-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
PixAlan
aktív tag
-
BITBOYS
addikt
válasz PixAlan #11851 üzenetére
Igen ezt én is néztem és számomra úgy tűnt, hogy a 4 szenzoros megoldás lenne az ideális megoldás. Viszont legalább megoldható. A képminőség érdekel leginkább, nem szeretnék csalódni.
Én kifejezetten látok ebben a vr piacban fantáziát, remélem a gyártók is.Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
BITBOYS
addikt
válasz PixAlan #11853 üzenetére
Valszeg ez lesz, és úgy gondolom egy Vive kezdésnek jó lehet. Ha közben ki tudok próbálni egy Oculust és az jobban bejön eladom a másikat, de lehet addig kijönnek az új fejlesztések amik megjelenítésben többet tudnak majd. Remélhetőleg a tartalom is ugrásszerűen bővül ezekre az eszközökre.
(#11854) PixAlan
Várni nem igazán szeretek, tudnom kell milyen most
PixAlan Te melyiket használod ha nem titok?
[ Szerkesztve ]
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
Picco
addikt
válasz BITBOYS #11852 üzenetére
mekkora teren szeretned hasznalni?
a heten megrendelem a 3. szenzoromat, bar a ketto szenzoros kovetessel is meg vagyok elegedve de rengetegszer szivom be hogy nem tudok leloni valakit mert pont 180 fokba vagyok fordulva.
jelenleg 3x4m es a jatszoter, de a fal/szenzorok meg egy meterrel messzebb vannak, tehat 4x4 metert kell lekovetniuk. meg is lepodtem hogy milyen jol teszik a dolgukat.
oculus tulajkent csak halkan jegyzem csak meg h viveot most semmi keppen nem vennek. elvileg jon a vive pro, de eloszor csak a HMD. full set csak ev vege fele a felujitott kontrollerekkel, a steam-knuckles-rol semmit sem tudni. pedig vive pro + knuckles siman atbillentene a masik oldalra
vivepro ar: rebesgetnek "$350 headset only" arakat meg $1200-at is....nem mind1It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
BITBOYS
addikt
5x5-ös terem van hozzá jelenleg, ezért is venném a viveot. Utánanézek a frissített kiadásnak és akkor még agyalok
Köszi szépen a kiegészítéstAz ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
tobias88888
őstag
válasz BITBOYS #11850 üzenetére
Európában nem is kapható a Samsung VR-ja...
Lehet hogy kijöttek vele, csak egy csomó helyen lehúzzák a kényelmetlensége miatt. Oculust próba nélkül is bátran ajánlom bárkinek, azt biztosan nem. Jelenleg az Oculus az ajánlott, majd ha kijön a HTC Vive Pro vagy esetleg a Pimax 8K akkor ez változhat
[ Szerkesztve ]
-
BITBOYS
addikt
válasz tobias88888 #11858 üzenetére
Értem, akkor jelenleg az Oculus az ajánlott. Köszi a választ
Megnéztem a Prot, nem látok nagy előrelépést inkább csak feljavítást így az biztos nem játszikAz ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
BITBOYS
addikt
válasz s:zozo #11860 üzenetére
Kicsit kibővítettem a nappalit, igaz akkor még a házimozi volt a fő irányelv
Valaki az ágyát dobja ki, én a válaszfalatAz ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
-
Raymond
félisten
válasz BITBOYS #11861 üzenetére
Lehet Vive is ha megvan ra a keret, de meg kell azert gondolni mit fogsz vele alltalaban jatszani. Az 5x5m jatekter-nel ugyanis ket fo problema lep fel:
1) Kabel - nem art valami ilyesmi ami segit elvezetni a fejed felett: [link]
2) Tartalom - nincs jatek ami kihasznalja mert a felhasznalok 80% egy 2.5x2.5m vagy kisebb teruleten jatszik. Itt vannak a 2017 Novemberi szamok a SteamVR-bol: [link]Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
MlbMatic
tag
válasz kiskuplung #11834 üzenetére
tipikus akinek meg sose volt a fejen, s velemenyez )))))))
(\ /) (O.o) (>< ) /_|_\
-
MlbMatic
tag
válasz Raymond #11866 üzenetére
én is 4.3 x 4,3 m en játszom, kell az::::::)))) 4 szenzorral,,,, és kell is, ha 0 tévesztést akarsz, a 3 al voltak hibák, de az 5x5 el meg majd a távolság lesz a baj,,, vagy sötét szoba kell,,,,, nálam az már sok volt világos nappal nyáron, a 4,3 az mindig hiba nélküli
[ Szerkesztve ]
(\ /) (O.o) (>< ) /_|_\
-
válasz tobias88888 #11869 üzenetére
ja, 3x3.5on rifttel en is el vagyok harom szenzorral, pedig a harmadik szenzor nincs optimalis helyen (ott van a kanapem).
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#54625216
törölt tag
válasz BITBOYS #11855 üzenetére
Amiért érdemes kipróbálni a hmd-ket, az nem feltétlenül a képminőség, hanem a kényelem.
A jelenlegi vive-ban nincs beépített fülhallgató, így kell hozzá a deluxe autio headset, különben elég kényelmetlen le-fel venni.
Továbbá a rift és a vive képe nem feltétlenül jobb vagy rosszabb, inkább mások az erősségeik.
A riftnek kisebb valamivel a vertikális látószöge, viszont nagyobb az éles tartomány, az oculusnál kevésbé látszik a kromatikus abberáció (színkomponensek szétcsúszása a szélek felé), viszont erős a godray effektus. Azaz erősen személyes preferencia kérdése, hogy kinek melyik a zavaró.A rift ugyan olcsóbb, de mind a vive-hoz, mind a rifthez kellenek kiegészítők.
A rifthez minimum kell egy inateck usb kártya, nagy játéktérhez pedig az extra szenzorok + usb hosszabbítók.
Vive-nál már említettem az audio setet (+120EUR), illetve oda is kell a hmd kábel hosszabbítása.
Ezen kívül mindkettőhöz ajánlott a vr-cover, azaz a pót szivacs, illetve ha szemüveges vagy, akkor a vr-lens.eu feltét lencsék.Ami jelenleg a rift felé billenti a mérleget, hogy az oculus szoftverfelhozata jobb.
Elméletileg az oculusos tartalmak elérhetőek vive-on is revive-al, a steamesek pedig oculuson, de ezeket célszerű fenntartásokkal kezelni, mert szoftverenként változik, hogy melyik mivel megy rendesen.
Ugyanakkor a steamen megjelenő vr tartalmak nagy részét hivatalosan optimalizálják riftre is, ami nem mondható el fordított esetben, mert a revive amolyan nem hivatalos támogatás, tehát összességében nagyobb az esély, hogy egy szoftver stabilabban fut riften, mint vive-on.
Ezen kívül az oculus store szerintem jobban beszabályozza, hogy mi kerülhet a kínálatba, mint a steam, azaz míg steamen simán felkerül valami béta állapotban és azzal, hogy rábiggyesztik az "early access" matricát részükről letudva a felelősség, addig az oculus store-ban csak olyan szoftverek jelennek meg, amiket garantáltan futtatni lehet a riften és ez még az early accessek esetén is megbízhatóbban működik.A most megjelenő új hmd-k extra felbontásának felesleges bedőlni, mert a legtöbb teszt megjegyzi ugyan, hogy valamivel élesebb a kép, de mindegyik hozzáteszi, hogy a képminőség 80%-ban a supersampling beállításokon múlik és max. 20%-ban a hmd felbontásán, így jelenleg célszerűbb inkább erősebb vga-t és cpu-t venni, mint nagyobb felbontású hmd-t.
Ha semmiképpen se akarsz várni és kipróbálni sem tudod a hmd-ket, akkor szvsz most vegyél riftet, azzal elleszel, amíg kijön a vive pro meg a kiegészítők hozzá, kiderül az ára, megjelennek az első tesztek, illetve lesz már egy átfogó képed a vr szoftverfelhozatalról és az alapján már könnyen el tudod dönteni, hogy megéri-e eladni a riftet és váltani vive pro-ra vagy sem.
-
Davidgta
csendes tag
válasz Tomdriver #11829 üzenetére
Tényleg nem enged magyar bankkártyával fizetni hardverért Nekem ügye ismerős hozza majd a 3. szenzort Franciaországból és csak úgy sikerült megrendelni, hogy ő beregelt és ő is fizetett. Nem engedte, hogy szállítási cím francia de én fizessek. Korábban a store-ból számtalan játékot vettem egyébként. Eddig nem kelett inateck kártyát vennem, ment minden alaplapról két szenzorral, pedig van Rift melett g27 meg miegymás. Most ez már necces lesz gondolom
-
PixAlan
aktív tag
válasz Davidgta #11872 üzenetére
ha van elég usb 3.0 portod ugyan úgy nem lesz para szerintem(és elvileg a headset usbje tud menni 2.0ról is), persze az inateckkel kényelmesebb. Mondjuk nekem sírt, hogy rosszul van bedugva az oculus(követésben viszont nem tapasztaltam hibát), biztonság kedvéért viszont most az oculus dolgai az alaplapról mennek és minden más az inateckbe van dugva.
nevetséges ez az oculus szenzor beszerzéses szenvedés, komolyan szinte lassan ott vagyok, hogy nincs kedvem így adni nekik a pénzem ha ennyire nem akarják, csak ugye két szenzorral meg elég tré a roomscale
-
-
Pacal22
csendes tag
A mai nap bukkantam rá erre a cikkre, egy egészen merész teória az Oculus jövőjéről, nektek mi a véleményetek erről?
-
-
s:zozo
aktív tag
válasz Pacal22 #11876 üzenetére
A tények bizonyos ismeretében, a tények bizonyos mennyiségét kiragadva, képzeleg.
Hozzá teszem én sem tudom mit hoz a jövő, de a hardvereknek (PC, PS4 pro) be kell érniük a VR eszközöket.
A HTC VIVE pro kapcsán pl. milyen hardverrel kell majd rendelkeznünk? Mire megjelenik az új headsett. Reméljük, hogy rendeződik a videó kártyák ára is. Kriptovaluta bányászat miatt."Sok spekuláció szólt arról, hogy egy hardverekkel foglalkozó cég, mint a Microsoft vagy a Sony lehet a lehetséges befutó."
Hardverekkel foglalkozik a Microsoft, de itt keveri a szezont a fazonnal a cikk szerzője. A Sony ténylegesen gyárt komponenseket amelyek kellenek a VR eszközhöz.
Azon spekulálni, hogy egy szoftver cég adhat-e ki hardvert felesleges.
Apple (másik nagy tech cég) az Iphone és ipad kiadásakor nem rendelkezett saját procival és kijelzővel, mégis sikeresek lettek a termékek. -
s:zozo
aktív tag
Szeretem a Harry Potter könyveket, filmeket.
[Fantastic Beasts and Where to Find Them VR]
Menőnek néz ki, részemről jöhet több Potter anyag.[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz proci985 #11879 üzenetére
Nem olvastam el, de a cikk cím-nek még lehet valóságtartalma is. Legalábbis a CV1 irányvonal lehet hogy csak mellékág lesz, és a nagy tömeg felé mennek el inkább. A prémium VR szemüvegekben soha sem lesz hatalmas pénz, legalábbis közel sem annyi mint az olcsó kütyükben. Nekik az kell, hogy minél többen használják a facebookot és ebben egy olcsó VR szemüveg nagyon is segít. Arra mindenesetre jó volt nekik a CV1, hogy az abból szerzett tapasztalatok alapján egy pár 100 millió eladásos olcsó kütyüt meg tudnak csinálni
A Vive Pro-ról pontosan tudni lehet már hogy milyen hardver kell hozzá, hiszen az egész WMR készlet ugyan olyan felbontással jött ki. Iracing esetén számokat is tudok mondani, bár nagyon számolgatni se kell. Eddig 200as PD-vel játszott Oculussal az egyik fórumozó, Odyssey-nél levette 150re és kb ugyan az volt a cpu - gpu használat, szóval bírják a gépek. Emlékeim szerint valamivel szebb is volt szerinte, de a kényelmetlensége miatt visszaküldte.
[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
válasz Pacal22 #11876 üzenetére
Az írásnak valódi információtartalma nincs, csak privát vélemények sorozata, melyeket tévesen tényként kezel, így az azokból levont szinte minden következtetése téves.
A részleteket leírtam volna közvetlenül a blog komment szekciójába, de csak facebook accounttal lehet kommentelni, én meg nem vagyok a facebookon, úgyhogy ide:
"Azonban egy drága és bonyolult termék, mint az Oculus Rift nem feltétlen illik bele egy több mint két milliárd felhasználóval rendelkező cég üzletpolitikájába. "
Mert?
Az Amazon pl. online könyvesboltként kezdte, majd belevágott a felhőszolgáltatásba, saját tablet hardvert fejleszt és már saját gyártású tv sorozatai is vannak. De lehetne sorolni: Microsoft, Apple, Sony, Google hogy csak a nagyokat említsük ugyanúgy egyszerre vannak jelen a hardver, szoftver, szolgáltatás piacon."Ezt bizonyítja az Oculus Go érkezése is, ami egy elérhető árú és egyszerűen használható VR szemüveg lesz."
Ez a mondat pedig éppen hogy nem bizonyítja, hanem cáfolja az előzőt.
"A Go bejelentésével egyidőben kezdtek el pletykálni a Santa Cruz kódnéven futó high-end headsetről, ami több spekuláció szerint sohasem fog elkészülni."
A "több spekulációt" illetően jó lett volna valami link, hogy mégis kik spekulálnak mit és mire alapozva.
"Az Oculus Rift vitathatatlanul egy kiváló készülék, ami képes felvenni a versenyt a konkurens HTC Vive-val, viszont a Facebook rájött arra, hogy ez neki egyáltalán nem éri meg."
Mi alapján gondolod(ja a szerző), hogy a Facebook rájött arra, hogy nem éri meg fejleszteni a Riftet? Lehet olyan privát vélemény, hogy a Facebooknak nem éri meg a rift fejlesztése, de az írás azt állítja, hogy a Facebook is ezt gondolja, miközben ezt semmivel sem támasztja alá.
"Ehhez hozzá adódik, hogy 2017-ben óriási árcsökkentésen ment keresztül, ami nem kedvez a haszonnak."
Az árcsökkenés visszafoghatja az egyes példányokon realizált hasznot, de növeli az eladásokat, így adott esetben a nyereséget is. Ennek belátásához elég a józan ész.
" Továbbá a Facebook nem egy hardvergyártó, így egy ilyen eszköz forgalmazása egyáltalán nem vág profilba és senki sem várhatja el, hogy egy közösségi oldal csúcstechnológiájú VR szemüvegeket gyártson."
Erről már volt szó feljebb: az Amazon, Google, Microsoft sem hardvergyáróként kezdte, mégis fejleszt és forgalmaz hardvert, a Facebook miért ne tehetné ugyanezt?
"A Spaces egy közösségi tér a virtuális valóságban, ahol barátainkkal cseveghetünk, szórakozhatunk. Ezt az applikációt sokáig egy olyan exkluzív ütőkártyának tartották az Oculus kezében, amivel magasan a konkurensek fölé emelkedhet. Az elmúlt hónapban, viszont a Facebook bejelentette, hogy az alkalmazás elérhető válik HTC Vive-ra és dolgoznak más platformok bevonásán is. Miért dobná kukába az egyik legnagyobb fegyverét az Oculus? Talán azért, mert hosszútávon más ligában játszik a két gigászi vállat."
