A The Information jól értesült forrásai szerint az Apple évente több mint 1 milliárd dollárt veszít a streamingszolgáltatásán.
Az óriáscég több mint 5 milliárd dollárt költött évente tartalmakra, mióta 2019-ben elindult az Apple TV+. Tavaly azonban már 500 millió dollárral csökkentették a költségvetést.
Bár a kínálatban vannak olyan húzónevek, mint a Ted Lasso, a The Morning Show, a Shrinking vagy a Severance, az Apple TV+ messze lemarad a Netflix, a Disney+ és az Amazon Prime Video mellett előfizetők tekintetében. Míg a Netflix 301,63 millióval rendelkezik, a Disney+ és a Warner Bros Discovery pedig 124,6 és 116,9 millióval, addig az Apple 40,4 millióval (ez csak becslés a Visible Alpha által megkérdezett elemzőktől, mivel az Apple nem hozza nyilvánosságra a számadatot).
Az Apple TV+ kínálatában lévő alkotások több mint 2500 jelölést és 538 díjat hoztak már.
A verseny fokozódásával a médiacégek egyre inkább akciókkal próbálják meggyőzni az ártudatos fogyasztókat az előfizetésekre. Az USA-ban például a Comcast csomagolta havi 15 dollárért az Apple TV+-t a Peacock és a Netflix mellé, pedig az Apple TV+ önmagában havi 9,99 dollár. De az Apple One is iCloudot és Apple Musicot ad a TV+ mellé.