Új hozzászólás Aktív témák

  • KJ82

    senior tag

    Sose játszottam CV-vel, ( nem vagyok jó stratégiai játékokban ), szóval nem ismerek minden mechanizmust, de nekem pl ezek voltak eszemben a régi kapcsán:

    Hatótáv a repülőknek. Mint a rendes hajóknak a lőtáv. Valahogy csak meg tudták volna ezt oldani, pl üzemanyag fogyással vagy valami. Ezzel ráadásul kilőhették volna a " 3 capet figyelek egyszerre végtelen ideig" dolgot.

    A legjobb AA-s hajók / fighterek se lőhették volna le az összes repcsit, max a felét egy squadronnak, fele repcsi minusznál szépen hazarepültek volna, így egyik CV se tudta volna kifogyasztani a másikat.

    Bedöglött torpedók/bombák. Ez kb a " ricochet " megfelelője lehetett volna például.

    Mostanival kapcsolatban : állítólag a flak hasonlóan működik mint a torpedó indikátor, próbálja kitalálni hol leszel, oda teszi a cuccot, kb. 2 másodperc múlva. Szóval ha egyenes belemész, kampec, de a jó öreg WASD hack sűrű használatával le lehet minimalizálni a sebzést. Erről gőzöm sincs hogy így van-e , de több helyen is ezt írták, így talán igaz is lehet.

    Phanteks P300A - Ryzen 5 5600 - Asrock B550M Pro 4 - Crucial Ballistix Black 2x8 - Sapphire Pulse 6700

Új hozzászólás Aktív témák