Új hozzászólás Aktív témák

  • RangerFox

    veterán

    válasz Bad Pritt #73362 üzenetére

    Csak PC-n sem az igazi. Így külsősként arra tudok gondolni, hogy a rossz szempontokat vettek alapul az engine tervezésekor, és a scalelhetőség kimerül annyiban, hogy elfut gyengébb hardveren is. A DF videója megmosolyogtatott, kb. erről szól "Hát ez elég csúnya, de azért szeretjük a Halot". Inkább csak kiábrándító, hogy az MS zászlóshajója ennyit tudott felmutatni. Főleg a Forzához képest. Vagy a pár évvel ezelőtti játékokhoz (Destiny 2, Doom Eternal) képest. Vagy azokhoz a stúdiókhoz képest, akik minden kiadott játékukkal kvázi új mérföldkövet állítanak be a real time rendering, meg kb minden téren. És ez nem indokolható annyival, hogy ez csak egy GamePass-es cím. És ezt persze függetlenül a sztoritól meg a gameplaytől mondom.

Új hozzászólás Aktív témák