-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
himpike
aktív tag
válasz Menthirist #3739 üzenetére
Köszönöm a választ, bevallom kb így gondoltam én is de nincs időm sokat foglalkozni a kérdéssel és kutatgatni. Már bánom hogy nem vettem kissé nagyobb TVt, de hát szűkös volt a hely. Jobban jártam volna ha eleve falra szerelem.
-
Rayyy
senior tag
Mi egy majdnem négyzet alakú szobába telepítettük a Vive-ot, a szenzorok 230 cm magasan vannak és a tér közepére néznek két átlós sarokból... ezzel a beállítással még nem emlékszem olyanra, hogy valamit ne láttak volna. De olyanra sem emlékszem, hogy arra lett volna igényem, hogy bebújjak az egyik sarokba és a hasamhoz szorítsam a kontrollereket
Minden a legnagyobb render!
-
-Solt-
veterán
-
veterán
-
Márton
nagyúr
üdv,
én is kipróbáltam a Vive-ot, hatalmas élmény annak ellenére, hogy még látom a pixeleket.
Most szeretném lecserélni a 720p telómat egy 2560x1440-esre.
Van valami ajánlott modell? LG G3, G4 tudom nem mai csirke, de ha tudja futtatni a 360 fokos KRPANO panorámákat VR módban teljesen folyékonyan, akadás nélkül, akkor beruházok egybe..
Más tipp 50 és 100e között?köszi
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
izomman1
senior tag
Találtam egy friss gameplay vidit amiben látható, hogy ha hátra fordulsz a játékba rács jelenik (3 perces gameplaybe jó sokszor) meg és figyelmeztet , hogy nézz fordulj a szenzorokkal szemben : [link]
Miért nem teszik a két szenzort előre és hátra? Miért terveznek ilyen idióta rácsot elfordulásra?
Gondolom, hogy ha a 3. szenzort hátra helyezed akkor ezt a "rácsot" nem hozza fel a játék, mert lesz ott is szenzor, mert a Killing Floor jó játék lenne alapvetően... Azon mondjuk már meg se lepődöm, hogy szintén csak egyhelyben állás van és nagyon földre se nyúl le semmiért..VR source egyébként youtube on sok friss gameplayt tett fel a grafika tényleg meggyőző szinte mindegyik játéknál..Ez a hátra fordulás és rács megjelenés teljesen tönkre veri az élményt... Miért nem eleve 3 szenzorral árulják a pakkot? A 360 fok a minimum lenne egy VR játékba szerintem.. Kár hogy az Oculusnál ezt nem így gondolják..
Az is furcsa, hogy a pár nappal ezelőtti Oculus Content en miért nem mutatták be szépen elbüszkélkedve, hogy hogy működik a room scale csak mondjuk egy pici 2,5*2,5 M en..[link]
Fenntebbi VR source csatorna tele van friss gameplayel .. Látható, hogy csak ott van Oculus által beállított 360 forgás (pár játékba) ahol hátulra is van telepítve kamera egyébként nem alap szitu az elől 2 kamera és egyhelyben állás vagy max 1 lépés ide oda
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #3758 üzenetére
Nekem nagyon gyanús ez, hogy csak december 6. án jelenik meg a cucc gyakorlatilag a PS VR után .. Gondolom már nem tudták hova húzni az időt a karácsonyból azért nem maradhatnak ki...De az igazság ki fog derülni előbb vagy utóbb mit tud igazán a cucc alkalmas e room scale re vagy nem és hogy hány kamerával... majd meglátjuk.. Én csak azt sajnálom , hogy a király Oculus játékok ( mert tényleg szépek) csak egy helybe állásra 180 fokra vagy max 360 fokra van tervezve de nem room scale magasságokba.. És ez butaság, hogy jaj hát nem mindenkinek egyforma szobája van minek tervezzünk 3*3 M er room scale játékot? Bármilyen szoba nagyság tökéletesen működik játékokba rugalmasan , mert a játékba lehet játszani kisebb szobával és nagyobbal is annyi hogy akkor kevesebbet tudsz mozogni de ugyanúgy működik a játék sőt ha csak egy helybe állni tudsz az is működik a Vive ba akármilyen room scale kalibrálású játéknál..
-
veterán
válasz izomman1 #3758 üzenetére
Ilyen rács a vive-nál is van, steamen be kell állítani. A lényege, hogy mivel a szemeden ott a szemüveg, így nem látod hol is vagy, és hogy ne verj le lehetőleg semmit, be kell állítanod egy játékteret, és egy ráccsal jelzi ha kimennél belőle. Pl itt
Azt hogy miért tesznek kettőt előre, passz, de youtube-on már sokan bebizonyították hogy kettő szemben éppúgy jó, megkapod a 360 fokodat. Lehet csak simán azt akarják hogy vegyél egy harmadik kamerát is, elvégre az nekik +80 dolcsi.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #3759 üzenetére
Ebbe a videóba pedig igaz van 360 fokos forgás (3 kamerával persze) :[link]
de a videóban is a srác mondja FIX ponton lehet állni nincs mozgás! Elszomorít, hogy az Oculus ilyen irányba viszi a játékok "fejlődését" mert grafikailag egy értékes alkotás lenne ez is....
Hozzá kell tegyem én "szerettem" az Oculust.. és vártam mint egy falat kenyért.. de nekem úgy tűnik hogy a HTC Vive lehet beelőzte őket. (Ha ezek a játékok ezt tudják a valóságban is amit a videónk láthatunk nem lesz túl nagy siker) .. Nem is értem miért nem tértek át lézeres követésre ők is akkor nem itt tartanának és nem kéne lecsökevényesedett játékokat tervezni.. Kár érte..[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz izomman1 #3761 üzenetére
a bemutató körülményeire értette. Illetve pl a hover junkersben sem lehet őrült sokat mozogni, rajta kell maradni a platformodon. Értem én hogy veszettül pártolod a vive-ot ha már azt vettél, de azért na... Nincs akkora különbség a kettő között, mint amekkorát bele hiszel.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Raymond
félisten
válasz izomman1 #3761 üzenetére
Ket kameraval is siman befogod az atlagos szobat. Ez tiszta matematika, nem kell hogy videokat nezegess hozza. A szenzor 110 fok H es 70 fok V. Ha mondjuk egy atlagos 3x3m szobaba (vagy ilyen tavolsagokra) beraksz a ket sarokba egy-egy szenzort azok vizszintesen a szobat simab befodjak (a falnal a szogek csak 90 fok, tehat meg sok is az a 110), fuggolegesen pedig ha mondjuk 1,8m magassagba rakod (hogy a meretesebb felhasznaloknak is jo legyen) es a felso hatart vizszintesre allitod hogy az egesz szobaban lassa az 1,8m magasan levo Rift-et akkot a faltol kevesebb mint 1m-re mar a padlot is veszi. Sot kis joindulattal meg az is belefer ha van ott falnal egy 50-60cm szeles asztalod.
Tenyleg ugy nez ki megprobalod itt talan magadat(?) meggyozni mennyivel jobb a Vive, de mindkettot hasznalom tobbszor is hetente es elhiheted hogy nem olyan egyszeru a helyzet. Igen, per pillanat azoknal a jatekoknal amik a kontrollerrel mukodnek van az elony mert a Rift-nel ez nincs, de ahogy mar irtam a legtobb programnal az a plusz es nem az hogy tobb negyzetmetert rohangalhatsz mert nem azt csinalod. Gondolom ha kint lesz mindkettonel a kontroller a piacon akkor tobb olyan jatek jon ki ahol jobb a room scale kihasznalas, de oszinten szolva ott is inkabb kis teruletre lesz limitalva mert a fejlesztok es kiadok is tudjak hogy a felhasznaloknal egyszeruen nincs meg az a hely ami ehez kene. Szep es jo ahogy a kulonbozo fesztivalokon, nagyobb YT-osok mindenfele irodakban, hangarokban vagy kiuritett helysegeben demozzak hogy milyen tuti a rohangalas, de ez a normalis otthonokban nem letezik. A Kinect-nel ugyanez volt a helyzet - a promo videok jol neztek ki (?), de akkor is a leggyakoribb hozzaszolas az volt hogy "kinek van ennyi helye otthon?".
Szoval szerintem meg mindig az a 2x2m jatszhato terulet amit esszeru megcelozni es ez mindket termekkel alapkiszereltsegben megoldhato. Javit a tracking-en egy harmadik szenzor a Rift-nel? Igen. Egy negyedik meg meg tobbet. Elengedhetetlen a mukodeshez? Nem. Ha az lenne akkor adnak hozza automatikusan.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #3762 üzenetére
jó persze kicsit elfogult vagyok... Ez tény.. azért töprengek én is vajon érdemes e váltanom jobb lenne e a Rift? Nem vagyok ezen videók (hivatalos bemutatók) alapján meggyőzve.... Érdemes e az exclusive címek miatt váltani? Sajnos ez utóbbit is ő nekik köszönhetjük, de azt ígérték idő exclusivitás lesz és később Vive ra is ezek a játékok megjelennek.. Reméljük igazat beszéltek és nem 5 éves távlatba gondokodnak.. :-)
Hover Junkies ra visszatérve rengeteg "űrhajót" lehet választani szoba nagyságodnak megfelelően.. Lehet a szoba egyik sarkába is menni feküdni gugolni ha ott van pl. az ellenfél hajója fedezékbe vonulni.. Ki lehet használni a szoba léptéket, de való tény lehet picike hajóval is operálni egy helybe állni gugolni és forogni 360 fokba.. a VR 3d térben való mozgásról szól és 360 fokban minden más korlátozás és megtöri az immerziót..
ha 3 szenzorral érhető el Rifttel (ez a hivatalos komunikáció de lehet a tökéletes a 4 kamera mert az is támogatva van valami okból )akkor annyival de ez már drágább megoldás mint a Vive.
Személy szerint és aki még nem próbált VR kütyüt az mind érezni fogja a motion sicknesst ha játék közben (kokpit experience ) nem mozog a teste.. room scale esetén 0 a hányinger míg asztali billentyű egér kombóval vagy akármivel mozogni a térben elég hányingert keltő és ezért az emberek nem nagyon akarnának 1000 dollárt körüli összeget kifizetni azért hogy még rosszul is legyenek.
Még a Project Carsba is van valamelyest motion sicknessem bár az élmény szuper, de jobban preferálom a room scalet ... Ha nincs 360 fokos forgás zavaró mert kicsavarodik a nyakad ülő székes megoldásnál ha fordulnod kell hátra fele vagy belenyúlsz egérrel (lásd The Assembly ) és akkor elkap a hányinger..
Solus Porject Vive támogatása tökéletes állva room scale be kényelmesen forogsz 360 fokba mozogsz a virtuális térbe és teleportálgatsz... Igaz akinek a gyomra bírja mozoghat is hagyományosan a térbe (touch pad al teleportálás helyett), de ahhoz már "edzett" gyomor kell... (Ami az emberek 90 % ánál nincs és kemény lehet hozzászokni én se szoktattam magam hozzá még mindig pedig van már 2 hónapja Vive om. - Mivel van room scale alkalmazás)[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz Raymond #3763 üzenetére
Igen ez a 70 fok ahogy lefele néz jelzi azt, hogy a szoba széleket 1 M es sávba nem tudja (talán ) venni.
Tehát 1-1 métereket vesztesz a szoba minden oldalából (sarkából??).. Ami azt jelenti nem tudod azt a pici szobád se normálisan kihasználni mert vesztesz területeket? (Kivéve ha nappaliba vagy a felesleges faltól 1 M területre tolsz mindent és középen lesz egy 2*2 M es területed mondjuk...
Na jó de befejeztem pontos infókat konkrét megjelenéskor és használatkor fogunk tudni amit biztosan majd itt leírtok a többieknek.. Csak az én szubjektív véleményem, hogy eddig még nem vagyok meggyőzve miért kéne váltanom látva a hivatalos demó bemutatókat a kötöttségekkel (Killing Floor - Dead and Baried előző videók)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz izomman1 #3764 üzenetére
minek kellene váltanod? Van vive-od, elégedett vagy vele, kész pont. Ennyi. Örülünk, tényleg szuper. Azért az itt-ott kis különbségért miért kellene váltanod?
Nincs annyi, és pláne olyan minőségű exkluzív tartalom, ami miatt ez bármi lényegeset is jelentene. Pláne hogy amikor még legutóbb néztem, voltak elkerülő megoldások hogy lehessen oculus exkluzív játékokat vive-on is tolni.
Ahogy Raymond is remekül mondja, az átlag háztartásban egész egyszerűen nincs annyi szabad hely, hogy probléma legyen ha mondjuk csak 2x2 méteren mozoghatsz. Tök jó hogy kellő mennyiségű szenzorral vive esetében lehet 10x10 méteren is szórakozni, de nálam a legnagyobb szoba is kb 4,5 x 6,5 méteres, és természetesen kanapé, szekrények, könyvespolcok, tévé asztal, pc asztal, stb mind mind lejön. Legjobb esetben is kb egy 3x2 méteres területet tudnék kb felszabadítani, és még nagyon szellős a szoba. A hover junkersben is elmondták a készítők, hogy valójában ilyen 1x1 méteren is bőven el lehet vele játszani."a VR 3d térben való mozgásról szól "
Ez tévedés. A legjobb vr játékok (teljesértékű játékok) jelenleg a szimulátorok közül kerülnek ki. Ott pedig nem ugrabugrálsz mindenfelé, hanem ülsz a hátsódon. Jelenleg ezeknek a játékoknak fekszik a legjobban a vr, mivel ezeknek a játékmechanikája passzol a leginkább mindenféle módosítás nélkül. Más játékoknál mindenféle kerülő módszert ki kell találni a mozgásra (amikor nem csak pár méteren mozogsz, hanem egy pályán, pl teleportálgatás), de a szimulátoroknál ilyen probléma nincs."az mind érezni fogja a motion sicknesst ha játék közben nem mozog a teste"
Megint csak, ez játék függő. Szimulátorban kevésbé jön elő, és egyébként van akinek valós mozgás esetén is előjön. Nincs azzal gond ha TE személy szerint jobban preferálod a room scale-t, de más meg nem igényli igazán, hisz repszimek, autószimek vagy pl Elite Dangerous miatt vette magának a vr szemüveget.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Raymond
félisten
válasz izomman1 #3765 üzenetére
Csak arrol az oldalrol vesztesz kevesebb mint 1m ahol a ket szenzor van. Es csak akkor ha mint a pelda szerint 1.8m magassagba rakod oket. Ha mondjuk fel a sarokba, akkor egy standard 2,3-2,6m szobanal max talan fel metert. Tehat egy ures szobaban lesz egy 3x2m vagy egy 3x2,5m teruleted.
Az elozo hsz-hez:
"...azért töprengek én is vajon érdemes e váltanom jobb lenne e a Rift?"
Minek valtanal? Amiatt a par (tobbnyire ido limitalt) exclusive jatek miatt? Ez ertelmetlen. Megvarod amig kijon Vive-ra vagy hasznalsz Re-Vive-ot. Nincs annyi kontent hogy erdemes legyen mindkettot tartani szvsz hacsak nem munkahoz kell es visszajon az ara. Siman jatekok vegett ez ertelmetlen. A nagy cimek mind megvannak mindkettore, exclusive pedig mindig is lesz sajnos, ez a piac igy mukodik. Es per pillanat a Steam sokkal jobb kornyezet mint az a szerencsetlen Oculus Store.
"Személy szerint és aki még nem próbált VR kütyüt az mind érezni fogja a motion sicknesst ha játék közben (kokpit experience ) nem mozog a teste.."
Ez mondjuk nem igaz. Embere es jateka valogatja. Sot, kontroller se mindegy. Peldaul Valkyrie-ben nalam itt-ott vannak kellemetlen pillanatok ha az XB kontrollert hasznalom, a HOTAS-al ilyen nem fordul elo.
"room scale esetén 0 a hányinger"
Csak egyelore egyik autos/repulos/uphajos/cockpitos jatek se room scale
A Project Cars-nal ajanlom kiprobalni a bonnet/hood kamerat a cockpit helyett. Nem a bumpert ahol az utkozon ulsz legelol, hanem a bonnet ahol a szelvedo szintjen van es latod magad elott a kocsi elejet. Ez segithet es az elmenybol nem vesz el.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
veterán
-
izomman1
senior tag
válasz Raymond #3767 üzenetére
Project Cars nál kipróbálom azt a nézetet is..
Igazatok van ...Bár én is mint mindenki ha már ennyi pénzt kiadott a legjobb eszközt akarja birtokolni.. Csak voltak bennem kérdések kételyek , de nemsokára itt van a december 6... Mindenesetre én is azt akarom, hogy a VR fejlődjön és ne haljon ki mert jó dolog csak kár, hogy exclusivitással kicsit elaprozzák az így is kicsi piacot..Egyébként videók alapján nekem is tetszenek az Oculus os videók HTC Vive esetén mondjuk a Raw Data ér fel grafikailag ezekkel vagy a Brookheaven Experience ... Sajnos a Vive nál a tartalom ami kicsit szegényes és rövid. (egyenlőre ) .. Oculusnál ez talán jobb lesz majd meglátjuk ...
Na megyek is Vive -ozni kicsit feldobja a napom[ Szerkesztve ]
-
afoyem
tag
Sziasztok. Cardboard-t használók figyelmébe ajánlom ezt az appot:
Először nem hittem a szememnek hogy ez tényleg működik, pedig működik! Az 1280x720 felbontású 320 DPI-s telefonomból ezzel az alkalmazással kitudtam hozni Full HD-t de még a Quad HD-t is! mellé max. 1940 DPI-t Elvileg 4K-t és 5K-t is belehet állítani ha támogatja a hardvered az ekkora felbontást. Alig láttam a pixelektől most meg alig lehet észrevenni olyan kicsik lettek! És sokkal élesebb meg valósághű lett a kép is. Mindenkinek ajánlom hogy töltse le.
Root kell hozzá Használata pofonegyszerű:
- Ha letöltötted válaszd ki a kívánt és a hardvered által is támogatott legnagyobb felbontást
- Ellenőrizd le sikerült-e: [link]
- Próbáld ki egy VR videóval, vagy játékkal.
- Kicsit nehéz lesz navigálni mert a képernyőn nagyobbak lesznek az elemek beállítás után és a hardvert is megizzasztja majd a nagy felbontás..
- Szerencsére van egy megoldás: Factory reset / végezd el és visszaáll a képernyőméret az eredeti helyére
- Ezek után a ScreenInfo-ban azt olvashatod le hogy a megnövelt felbontás és DPI is sajnos elveszett de nem! csak az alkalmazás szerint állt vissza a gyári felbontás az alap értékre, a valóságban (virtuális ) láthatód hogy akkora lett a felbontás amennyit beállítottál magadnak factory reset előtt.Jó szórakozást és oszd meg az appot.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
he? Mármint a 720p-s kijelző ellenére az android azt hiszi, magasabb felbontású a kijelző, így baromi nagy pixel veszteséggel de futtathatod fullhd-ban a natív 720p helyett? Ettől még nem kapsz több részletet.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
afoyem
tag
válasz Menthirist #3771 üzenetére
Én sem hittem elsőre hogy bármit is javítana a képen, pedig így történt, letöltöttem beállítottam és a pixelek kicsik lettek, a képminőség pedig javult élesebb és részletezőbb lett. Próbáld ki te is.
-
veterán
nyilván azt nem kell magyaráznom hogy ha meggebed is az ember, nem lesz több pixel a telefonjának a kijelzője. a maximum trükközés talán esetleg csak a subpixel vezérléssel lehetséges, de azt alkalmazásonként és kijelzőnként kell lefejleszteni, tehát itt nem játszik. Mondom, ez simán csak force-ol egy felbontást androidon, semmi több. Az eredmény meg kb olyan lehet így, mint amikor az ember egy fullhd monitoron teljes képernyősre tesz ki egy mondjuk 4k-s képet, és akkor mondjuk elmosódnak a nagyon finom részletek, de pl megszűnik az élek töredezettsége. Mint pl itt.
Amúgy eszem ágában sincs kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Chal
addikt
Nyilván fake az egész, illetve az is lehet hogy malware van benne, a kolléga meg érdekelt a terjesztésben... Kéne egy moderátor.
-
veterán
utóbbit azért ne feltételezzük egyből, más topicban nem terjesztette ahogy láttam. Szerintem simán placebo vagy pontosan nincs tisztában hogy mi is történt, csak tetszik neki az eredmény.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Márton
nagyúr
Én inkább vennék egy valós QHD kijelzőjű mobilt.
Van tippetek erre? Lenne most egy G3 kedvező áron, garival.
kösziEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
akoska07
nagyúr
Epic Games Goes VR With Robo Recall
Ez jófajta lesz.
Elkapja a golyót és visszadobja az mindent visz.
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
veterán
válasz akoska07 #3777 üzenetére
Ez már a prototípus bullet train-ben is így volt.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Márton
nagyúr
Tesztelted esetleg?
Érdeklődtem 1-2 tulajnál is, azt mondják folyamatos a pano.Más tipped esetleg van 50 és 100e között ilyen felbontású mobilra?
kösziEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
izomman1
senior tag
válasz akoska07 #3777 üzenetére
Pazar a játék grafikailag ott van a szeren... golyó elkapás visszadobás szintén.. és ráadásul ingyen adják igaz azt hallottam 3-4 órás szösszenet, de ez még mindig több mint jópár Vive címnél..
Ami nekem nem tetszik, az az, hogy szenzorral szemben kell állni, (úgy teleportálsz ) illetve hogy eldobható a fegyver nincs töltés hanem elő veszed magad mellől újra a fegyvert és lősz ha kifogy a lőszer pedig eldobod és új terem az oldaladnál.. Sztem erre kicsit azért odafigyelhettek volna
teszt vidi: [link][ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz izomman1 #3783 üzenetére
mivel még nem jelent meg az oculus touch, így arról nem lehet tudni hogy pontosan azokkal is módosítás nélkül menne-e, de várhatóan igen. vagy majd jön valami új verzió revive-hoz ha nem. Ezt leszámítva pedig igen, majd minden (vagy minden) oculus exkluzív játék megy tudtommal vive-on is a segítségével. De részemről speciel nem próbáltam, mert nálam "csak" egy DK2 van.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Segal
veterán
válasz Menthirist #3784 üzenetére
Szerintem gyorsan szabadulj meg a dk2-től mert ha kijön a touch akkor tutira kiszedik a szoftverből a támogatását.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
veterán
-
PLackó16
csendes tag
Sziasztok!
Rift felhasználóktól kérdezném, mennyire zavaró az orrnál beszűrődő külső fény?
Sokan elég illúziórombolónak mondják a Vivehoz képest.Más: Nagyon tetszett, hogy a Vive kontrollereket kézbe fogva, teljesen úgy éreztem mintha valóban pisztolyt fognék a shooter-ekben.
Ez vajon mennyire lesz igaz a Touchra? Elég más a fogásuk.. -
veterán
válasz izomman1 #3783 üzenetére
Revive tökéletesen működik minden címnél. Az egyik touch controllert ki kell kepcsolni és kész is az oculusos távirányító,+nem árt egy xbox one controller.
Az előttem lévőkhöz hozzászólva,nekem 5,65m-re vannak egymástól a lighthouse-k (pedig 5m a megengedett) 2,3 m magasságban,így 4x4 m-es room scale-m van,és eddig nem volt jel veszítésem. -
akoska07
nagyúr
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Chal
addikt
válasz PLackó16 #3787 üzenetére
Semennyire sem zavaró, ráadásul nálam eddig mindenki be tudta úgy állítani aki próbálta, hogy ne szűrődjön be fény. Szerintem sokan nem is tudják hogy magát a hmd-t lehet billenteni is a két műanyag szár végén fel/le, ezzel pl tökéletesen be lehet zárni az orrnál levő kis rést (már ha van egyáltalán).
Szóval nem tudom kik írják ezt, de pont múlt pénteken esett meg, hogy behoztam a céghez a Riftet, egy laikus kolléga pedig felpróbálta kikapcsolt állapotban (kíváncsi volt rá hogy mennyire kényelmes), és az első mondata az volt meglepetten hogy "azért ki van ez találva, semmi fény nem szűrődik be!". Mindezt úgy, hogy az ablak előtt állt, és ugye a kijelző is ki volt kapcsolva a Riftben.
[ Szerkesztve ]
-
W00dyka
tag
válasz PLackó16 #3787 üzenetére
Egyáltalán nem zavaró, mert szinte nincs ahogy azt előttem is irták.......
Nekem ez még azért is volt még fontosabb, mert 3 ponton támaszkodott fel igy a fejemre a headset ( tarkó fölötti rész, homlok , arccsont ) és igy már hosszas értsd 3 óra endurance versenyzésnél sem éreztem nyomó érzést , ami a "billentés" előtt kimondottan zavaró volt.
[ Szerkesztve ]
Steam: Marcinko1976, PUBG: Woodyka...........Már pedig itt rend lesz ! Mondta a nagymama és berúgta a szart az ágy alá !
-
akoska07
nagyúr
Srácok most akkor mi a vége ?
Kell a 3. vagy akár a 4. szenzor is,vagy elég lesz a kettő ?Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
veterán
válasz akoska07 #3792 üzenetére
Egészen biztosra majd akkor lehet menni ha kijött decemberben és sokan kipróbálták, addig csak annyi biztos hogy ők hármat kommunikálnak, az a kevés pedig aki próbálta, azoknak amennyire láttuk ment kettővel is.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
akoska07
nagyúr
válasz Menthirist #3793 üzenetére
Köszi.
Én biztosra megyek és legalább a 3.-at berendelem,aztán majd meglátom lesz-e 4. is.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
izomman1
senior tag
válasz akoska07 #3789 üzenetére
Ez az új Oculus gépigény csökkentés jól hangzik, de akkor ez azt jelenti, hogy minimum gépigénnyel egy Project Cars vagy akármilyen játék minimum beállítással játszhatóan fog futni Oculus Rift-ben? (500 dolcsis géppel -1000 dolcsi pedig a gép + Oculus alap szett kompletten)
Tudná valaki ezt tesztelni? Mert ha ez így van nagy szó...[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #3796 üzenetére
Én úgy vagyok vele mivel fél évig Touch al az Oculust idehaza nem igen lehet majd kapni addig marad a Vive.. Addig bebizonyosodik hány szenzorral képes azt nyújtani mind egy Vive és milyen költsége lesz annak. (hány szenzor USB port és hosszabbító) Illetve hogy milyen jól fog egy Vive játék benne működni (Mert láttam videókat elvileg mennek benne de a srác főleg a RealitycheckVR -ben főleg 4 szenzorral tolja - ez a megoldás már kicsit drága és durva)
De az is fontos, hogy egy Vive kontrollerre tervezett játék mennyire lesz a más formájú Touch-al játszható\élvezhető....
Kérlek majd írjátok meg ide mik tapasztaltok sokunkat érdekelni fog.. Csak de kár, hogy az a dec 6 is majdnem 2 hónapra van innen :-( Már aki meg tudja rendelni ...
De remélem azért a Vive is villantani fog karácsonyra AAA címet ha más nem jövőre jön a Vive ra a Doom vagy a Fallout 4.. Na utóbbi ha Solus Project teleportálós megoldással megvalósítják.. akkor le leszek nyűgözve és sose cserélem le a Vive ot csak max a 2.0 ra , mert lesz több 100 óra tartalom rá :-))[ Szerkesztve ]
-
akoska07
nagyúr
Ma este 20:00-tól előrendelhető az Oculus Touch !
Magyarországon ez 21:00.
Nem volt egyből elérhető,kb 5 percet vártak a nyitással.
Nem láttam olyan opciót ahol lehetett volna plusz szenzort venni.[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Raymond
félisten
-
Chal
addikt
Jól látom hogy US only? Hülyék ezek teljesen? Illetve van valami új fülhallgató is a Rifthez, 50 USD.
Szerk.: sztornó, benéztem, kicsit változott a country selector helye, egyel kijjebb van mint szokott, de ott van
Viszont micsoda "bizalmuk" van az angol fontban Totál padlón van, aztán így is ott a legdrágább a touch.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- OLED TV topic
- Ubuntu Linux
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Idén elmarad a BlizzCon
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W