Új hozzászólás Aktív témák

  • kiskuplung

    őstag

    válasz paltom #10654 üzenetére

    Melyik játékokra mondod azt, hogy zavaróan pixeles? Amúgy igazad van, de ez nem a Rift hibája, hanem a szoftveré, amit futtatsz rajta.

    Pont mielőtt ezt írtad, tegnap este nyomtam 1 kis Robo Recallt, mert láttam pár napja hogy valamit updatelt.
    Azzal kezdtem, hogy bementem a grafikai opciók közé, és mindent feltekertem maximumra. SS-t 1.4-re.

    Nos, megdöbbentően, és ezt most komolyan mondom, megdöbbentően jól néz ki ez a játék. Már az elején a liftben állva is látszik, hogy mennyivel szebb, és igenis, PIXELMENTESEBB a képe, mint egy átlagos VR játéknak.

    A lobbyban, ott az az első robot, amit csak úgy poénból szét lehet szedni, ott is sokkal jobban meg lehet figyelni a roboton a részleteket. Én pl. nem emlékszem rá, hogy a koponyájába ütött Robo recall feliratot el tudtam volna olvasni. Tényleg tűéles a kép.

    Ehhez jön még hozzá, hogy a kéz követése is sokkal jobb, mint azok az anyagoknál, amiket mostanában próbáltam. El is felejtettem már, milyen jó is tud lenni ez a VR.

    Már többször beszéltünk erről itt, de most újra leírom, hogy egy játékot alapjaitól kezdve VR-ra kell fejleszteni, és akkor kapsz ilyen anyagot a végén, mint ez a Robo Recall, vagy a Lone Echo.

    Ezért, amikor azt írod, hogy a Fallout VR-ról várod a csodát, akkor én már most azt mondom, hogy ne tedd, mert az a játék is csak utólag "VR-osított". A GameBryo engine(alapú) játékokban amúgy is legendásan rosszul néznek ki az animációk, nem hiszem, hogy ezen javítanak bármit is...
    Az biztos, hogy sem a grafikus kártyád teljesítményét, sem a Rift felbontását nem fogja feltornázni. :) De nem is kellene, hiszen van rá példa, hogy lehet ezt jól is csinálni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák