- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rt06
veterán
válasz
hajsza #19999 üzenetére
meg a larva vs cb vs mule dologhoz annyit, hogy itt pont a toss van hatranyban, mert hiaba nyomja a cb-t, akkor is csak egyesevel jonnek a probe-ok (igaz gyorsabban), mig a Z egyszerre tobbet tud legyartai, a T pedig lehiv egy mule-t, ami ideiglenesen 6 scv-vel er fel
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
hajsza
aktív tag
Igen, a CS:S korszakomban vettem egy Razer Diamondback egeret (sajna pont a bal kezem a jobban használható, ezért kisebb számomra a választék), aminek a gombjait is igyekszem kihasználni - mind a 7-et sikerül, bár néha tornáznia kell az ujjaimnak, - de stratégiához több gombra van szükség, mint egy FPS-hez.
Az egér egyébként mostanában kezdi megadni magát, a bal gomb lenyomására gyakran dulpla kattintást végez. SC2-ben mostanában emiatt nem egyszer egy probe/drone/SCV kijelölése helyett az összes megy az új helyre, ami rendkívül idegesítő. Tudtok olyan legalább 7 gombos egeret, ami bal kezesek számára is használható? Ha jobb kezes lennék, akkor egy Razer Naga rendkívül jól jönne a maga több, mint 10 gombjával.
-
Ghoosty
őstag
Hát az a mass marine kicsit felmérgesített tegnap. Olyan szépen felkészültem, hogy majd rakon a feljáróra a forcefieldet, hogy időt nyerjünk, meg daraboljuk az ellent, erre elcsesztem és shift-tel nyomtam az F-et aminek hatására még bohóckodtak a senryk és mire rakták volna az ff-t addigra mind meghalt. Már egy másik játékban is csesztem el ugyanígy, ezért gondoltam, hogy majd én megverem a very hard ai-t csak senryvel. Egész jól is ment az elején, csak pont t-t kaptam erre reaperezett, ami elég jól öli a senry-t. De ennek hatására nem volt elég gázom, mert ugye bár sok fogy. Már raktam volna a harmadik expet, amikor épphogy csak vissza tudtam verni a támadását akkor rájöttem, hogy csak senryvel nem fog menni. Elezdtem gyártani rendes sereget és a győzelmem biztos tudatában masíroztam, hogy most ellátom a baját. Jött volna az összecsapás, egyszercsak 2 rakéta repül felém aztán shieldeknek annyi lett, és a senryk energiája is 0-ra ment. Gyorsan visszafutottam, de hazakísért és le is alázott.
De nem írtam be a rohadt gépnek a gg-t.
-
hajsza
aktív tag
Azért azt is vedd figyelembe, hogy az egyesével gyártás csak nexus-onként értendő. Tehát mindig annyit tudsz gyártani egyszerre, ahány nexus-od van. Ha az egyik bázisodon letarolják a probe-okat, akkor a többi bázis is besegíthet az utánpótlásba.
A zerg lárvái sem milliószámra készülnek percenként, hanem queen-t feltételezve 40 másodpercenként 4, ebből kell sereget, épületet és drone-t előállítaniuk. 40 másodperc alatt pedig chronoboost nélkül is kijön 2 probe, pontosabban 2,35, cronoboost-tal pedig 3,53. -
_OldBoy_
tag
válasz
hajsza #19998 üzenetére
Már régebben belefutottam ebbe a leírásba, szerintem sokat segíthet a játékodban: http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=163299
Szerintem érdemes elkezdeni emberek ellen is játszani
még alacsony apm-el is, sokszor a jó döntések és az általános tudás többet számít mint a sebesség. Az MMR-nek köszönhetően pedig idővel úgyis olyan ellenfeleket kapsz akikkel partiban leszel alacsonyabn APM-el is.Ha zavar az ingame chat, simán le lehet tiltani a kommunikációt már a játék elején, ezt az ellenfeled nem is látja csak azt hogy bármit is ír, választ nem kap - ami akár még pszichológiai előny is lehet neked.
Összességében én bátorítalak az 1v1-re, mert soklal nagyobb élmény aká kikapni is egy nagy csatában ember ellen mint sokadszor elverni ugyanazt az a.i.-t.
Ha gondolod szívesen segítek gyakorlómeccsekkel belejönni az ember elleni játékba.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
hajsza
aktív tag
válasz
_OldBoy_ #20005 üzenetére
Köszönöm a linket, majd végigolvasom. Első ránézésre valóban hasznos is. A gyakorlásra való ajánlkozásodat is köszönöm, egyelőre maradok a gép ellen, mert még látom, hogy sok technikai dologban fejlődnöm kell (pl. csomó nyeranyagom van, mégis alig van seregem, kevés az egységeket gyártó épületem). Ha ezeken finomítok, akkor kimerészkedem újabb vizekre is, bár tartok tőle, hogy az 50% arányhoz tartozó ellenfeleim betanított majmok lesznek
.
-
oxox
addikt
válasz
hajsza #20002 üzenetére
nekem ugyan a regebbi van, foglalmam nincs mennyi gombal, de az biztos, hogy teljesen szimetrikus (tehat mindegy, hogy jobb-bal kez)...nem ennyire szinejatszo csodaszep, es mint irtam sc2-ben a ket gombon kivul mast nem is hasznalok (codban gorgeto, kes, granatok)
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
hajsza
aktív tag
Ez valóban így van, ezt kifelejtettem a képletből. 6 lárva/40 sec elég jó becslés szerinted (nem valószínű, hogy a zerg pont a lárvák kikelésének időpontjában mindet elhasználják)? Akkor a zergnek 2,5 lárva előnye van a chronoboost-os probe gyártással szemben. Ha ezt csak drone-ra költik, akkor valóban gazdasági előnyhöz jutnak, viszont akkor nyilván minden harass ellen védtelenek, ezért csak pár percig tehetik. Az első kb. 2 percben nincs queen, tehát akkor még hátrányban is vannak, utána viszont már egységet is kell gyártaniuk, ezért a gyors drone gyártás csak akkor reális előny, ha a haderő tekintetében a zerg előnyben van. A Spanishwa-féle build szerintem éppen ezen a pengeélen táncol, hogy sikerül-e időben váltani drone-ról sereggyártásra. Ha sikerül, akkor a zerg előnybe kerül, ha nem, akkor rövid úton végeznek vele. Ez persze csak egy build a sok közül, de nagyon gyakran érzem azt a zergekkel kapcsolatban, hogy az időzítésen nagyon sok múlik. Ez a másik oka annak, amiért azt írtam, hogy a hibákkal kapcsolatban sokkal kevésbé megbocsátó, mint a másik két faj.
-
iSonic
addikt
Stream Online
-
hajsza
aktív tag
Köszönöm, ezen az egéren már én is gondolkodtam. A bal szélső két gomb az, amiben nem vagyok biztos, hogy ezen az egéren is elérem. A Diamondback-nél az a jó, hogy az oldalvonala mentén van a 2 gomb, ezért a 2. ujjpereccel is be tudom nyomni. Itt viszont mintha be kellene nyúlnom alá, ami miatt nehezen elérhetővé válik az a 2 gomb. Ha van olyan bolt, ahol ki lehet próbálni, mielőtt megveszi az ember, akkor megnézném és a tapasztaltak alapján döntenék. Régen a Pixel ilyen volt, csak ők elköltöztek a város másik végébe, mint ahol lakom.
-
_OldBoy_
tag
válasz
hajsza #20010 üzenetére
Pontosan így van. A zergeknek 3 erőforrással kell optimálisan gazdálkodniuk, amivel sokkal nehezebb balanszolni mint kettővel. Ha early game-ben a kevés lárvát egységre költöd, azzal automatikusan gazdasági hátrányba kerülsz ha az ellenfeled nem all-in-re megy a chrono és mule miatt. Ha viszont nem hozol egységet, akkor védtelen vagy.
