-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
tobias88888
őstag
válasz kiskuplung #10391 üzenetére
Szép szép, de ahogy röviden átnéztem ehhez kellene vagy 1000 fps, de lagalábbis a 90 biztosan nem elég ha szemkövetéssel működik és az alapján rendeli a képet. Gyors jobbra balra nézésnél legalábbis nagyon zavaró lehet egy rövid ideig a homályos kép
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #10399 üzenetére
"szinte biztos vagyok benne, hogy ugyanaz az engine, mint a Don't knock twice alatt"
Unity3D a The Gallery, most toltottem le (majd valamikor meg is nezem ) A Don't Knock Twice is az.
Szerk: egesz pontosan az 5.4.2f2 verzio.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
veterán
-
vonSux
őstag
válasz Menthirist #10403 üzenetére
Költözz miskolcra és megkapod
-
veterán
-
kiskuplung
őstag
Pedig volt már párszor :
Tökéletesnek én mondjuk nem nevezném.
Front facing setuppal játszhatatlan, és amikor kijött akkor a dash is úgy működött, hogy le kellett nyomni a gombot, ami baromi kényelmetlen. Ezt lehet, hogy már javították a visszajelzések alapján.
De ígéretes, nagyon ígéretes
[ Szerkesztve ]
-
steamVR betaval nem mukodik a hand tracking a gyakorlatban. latom hol a kezem, de nem tudok interakcioba lepni dolgokkal.
Gorn es Arizona Sunshine is erintett. Ti mar talalkoztatok ilyennel?
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Nosam
aktív tag
December van, mindjárt jön az oculus core 2.0. Kíváncsi leszek erre a dash-re.
-
válasz kiskuplung #10407 üzenetére
en refundoltam a Doom VFRt.
texturabugzik folyamatosan ami patchelheto es hajlamos beakadni (ertsd fix stabil framerate ami neha egy pillanatra megakad). ezt valszeg hamar megpatchelik.
viszont az ingame movement implementacioja egesz egyszeruen katasztrofalis, hacsak nincs egy dedikalt VR ketrece az usernek plafonrol logo 10meteres kabellel (amit en eddig max cegeknel lattam de ott se gyakori), akkor kb hasznalhatatlan. a dash random nem mukodik / mukodik, a teleport bugos, egesz egyszeruen az interakcio resze gyenge.
teljesen egyertelmu, hogy a jatek designereinek nem volt elotte tapasztalata VRrel, jelen allapotban ez egy alfa de nekem nincs turelmem beta tesztelni.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
paltom
tag
Ez a steam vr beta update nekem is betett nem csak az arizona sunshine-nál de más játékoknál is. Az oculus debug toolba akarnám állítani a pixels per display override-ot, de valamiért nem engedi 1.1-nél feljebb.
Ryzen 5 3600, RTX 3070
-
fulton
addikt
válasz Raymond #10396 üzenetére
Nézegettem vidit a neten a CV1 belsőről, eszem ágában sincs sszétszedni, hozzányulni ...de hogy a bánatba tudott oda bekerülni fehér szösz...(videókat nézve) a belső oldal zárt, ugyanis a müanyag tölcsér (amin a lencse van) ama oldalán a kijelző van. Érthetetlen...főleg hogy még vigyázok is rá..
-
Nosam
aktív tag
-
veterán
Valakinek elindul a Doom vfr vive-n?
-
-
-
Mortel
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek karácsonyig lesz még árcsökkenés Oculus téren?
M
https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM
-
izomman1
senior tag
válasz Raymond #10424 üzenetére
Pedig nekem egyre jobban tetszik.. :-) pörgős bad ass feeling megvan elég rendesen és a grafika is ott van a toppon.. Van benne lassítás is az még jobbá varázsolja az amúgy se kevés akcióban bővelkedő játékot.. Szerintem kihagyhatatlan még az egyes hátrányai ellenére is.. Lehetett volna jobbra is varázsolni..
Fallout VR 4 et már nagyon várom valami kiemelkedőt fogunk ott is látni .. ha más nem a nyílt világ miatt..
Free locomotion[link] (Csak nem megy az Oculus tulajoknak egyenlőre :-( )
[ Szerkesztve ]
-
-
Raymond
félisten
válasz proci985 #10427 üzenetére
Ja, valahogy igy volt az ut hogy egy kis prespektiva legyen a learazast varoknak:
2016 Apr - €699 ( csak Rift )
2016 Dec - €898 ( €699 Rift + €199 Touch )
2017 Mar - €718 ( €589 Rift + €129 Touch )
2017 Jul - €449 ( Rift + Touch Bundle )
2017 Nov - €399 ( Black Friday es Cyber Monday/Week akcio )Lehet lesz meg egy €399 akcio karacsonyra, de ha maradna €449 az se akkora tragedia mar szerintem.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Nosam
aktív tag
válasz proci985 #10427 üzenetére
Mondjuk eredetileg 300 dollárt mondtak, hogy majd annyi lesz.
Aztán mindenkit hideg zuhanyként ért a megjelenésnél, hogy hát mégsem annyi... Persze nyilván ilyen a marketing, ha benyögték volna a valódi árat, akkor nem lehetett volna közel két évig fenntartani az emberek érdeklődését a téma iránt...
Függetlenül attól, hogy imádom a VR-t tényleg nagyon jó, kurva jó élményt ad stbstb, de azért félve teszem fel a kérdést, mi a franc kerül 400 euróba két darab kijelzőn meg pár darab mozgásérzékelőn egy műanyag dobozban?! Gondold végig, hogy egy telefonban érintőképernyő, nanotechnológiával gyártott processzorok, memóriák és egyéb százszor nehezebben meg költségesebben előállítható alkatrészek sokasága van...
Azért lett 300 dollár helyett annyi az ára a rift-nek amennyi, mert az emberek pénzéből vagyis közösségi finanszírozásból fejlesztett cuccot eladták 2 milliárdért egy multinacionális cégnek, akinek valahol be kellett volna hoznia azt a pénzt. Mivel sokat kértek a cuccért ezért aztán nem fogyott, muszáj volt lefaragni az árakat, bár mondom még most is többe kerül mint amit ígértek.
Ha 300-ért adnák még úgy is lenne rajta nekik 250 dollár haszon legalább, mert megeszem a kalapom ha nagy mennyiségnél többe kerülne előállítani ezt a cuccot 50 dollárnál.
-
őstag
-
-
Nosam
aktív tag
válasz Németh Péter #10431 üzenetére
Csak az után lett drága "kis szériában a gyártás", hogy megvette a multicég 2 milliárdért... És hogy már "így lementek az árak", még így is extra profit van rajta...
-
Raymond
félisten
-
koanla
aktív tag
Mi a fene az az extraprofit? (költői kérdés volt, ne válaszolj rá)
Máskülönben: Ha jól sejtem, Te is fizetésért dolgozol, nem pedig a munkáltatód két szép szeméért, másfél üveggyöngyért és pár kedves szóért.
És ha szintén jól sejtem, mondjuk holnaptól a mostani munkahelyeddel szemben nyitna egy másik cég és áthívna dupla bérért totál ugyanazért a munkáért, akkor nem mondanál nemet.... -
veterán
Aha, persze... két fresnel lencse, két kijelző, fülhallgató, borítás, váz, stb. Két kamera tokkal vonóval. Két touch kontroller. Csomagolás, logisztika, szállítás, kutatás/fejlesztés, játékfejlesztők támogatása, marketing, szoftverfejlesztés és támogatás... 50 dollárból. És persze még minimum annyi profit, amivel vissza lehet hozni a befektetett pénzeket (még ha 50 dollárnyi profitot erre is allokálunk, hányat kell eladni, hogy a milliárdok megtérüljenek?), sőt több, hogy fizetni lehessen a következő generáció kutatását és fejlesztését.
Nem kicsit vagy eltévedve. Az usa-ban 25-35 dollár egy fejlesztő órabére. És nekik van egy pár. Céges szinten egy low és evidens minibug kijavítása jóval több mint 50 dollár költség.
"Csak az után lett drága "kis szériában a gyártás", hogy megvette a multicég 2 milliárdért..."
Meg hogy bejött párszáz új fejlesztő, nem bugyiműanyagból kezdték gyártani a nem pofonegyszerű lencsés nem gyári note3-as kijelzőt tartalmazó tényleges terméket, nem pedig csak egy összedobott devkitet. Ami mögé kell marketingtől supportig és jóval nagyobb logisztikáig sok egyebet tenni, amit kis kickstarter cégként nem kellett...[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #10436 üzenetére
De ugye nem gondolod, hogy a Zuckerberg most a saját pénzéből meg vagyonából kezdte el olcsóbban gyártatni ugyanazon terméket amelyet nemrég még jóval drágábban árult, hova tovább a duplája volt?
Kb most 400 dollárnál tartunk, és lesz az még háromszáz dollár is...
A másik fele, hiába jössz itt azzal, hogy mennyi egy fejlesztő órabére amerikában, mert az egészet kinában szerelik össze minden kínai a rift-ben, még a fejlesztések is...
Nem kell elhinned, de ezek akkor is filléres alkatrészekből állnak, mondom egy 100 ezer forintos telefonban tömegével vannak olyan alkatrészek a processzortól kezdve a memórián át amelyet nanotechnológiával sokkal költségesebb előállítani...
Vagy szedjél szét egy 70 ezer forintos monitort és nézd meg mi minden van abban...
-
veterán
a gyártási ár idővel csökken, a csomagoláson is sokat spóroltak, nincs már gamepad, távirányító. Tehát az ár csökkenhetett. Igen, lentebb adtak a profitból is, ami a milliárdos felvásárlást kompenzálta volna egy adott távban.
"Zuckerberg most a saját pénzéből meg vagyonából "
Zuckerberg aligha, a facebook mint cég viszont jóval nagyobb befolyással, pénzmennyiséggel és hatással bír mint zuck egymagában."mert az egészet kinában szerelik össze minden kínai a rift-ben"
Látom nem tudsz túllépni azon, hogy nem csak annyi a költség, amennyiért egy kínai munkás összerakja, és nem csak a kínai munkás dolgozik a terméken. Egy termék nem csak a hardver nettó árának összege. Ha annyiért adnád, olyan szinten gyorsan csődöt jelenthetnél, hogy arra nem lenne időd, hogy beadj egy csődvédelmet.Voltak már cikkek erről, pusztán a szemüveg hardvere olyan 200 dollár volt, nem számolva a fresnel lencsével. Ez a vezérlő, a kijelző, az összeszerelés. A szemüveg hardvere minusz a lencse, aminek az áráról nem tudunk. [link]
Csak a két kijelző több, mint amit te komplett árnak haluztál.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #10438 üzenetére
Felére levitték az árat, és semmiféle csődvédelmet nem kértek...
Mondom, szedjél szét egy 70 ezer forintos monitort és nézd meg, hány alkatrész meg mi minden van benne...
-
veterán
És a fele hol van ettől az állításodtól?
"Ha 300-ért adnák még úgy is lenne rajta nekik 250 dollár haszon legalább, mert megeszem a kalapom ha nagy mennyiségnél többe kerülne előállítani ezt a cuccot 50 dollárnál."
egy 70 ezres monitort messze nagyobb számban gyártanak, arról nem is beszélve, mennyi közös alkatrésze van az adott cég többi monitorával. A facebook tippelj hányféle vr szemüveget gyárt hogy oszoljanak a költségek, vagy hányféle monitort. Eleve hány darab fogy el riftből évente, és hány monitor pl az acernél.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #10440 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
Szerintem engedd el ezt a témát, mert nagyon nincs igazad. Az egész VR ösvény most kerül kitaposásra, gőzünk nincs arról, hogy amit most látunk belőle, az hányadik nekifutásra lett ilyen, hányszor és mennyi munkaidő ment a levesbe a fejlesztés során. Biztos lehetsz benne, hogy a tervezés, fejlesztés, szoftveres háttér minimum annyiban van mint a hardveres költség. És akkor hol van még a reklám, xy fejlesztők támogatása, support, stb.
Nyilván nem jótékonysági intézmény, és idővel biztos, hogy szép kis haszonkulccsal fognak dolgozni, de egyrészt ez nem az az időszak így az út elején, másrészt amitől pörög a dollárjel a cukros fiú szemében az nem a hardveren realizálható haszon. Ugye a konzolok esetében sem a hardveren beszedhető bevétel a lényeg...
Jelenleg már akár azt is megtehetik, hogy nullszaldón, vagy akár minimális veszteséggel árulják, mert a store már valamennyire kompenzálja a bevételeket, plusz megvetette már a történet annyira a lábát, hogy a következő lépés a dinamikus terjedésé legyen. Nyilván már a fiók környékén van a következő hardver ami hoz akkora minőségi és mennyiségi ugrást, amire alapozva kerekebb számokkal tudnak kalkulálni.
www.smart-bus.hu
-
Nosam
aktív tag
Az a két kis nyák kb 10 dollár, a kijelző darabja 15 dollár, a műanyag formára öntése és anyagköltsége max kb 20 dollár lehet, a lencse darabja szintén vagy 10 dollár, és a fejhallgató is kb 10 dollár/darab. Kb 100 dollár vagyis 30 ezer forint lehet max amit itt látsz...
-
-
koanla
aktív tag
És akkor mi van, ha $3000-ért adják és $10-ba kerül az előállítása? Ahhoz kinek mi köze? Piacgazdaság van, egy termék vagy szolgáltatás ára annyi, amennyiért megveszik. Tényleg engedd el, ezen kár rágódni. És nem azért, mert mennyibe kerül, meg fejlesztés, stb. Nyilán, azok is mind érdekesek - az oculus számára. De nem ez a lényeg. Ez egy profitorientált vállalkozás, mi másért csinálná, ha enm a profitért? Ha meg "túlárazza", akkor vagy csökkent az áron, vagy csődbe megy. Van benne tulajdonrészed?
-
-Solt-
veterán
Nyilván oka van, hogy nem annyin kezdett amennyit eleinte említettek, és hidd el ez nem azért van, mert menetközben kitalálták, hogy 3-400%-s haszonkulcs alatt nincs élet.
Nem haragszom, csak nemes egyszerűséggel nincs igazad, nem tudod, nem akarod átlátni egy termék piacra kerülésének menetét, kezdeti költségeit, stb.
www.smart-bus.hu
-
Nosam
aktív tag
válasz koanla #10446 üzenetére
Akkor az van mint a 800 dolláros rift-el, hogy alig fogy. Amúgy meg ezt közösségi finanszírozásból fejlesztették, és gyak nem sokkal a megjelenés előtt eladták... Igazából tökmindegy volna, bár 450 dollárért mindjárt jön egy fejszett amiben két darab 4k-s kijelző van... Pedig aztán az kis darabszámban készül, mégis belefér...
Amúgy meg igen is bárkinek joga van ezt leírni, meg igen is van némi "közünk hozzá", mert ott még nem tartunk, hogy a vásárlóknak ne lehetne köze a piachoz, hiszen ők alakítják ezt a piacot.
-
-Solt-
veterán
Egyrészt, ezt majd akkor emlegesd amikor kézzelfogható termék lesz belőle úgy, hogy max annyi szoftveres gond van vele mint a CV1-l.
Másrészt pedig mi a könnyebb, mi igényel kevesebb erőforrást? Kitaposni az ösvényt, vagy amikor kész van végig szaladni rajta?
www.smart-bus.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5-7600 processzor 6M gyorsítótár, akár 4,10 GHz
- Lenovo ThinkPad L14 Gen1 L14 Gen2 GYÁRI billentyűzet. ÚJ BONTATLAN!
- 512GB Micron 2400 NVMe PCIe x4 (2280) - 2db
- ASUS Z170-E alaplap,dobozában,I/O shielddel,tökéletes működéssel!
- Lenovo ThinkPad T480s T490 E480 E490 L480 L380 L390 billentyűzet. ÚJ BONTATLAN!