Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #22429 üzenetére
Igen. Amikor a DX12-t beépítették az UE4-be, akkor már átálltak az új struktúrára, amit egyébként az Apple Metal API-hoz terveztek. Az UE4-ben a DX12-nek nem az a problémája, hogy rossz a motor struktúrája, hanem az, hogy minden buffer view-et ész nélkül nyom a root signature-be. Ez az első dolog, amire a Microsoft felhívja a figyelmet az előadásokon, hogy ne csináld, mert szar lesz. Ugyanakkor az Epicet annyira nem érdekli a DX12 leképező, hogy azóta sem javították.
(#22418) schawo: [link] - ez egy friss fejlesztői mérés. A tesztkonfig nem ismert, ahogy a driver sem. Egyébként optimalizálás még nincs rajta, ahogy írja a Vulkan módot fejlesztő ember is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.