Ezt a gordiuszi csomót vágja át két ötlettel:
1 - A lárvát egy scoutoló lingeket leszámítva kizárólag drone-ra költi egészen addig amig csak lehet. Persze a zerg játék alapja amúgy is az, hogy csak akkor gyárts egységet ha jön a push, viszont itt még akkor se feltétlenül kell, mert a támadást queenekkel és spine-okkal fogja meg, mivel a queenek nem kerülnek lárvába. A spine-ok persze drone-ba kerülnek, viszont itt jön a második pont,
2 - Mivel sokáig nem gyártunk egységet, tech sem kell hozzá, így a gázt is lehet késleltetni. Ezzel gyakorlatilag +4 dronenunk van ~20 food környékén, ami az extra income-ot hozza. Az early expnek köszönhetően hamarosan beindul az extra lárvatermelés, és ez a korai drone előny nagyon gyorsan realizálódik még nagyobb előnyként, ezt az előnyt akkor is megtartjuk ha spine-ra kültjük az extra drónokat.
A blogon leírtam már, de itt is megteszem. A build harmadik legfontosabb tanulsága az optimális szaturáció. Hiába van eco előnyöd, ha a bevételt további ecora költöd, azaz túldrónozol. Meglepő módon a zerg is igen erős tud lenni 2 bázisról, ha nem kizárólag a gazdaságra költi a bevételét hanem techre és seregre. Én mióta ezt játszom a legjobban a szaturációra figyelek. Az se érdekel, ha elbukom a meccset, ha sikerül 16+6-on tartani bázisonként a drone-ok számát végig. Ez magában már igen nagy előnyt jelent az olyan játékosokkal szemben akik nem foglalkoznak az optimális szaturálással.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
hajsza
aktív tag
Szerintem is mind a két oldalon van gomb, de nekem mind a két oldalira szükségem is van. A Diamondback-nek is mind a 7 gombját használom. A gyártó elvileg úgy tervezte, hogy mindenki csak azt a kettőt használja, ami kézre esik neki, de nekem minél több gombra van szükségem, hogy kiváltsam a billentyűzetet amennyire csak lehet.
Szerk.: szórend, hogy érthetőbb legyen a mondat.
[ Szerkesztve ]
-
hajsza
aktív tag
válasz
_OldBoy_ #20015 üzenetére
A szaturációval kapcsolatban én is csodálkoztam azon, hogy olyan sokan hirdették a 3 gyűjtő/kristály igéjét (fajtól függetlenül). Pedig a töltőképernyő alján a tippek között is néha olvasható volt, hogy az első két gyűjtő kb. 40 kristályt visz be percenként, a 3. viszont már csak 20-at, a 4. meg minimálisat. Ezért nekem is azt tűnt a leglogikusabbnak, hogy a többlet gyűjtőt már másik bázisra érdemes küldeni. És minden bizonnyal ez az egyik oka annak is, hogy ha felépül az első exp., akkor azonnal átküldenek egy csomó gyűjtőt rá az alap bázisról.
-
rt06
veterán
válasz
hajsza #20018 üzenetére
annak, hogy atkuldenek parasztokat, tobb oka is van:
- az eredeti bazison tul sok a gyujto, tobbet ernek az uj bazison
- a ket bazis optimalis esetben azonosan szaturalt, igy jobb a termelesunk, es egyik bazis sem urul ki tul hamar (folyamatosabb a termeles)
- akkor is szokas felezni, ha az elso bazis sincs meg maximalisan szaturalva, mert konnyebb/egyszerubb/gyorsabb mindket helyen parasztot gyartani, s azokat a kozeli mineral-okra kuldeni, mint vagy csak az egyik helyen gyartani azokat, vagy hosszu uton atzavarni az expansian-rePolitikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
_OldBoy_
tag
Ez igaz T-re és P-re, de Z-vel máshogy van. Míg előbbi kettőre az a mondás, hogy sose hagyd abba az SCV / probe gyártást (ez a mondás kibővítve úgy szól, hogy ha megkérdezed hogy mikor kell abbahagyni, akkor inkább sose hagyd abba) és okkal túlszaturálod a bázisokat hogy expeléskor elég legyen transzferálni, addig zergként a túlszaturálás káros, mert ha fel kell drónozni egy új bázist azt meg tudod csinálni szinte azonnal. Viszont ha még nincs új bázis, akkor a lárvát olyan drónokra költötted, akik védelmet nem adnak, extra bevételt pedig minimálisat hoznak.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
oxox
addikt
+1 indok ha pl droppolnak/muta harass/void-phonic, reaper, stb...jon akkor a gazdasagot kevesbe vagja oldalba.
hajsza- igerem megnezem otthon az egeret, hogy mennyire felhasznalobarat az osszes gomb...cod-ot tudom csak mintakeppen emliteni es ott valoban csak a huvelykujra eso oldalso gombokat hasznalom.
+van egy mx1000-esem (bluetooth-os kivitelben), azt is bevizsgalom, bar az jobb kezes ha jol emlekszem....
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
föccer
nagyúr
Nem kell valakinek egy sc2-es plakát? Nem akarok kidobni, viszont záros időn belől útban lesz. Valami jelképes túró rudi/tejszelet ellenében vihető.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
föccer
nagyúr
Nem jön valaki 2v2-re? Ugaz olyan vagyok, mint a mosott szar, de jó volna most mókázni egyett
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Alg
veterán
Mellesleg tegnap beindult az NASL
7kor elvileg lesz valami (közvetítés?)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
APM bot... pfff, átlag 8000 APM [link]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz
Winner_hun #20030 üzenetére
Nekem megy, próbáljátok a justin.tv-n nézni
Jah, ingyenesen csak 480p-ig megy a 720p és1080p már fizetős
Zergek eddig jól tolják... (tudom, buu ima zerg buuu)
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
hajsza
aktív tag
Ha már az acsi szóba került: co-op meccset hogy kell generálni, hogy az achievement-ek közé is beszámítson? Múlt héten szombaton az unokaöcskössel játszottunk párat és egyet sikerült megnyerni mégsincs róla visszajelzés az achievements listában.
Körülmények: a meccset a saját gépmen generáltam, Blizzard pályát választottam, ott is volt mellette a co-op jelzés. A csapatok összeállításánál a jobb oldalon a meccs típusában is a co-op módot állítottam be, medium nehézséget (a scrácnak még így is nehéz volt, végig 1 bázison maradt) és persze nem a versus AI gombon, hanem a multiplayer-en keresztül csináltam mindent. 1v1-ben ilyenkor beszámolta a győzelmet, de a co-op-nál valamiért nem.
-
_OldBoy_
tag
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
föccer
nagyúr
válasz
kovsol #20044 üzenetére
Én a mozi árakhoz szoktam viszonyítani. Még a kólát, meg a kukoricát nézem, és szerdán megyek akkor is ~500 huf/óra. Igen, jóval olcsóbban jövök ki, mintha moziba járnék
Hogy mennyi időt toltam eddig a gémben? Nem érdekel. Amíg jól szórakozom vele, addig játszom vele. Ha éppen nincs hozzá kedvem, akkor meg nem. Ha úgy hogom érezni, hogy meguntam, akkor meg megy a kukába
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
JSaN
addikt
A jatek nalam is vissza hozta mar reg az arat, annak ellenere hogy nem merek ladderezni mert csak felidegel. Ellenben coop/custom/mod mapokat szivesen tolok, illetve obsolni streameket nezni is nagyon szeretek.
Xfire szerint nekem mar 766 oram van a jatekban, igaz ebbol kb 250 a beta volt. Ott még nagyon ment a game, most mar nem annyirra de igy is imadom az sc2-t. En nalam nem jelentkezi a megunasi faktor, ellenben sok masik jateknal amit megvettem.
Es mar varom a kiegeszitoket is.
Es a Diablo 3-t is, remelem majd ott is ezzel a jo tarsasagal nyomhatjuk a 8 fős multit.Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
sith7
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti vita és megbeszélés
- Milyen egeret válasszak?
- Politika
- Gaming notebook topik
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Linux kezdőknek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- További aktív témák...