-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
chatran
őstag
Sziasztok,
Ez a dispute dolog, hogy működik az Ali-nál? Rendeltem egy Logi egeret, az eladó meg kamut küldött. Írtam neki, hogy mi a helyzet, erre ő írta, hogy küldjem vissza meg egyéb összevisszaságot angolul.
Erre válaszként írtam, hogy a posta drágább lenne, mint a refund. Na erre meg írja, hogy visszaadja a felét, vagy küldjem vissza meg ismét valami kínai angolos halandzsát.
Valahol írták, ha várok négy napig, akkor automatán visszakapom a pénzemet (netkártyával fizettem).
Ez tényleg így működik? -
-
chatran
őstag
válasz A texasi #7841 üzenetére
köszi, ilyen Escalete Dispute-ot nem találok az oldalon.
Ennyit ír a Dispute Detail-nél:"Status:
Awaiting the seller's dispute approvalReminder:
You have already opened a dispute.
If the seller does not respond by 2 calendar days 19 hour 23 minute 1 second , the dispute will be closed in your proposal.
You can continue negotiating a solution with the seller until the deadline arrives."Így mit kezdjek vele?
-
chatran
őstag
Sziasztok,
Rendeltem egy tokot, tegnap került shipped státuszba. Erre ma jön egy üzenet az eladótól, hogy nincs abban a színben, amit rendeltem, válasszak másikat.
Most akkor mi van? Mi a jó francot küldött akkor? Vagy csak bekamuzta, hogy shipped? -
chatran
őstag
válasz chatran #11088 üzenetére
Végül a refund mellett döntöttem. Erre ezt írta az eladó:
"Dear buyer
so sorry the truble
please open a dispute and must be make Dispute Reasonurchase Protection is running out, but package is still in transit.I will agree refund to you.
thanks for your understanding"Ezt így megtehetem, ahogy írja? Nem tud átverni valahogy?
szerk, : "You can "Open Dispute" 10 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller."
ezt írja az Aliex
[ Szerkesztve ]
-
chatran
őstag
Sziasztok,
Mindenképp meg kell várni a 60 napot mielőtt szólnék, hogy nem érkezett meg a cucc? Van egy rendelésem, amit elvileg 08/12-én postáztak.
-
chatran
őstag
Sziasztok,
Nyitnék egy refundot, mert már több mint 50 napja nem érkezett meg a cucc. Mit kell választani a Reasin for refund request-nél? Logistics tracking problem vagy Customs problem vagy Package sent to wrong address?
-
chatran
őstag
Sziasztok,
"Dear friend,
Sorry for the package was delayed
We extended the buyer protection time for you.
Could you please cancel the dispute and wait some more days in patience?
Your package will be there very soon."Megtegyem, amit kér vagy csak át akar b@szni?
-
chatran
őstag
Sziasztok,
Dec végi rendelésem a mai napig nem ért ide az Ali-ról. Tegnap jött egy mail, hogy az eladó extendálta a purchase protectiont, április 1-ig. Ilyenkor mi a helyzet, nem reklamálhatok a rendeléstől számított 60 nap után?
[ Szerkesztve ]
-
chatran
őstag
Sziasztok!
Mivel már öt hét eltelt a rendelésem óta és a megadott tracking szám még mindig nem látszik a postnl vagy egyéb tracking oldal rendszerében ezért ráírtam az eladóra, hogy mi lehet a gond.
Ezt írta vissza:
Hello, friend, the tracking number in your country is LX333858090NL, and I will check with the shipping company tomorrow, because today is the last day of our national holiday.
Best regards,Majd ezt:
Hello, friend, could you please contact with the post office in your country , the phone number is 39 803 160, the package is in local post office already, maybe you can call them and ask about the detail information.
If you have any question, please contact with me ! Thank you so much!Erre jött ez:
Hello, friend, so sorry to send you a wrong information, please forget the last message.Végül pedig ez:
hello friend , the shipping supplier said the package was been lost by them , so refund you ? or reship a new one to you ?
23 nap még hátra van a szokásos 60 napból.
Kérdésem, hogy ez esetben érdemes a reship-et kérnem? Ha nyom egy extend purchase protectiont és fel is adja ismét a cuccot akkor még ideérhet, nem?
-
chatran
őstag
válasz vandor01 #32094 üzenetére
A refund-dal az a problémám, hogy eleve kedvezményesen vettem a cuccot plusz kuponoztam is, így egy eléggé kedvező ár jött ki. A jelenlegi árak 15-20 dollárral magasabbak, mint amikor vettem.
Az ali elvileg megvéd és, ha lejár a 60 nap visszakapom a pénzem, ha nem érne ide, nem? -
chatran
őstag
válasz vandor01 #32094 üzenetére
Csak, hogy legyen egy pozitív példa is az újraküldős témára.
Nem akartam bukni a 20 dolláros kedvezményt ezért belementem, hogy küldje újra. Adott egy Yanwen-es tracking számot és a purchase protection-t kitolta 50 nappal.
Ezt a yanwen számot (RP807803321SG) nem igazán lehet követni, amit az oldal mutat az alapján fogalmam sincs, hol lehet a csomag.
Hát hol máshol lenne, mint a kezemben. Ma reggel legnagyobb meglepetésemre, hozta a postás néni a barna kartondobozt rajta nagy R betűvel.Szóval nem ördögtől való az újraküldés lehetősége, ha kitolja a protection-t, akkor elvileg védve vagy.
-
chatran
őstag
Na én is túl vagyok az első Meest, PP Pont-os kézbesítésen.
Sima Aliexpress Standard Shipping szállítás. A két korábbi ugyanilyen szállításos csomagot simán kihozta a postás néni.
Akkor fogtam gyanút, mikor jött a levél a Meest-től. Még véletlenül sem sikerült a legközelebbi PP Pontra kivinni, de nem panaszkodom összesen kb 5 km-es sétával sikerült begyűjteni a pakkot.
Gondoltam nyitok egy dispute-ot, nem azért fizettem szállítási díjat, hogy még nekem kelljen időt és energiát pazarolni a felvételre. De aztán észrevettem, hogy free shipping-gel jött.Ilyen esetben amúgy, ha volt szállítási ktsg szoktak adni valami jóváírást?
Nektek is már PPP-vel jön az Ali Standard Shipping?
-
-
chatran
őstag
Sziasztok!
Spanyol raktárból rendeltem ismerősnek egy xiaomi pumpát az ő címére. Az ali küldött egy levelet, hogy megérkezett a helyi postára:
Your order *** has arrived at your local post office. Come pick it up!
A Ciainiao tracking (37624759382) ezt mutatja:
Arrive at local delivery office
A posta még nem vitte ki és értesítőt sem hagyott. Ez akkor már tényleg ott a postán? Bemondásra értesítő nélkül oda fogják adni neki? -
chatran
őstag
Mi lehet a különbség a piros és a kék címkés R (registered) csomagok között?
Én eddig úgy tapasztaltam, hogy ezek mindegyikével be szokott csöngetni a postás, de ma csak simán bedobta a postaládába. A nyomkövetés meg azt írja, hogy sikeresen kézbesítve. -
chatran
őstag
Egy február elején rendelt arctisztító pár hónapja úgy döntött, hogy nem működik tovább. A töltést érdekes módon veszi, mert a led-ek világítanak, viszont egyáltalán nem kapcsol be gombnyomásra.
Nem találtam a leírásában olyan információt, hogy mennyi garancia van rá. Van esély a hiba bejelentése után valamiféle pénz visszaszerzésre? Kérhetik, hogy küldjem vissza vagy elég lesz egy video bizonyítékként?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Politika
- Dragon Age: Origins
- Horgász topik
- Motoros topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Hardcore café
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- -31% ÚJ BONTATLAN Lenovo Legion 5 Pro:R7 6800H,16GB DDR5,1TB,16" QHD+ 500nit 100% sRGB,RTX 3070 150W
- Asus Rog Ally Z1 Extreme
- SAPPHIRE INCA EP-10 - 10 x RX 5700 XT - professzionális bányászgép - eladó!
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen