Új hozzászólás Aktív témák

  • spidersoft

    senior tag

    Üdv! Kollégám vár egy értékesebb csomagot. Nem érkezett meg, így hívták a postát, ahol elveszettnek mondták a csomagot. Hogy hol veszett el, azt állítólag nem mondják meg csak az eladónak... így, mivel közeleg a lejárat, nyitottunk egy dispute-ot, ahol refundot irányoztunk elő, amit az eladó elutasított, lévén érkezett a trackingbe egy újabb bejegyzés (mármint előbb azt mondta a posta, hogy elveszett, aztán rá jópár napra jött az új bejegyzés...), miszerint valaki átvette a csomagot (nem ő, és nem ott, ahol lakik, hanem a postakicserélőben(?)). A posta továbbra sem hajlandó infót kiadni, az eladó meg nem akar pénzt visszaadni -- hogy valamit tud-e alkotni a postával, az kérdéses. Valakinek ötlet, hogy innen merre tovább? Várunk, aztán az ali majd intézkedik? Köszönöm az infót! :R

Új hozzászólás Aktív témák