Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz namaste #30391 üzenetére

    Itt elég jól elmagyarázzák, hogy nem olyan egyszerű ez, hogy marad idő a CPU drivernek. [link]

    Bizonyos sűrűn használt dolgokra az NV egy speciális fast path-ot használ. Ennek az előnye, hogy az általános path-nál gyorsabban oldja meg ugyanazt a munkát. Az NV például régebben mondta egy prezentáción, hogy viszonylag sokat nyernek a konstans pufferre vonatkozó fast path-jukon, amelyet DX11-ben nagyon sokan használnak, de DX12-ben ez nem létező opció. Az OS nem ismeri, hogy van egy ilyen lehetőség a hardverben így nem is használja. Emiatt a DX11->DX12 váltásnál már csak emiatt is sebességet vesztenek, mert lassabban érik el a konstans puffert. Ez a DX12 egyik nagy újítása, hogy a Microsoft betervezte azt, hogy minden pufferelérés ugyanolyan gyorsnak kell lennie. Ez nem hangzik rosszul önmagában, csak ez sok hardvernél azt jelenti, hogy a DX11-hez képest bizonyos pufferelérések lassulnak. Az apró betűs rész ugye. :)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák