- XPEnology
- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz mrgregoryan #3151 üzenetére
Nem az FPS a problema, hanem a locomotion (mozgas) nem eppen VR barat sajnos. Valaki irta hogy az Adr1ft-et ugy tudja jatszani ha fekszik, nalam ez nem lehetseges mert nem ugy van belove a kornyezet.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Segal
veterán
válasz mrgregoryan #3149 üzenetére
Nalam nem okoz fejfajast.
Az teny hogy hihetetlenul lassu a jatekmenet benne mivel gravitacio mentes terbe haladsz elore de nagyon szep. En mondjuk a teljes arat nem szivesen fizettem volna ki erte de a steam summer sale alatt kihagyhatatlan aron volt."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Raymond
félisten
válasz mrgregoryan #3155 üzenetére
Pollen nem nez ki rosszul, de €23 az eleg meredek ar foleg ugy hogy az FPS szeru jatekok ahol a legvaloszinubb a locomotion problema.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
mrgregoryan
tag
válasz mrgregoryan #3157 üzenetére
elvileg az könnyen emészthető
-
hyperspace
őstag
Jól látom, hogy ez egy szemüvegbe épített Samsung telefon? Szerintem ez egy jó ötlet, persze nem veheti fel a verseny a komoly VR megoldásokkal.
ha azt mondom neked van igazad, nekem van igazam... :)
-
válasz hyperspace #3159 üzenetére
Akkor látom értelmét, ha működik a lagmentes közvetlen PC-link és nem droidos játékokat kell tolni XX.szd.-i grafikával. Máskülönben halva született ötlet, ennyiért vehetsz galaxy s6+gearVR-t ami optikailag még valszleg jobb is és még egy telód is van.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
#34576640
törölt tag
Sziasztok,
Mobil-Pc VRhoz melyik keretet ajánlanátok ezek közül?
https://edigital.hu/egyeb/concorde-vr-box-20-virtualis-valosag-szemuveg-okostelefonokhoz-p425397
https://edigital.hu/egyeb/wayteq-vr-box-20-fibrum-virtualis-valosag-szemuveg-okostelefonokhoz-p418315Horror illetve autószimulátoros játékokhoz használnám.
Köszönöm a segítséget!
-
Segal
veterán
válasz #34576640 #3161 üzenetére
Magat a gondolatot nem tudom ajanlani hogy mobilhoz tervezett cuccot pc-hez hasznalj. Borzaszto lehangolo lesz a vegeredmeny. Technikailag ugyan megoldhato a dolog de kidobott penz lesz foleg ha valami kozepszeru mobilt teszel a tokba.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz #34576640 #3161 üzenetére
Pár hsz-szel ezelőtt pont ez volt a téma. De ne érts félre, nem gond, hogy megkérdezted.
Én első körben azt tanácsolnám neked, hogy ne itthonról vegyél amúgy is kínai mobilos VR szemüveget. Alin vagy ebayen majdnem fele ennyiért megveszed ugyanezt. Ha te nem tudsz rendelni külföldről ajánlott mihamarabb megtanulni vagy megkérni ismerőst. Garancia amúgy sem lényeg ezekre a kütyükre mert nem nagyon van minek elromolnia benne max az lehetséges, hogy eltörik szállítás közben de egyébként az 5000 Ft-os szemüvegeket nagyon szépen becsomagolják a kínaiak, tapasztalatból mondom.
Más: Úgy látom egyre többen jönnek ide mobilos VR szemüveg tanácsért ami szerintem szuper dolog. Tudom, hogy köztünk is vannak többen akik rendelkeznek ilyen csodaságokkal, próbálok visszakeresni vélemény hsz-t és a topik összefoglalóba betenni. Ennek ellenére azt szeretném kérni tőletek, ha van bármilyen mobilos VR szemüvegetek, típusnévvel együtt írjatok róla pár sort, hogy milyen és beteszem az összefoglalóba. Nem kell blogot írni róla, elég csak annyi amennyi segíthet az embereknek a választásban több mobilos VR szemüveg közül.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
#34576640
törölt tag
Szia(sztok),
Köszönöm a gyors hozzászólást először is
Az az igazság, hogy nagyon elkapott hév, hogy VR szemüveget vegyek mobilra. Ma délután meg is vettem az EDigiben egy 10esért.
Pontos típusa Concord VR Box.Youtuben láttam, hogy hogyan lehet csatlakoztatni PC-vel ezeket a mobil "VR"-okat.
Ha esetleg valaki nem tudná gyorsba leírom:
- Mobilon engedélyezni kell a fejlesztői módot: ezen belül az USB hibakeresést kell kipipálni
- Ki kell pipálni még ezen kívül az USB internetmegosztást amit valamelyik másik menüponton belül lehet megtalálni (hálózat, internet...)
- Le kell tölteni [innen] a tether nevű programot. Ezzel csatlakoztatod először a mobilt a pc-hez.
- Ezen kívül a Trinus VR-t kell leszedni Pc-re, illetve mobilra. Érdemes kipróbálni a lite-t először. A fizetős és a lite között annyi a különbség, hogy 10p-ig lehet csak használni az ingyenest, utána ledob.Note4 telefont használok szóval a telefon erejével nem hiszem, hogy gond lenne. Bele is megy a tokba és még valahogy meg is jeleníti a képet... Na igen.. A probléma itt van, a "valahogyjal"..
Konkrétan fél perc után olyan szédülés és hányinger jött rám amit egy masszív piálás után nem érzek.
"Örülök, hogy nem vakultam meg" - mondtam én miután 5 perc gaming után kiléptem a "The Vanishing of Ethan Cartelből".Belinkelem a beállítási lehetőségeket. Remélem tudtok segíteni, hogy pontosan miket érdemes itt állítanom.
[link]
[link]
[link][link]
[link]Autószimulator játékokhoz (Assetto Corsa, Project Cars), illetve horror fpsekhez szeretném használni élmény javítás véget.
Tudom, tudom ez nem HTC Vive, meg nem Oculus Rift de ha nem javul semmit akkor vissza viszem és vissza kérem a pénzt, mert ez így maga a "horror". -
veterán
válasz #34576640 #3164 üzenetére
az a baj hogy a trinus-t végképp el kell felejteni, hogy majd vr-ban játszogatunk pc-ről. Olyan őrült a késleltetése, alacsony a sebessége, stb hogy instant bukta. Telefonos vr esetében nekem csak a telefonon magán futó appokkal volt némi élmény. Igazi vr-hoz maximum (!) 20 msec lehetne a motion to photon (tehát a fejmozdításodtól a szemedbe beérkező renderelt képkockáig) érték, ebből a 90 fps-sel való renderelés maga elvisz 11.1 msec-et, a maradék 9 msec van arra hogy kiolvassanak minden adatot a szenzorból, eljusson az adat ahova kell, és visszakerüljön az eszközre, sőt megjelenjen (az OLED kijelzőnek is kell 1-2 msec hogy megjelenítse a képet, ezért vetették el a TFT-t, aminek kellett vagy 4...)
Most ez az érték mobilos esetben már alapból 16 msec-ről indul (60 fps), és amire végigvergődik minden oda-vissza az eszközök között, többszáz msec-re hízik még ha nem is teljes felbontásban tolod.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#34576640
törölt tag
válasz Menthirist #3165 üzenetére
Én konkrétan komoly problémának azt látom, hogy folyamatosan keresztbe áll a szemem. A fő problémám a felbontással és a lencseállítással lesz.
A note4 felbontása 2560x1440, a monitorom 2560x1080, ergo használhatom natív felbontáson a monitorom.
Egyszerűen nem tudom mit csináljak.
Sima youtube 360fokos videóknál is hányingerem van. -
#34576640
törölt tag
Most egyébként valami moonlight problémáról beszél. Már csatlakozni sem tudok a géphez...
-
Segal
veterán
válasz #34576640 #3164 üzenetére
Most erre nagyon nem tudom mit lehetne írni. Direkt megírtam egyből hogy a gondolatát is felejtsd el mert borzalmas lesz a végeredmény mégis rohantál megvenni.
Ha mindenképp kell a PC-hez való plusz VR akkor a belépőszint a Oculus DK2-ese. Az sem lesz tökéletes de tapasztalatból mondom hogy bőven használható Assetto Corsahoz is és Project Carshoz is. Sőt Dirt Rallyhoz is ha már autószimulátorokba gondolkodunk.
Persze ezekhez a mobilos szemetekhez képest drágább de a végleges Oculus árának meg a töredéke. Valamit valamiért."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
Közbe valami más téma is
A Touch-nak sem lesz valami aprócska doboza...
Kicsomagolás után jól látszik a 2 kontroller, az 1 plusz kameraszenzor és a 2 ceruzaelem.
képek"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Végre megvan az új teló (s7edge), így kipróbálhattam a gearVR-t: háát, nem nagy durranás, kb egyesével számolgatom a pixeleket (a nyersanyag minősége, optika élessége másik gond, de a felbontás alapvető probléma). Ez azért durva, mert tudtommal nem sok vr megoldás van, ami egyáltalán hasonló felbontással (szemenkénti 1280*1440) dolgozik, ezek alapján a 8k-s kijelzőkig hóttziher, hogy nem fogok nagyobb pénzeket VR technikába ölni.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Dyingsoul
Topikgazda
Én már egy olyan hírt várnék, hogy lesz-e bundle-ben az OR a Touch-al együtt vagy sem. Már csak azért mert én úgy tervezem megvenni, de ha nem adnak ilyen bundlet akkor most feleslegesen várok.
(#3170) t72killer: Ezt eddig is tudtuk, hogy kb a 8-16K lenne az a tartomány ahol élesnek mondhatjuk a képet. Addig szoftveres vagy filteres-lencsés trükkökkel kell beérnünk. Viszlát 20 év múlva.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Segal
veterán
válasz Dyingsoul #3171 üzenetére
Idén ezt kizárt dolognak tartom. Max jövőre ha megcsappan az érdeklődés és olcsóbban kéne adni akkor mint 0 veszteséggel járó költségcsökkentés elképzelhetőnek tartom hogy összecsomagolják de mivel a touch nélkül is használható a cucc és így az "alapverzió" olcsóbb mint a Vive ezért szerintem hülyék lennének ezt a lépést elkapkodni.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Raymond
félisten
válasz t72killer #3170 üzenetére
Ezert irtuk(?) par napja/hete hogy a felbontas nem minden. Peldaul az OR kepe sokkal jobb mint a GearVR meg a legjobb telefonnal is, pedig a szamok azt mondanak hogy nem igy van. Ami engem meg speciel a GearVR-nal zavar az a kepernyo villodzas, azon nem tudom tultenni magam. Valami AMOLED sajatossag lehet, mert a Nexus 5-nel nem jon elo ilyesmi.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
válasz Dyingsoul #3171 üzenetére
jjiijj, remélem 20év nem kell neki. Látatlanban reménykedtem, hogy a 4k már közel tökéletes élményt ad, de kvázi félcentis blokkokként érzékelve a QHD pixeleit, nagyon nem. Persze, el lehet kenni, hogy a rácsozat ne zavarjon, ami a probléma kb felét megoldja. Rácsozattal olyan, mintha az előző telómon való olvasást hasonlítanám a mostanihoz (SGS2 vs SGS7edge, előbbinél kifolyik a szemem), rácsozat nélkül mintha a két telón való filmnézést. Telóra gondolom lehetne tenni valami AA-filter fóliát, bár nem tudom, mi zavarna VR környezetben jobban, a drótkerítés vagy a mosoda.
Nagyon kár érte, mert tényleg tuti feeling "benne lenni" a képben, még akkor is, ha kicsit VHS-kazetta feeling a dolog
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
válasz Raymond #3173 üzenetére
(lejárt a szerk idő) Nyilván sokminden gyerekcipőben jár még. Próbának ez jó volt, meg alapszinten el-elszórakozgatok vele néha, vive-ot meg valahol boltban ki fogok próbálni. A felbontás nekem az egyik alappanaszom, uis ha látom a pixeleket, az kb platformfüggetlen (max a vive jobban maszkolja egy AA-szűrővel ha van neki, de a részleteket nem hozza vissza) azt jelzi, hogy messze vagyunk még az ideális értéktől. A többi teló-VR-ra jellemző gyerekbetegség csak hab a tortán, nyilván ezért kerül egy telós szemüveg 10-100$-ba (az enyémet átszámítva ~60ért vettem bontatlanul másodkézből) és profi headset meg 1000-be. A drótkerítés mindenesetre megerősített benne, hogy azt az 1000-et nem most, hanem 2-3 "generáció" múlva fogom kiperkálni.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
hangszoro
tag
válasz t72killer #3174 üzenetére
A drótkerítésre van már egy alternatíva, ami talán jobb eredményt ad (rgb pixelek), a mosodát meg majd talán a StarVR próbálja meg először eltüntetni.
Azaz remélem én is, hogy nem kell 20 év. A gyorsmosáshoz (jó sebességhez) viszont lehet kell az a 20 év, de ez már nem feltétlen a HMD gyártókon múlik. -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz t72killer #3174 üzenetére
Ezt ugye csak azért mondom, mert jelenleg ugye a felbontás a probléma. Később nagyobb felbontás ezt orvosolja majd. Akkor a FOV lesz a gond. Ha bővítik a FOV-ot megint előjön a screendoor ha nem növelünk felbontást. Ha 180 fokos lenne a FOV akkor ugye azt mondanánk, hogy mivel az emberi szem 180 fokban lát, ezért a teljes látóterünket lefedi. De mégsem ugyanis a szemed mozogni és képes a headseten belül, fejmozgás nélkül. Ezért van a StarVR-nak 210 fokos FOV-ja. Persze jönnek a szemkövető megoldások de a fene tudja, hogy ez mennyire lesz jó hatással a szemünkre illetve mennyire működik majd korrektül, de a panel felbontásának így is marha nagynak kell lennie, a szemkövetés csak akkor érdekes ha az erőforrásokról és a kijelzők meghajtásáról beszélünk ami egy plusz probléma mind a user szempontjából anyagi mind a cégek szemszögéből fejlesztési téren. Jah és ez még csak a vízszintes FOV volt, függőlegesről azért nem beszélünk mert ez a legszembetűnőbb, de aztán később ki tudja a látómezőt hogyan tervezik majd lefedni. Ezért mondtam, hogy találkozunk 20 év múlva, akkorára talán lesz 16K, nagy látótérrel, addig is maradnak az ilyen-olyan megoldások amik talán nem jönnek be sokaknak.
Bár amikor látom, hogy környezetemben az embereket az sem érdekli, hogy 1080p-ben vagy 360p-ben nézik a videókat, már nem lepődök meg semmin.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
válasz Dyingsoul #3177 üzenetére
+#3176: igen, a starVR eléggé előremutató darabnak tűnik. 2x4k-s kijelzővel (jövőre?) és jó nagy FOV-al ez már félúton lesz az ideálishoz.
Persze, nem lepődöm meg nagyon, hogy gyerekcipőben járnak a dolgok, egy teljes "vr gömbben" sok infót kell feldolgozni és küldeni a szemüvegnek. A 2x4k@90Hz pl még az új displayport 1.4-nek is kemény dió - és ez még csak a 8k fele, és csak a "drótról" beszéltünk. A szemkövetés megoldása amúgy létfontosságú, az embernek kb 8millió csapsejtje van, ergo egyszerre egyidőben, szemenként elég neki 4k infó - úgy, hogy a "közepén" ez mondjuk 8k+, a szélein 720p. Persze a szem mozog, ergo szükség van a brutál felbontású panelre ÉS az intelligens szemkövetésre.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
rambustibi
őstag
Egy barátom előrendelte a riftet.: [link]
+1490 a postaköltség.Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz t72killer #3179 üzenetére
Bár látom már bőven átjött a lényeg, de valamit még kis is felejtettem, amit te viszont említettél: a képfrissítést.
Bár ez ugye monitor teszt, de vajon mennyire látszik a különbség közelről? Szerintem csak még jobban, bár ez a lencse miatt is érdekes lehet, túl sokban azonban nem befolyásolja azt a lencse, hogy a mozgó képet mennyire látod folyamatosnak, a szoftveres háttérmegoldások viszont sokkal inkább.
A fent linkelt videóban a srác állítgatja a frissítést. Ahogy én néztem a videó célja nem az volt, hogy a srác azzal dicsekedjen, hogy ő márpedig látja a különbséget a frissítések között, ezért tetszett számomra, ez persze csak akkor jön át ha végignézed elejétől a vidit. A másik az, hogy sokszor olyan gyorsan kattintgatja a monitort, hogy néhány klikket nem is regisztrál az amúgy villámgyorsan váltó display. A harmadik pedig hogy ha megrendezte volna akkor nem ilyen szerencsétlenül jöttek volna egymás után már-már idegesítően sokszor ugyanazok a beállítások. Szóval szerintem reális videó de nagyon kíváncsi lennék hasonlóra VR headsetben is. Azonban erre még szvsz bőven kell várnunk. 2x4K-t elég lesz meghajtani hardveresen, pláne ha mondjuk 144 vagy 160 hz lesz a cél. Nemrég volt egyébként hír PH-n 180 hz-es Asus monitorról is.Mint tudjuk az alacsony frissítés okoz némi fejfájást mégpedig szó szerint. Itt, VR-ban azonnal jönnek a problémák és ez nem olyan, hogy "hát én nem látok különbséget a 30 és 60 fps között". Itt vagy elhányja az ember magát vagy lenyeli a békát.
(#3180) rambustibi: Ez az n+1-edik oldal ami egy kellően távoli dátummal és fantáziaárral operál.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
rambustibi
őstag
válasz Dyingsoul #3181 üzenetére
Beszélt vele és korrekt boltnak tűnik. Mondjuk itt is megbízható a bolt: [link] (van pár értékelés) Én örülök, ha összejön neki ennyiért, szerintem eddig messze ez a legjobb ár. Visszaigazolást is küldtek neki..
Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
-
válasz Dyingsoul #3181 üzenetére
Teljesen jogos, ráadásul VR-nál komolyan dolgozik a szem mozgásra (képfrissítés) érzékenyebb perifériája is. 120Hz-ig szvsz teljes a fejlesztés létjogosultsága, afelett inkább marketingnek érzem. A 180Hz meg arra lesz jó, hogy nvidia 3D vision-ben meglegyen a szemenkénti 90Hz.
Kihajtani az más kérdés, persze, über grafikás, ráadásul bénán optimalizált játékot sok pixelen esélytelen. Megoldott szemkövetéssel (középső ~10%: 16k@90Hz, maradék fullHD@120Hz ~=15MP) még nem tökéletes optimalizáció mellett is töredék erőforrás kellene a fullos 16k feldolgozáshoz képest. SzVSz ha a szoftverkörnyetet és a kijelzők meglennének, egyszerűbb+jól optimalizált játékokat már lehetne tolni komolyabb CF vasakon ilyen felbontásban (ennek "~2x4k-nyi számítási igénnye" van).
Én mondjuk alig/nem játszok, inkább mozizom, filmlejátszást meg az új VGA eresztés csont nélkül támogat 8k-ig. Más kérdés, hogy ehhez komoly kameraapparátus is kell, a kvázi fullHD-s vackokból összeragasztott kommersz próbálkozásokat kb a mobiltelós kamera vs DSLR fotóhoz hasonlítanám.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
aerosmith
őstag
válasz t72killer #3179 üzenetére
Urak, ne nagyon éljétek bele magatokat a StarVRba, a legutóbbi interjúban az igazgató kijelentette, hogy a business customer közönségnek fejlesztik a cuccot, pontosabban IMAX VR mozikba lesz csak ez a headset szállítva. Valószínűleg az ára miatt és amiatt hogy ebben a felbontásban nincs az a PC ami kihajtaná. StarVR képességű VR sztem max 5-6 év múlva lesz, szerintem elégedjetek meg a VIVE/Rift kínálattal egy darabig.
-
Chal
addikt
válasz rambustibi #3182 üzenetére
Az egésznek az a célja amit te is csinálsz: gyártod nekik az ingyenreklámot egy olyan termékre alapozva amit biztosan nem fognak 1 hónap múlva árulni, pláne nem ennyiért.
Ettől még lehet a bolt megbízható azon termékek kapcsán amiket amúgy LEHET náluk kapni.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz rambustibi #3186 üzenetére
Megmondom én azt neked most, nem kell fáradni/várni
-
#34576640
törölt tag
Srácok sikerült!! Vissza vittem és egy kis ráhatással de vissza adták a casht. Végre ma nem leszek rosszul.
Lehet nem nekem való ez a VR... -
-
nortsen
aktív tag
válasz aerosmith #3184 üzenetére
Erről már beszélgettünk, és sztem a 4k kijelzőre nem úgy kell tekinteni mint aminek 4k tartalom is kell.
Ami bírja mehet abban, ami nem, az megy downscale-be. Rosszabb nem lesz mint a 2K (ha paramétereiben tudja azt amit a 2k-s oled).
Én szeretném, ha választhatnék melyiket vegyem.Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
veterán
A vr sli támogatott játékoknál?
-
Segal
veterán
válasz Csavez™ #3192 üzenetére
Borzalmas lesz a késleltetés tehát működni ugyan működik csak ront a helyzeten
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
-
-
BiP
nagyúr
válasz nortsen #3197 üzenetére
Ja, értem. Csak nagyon sokan az 1440p-t hívják 2K-nak, ezért kérdeztem vissza. A 4K negyede az 1080p.
De sajnos nálam a monitoron nagyon nem szép, tök homályos.
Mint amikor fullHd monitoron pl. HD readyt állítasz be.
Desktop alatt,amelyik progi meg nem akar interpolálni, az meg kockás. -
Rayyy
senior tag
Hell!
Van arról valami infótok, hogy mi a helyzet a GTX 1080-asok DP portjának Vive-os hibájával? Kijavították már?Minden a legnagyobb render!
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProBook 430 G5, Core i5-8250U, 13.3" HD, 8-16GB DDR4, 128-256GB SSD, 4 órás akku (Bios jelszavas)
- Új! Gamer pc, i5, 32gb, rtx 3060 12gb, 1,5TB nvme M.2, 650W 80+
- Új iPhone 15 Pro 128Gb Natural Titanium
- iPhone 13 Pro 128gb Sierra blue
- PowerColor Radeon RX 6700XT Red Devil 12GB OC DDR6 (OC) Rgb Videokártya