Új hozzászólás Aktív témák

  • Dyingsoul

    Topikgazda

    válasz Jack@l #3570 üzenetére

    Elolvastad az általad linkelt cikk utolsó előtti bekezdését?

    "All of this of course fails completely to include the years of R&D that went into producing a the Rift, not to mention hugely complex and software development to support the headset, a lot of which simply didn’t exist prior to the recent VR renaissance. Not to mention this report is almost entirely focused on material electronic costs, there’s no mention of the custom Fresnel lenses manufacturing costs, for which you also have to factor in the complex specialist R&D for those too. Finally, this report is based on estimates of individual costs without any knowledge of commercial arrangements based on bulk – we’ve no real way of knowing how much Oculus paid or are paying long term for these parts."

    Ha még ez után sem tiszta akkor itt van rögtön példának a Samsung Galaxy S7, aminek 255$-ba kerül a hardvere és USA-ban Sprint hálózatnál 799$-ért került forgalomba.

    Szerinted egy sokadik generációs mobiltelefonban mennyi R&D lehet? Akkor hasonlítsd össze a fogyasztói piacon elsőként megjelenő, kompakt méretben teljesen új technológiát megvalósító, új terméktámogatást és szoftveres hátteret igénylő termékkel.

    Neked akkor lenne igazad, ha az lenne a helyzet, hogy megveszed a Viveot | Riftet és magadnak írod meg hozzá a drivert, nincs Oculus Store vagy Steam ami támogatná, nincsenek apik, mindent neked kellene megírnod a hardverre nulláról. Na ennek a tudásnak is van egy bizonyos költsége mert ezt senki nem csinálja meg helyetted ingyen.

    [ Szerkesztve ]

    - Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

Új hozzászólás Aktív témák