Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz Moby #86891 üzenetére

    Én a Fallout 4 reklámkampányát tartom optimálisnak egy AAA videojátéknál:
    - Júniusban indul egy visszaszámláló, majd fellövik a hivatalos honlapot teaser trailerrel
    - Két héttel később gameplay trailer megjelenési dátummal, előrendelői extrákkal + Fallout Shelter megjelenés aznap, amivel ügyesen fenn tudták tartani az érdeklődést
    - A novemberi megjelenésig apróbb infómorzsák, részletek

    És ennyi. Nem szarakodtak, nem tologatták, nem volt átverés a reklám, a játék sem jelent meg hulladék állapotban és a premiert követő időszakban rengeteg frissítést kapott, nem kellett a sárga hátterű képeket bámulni Twitter azzal kapcsolatban, mikor lesz végre működőképes a teljes árú játékunk.

    Egy teljesen új játéknál nyilván kell még anyag, de még azoknál is működhet ez, ha tényleg jó a játék, de ez, hogy az Avowed az új gépek megjelenése előtt be lett jelentve és a generáció alkonyán jelenhet meg kb, egészen abszurd.

    [ Szerkesztve ]

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák