-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
kiskuplung
őstag
Sziasztok!
Vett már valaki ilyet a Riftjéhez? [link]
A mostani "maszk" kezd szétfoszlani, meg elválni a műanyagtól, kemény 4 hónap használat után...
Ez a cucc tartósabbnak néz ki.Előre is köszi!
-
kiskuplung
őstag
Nekem megérne ennyit, mert most már kezd elég ramatyul kinézni az elején elég prémium hatású termék
Ez a szivacsos megoldás szerintem nem volt a legjobb ötlet.
Másnak nincs baja vele? Ahogy kezd elválni a kerettől, most már piszkálja az orromat is 1-2 óra játék után, elég idegesítő@suniland, @Raymond köszi a tippet, erről a Budget Cuts-ról még nem hallottam. Tegnap ki is próbáltam a demot. és nagyon tetszik. A SteamVR ellenére tök jól működik, 360 fokban is, 2 szenzorral. Nincsenek elérhetetlen dolgok, mint más játékokban.
-
kiskuplung
őstag
válasz Raymond #6627 üzenetére
Lehet annak is a függvénye, hogy exponenciálisan megnőtt a baráti társaságom, mióta megvan a Rift
Hozzám kb. minden másnap jön egy ismerős tesztelni, és elég sokat törölgettem antibakteriális kendővel, ami ugye nedves.Ez a VRcoveres megoldás mindenképpen jobban tetszik, jövő hónapban szerintem megrendelem, és akkor beszámolok róla, hogy milyen. Bár gondolom ez is csak több hónap használat után derül ki..
-
kiskuplung
őstag
Szerintem a videónézés a legutolsó dolog, amit egy ilyen headsetben csinálok. Még a természetfilmek sem olyan érdekesek mint egy menet Robo Recall
De lenne nekem is egy kérdésem: különálló Oculus szenzort honnan lehetne szerintetek beszerezni?
Amazon DE, FR és UK-n nem találtam. Az Oculustól közvetlen pedig ugye még mindig nem lehet Magyarországra rendelni.
-
kiskuplung
őstag
-
kiskuplung
őstag
Én törölni a desktopos app-ban szoktam, ott Library -> Installed és az alkalmazás ikonján jobb klikk -> Uninstall.
VR-ban is működik, csak ott a kis pöttyöket kell nyomogatni.Nekem a Myubi is csalódás volt, egy 360 fokban felvett videó az egész. Nem is értem az értékeléseket...Ezek nem játszottak pl. a Lone Echoval?
-
kiskuplung
őstag
válasz zsolti_20 #6707 üzenetére
Köszi szépen, de megoldom majd "házon belül"
@Hauptmann: A 360 fokos trackinghez kell, mert 2 szenzorral akárhogy állítod be, mindig lesz olyan, amikor kitakarsz a kontrollerekből valamennyit a testeddel. Itt van róla bővebb leírás: [link]
Amúgy annyira nem égető a probléma, Oculus Store-os játékok egészen jól mennek 2 szenzorral is, inkább a SteamVR-os, roomscale-re fejlesztett játékok a problémásak. Bár ott még maga a játéktér mérete is gond szokott lenni (kicsit sétálgatni kell, hogy minden elérj)
@cent11 : Youtube-os videókon ha rákeresel, akkor van pár videó aminek a leírásába beleírja a készítő, hogy milyen hosszabbító kábelt használt, és milyen sikerrel. Pl. [link] , itt még alternatívákat is ajánl.
[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
Szívesen, ja és mielőtt meglepetés ér, ennek adni kell külön tápot (azért van rajta a SATA tápcsati).
Én molex-SATA átalakítóval kötöttem be.Ha OTP-s vagy, akkor igényelj webkártyát, én is azzal vásárolok már évek óta. Mindig csak annyit töltök rá, amennyit tudom, hogy el akarok költeni, így nem ér meglepetés.
[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
válasz Raymond #6791 üzenetére
Nekem nagyon nem tetszett... Viszont ma írtad ezt a 3 EUR-os hullámvasutat, azt most megveszem és kipróbálom. Úgyis mindig hullámvasutazni akar az asszony
Én most amúgy A Mage's Tale-t nyomom, nagyon tetszik, leszámítva, hogy kicsit érzéketlennek hat az irányítás egy Robo Recall után.
-
kiskuplung
őstag
-
kiskuplung
őstag
válasz Raymond #6798 üzenetére
1080 GTX-szel.
A No Limits 2 sokkal szebb, és jobban is megy, az teljesen folyamatos.
Ez a Thrills and chills kifejezetten akadozik.BigScreen-t csak tegnap próbáltam ki először, mIRC-et indítottam rajta Meg Hearthstone-t
Soha nem jutna eszembe ezt filmnézésre használni, ahhoz tényleg kényelmetlen és kiütközik a felbontás probléma.[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
válasz Raymond #6800 üzenetére
Most kipróbáltam újra, és hibátlan. Nem tudom, mi volt tegnap Lehet, hogy az Oculus tray-jel szórakoztam és valami nagyon magason hagytam a supersamplinget. A lényeg, hogy most már jó
@Márton: nekem a Medium sokkal jobban tetszik, meg abban van egy kis sikerélményem is. A Quill-lel nem nagyon tudtam semmi értékelhetőt sem alkotni. A Google Blocks is nagyon jónak néz ki, de azt még nem próbáltam.
-
kiskuplung
őstag
2 szenzorral is tökéletesen működik. Szerintem (mérnökszemmel nézve) a kontroller a legjobban eltalált része az egész felszerelésnek. Annyira pontos hogy milliméter pontosan, ha kinyújtom a két mutatóujjamat, és közelítem őket egymáshoz, akkor pont úgy találkoznak a VR-ban látott virtuális ujjaim, mint a valóságban. Nagyon-nagyon jó. És nem lagzik egyáltalán.
A 3. szenzor nem a pontosságot növeli, hanem a lefedett teret. Ugyanis az Oculus által használt LED-eket, amiket a szenzor érzékel, ki tudod takarni a testeddel. Ezért kell egy 3. szenzor, hogy a kitakart részeket is lefedd vele, ha esetleg háttal állnál a 2 szenzornak.
De amúgy ez sem olyan kritikus, kis gyakorlással belejössz, hogy mindig a szenzorok felé fordulj. Az Oculus app-ban be lehet állítani, hogy lásd VR-ban a játékteret, és én úgy "rajzoltam" be, hogy van egy kis nyilacska amire ha ránézek, akkor már egyből tudom, hogy merre van előre.
Nekem most sikerült úgy belőni a két szenzort, hogy az egyik az asztalom mellett van az egyik oldalon, a másik pedig jóval magasabban, egy polcon a másik oldalon, és így (érzésre) legalább 300 fokot lefedek, és csak nagyon intenzív játékok alatt fordulok meg annyira, hogy kitakarjam a LED-eket mindkét oldalon, pl. a Lone Echoban Plusz előny, hogy így a 2. szenzor látja a padlót is, ami főleg SteamVRos játékoknál lényeges, amikor le kell hajolni valamiért.
Ja, Alien VR-t kipróbálhatom hétvégén, de én nem fűzök nagy reményeket hozzá. Van elég VR-ra tervezett játékom, és az ilyen patkolt megoldások sosem jók. Ahogy néztem róla videókat, a srác ülve nyomogatja a WSAD-t, és közben egérrel is meg headsettel is nézelődik, szerintem ez egyenes út a sugárban hányáshoz.
[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
válasz #54625216 #6812 üzenetére
A pontossággal kapcsolatban nem tudok nyilatkozni, én az Oculus.com-on lévő doksi alapján próbáltam belőni a szenzorokat, és számomra már a 2 szenzoros pontosság is jóval több, mint kielégítő. [link]
De köszi a kiegészítést, el fogom olvasni a többi leírást is, mert nagyon érdekel a téma.
-
kiskuplung
őstag
Most próbáltam ki, és azt kell mondjam hogy kellemesen csalódtam.
Csak egy DLL-t kell bemásolni a Steames könyvtárba, és működik.
Indulásnál a legrosszabb, mikor mászunk ki a hibernálóegységből, mert ott valahogy belelátsz a tested modelljébe, de utána meglepően jól működik.
A sevastopoli terminálig vittem el, és végig csodálkoztam, hogy milyen jól működik a térérzet. A szkafanderes rész mesés
Egyedül a GUI-nak van baja, pl. a számítógépeket elég nehéz kezelni, mert amikor rányomsz, akkor kb 2 centire lesz az arcodtól a kijelző, ezért kicsit hátra kell hőkölni. De ezen felül más hibát én nem láttam, még a térkép is jól kezelhető VR-ban.
Ami kicsit furcsa volt, hogy Ripley sokkal magasabbnak tűnik, olyan mintha nem a szemén keresztül látnék, hanem a fején hordott GoPro-val.
Xbox kontrollerrel nyomtam, nézelődni értelemszerűen a Rifttel lehet, előre-hátra és oldalazni a bal stickkel, a jobbal pedig lehet az egész törzseddel forogni. Na, és ez az ami elég gyomorkavaró lehet, egy kezdő VR-osnak semmiképpen sem ajánlom.
A képminőség amúgy remek, igazán kár, hogy nem fejezték be a VR supportot. Egyedül a Touch support hiányzik. -
kiskuplung
őstag
Srácok, ez létezik, hogy a Vive-nak ilyen a képe? Nincs itt valami átverés ebben a videóban?
SDE comparsion: Oculus DK2 + Oculus CV1 + HTC Vive + Pimax 4K -
kiskuplung
őstag
"kicsit nehezen tudtam belőni hogy a közép valóban közép legyen valahogy mindig úgy érzetem hogy kicsit ferdén ülök"
Bocs, ha nyilvánvalót írok le, de az Oculus remote-on ha játék közben behozod a menüt, akkor ott a jobb oldalon van egy "Reset view in app", amivel resetelni tudod a fejed aktuális pozícióját, és akkor jó helyen fogsz ülni
Amúgy Dirt Rallyban úgy emlékszem, van valami dedikált gomb is erre, de most nincs kedvem elindítani -
kiskuplung
őstag
Arról tudtok valamit, hogy early access anyagokat lehet-e refundolni Steamen?
Kipróbálnám ezt:VTOL_VR
Eszméletlen hangulatosnak néz ki,... pénzt még nem adnék érte, de elvinném egy körre -
kiskuplung
őstag
válasz izomman1 #6843 üzenetére
Köszi szépen, ez nagyon jó összefoglalás!
Én pontosan ilyen jellegű hozzászólásokat várok VR témában, amiben pro és kontra tények vannak felsorolva és érvek mellettük, vagy ellenükEgyedül a Touch-ról írt résszel nem értek egyet, én csak úgy tudom kiakasztani, ha teljesen eldugom a hátam mögé a kontrollert.
Valamint a dugdosós részt sem értem, mert én összedugtam lassan 4 hónappal ezelőtt és azóta megy, csak a szenzorok helyzetét változtattam, épp az említett kitakarás csökkentésére.@Raymond: köszi, én mondjuk tegnap este legalább ennyi ellenérvet találtam amellett, hogy EA-ra nem vonatkozik a refund
-
kiskuplung
őstag
válasz izomman1 #6863 üzenetére
"az Oculus home ba viszont egyetlen egy room scale alkotás sincs.."
Ez viszont nem igaz. Nézd csak meg: Arizona Sunshine, Raw Data, Rick and Morty, stb.
Supported Player Modes: Standing, Roomscale
Supported Tracking Modes: Front-facing. 360°Én amúgy nem értem ezt a room scale mániát. Nálam is pici a hely, de amiket kipróbáltam SteamVR-os játékokat, azok tök jól mentek.Tudtam császkálni a kb 2x2-es területemen, a padlóra lenyúlni, stb. Az egyetlen dolog ami miatt nem működött jól, az pontosan az, hogy kicsi a helyem, és VR-ban volt olyan tárgy ami túl messze volt, és ha ki kellett nyúlnom érte, akkor már belevertem volna a kezem az íróasztalon lévő monitorba, vagy mellettem lévő ablakba. De ez nem a Rift hibája.
Kipróbáltam a golfos példát is, igaz app nélkül. Egyszer sem veszített el kapcsolatot. Csak és kizárólag akkor van gond, ha teljesen hátat fordítok a kameráknak, és eldugom őket magam elé.
Az én tapasztalatom inkább az, hogy ez app-függő.
Pl. A Mage's Taleben szemmel láthatóan rosszabb a követés minősége. Ha csak egy helyben állok és ránézek a "kezeimre" akkor látszik hogy kicsit "receg", valamint játék közben elég csak kb 90 fokkal elfordulni, akkor már elő is jön NÉHA a probléma, hogy a valódi kezem elmozdul, de a virtuális egy helyben marad...
Ezzel szemben a Robo Recall teljesen hibátlan, soha nem veszíti el a követést. De az abszolút csúcs a Lone Echo, amiben csak egy-egy kör végén vettem észre, hogy teljesen elforogtam a szenzorokhoz képest, mégsem éreztem problémát.[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
Ha esetleg valakit még érdekel rajtam kívül a VTOL VR,Steamen early accessben 24 EUR-ért megvásárolható, és 2 órán belül refundolható.
Szerintem még nagyon sokat kell rajta csiszolni, de így, hogy ingyen volt, nagyon tetszett
Egyedül a gázkar használatát nem sikerült megtanulnom 1 óra alatt, mert karfás székem van, és mindig beleütközött a karom.
Nagyon hiányzott, hogy fizikailag rá tudjak fogni a karokra. -
kiskuplung
őstag
válasz involver #6908 üzenetére
Vegyél egyet, és próbáld ki Repülőgépszimulátorokat úgy képzeld el, hogy konkrétan benne ülsz a gépben, még az ablakon is kidughatod a fejed. Nagyon jó
De amúgy komolyan, én nem nagyon értem az ilyen kérdéseket. Múlt héten ketten is írtak privát üzenetet, hogy szeretnének átjönni hozzám kipróbálni. Ti beengednétek csak így vadidegeneket a lakásba?
-
kiskuplung
őstag
Én is szeretek, de Te csak úgy beengednél valakit a lakásodba?
Amúgy bocsi, nyilván csak azért írtam amit, mert Te vagy a 3. aki ilyet kérdez a héten. Ne haragudj.
Amikor én anno ismerkedtem a lehetőségekkel még a DK2 idején, én inkább befizettem egy ilyen helyre : [link]
-
kiskuplung
őstag
válasz ForRedGlory #6916 üzenetére
A supersampling beállításokkal drámaian lehet növelni a kifogásolt olvashatóságot.
Én nem vagyok hardcore szimulátor-fan, de ma délután megnéztem a DCS-t, és az alap 1.0-s beállítással olvashatatlan még a menü is. Ha feltekerem 1.4-re, az már nekem bőven jó kategória.Itt van videó is róla, hogy mennyit jelentenek a különböző beállítások: [link]
De biztos van még rengeteg ilyen.Az egyetlen gond, hogy eszi a gépet, nagyon.
-
kiskuplung
őstag
válasz #48967168 #6921 üzenetére
Az értelmesebb, eleve VR-ra írt játékokban a játékon belül tudod állítani.
Egyéb esetben ott az Oculus debug tool. Itt van pl egy példa : Boost Oculus Rift Graphics (Supersampling Debug, ASW, FPS) Resolution How to Increase Video TutorialÉn most megnéztem ezt az X11-et.
Úgy vettem ki, hogy alapból nem támogat VR-t, viszont van ez a FlyInside nevű progi, ami "VR-osítja".Szerintem teljesen jól olvashatók a feliratok, egyedül a lábamnál lévő kapcsolók voltak nehezebben kisilabizálhatóak. De, szerencsére a Rift arra is alkalmas, hogy közelebb hajolj az adott felirathoz
Viszont én így elsőre nem ajánlanám ez az X11-et VR-os repülésre, mert nekem egy 1080GTX-en 28 fps-t produkál. Játszhatatlan.Viszont lehet matatni a műszerfalon a Touch kontrollerrel
[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
Szerintem 1050-nel nem lesz gondod. Én GTX660 mellé vettem a Riftet, de már félre volt téve az 1080-ra, hogy ne érjen meglepetés. 9 évnyi lakáshitel után ezzel ajándékoztam meg magam
Amúgy a 660 meglepően jól ment, egész a First Contact demoig, ahol már látszott hogy vannak bajok.
A Robo Recall meg... Úgy van ahogy Shodan írja, hogy nem klasszikus értelemben "szaggatott", legalábbis nálam nem. Hanem én inkább úgy éltem meg, mintha egyszerre több, egymásra csúszott képkockát láttam volna. Elég rossz
-
kiskuplung
őstag
válasz involver #6926 üzenetére
Nem tudom.én mindent alapon hagytam. Elég elrontott GUI-ja van, bazi kényelmetlen.
Nem hiszem, hogy számítana, hogy valami 28 fpst megy, vagy 36-ot, mint a videóban. Project CARSt is addig kell tekergetni, míg 90fpst-t ki nem hozol belőle, különben csak elrontod az egész VR élményt.
Figyelj, őszintén szólva, szerintem ez az X11 nem való VR-os repülésre. Pont ma néztem a DCS-t, és az hasít (90 fps), és még jobban is néz ki
-
kiskuplung
őstag
válasz involver #6929 üzenetére
Amikor elindítod ezt FlyInside-ot, akkor lényegében kapsz egy virtuális ablakot, és abban indul el a tényleges szimulátor. Mintha egy ablakban vagy egy tableten futtatnád.
Felül van 3 gomb, SIMULATOR, SETTINGS meg egy harmadik amire nem emlékszem.
Na és most képzeld el hogy 28 fps-sel szaggat a kezedet jelképező "avatar" és így próbálsz meg rábökni a SETTINGS-re, aztán mikor rájössz, hogy scrollozni bazi nehéz pusztán a scrollbar böködésével, akkor inkább hagyod a fenébe, visszamész a SIMULATOR feliratra, ott tudsz matatni még mindig magad előtt, mintha egy tabletet nyomogatnál, a játék főmenüjében.
Megmondom őszintén, itt csak simán elindítottam az első lehetőséget, amit találtam (a HOTAS kalibráció után), és egy Cessna belsejében találtam magam. Itt látszik a Touch-os kezed, amivel lehet motoszkálni a műszereken, aminek amúgy nem sok értelme van, mert ha kezeden a Touch, akkor nem tudsz ráfogni a HOTASra... A videón a fickó is inkább egérrel mászkál. Itt arra gondoltam, milyen jó lenne ez, ha lenne hozzá Motion Leapem.
Aztán találtam egy gombot ami felhozta azt a kék alapú négyszöget, amire a FlyInside kiírta, hogy 28/90 fps.
Kicsit még gázt adtam meg tekergettem a kormányt, és ennyi volt az X11-es pályafutásomEzzel szemben DCS: rányomtam a Play-re Steamben, rákérdezett, hogy VR-ban akarom-e indítani, és kész. A menü tökéletesen használható. Az ottani settingsben volt low, med, high, VR lehetőség, rányomtam a VR-ra és már mehettem is az instant actionre.
Úgy vettem észre, hogy ezek az utólag hozzáadott hackelt cuccok sose jók igazán. A DCS alapból fel van készítve a VR-ra.
[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
válasz involver #6931 üzenetére
Pontosan azt fogja jelenteni, amit most nem tud, de DCS már igen: nem kell külön külső programmal szórakozni, gondolom átrajzolják a menüt is, hogy könnyebben kezelhető legyen VR-ban is + gondolom tesznek bele VR-os opciókat, grafikai lehetőségeket, stb. Talán még Touch supportot is
Gyanítom, hogy a teljesítményre is jó hatással lesz, bár ez az X11 elég durva szimulátornak néz ki, gondolom nem a grafika viszi el a teljesítmény nagy részét, hanem a fizika.@Márton : tényleg ne izgulj, az 1050-es teljesen jó lesz. Mikor érkezik a cucc?
-
kiskuplung
őstag
Csak egy ötlet, ami onnan ugrott be, amikor még az Elite Dangerous-szal próbáltam megtalálni az optimális beállítást.
Nem lehet, hogy a SteamVR-ban is beállítottál supersamplinget?
Úgy emlékszem, anno kifejezetten figyelmeztettek rá, hogy VAGY az Elite-ben, VAGY a Steam-ben állítsak be SS-t, különben a kettő összeadódik, és szebb nem, viszont lassabb lesz
Szóval én most Steam-en belőttem az 1.0-t és az adott app-ban beállítok egy 1.3-1.4 körülit.
Szerintem VR-ban sokkal fontosabb a konstans 90fps, mint az hogy a legapróbb betűk is olvashatók legyenek. -
kiskuplung
őstag
Tényleg csak jótanács, de mielőtt behuppansz egy autós játékba, előtte szoktasd magad FPS-jellegű anyagokkal, mint a Robo Recall.
Így is nagyon rosszul lehet lenni. Én a Project CARS-nál kb. mostanra értem el, hogy teljesen kényelmesen nézelődök, de DCS-ben még mindig felkavarodik a gyomrom....
Fokozatosság a lényeg Azért írom ezt, mert volt itt olyan, aki egyből behuppant a Project CARSba, aztán jött a "hú ez sz@r pixeles és még a fejem is fáj tőle".
[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
válasz raskolnikoff #6972 üzenetére
Pont ezért írtam a Robo Recallt, mert abban nem a karral forgolódsz.
Én úgy szoktam a tesztelő ismerősöket bevezetni hogy:
- First Contact
- Bullet Train
- Robo Recall
- Affected, pontosan azért mert ebben nincs teleport
- kívánság szerint Project CARS vagy Dirt Rally (bár ez utóbbi szerintem intenzívebb)
- Egy kör War thunder vagy DCSEz így kellemes 2 órás program, és a PC-nél, legkésőbb a WT-nél kezdenek panaszkodni, hogy akkor ennyi elég volt.
De a Robo Recallban volt aki 3 órát tolt, és nem akarta abbahagyni -
kiskuplung
őstag
válasz Raymond #6993 üzenetére
Aaaah, neee... A leárazások a gyengéim.
Mióta megvan a Rift, bevásároltam a Chronost, az Edge of Tomorrow-t, a Mage's Tale-t, meg a Lone Echo-t.... És még csak a Chronos-t sikerült kipörgetni, a Mage's Tale-lel is alig haladok.... A többi meg.... év végéig talán...
MUST... RESIST....
-
kiskuplung
őstag
Szerintem ez a telepítő a legnagyobb szégyenfolt az egész Oculus ökoszisztémában.
Most itt is, miért nem írja ki normálisan, hogy mi baja van? Ha látja, hogy hiányzik egy update, miért nem tölti le magától?Nekem azt csinálta, hogy indítás után azonnal leállt "unhandled exception"-nel.
Fél óra guglizás után jöttem rá, hogy az a baja, hogy nem a C: meghajtóról futtatom a telepítőt... WTF? Kik programozzák ezt? -
kiskuplung
őstag
válasz Dyingsoul #7058 üzenetére
A Steam hogy csinálja? Első indításnál feltelepíti a szükséges kereteket.
Most nem azért, de amíg ezek nincsenek normálisan megcsinálva, addig nem várható a tömeges elterjedés.
Én még annak idején jókat szórakoztam az autoexec.bat-tal meg a config.sys-szel '94-ben, hogy menjen a Tie Fighter is, meg az Aladdin is, de azok az idők már elmúltak -
kiskuplung
őstag
A Mage's Tale-lel játszik itt valaki?
-
kiskuplung
őstag
válasz zsolti_20 #7073 üzenetére
Én csak Rifttel rendelkezem, és arról tudok írni.
Értelemszerűen az Oculus Home-ból indított játékok mennek a Rifttel, és én eddig még nem találkoztam olyan SteamVR-os (tehát jó eséllyel inkább Vive-ra tervezett) játékkal, ami ne ment volna Rifttel.
2 hátulütője azért van a dolognak: amit nem írnak meg kifejezetten Riftre is, annál a kezedben továbbra is a Vive kontrollerét látod, és kicsit nehéz rájönni, hogy mikor mit kell nyomni. A másik pedig, hogy eleve nagyobb térre tervezték ezeket a játékokat, és pl. egy csomó dolgot olyan messzire rajzol ki, hogy oda kellene sétálni (az igazi lábaddal ), de ott nálam már az erkélyajtó és/vagy a dohányzóasztal van.
Amúgy Steamben a VR-os anyagok mellett van egy kis ikon, hogy Vive és/vagy Rift kompatibilis-e, de ez szerintem semmire se garancia.
Mikor pl.azt olvasom egy Fallout VR-ról hogy Vive exkluzív, azt nem tudom, hogy fogják elérni, mert ha kijön Steam-re akkor nyilván el fogom tudni indítani Rift-tel is. Ezt esetleg még valaki megszakérthetné
Az izzadásra nálam az a megoldás, hogy én közvetlen a légkondi alatt állok
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óra topik
- Autós topik
- Napelem
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- E-roller topik
- GoPro Topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...