Megint csak alapszintű tévedés: miért tartották volna exkluzív ütőkártyának a Spacest az Oculus kezében? Bármilyen közösségi alkalmazás lényege, hogy a felhasználók minél szélesebb rétegéhez eljusson, ez műfaji sajátosság, tehát a Spaces pont nem alkalmas exkluzív húzócímnek, és nyilván sosem szánták annak.
"Az Oculus viszont egy szót sem ejtett a készülőben lévő prémium VR szemüvegéről,"
Mert már megtette pár hónappal azelőtt a saját fejlesztői konferenciáján.
"azonban bejelentett egy új kínai piacra szánt standalone headsetet, ami a Xiaomival kötött együttműködés eredményeként készült el."
A kínai piacra nem új hmd-t jelentettek be, hanem az Oculus Go egy verzióját más logóval és szoftverrel.
"Az idő biztosan választ ad minden kérdésünkre, de én nem lennék meglepődve, ha az Oculus teljes erőforrását a standalone headsetekre fordítaná."
A cikkben felsorolt állítások - túl azon, hogy következetesen tévesek - egyike sem támasztja alá, hogy az Oculusnak egyáltalán megfordult volna a fejében, hogy leálljon a PC-s hmd fejlesztésről.
Az Oculus már tavaly év elején bejelentette, hogy nem fogják a riftet 2019 előtt frissíteni és ennek legfőbb oka nem technológia, pénz vagy stratégiaváltás, hanem a hosszabb életciklussal időt akarnak adni a tartalomfejlesztőknek a felzárkózáshoz és hogy a vr-ready pc-k ára a megfizethető kategóriába csökkenjen.
Számtalanszor volt már szó erről a fórumban: ha folyamatosan növelnék a hmd-k képminőségét, azzal a rendszerigényt is növelnék, amivel kiszorítanák a felhasználók jelentős részét.
A Vive Pro pl. egyértelműen nem a piacra belépő új felhasználókat célozza, hanem a már megfelelő hardverrel rendelkezőket, akik hajlandóak mélyebben a zsebükbe nyúlni, hogy a maximális kép- és tracking minőséget kapják, azaz a Vive Pro és a Rift célpiaca alapvetően más.A másik, hogy még ha az Oculus teljes mértékben is a mobil piac felé fordulna is szüksége lenne PC-s fejlesztő platformra, így már csak emiatt sincs értelme lemondani a riftről.
A tartalomgyártás támogatásába eddig tolt milliárdokat már csak széljegyzetként említem: ha az oculus dobná a pc-s platformot, azzal a szoftverfejlesztésre költött rengeteg pénzt egyszerűen kidobná az ablakon.A Facebook és az Oculus még az elején felismerte, hogy ha sikerre akarják vinni a VR technológiát, akkor nem hardverben, szoftverben vagy tartalomszolgáltatásban kell gondolkodniuk, hanem ökoszisztémában, azaz mindben egyszerre.
Ezért az iparágban elemzésekor a hardvert szembe állítani a szoftverrel vagy a szolgáltatással totál dilettantizmusról árulkodik, ami még önmagában nem lenne baj, ha a szerző nem vetemedne blogírásra.[ Szerkesztve ]
-
válasz tobias88888 #11885 üzenetére
A prémium VR szemüvegekben soha sem lesz hatalmas pénz, legalábbis közel sem annyi mint az olcsó kütyükben.
A topik alapjan szinte mindenki akinek CV1e van kiszor az elso par honapban meg egyszer-ketszer annyi penzt tartalomra / kiegeszitokre. Tehat lehet kevesebb felhasznalo van, de egesz jo vasarloerovel.Plusz azt se szabad elfelejteni, hogy a VRt nem feltetlenul csak jatekra hasznaljak, kutatas / serious games teruleten is alkalmazzak.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
s:zozo
aktív tag
válasz kiskuplung #11884 üzenetére
Majd véleményezd.
Fantastic Beasts and Where to Find Them VR sajnos STEAM-n az első pár értékelés alapján, majd ha nagyon olcsó lesz-re változott nálam. -
Raymond
félisten
válasz tobias88888 #11890 üzenetére
Csak egy olyan arkategorias termeknel a tartalom ara is ahhoz igazodik. Lasd Rift vs. GearVR arak. A masik dolog pedig a kozonseg elvarasa(i) - egy mobil termeknel max mobil szintu arat varnak vagy inkabb ingyen termeket.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#54625216
törölt tag
válasz tobias88888 #11890 üzenetére
Mivel a VR jelenleg a kezdeti időszakát éli, nagyon nem mindegy, hogy az embereket milyen első benyomások érik.
Ezért feküdt rá az Oculus, Valve, HTC és a többiek a max. minőségre, azaz hogy az elérhető számítási teljesítményből a lehető legtöbbet hozzák ki és az emberek első sorban ezzel azonsítsák a VR élményt.Aztán ha már beállt a sztenderd és az emberek megtanulták, hogy mire számíthatnak, akkor két irányba kell elindulni: tovább fejleszteni a csúcskategóriát és szélesíteni a piacot jobb ár/érték arányú termékekkel akár minőségi kompromisszumok árán is.
Ez történt a személyi számítógépekkel, okostelefonokkal, tabletekkel és kb. minden otthoni felhasználásra szánt elektronikai eszközzel.A VR technológia úttörői még nem engedhetik meg maguknak, hogy akár az egyik, akár a másik piacról lecsússzanak, mert ha nem jelennek meg az olcsóbb eszközöknél, akkor kimaradnak a piac szélesedéséből, ha nem fektetnek eleget a csúcskategóriára, akkor mások diktálják helyettük a trendeket.
Ezért semmi értelme szembe állítani a mobil és a pc-s hmd fejlesztéseket, mert ezek egymást erősítő és nem egymást kizáró befektetések.[ Szerkesztve ]
-
válasz tobias88888 #11890 üzenetére
Mert szerinted ha megveszed a gyereknek majd 40ezerért az új VR szemüveget nem fogsz hozzá tartalmat is venni?
Mobilos tapasztalatok alapjan nem, illetve nem ennyiert es aranyaiban sem ennyiert. Ld sok eves tapasztalat, hogy hiaba sokkal nagyobb az android bazisa, az iphonehoz kepest sokkal kevesbe hajlandoak appra penzt adni.itt pontosan arrol van szo, hogy a topik meg ph / highend viszonylatban sem ar erzekeny, jellemzoen minden akcional van legalabb egy-ket ember aki a 10-15-20 euros cuccokat beszerzi es az uj topikba erkezok is jellemzoen a legfontosabbakra nem szoktak kivarni az akciot. ugyanez a kulonbozo kiegeszitokkel es mindenkinek evidens, hogy kulfoldrol rendel es a kulfoldi forumokrol tajekozodik, viszont magyar content hianya miatt meg nem lattam senkit panaszkodni.
viszont, ez itt egy fontos celcsoport. ha a bleeding edgenek se sikerul eladni, hogy marpedig ez zsenialis, akkor nincs szajhagyomany, nem lehet kiprobalni ismerosoknel es nem fogjak masok megvenni. igen, a mobilos VR megy, de egy rifthez kepest kanyarban sincs.
plusz riftnel bejottek a hetvegi kiprobalos akciok, het vegen from other suns volt (agyalok meg kene venni), hetvegen megint olyan jon amit ki kene probalni. ezzel pedig nyomjak, hogy van content, probaljatok ki. lehet meg nem nyereseges, de iszonyatos potencial van benne. viszont ha nincs megfelelo content vagy nem eleg meggyozo a felhozatal erre is ugyanugy bukas var, mint anno az utobbi 20 ev harom PCs/konzolos VR forradalmara.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
kiskuplung
őstag
válasz s:zozo #11888 üzenetére
Nekem így elsőre nem jött be, főleg az irányíthatatlanság miatt. Az ilyenekkel én most már megvárom a 3. szenzoromat
Amúgy lehet választani a teleport és a locomotion között, de ez utóbbinál 360 fokban kellene forogni. és úgy meg kitakarom a kezeimet
A grafika szép, a szinkron kicsit gagyi.
Én mondjuk eleve ellenérzéssel viseltetek a SteamVR-os cuccokkal szemben, és ez itt is bejött, mert kicsit pattogós a tracking, és az 5. percben ki is fagyott -
Tomdriver
őstag
válasz kiskuplung #11894 üzenetére
Lehet volt róla már szó, de visszaolvasva sem találom: hogy lehet kilépni Rift setup menűjéből? Csak meg akartam nézni a szenzor USB jól csatlakoznak e, erre végigvisz az egész processen, PC újraindítást követően sem felejti el...
(bocs, nem neked akartam ám címezni (bár még az is lehet ) csak elfelejtettem új hsz-re nyomni)
[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
www.smart-bus.hu
-
s:zozo
aktív tag
válasz kiskuplung #11894 üzenetére
Köszi az infót, viszont jól látom, hogy a STEAM-n elérhető a demo verzió.
Gondolom egy kicsit várni kell a hibák kijavítására és az ára sem lesz mindegy.
Mindenesetre át kell majd olvasni a véleményeket.
Lehet az előbbi linked alapján én is rendelek egy 3. szenzort.
Nálam kb. 1.8m x 2.5m elérhető. Lehet a 2 szenzor is elég lenne csak okosan kell őket elhelyeznem?
360-ra mindenképp kell a 3. szenzor?[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
válasz s:zozo #11897 üzenetére
Igen, én is csak demo-t próbáltam Mondom, szerintem front-facinggel bele se kezdj.
Most írt a DHL, hogy elvileg hétfőn érkezik a 3. szenzorom, akkor be tudok számolni a tapasztalatokról.
Az Oculus blog szerint (és pár youtube-os streamer alapján) lehet 2 szenzorral is 360 fokot elérni, de én nem tudom milyen minőségű. Átlósan kell őket elhelyezni.
Nekem úgy van kialakítva a szobám, hogy úgy nem tudom őket átlósan rakni, de a 3. szenzort tök jól el tudom rejteni egy sose használt állólámpa búrája mögé És be tudom úgyis állítani, hogy végre normálisan rálásson a padlóra, és nem kell majd szerencsétlenkedni.
Nagyon várom már, tök jó lesz majd így újra végignyomni a Lone echo-t, meg nekiesni a Payday2-nek vagy a From other suns-nak.
[ Szerkesztve ]
-
válasz kiskuplung #11898 üzenetére
2 szenzor 2.5 meterre elegge hatareset, azt hiszem 2 metert irnak ra a hivatalos oldalon.
btw a from other sunsnal a harom szenzor tokjo . meg az arizona sunshineban. meg a robo recall nem piszkal, hogy fordujja mar meg.
ja igen: gorn, mindenkepp.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Formula-1
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Projektor topic
- LEGO klub
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Nintendo Switch
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- További aktív témák...
- ÚJ Független Apple iPhone 15 128GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- ÚJ bontatlan aktiválatlan Apple iPhone 15 256GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- AKCIÓ Új Bontatlan 2023 MacBook Pro 16 M2 Pro 12/19 16GB/512GB Magyar billent Azonnal Átvehető Deák.
- ÚJ Független Apple iPhone 15 Plus 128GB és 256GB Black ! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- teljesen ÚJ bontatlan Apple iPhone 15 Pro 128GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA