Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    Tehát öt év alatt nem tudtak értelmes CHS-t és MSAA-t implementálni egy vadonatúj motorba, mikor a Codies már 5 évvel ezelőtt is kiválóan implementálta ezeket? Epic Fail!

    A sajtónak kiküldött tesztverzióban amúgy működik a DX12, pontosabban nem működik: be lehet kapcsolni, csak állandóan és gyakran összeomlik a játék. "DX12 is the future", huh? :DDD Ezt ki fogják kalapálni 2-3 héten belül? Valamiért nagyon erősen kételkedem ebben.

    #21683 gbors: Pedig Medium és High szint között nagy különbség van. Nézd meg például a CB tesztjét, ott screenshotokat is találsz.

    #21691 Szaby59: Ez mekkora fail! Jól átb*sszák a saját vásárlóikat, ugyanis a Fury szériás VGA-kon csak High szintig használható normálisan a játék, a fölött kifut a 4 GB VRAM-ból.

    #21657 Abu85: "A PCGH-nak szokása kikapcsolni a GPUOpen cuccokat."

    Forrás please! Eddig hány darab, GPUOpen effektet alkalmazó játék jelent meg PC-re és azok közül hányban kapcsolt ki effekteket a PCGH a tesztjeiben? Én egyre se emlékszem. Tudod az a vicc, hogy a PCGH meg sem említi a GPUOpen, egyszerűen azért kapcsolták ki, mert a szarul működik: szarul állították be a LOD-ot és túl sok sebességet emészt fel. A videóban láthatod a szar LOD hatását. Ez azért nagyon ciki, mert a Codies a CHS-t már 2011-ben hibátlanul tudta implementálni (Dirt 3), ahogy az MSAA-t is, de itt az új alapokon nyugvó vadonatúj motornál ezek nem működnek(jól). :W

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák