- macOS PC-re
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Mozilla Firefox
- XPEnology
- ASUS routerek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- Chiptörvénnyel készül Trump elnökségére Dél-Korea
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz hombre[EU] #5847 üzenetére
CoD, bf, összes multiplatform
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
i@lex
őstag
Közel 500-as game library mellett nekem sokkal várósabb, hogy kismillió év után végre 60fps lesz a standard, ès, hogy végre egy loading screen alatt nem fogom tudni megjárni a mellékhelyiséget...
Komolyan, csak én kapok agyérgörcsöt egy lassú inventory és a többperces loadingok miatt?? Az Fps-dropokról már nem is beszélek...Komolyan senkinek már ezek megszűnése miatt nem insta-buy az új konzol?Fura...
Hol nem fosom le milyen a grafikája a halonak, amikor úgy is mindenki ubisoft és társai játékokkal nyomja.
[ Szerkesztve ]
-
Dawide@axele
aktív tag
Én pont Ps-ről váltanék Boxra!Mivel a játékok egyre drágábbak így a game pass szerintem 1 jó választás lehet hosszú távra!Ebben a generációban kihagyott játékokkal elleszek 1 darabig!Valamint a 2 gép között teljesítményben nem hiszem hogy olyan nagy különbség lesz bár az árazás még lehet döntő!Ha Box olcsóbb lesz nálamis elsőnapos vétel!
[ Szerkesztve ]
Playstation 4 , Iphone 7 Plus , Iphone XR 128GB, Iphone 12 mini, Iphone 14, Appe Watch, XBOX Series S, Surface Pro, Steam Deck 512
-
3L1T3
addikt
HALO esetében ne felejtsétek el azért, hogy ez egy cross-platform játék lesz, hiszen XONE se lesz kihagyva. Picit még én is lábon lövésnek érzem, hogy az MS nem hagyja magára azonnal az XONE felhasználókat és a gépet. De ugyanakkor a jövőt nézve és a cég stratégiáját maximálisan érthető húzás.