Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz ->Raizen<- #31191 üzenetére

    Annak oka van. Pont elsikkadt valahogy ez a Wolfi dolog, pedig nagyon kemény:

    Én poénkodtam anno egyet, hogy az 580 majd jól behozza az 1070-et, de ez sikerült is. :Y Tyű, mondom, rájunk szakadt a FineWine, a Poor Volta meg értelmet nyert. És akkor a ruszki GameGPU teszt még finom volt és nőies, mert lengyel kebelbarátainknál lett ez még emígyebb is, ni:

    Abu az AMD találgatós topikban meg is kommentelte hogy ezmiez:

    "Ja, figyelni kell erre, mondták a fejlesztők, hogy minimum 4 GB-ra konfigurálták a grafikát NV-n. Tehát minden GeForce, ami 4 GB alatt van eléggé szenvedni fog maxon. Az AMD-n elég 3 GB is, nem mintha sokat segítene, mert ilyen hardverük pont nincs."

    "A DX11-ben mindig az AMD gazdálkodott jobban a memóriával. Az NV sosem kutatta a hatékonyabb felhasználás lehetőségét. Az AMD viszont még a kutatásokkal is nüansznyi előnyt hozott össze. Az explicit API-ban pedig a program határozza meg, hogy mi mennyire jól gazdálkodik. Az id tech 6.x-re ugye jellemző, hogy nem egy Vulkan API-t használ, hanem egy szabványos implementációt az NV-re, és egy speciálisat az AMD-re. Utóbbi csak a GCN-en tud futni, és számos előnye van a szabványos módhoz képest. Cserébe a legkevésbé sem szabványos. Még az a különbség, hogy a szabványos mód VK_KHR_dedicated_allocation kiterjesztést használ, de erre igazából csak az NV és Intel hardvereknek van szüksége. Az AMD hardvereknek szükségtelen, tökéletesen elvannak nélküle is, így a speciális implementációból ez hiányzik."

    Nos, megkövetem Petykemanót, úgy nézki AMD-nél is került "vérprofi driveres gárda, meg DX11/OpenGL Vulkan-nak kedvező felépítés" :DDD ;] ;)

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák