoldás.
A Windows 7/8.1-et teljesen elfogadom indoknak, de a Linuxot már nem. Az jelenleg egy kerekítési hiba a játékosok tekintetében. Maximum jópofizni akar a cég, ha portol rá játékot, de alig van benne pénz. Ezért sincs Doom Linuxra.
A Vulkan sem enged egyébként minden réteget játszani. Az Intelnek csak Skylake-hez lesz drivere hozzá, tehát a Broadwell és a Haswell IGP-vel játszó réteg kiesik, míg DX12-vel ők megmaradnak.És a struktúrát átírták már? Vagy még mindig egy magra van kényszerítve a parancskreálás egy wrapperen? Igazából ez lenne a lényege a dolognak, nem a kódban lévő kisebb hibák foltozgatása. Az is fontos, de az igazi fejlesztést a motorstruktúra átdolgozása jelentené.
Nincs kétségem afelől, hogy annyit lehet nyerni, de azt már kétlem, hogy az ahhoz szükséges új motorstruktúrát visszaírják a Talosba. De lepjenek meg vele.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Venyera7
senior tag
válasz huskydog17 #20498 üzenetére
Elég gáz ez a "vram para" felmerült bennem nano cf, de sajna 4Gb vram eltántorított.
-
keIdor
titán
válasz huskydog17 #20498 üzenetére
Van Ultra textura pack is, azt kulon tudod leszedni, mert egy (ingyenes) DLC. 6GB vram kell hozza.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #20839 üzenetére
Most volt a VRLA. Ott volt róla szó, hogy Hollywood teljes egészében LiquidVR-t használ a tartalomkészítésre. Nyilván Pro Duóval, mert más VR-re fejlesztett kártya nem létezik. Nekik ugye fontos, hogy speciális meghajtókat kapjanak, illetve az is lényeges, hogy az AMD létrehozott melléjük egy irodát LA-ban, amivel nem csak telefonos supportot biztosítanak azonnal, hanem személyeset is. Bármi gond van, egy órán belül ott van egy technikai csapat.
R&D-re egyébként használnak mást is, az egy olyan terület, ahol a kutatásokat nagyrészt egy gyártó segíti, és egy darabig az adott gyártóhoz lesz kötve az egész.A VRLA-nak volt egy üzleti része, ahol számos orvosi cég jelent meg, illetve a Boeing, akik beszéltek arról, hogy nekik az erő hiányzott a VR szimulációhoz, de már nem hiányzik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#Morcosmedve
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #20843 üzenetére
A VRLA-n volt az egyik beszélgetésen. Abban, ahol arról beszéltek, hogy mennyire jól tette az AMD, hogy rakott egy központot Hollywood mellé, mert minden stúdiónak az volt a baja, hogy a legközelebbi technikai támogatás egy napnyi útra volt legalább. Emiatt minden egyes gond után egy napnyi kényszerszünet következett. Tekintve azt, hogy a VR új terület, kb. heti két gond merül fel, ami minden projekt előzetes elkészültének idejét 40-50%-kal növeli meg, hacsak nincs a segítség egy órányira. Az nem számít, hogy piszok sok cég van, az számít, hogy a gondokra egy órán belül van személyes technikai segítség. Ez számít a stúdióknak is.
Nyilván ugyanezt meg tudja tenni az NV is, és kihozhatnak egy VR-re szánt professzionális VGA-t is. De még egyiket sem tették meg, tehát a stúdióknak ma nincs választása.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
aktív tag
válasz huskydog17 #21028 üzenetére
A leképzőről volt szó a Quantum Break-kel kapcsolatban.
Ha egy játék kalap szar, de technológiailag előremutató dolog van benne, akkor miért ne lehetne benne a tesztekben?
Ashes szintúgy. Le volt már írva, hogy miért nagy dolog az engine mögötte, mi volt a gond az eddigi motorokkal és miért jobb ez a motor.Nem vagyok piroskalapos, mielőtt megkapom Abu "védéséért", nem is az igazát magyarázom, de annyira gáz, hogy mindenbe megpróbál valaki valami hülyeséget belemagyarázni, majd kifordítja az eredeti mondanivalót.
Mondjuk így a legkönnyebb valakit leírni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #21028 üzenetére
Az API-nak semmi köze ahhoz, hogy a Quantum Break mennyire jó játék a kritikusok vagy a felhasználók szemében. Nem a technológiával játszanak, hanem a játékkal.
A DX11-től ne várjatok csodát, mert ez alapvetően egy DX12-es motor, ami viszonylag sokat nyer a DX12-től. A DX11 csak elindíthatóvá teszi a játékot Windows 7-en is, de más előnye nem lesz. Sőt, inkább elvesz a sebességtől, mert nem tudja majd párhuzamosan számolni a volumetrikus fényeket, amelyek a képszámítás nagy részét teszik ki. Nem tud majd másolni sem a temporális projekcióhoz anélkül, hogy a másolás idejére ne állítaná le a GPU-n a munkát. Ez ugye azért van, mert a DX11-ben csak szinkron copy van definiálva.Az alapján amit láttam a játékból technikailag igen rendben van. Megnéztem GPUView-vel. A függetlenségünket egy játék nem befolyásolja. A különbség a vélemények között az, hogy én megnéztem a programot a profilózokkal, illetve utánanéztem az alkalmazott leképezőnek, míg más esetleg nem.
Ezt a 10 éves lemaradást egy olyan programra írod, amely a piacon egyedüliként használ texel árnyalási módszert. Ez az az árnyalási fajta, amire a Pixar animációs filmek épültek. Érdemes elolvasni a texel árnyalás előnyeit. Idei Eurographics paper: [link] - egyre több motorban találkozunk majd vele. Nyilván a Nitrous annyiban előnyben volt, hogy eleve a nulláról építkeztek, tehát volt lehetőség a legjobb árnyalást választani. A többieknek azért nehezebb lesz a váltás, mert számottevő problémát jelent majd a assettekkel való kompatibilitás megőrzése. Emiatt például a szokásos deferred és forward irányok mellett jönnek majd az extrém leképezők, amelyek már bevetik például a deferred texturázást is (az Eidos Dawn motorja erre megy el). Hosszabb távon viszont az objektumtérbe érdemes vinni az árnyalást. Itt elő lehet venni a Quantum Break-et megint, mert a saját leképezőjükkel pont azokra a problémákra akartak reagálni, amelyekre a Nitrous reagált, vagyis a textúrák stabilitását akarták jelentősen javítani. Ha tehették volna, akkor ők is mentek volna az objektumtérbe, de túl nagy változást igényelt volna a motorban. Ez az ami sokaknak nem tetszik, mert annak ára van, hogy a textúrák stabilitását utókezeléssel éred el. A Nitrous előnye ezekből adódik össze. Szinte minden egyes leképezéssel kapcsolatos jelentős problémára olyan megoldásokat kínál, amelyek nem hoznak magukkal jelentős mellékhatásokat. Ezért ez a motor az, amit ma leginkább követnek a stúdiók kutatásai.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#65755648
törölt tag
válasz huskydog17 #21087 üzenetére
Kifejthetnéd, hogy pontosan mibe és hogyan szeretnél belekötni...
-
#65755648
törölt tag
válasz huskydog17 #21098 üzenetére
Te valamit tényleg félreértesz, de szerintem nem a cikket, hanem 04ahgy hozzászólását. Vagy csak nem olvastad el alaposan a tesztet - hisz abban több helyen le van írva hogy a 4GB-os 1650Mhz-en, a 8GB-os 8Ghz-en ment. Mint ahogy 1 kivételével - MSI - az összes 8GB-os RX470 8Ghz-en megy, így tehát ez tekinthető a referencia megoldásnak.
-
nagyúr
válasz huskydog17 #21356 üzenetére
hát akkor ezt a certit is fel lehet rakni a polcra, a whql mellé.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz huskydog17 #21697 üzenetére
Igen, a CB képein a Med és a Hi között van nagy ugrás. A korábban idézett youtube tesztben meg a Low és a Med között volt. A káosz fokozódik. Már megint oda fogunk jutni, hogy a játék megjelenése után fél évvel elgondolkodik az ember, hogy most már esetleg érdemes megvenni
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #21697 üzenetére
Nem a motortól függ ez, hanem a leképezőtől. A hagyományos MSAA nem kompatibilis a Dawn leképezőjével, amin úgy kerekednek felül, hogy minden render targetet 8xMSAA-val képeznek le. A másik megoldás, hogy ezt nem csinálják meg, és akkor nem működik az MSAA a kép 90%-án.
A Codemasters motorja azért nem jó példa, mert az EGO korábbi változatainál egy pályán volt összesen annyi részletesség, amennyi a Dawn motoron belül egy kis szobányi területen. Egészen másképp kell leképezőt tervezni erre a részletességszintre.
Warhammer teszt csak ultra presettel. E fölött jönnek a GPUOpen effektek. [link]
Leírtam, hogy a CHS miért működik így. Semmi köze a LOD-hoz. Kell egy második fázis az árnyékra, ami viszont további számítás lenne. Az, hogy az EGO motorban működött nem jelenti azt, hogy százszoros részletességi szinten bevállalható kétfázisú árnyékolás. Ahhoz előbb optimalizálni kell, hogy gyorsabb legyen.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
daveoff
veterán
válasz huskydog17 #22429 üzenetére
a talos principal az egy remek példa, mert kb egy kenyérpirítón is elfut, szóval a vulkan api annyit segít, hogy mondjuk a 200fps-ből lesz 250...egyébként maga a játék tök jó, ajánlom mindenkinek! én még DX11-el "szenvedtem" végig.
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #22429 üzenetére
Igen. Amikor a DX12-t beépítették az UE4-be, akkor már átálltak az új struktúrára, amit egyébként az Apple Metal API-hoz terveztek. Az UE4-ben a DX12-nek nem az a problémája, hogy rossz a motor struktúrája, hanem az, hogy minden buffer view-et ész nélkül nyom a root signature-be. Ez az első dolog, amire a Microsoft felhívja a figyelmet az előadásokon, hogy ne csináld, mert szar lesz. Ugyanakkor az Epicet annyira nem érdekli a DX12 leképező, hogy azóta sem javították.
(#22418) schawo: [link] - ez egy friss fejlesztői mérés. A tesztkonfig nem ismert, ahogy a driver sem. Egyébként optimalizálás még nincs rajta, ahogy írja a Vulkan módot fejlesztő ember is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
őstag
válasz huskydog17 #22559 üzenetére
Ja, közben én is rájöttem, hogy nem a TR volt a grafikonon szereplő cucc, a hsz-od többi része meg tény, egyet értek.
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
keIdor
titán
válasz huskydog17 #22793 üzenetére
Ez: [link]
Az Xbox One-ban GCN2 van, hogy itt hogy szerepelhet ennyire gyengén az a nap rejtélye.
Az nVidiák meg a Polaris valóban jól szerepel, nem is ezekkel van a baj.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Habugi
addikt
válasz huskydog17 #22795 üzenetére
Egyetlen tollvonással áthúztad az Abuhoz intézett kérdésem értelmét és aktualitását..
(#22778) Abu85 & (#22792) Habugi:
Tárgytalan.., a VGA tesztelésre ilyen szinten inkompetens tesztoldal/társulat mint esetleges variáció bevallom kívül esett a fantáziám terhelhetőségén..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
mlinus
őstag
válasz huskydog17 #22793 üzenetére
a forza horizon 3 pc portja szemétre való. Félreértés ne essék, az átlag fps szám alapján lehet úgy tűnik, hogy minden oké... de...
Kezdjük ott, hogy a 4 hónapja kiadott Apex-ban tapasztalható stutter ugyanúgy megvan a Horizon 3-ban is. Ha nem 100% stabil az fps-ed, akkor a legkissebb fps csökkenés is mikrolaggot eredményez.
i7 6700k és gtx 1080 mellett úgy voltam vele, hogy a 60 fps-t azért csak fogja tartani stabilan, így elkerülöm a mikrolaggokat . A térkép felén tartja is, pl Outback, nincs semmi gond. Aztán elérsz a nagyvárosba, illetve dzsungelbe, és bumm. 40-45 fps-re való becsökkenések, hatalmas rángatások, input lag, stb, főleg ha több AI car van előtted. Egész egyszerűen rossz játékélmény. A megoldás? Levenni a grafot? Haha, dehogy. 720p és minden low UGYANNYI fps-t eredményez mint a 4k és minden ultra.
A játék egyszerűen NEM használja ki a GPU-t, csak ilyen 50-70%-ban. Nvidia CP-ben ha nem lövöm be a "prefer max performance" opciót akkor folyamatosan leesik a GPU órajele pár száz mhz-re miközben vezetek, ami mégtöbb fps ingadozást eredményez.
A másik probléma az az, hogy a CPU-n is csak az 1. magot használja igazán.... és a slusszpoén? Hyper threading kikapcsolása elég nagy fps boostot ad.
Egyértelmű, hogy a cpu load balance teljesen el van rontva PC-n, annak ellenére hogy XBOX-on nyilván nagyon hatékonyan működik, hiszen a Jaguar CPU kanyarba sincs akár egy i5-höz képest se.
Jelenleg az a megoldás, hogy 30fps-re lekorlátozod a játékot. Mivel ezt az értéket tudja tartani mindenhol, így nincs rángatás, stutter, lassulás, stb. Csak hát akkor meg kb ugyanott tartok mintha XBOX-on játszanék.
Azt mondta a Playground Games hogy már dolgoznak egy patchen ami javítani fog mindezen. Hát, kiváncsi vagyok.
Remélem a GoW 4 nem lesz ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
Valdez
őstag
válasz huskydog17 #22823 üzenetére
Ebből is meg kell várni a dx11-es verziót
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #22823 üzenetére
Eddig is sejthető volt, hogy a konvert shader in/out nem lesz elég.
(#22824) Valdez: Ezen a shader model 6.0 tudna segíteni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD / Magyar billentyűzet / Átvehető
- Amazon Kindle 3 Wi-Fi e-book olvasó eladó
- Synology DiskStation DS216j NAS 2 lemezes szerver, felhő
- TL-ANT2408CL 2,4 GHz 8dBi beltéri omni irányú antenna
- Újszerű PS4 Pro 1TB frissen tisztítva,pasztázva (Beszámítás van)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen