- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
-
IT café
A jól bevált formula, ezúttal a II. világháború tengeri legendáival.
0.8.9 Patch Notes
----------------------------------------------------
Magyar WoWs Discord Közösség
----------------------------------------------------
Ajánlott Buildek
I Battleships I Cruisers I Destroyers I Aircraft Carriers I
----------------------------------------------------
Új hozzászólás Aktív témák
-
cheatergs
senior tag
válasz #65675776 #36796 üzenetére
Vice versa a ca/cl-ek is tojnak a bb-k megvédésére a dd-ktől, a dd-k csak dmg-farmolnak, a cv-k meg absz. tesznek mindenkire. Hiába próbálsz kiemelni egy osztályt, a gagyi játékmechanika termelte ki ezeket a viselkedéseket. Ennél pdg fix, h lesz még rosszabb.
Taktikailag a cv szinte korlátlan. A repcsik elől nincs cover, se menekülés, és úgy fest már lelőni se lehet őket (jó, h nem lehet velük capelni). 1edül a "reloadjuk" lassú, de hi-tierben még azt is ellensúlyozza, ha több csapatot ereszt rá 1 ellenségre (tán most a rework ezen változtat).
Onnantól pdg 1 torp=1 crit hit/cit + flood ill. 1 bomb=heavy dmg + tűz. Márpdg aligha 1 torp és 1 bomba talál el 1 fordulóban (pláne bb-t), vi ha vkit kipécéz magának a cv, az léphet is ki.Egyelőre ez rosszabbnak ígérkezik, mint az első év cv-metája.
Mindig minden mindegy
-
#65675776
törölt tag
válasz cheatergs #36802 üzenetére
Azért mindennek meg van az oka, a gyökere az egésznek pedig az, hogy nem igazán jutalmazza a játék a csapatjátékot. Szóval tipikusan mindenki megy a saját feje után, meg sem próbálja figyelembe venni a csapatérdeket. A teljes XP rendszert át kellene dolgozni. Sokkal több XP-t kellen adni mondjuk a capelésért, defend-ért. És jobban odafigyelhetne a játék a körülményekre is. Pl ha benyomod a def AA-t, de olyan helyen, hogy csak magad véded vele, akkor azért ne adjon túl sokat. Ellenben ha mondjuk ezzel lefedsz pár csapattárs hajót is, azt honorálja rendesen. Füstölés detto.
Az elárasztás és a tűz nagyon túl van tolva a játékban, de főleg az elárasztás. Ezzel kezdeniük kellene valamit, mert főleg emiatt OP a torpedózás. A másik dolog, amit torpedóknál el kellene felejteni az a gyors és nagy hatótávolságú torpedók. Ilyen a II. vh alatt nem létezett. Vagy ez, vagy az. Inditás előtt el kellett dönteni mindig, hogy messzire akarsz torpedózni, vagy gyors torpedót akarsz. Legyen itt is igy. OK, 20 km hatótáv, de akkor 35 kn sebesség. Ellenben 10 km hatótávnál 50 kn. (Az értékek kb a Type93 adatai, a távolságok megfelezve.) Ja, és be kellene vezetni a dud torpedót is. Ha ágyúlövedékeknél vannak 0 damage penek, akkor nyugodtan lehet 0 damage torpedo hit is. (Mondjuk itt a német és angol hajók igencsak szopóágra kerülnének. A japánoknak volt egyedül ténylegesen megbizható torpedójuk a II. vh-ban, az amerikaiak a fogjuk rá kategóriát képviselték. A fent emlitett két nemzet esetén meg ritkább volt a működő torpedó, mint a dud.) Szintén bevezetném pl a behalt giroszkópot is, ami igencsak érdekes dolgokat okozhatna, pl az inditó hajó felé visszaforduló torpedót. A mostani eszetlen torpedózgatás teljesen nevetséges. Ja igen, a nagy hatótávolságú DW torpedókat meg totál el kellene felejteni.
A CV egyébként szerintem egy off map element kellene hogy legyen ebben a játékban. Ne jelenjen meg a mapen, legyen a valóságnak megfelelően 50-100 km-re az összecsapás mögött. Ennek megfelelő repülési időkkel (természetesen a játék távolságkompressziójával korrigálva).
Egyébként pl a most a játékba került új vihartipusokkal bevezethették volna azt is, hogy az bizony jócskán csökkenti a radarok hatótávolságát is. De aláthatóságot is dinamikussá kellene tenni, nem csak annyi, hogy x km után eltünik a hajó. A távolság függvényében legyen egyre kevésbé látható.
Persze tudom, a többséget nagyon zavarta az is, hogy a felverődő viz rontotta a látási viszonyokat, úgyhogy visszább lett véve az effekt.
A játékban a taktikai mélység jelenleg kb csak annyi, hogy el tudsz-e bujni egy sziget mögött, vagy füstben.
[ Szerkesztve ]
-
Nordic
Közösségépítő
válasz #65675776 #36796 üzenetére
Ez ott bukik meg, hogy sokan nem figyelnek a szerepükre, ahogy korábban is leírták. Meg se tudom számolni azokat a meccseket, ahol azért kaptunk ki, mert mondjuk a DD-k nem vadásztak a többi DD-re, vagy amikor a BB-k csak snipe-olgattak, ahelyett hogy tankoltak volna. Amikor meg úgy történik ahogy kellene, azok marha élvezetes meccsek(pl nem egyedül pusholok, hanem egy komplett squadban még egy BB meg velünk egy cruiser elől meg egy DD aki spotol). Mellesleg hiába is próbáltam eddig is cirkálókat védeni vagy a közelükben maradni, számtalanszor kipécéztek a CV-k, és léphettem is ki 4 perc után. Ezzel a szektorozásos új AA-vel meg lófaszt se fognak érni a cruiserek ,használhatatlan fos az egész, úgy ahogy van. Konkrétan senkit se hallottam volna még aki dicsérte.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
#65675776
törölt tag
válasz Nordic #36804 üzenetére
Pont ezért rossz a jelenlegi XP rendszer. Pár hónapja volt egy csatám, ahol vezettünk 400 ponttal, és 4 hajóval, az összes cap a mi kezünkön volt. Akkor meghaltam. A csapat megmaradt része (7 hajó) kb azonnal elhúzta a belét az összes capről, eévonultak a map szélére és a szigetek mögé. Onnantól kezdve egyetlen ellenséges hajót sem lőttek ki, mind a négy megmaradt a csata végére. A mi csapatunk kettő hajóval fejezte be, capek nélkül és -300 ponttal. És ehhez képest az életben maradt hajóink zárták a tabella élén. Kérdem én: mire fel? Gyakorlatilag ők veszitették el a meccset döntő fölényből. A hátralevő 9 percben az égvilágon semmit sem csináltak.
Azt pl roppant módon imádom, amikor egy romboló a BB-ket füstöli, akik igyis-ugyis látszani fognak, a cirkálókat, akik viszont előnyt tudnának belőle kovácsolni és sokkal jobban rá is szorulnak, meg leszarja.
FoxiestFox: Az ideje annyira nem is érdekel, a mértéke túlzó. De az egész mechanikája rossz szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
olivera88
veterán
válasz FoxiestFox #36805 üzenetére
?
MármintDaara Megint elfelejti h ez egy árkád játék. Oké lehetne lassú torp mondjuk, ha nagyon kis távról lehetne észlelni. Ilyen a Black pl.
[ Szerkesztve ]
LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
cheatergs
senior tag
válasz Nordic #36804 üzenetére
Én szóltam előre 1 éve, h good luck and fair seas, mert ha vársz vmit ettől a címtől, pláne az idő előrehaladtával, akk fájni fog!
A wows-nak konkrétan az ágyúcsatákról és brawlingról kéne szólnia, ah körözünk egymás körül, osztva a criteket meg ultra ritkán a citeket. Ez keményen a T2-ben meg is valósul... amikor nincsenek dd-k.
Ehelyett a távolságtartás és menekülés az összes egység legfőbb feladata. Aki közel megy a másikhoz, az megdöglik, mert torps rulz.
Mindig minden mindegy
-
félisten
-
Nordic
Közösségépítő
válasz cheatergs #36808 üzenetére
A mostani állapottal semmi bajom, azért is vettem prémet(bármennyire is szoktam ragelni a csapatokon, a saját hülyeségemen vagy az rng-n, mégis leülök elé minden nap tolni pár meccset), de a 8.0 már nem ilyen. Minél közelebb kerül a start annál szarabb. Ha legalább megérné AA-re specelni ,de még az se működik. Ez kb egy olyan CV rework ami a jelenlegi szar változatot leváltja egy sokkal szarabbra, mert egyelőre az előnyét nem látom.
-
olivera88
veterán
válasz FoxiestFox #36810 üzenetére
Ja tényleg emlékszem. Meg tűzről is volt szó asszem.
LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
echterion
nagyúr
válasz cheatergs #36808 üzenetére
Én még csak 5-ös meg 6-os cruiser-ekkel rendelkezem, de ezt a menekülős dolgot megerősíteni tudom. Ma már több volt a sikeres csatám, mint a kudarcos (értsd a saját hp-m felett sebeztem vs. hp-m felét vagy még annyit se lőttem meg), és a sikeres csata nem sok örömet okozott, inkább csak andrenalint, hogy vajon sikerül-e kikerülnöm a záport, vagy sem. Volt olyan csatám, ahol 226 hp-val maradtam talpon, mire ki tudtam kecmeregni az ellenséges tűzből, ami kb. 10 km-es távolságból jött BB-ktől. Ez nekem sajna nem begyere.
**********
-
#65675776
törölt tag
válasz cheatergs #36813 üzenetére
Tisztában vagyok vele. Nincs szó körözésről. Tapasztalatlan szem egy állóképnek látna egy tipikus high tier csatát. Ez lenne egy másik javaslatom egyébként az XP rendszer módositására: minden hajóra a max sebességének függvényében meg kellene határozni egy minimális megtett távot, ami alatt nem kapna egy kumma XP-t sem a játékos. Más szavakkal: legyen egy minimális feltétel egy meghatározott átlagsebesség elérése. A lényeg, hogy a csatákat sokkal dinamimusabbá kellene tenni.
Tudom, avalóság senkit sem érdekel, de reálisan ha állsz, akkor könnyű célpont vagy és halott. Itt lehetne amolyan NPC-ként bevezetni a tengeralattjárókat. X ideig állsz, jön egy tengó és rádküld pár torpot.
-
echterion
nagyúr
-
Nordic
Közösségépítő
válasz echterion #36816 üzenetére
Arra jellemzően csak néhány cirka képes egy két kivételtől eltekintve, mert olyan ágyúk kellenek hozzá, amiknek a lövedékei jó ívesek és ki tudnak lőni a szigetek mögül(pl Cleavland, Worchester, Des Moines), a többivel max elvétve tudsz ilyet csinálni, mert azoknál meg kell találni a megfelelő helyet.
-
válasz #65675776 #36803 üzenetére
Az amerikaiaknak sem volt megbízható torpedójuk, meg tűzirányítás hozzájuk. Jellemzö, hogy a midwayi csatában a Nautilus 3 torpedót lött ki az álló és égö Kagára, amiböl 1 elötte, 1 mögötte ment el, a harmadik eltalálta, de befulladt...
https://www.coreinfinity.tech
-
félisten
El kéne nevezni egy kikötőt Sorosról, és az lehetne a Soros Port
-
olivera88
veterán
válasz FoxiestFox #36819 üzenetére
Migráns kikötő
LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
azka79
aktív tag
Jöhetne már a tengeralattjáró.
-
félisten
-
sith7
nagyúr
válasz FoxiestFox #36823 üzenetére
Ez a playerbase a 0.8.0 napján mind ki fogja próbálni a CV - ket ... mondom úgy, hogy én is a legjobban BB - vel szeretek játszani
-
félisten
-
GeneraL_XTX
veterán
Lehet erről találni valahol némi összefoglaló infót, hogy mit takar ez a cv rework? erről eddig nem nagyon olvastam, érdekelne mire is ez a nagy felhajtás
[ Szerkesztve ]
-
sith7
nagyúr
válasz FoxiestFox #36826 üzenetére
még ha be sem ismeri, akkor is ki fogja próbálni min. 90 %, és akkor még keveset mondtam ... ez a CV szidás, olyan, mint régen a Dallas volt .,.. azt is mindenki szidta, de érdekes módon mindenki tudta miről szól, mert szinte mindenki nézte
Ha más nem , annyi értelme lesz ennek a rework - nek, hogy megpróbálja erősíteni a csapatjátékot /BB - CA - k együtt/, és megszűnnek a meccs végén full hp -s tolató top tier BB - k ... lehet pörgősebb, gyorsabb meccsek lesznek
Amúgy meg a végtelen repülökhöz annyit, hogy amikor kipróbáltam teszten a cv - ket, amikor leszedték egy teljes rajomat, fel tudtam szállni, szinte azonnal, de nem 12 géppel, csak 3 - mal ... szóval nem termelődik az olyan gyorsan vissza ...
Meg az is 100 %, hogy ahogyan kijön a 0.8.0, az még biztos meg fog érni jó pár patch - et mire elnyeri végleges formáját a rework, a játékosok visszajelzései alapján.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
A lemming traint fogja erősíteni legjobb esetben is, még tovább szűkítve az individual skillnek csúfolt hatást a meccsre. Ha kénytelen leszek BB-vel a cirkálók közelében maradni, rég megette a fene.
És ennél már hová legyenek gyorsabb, pörgősebb meccsek? A csaták 70%-a 10 perc körüli, MM balanszolást hírből sem ismeri, esetleg jöhetnek az 5 percses csaták?[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
sith7
nagyúr
válasz FoxiestFox #36829 üzenetére
meglátjuk mi lesz ... hamarosan ...
-
azka79
aktív tag
válasz FoxiestFox #36831 üzenetére
A Steel Oceanbe nagyon szerettem
-
félisten
-
scyllarus
veterán
Eddig sem próbáltam ki, ezután sem fogom. A 90% esélytelen. Sokan (köztük én is) azért nem játszanak velük, mert az egy másik játék és nem találják szórakoztatónak. Pont nem számít ebben, mennyire lesznek erősek. Van, aki kikapcsolódásként játszik, és bár azért próbál jobb lenni, de nem a minden áron történő statnövelés a cél.
"Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar
-
sith7
nagyúr
Nem is tudom, minek írok én ebbe a fórumba
Van itt néhány hangadó, akinek mindig igaza van, a többi meg megy utánnuk
-
Nordic
Közösségépítő
Eddig hallgattak a játékosok visszajelzéseire? Kicsivel több mint fél éve tolom ,szóval azért kérdezem. Elég sok minden szúrja a szemem, ami más játékosokat is zavar(nem csak a CV rework), mégsem látom, hogy annyira érdekelné őket a játékosok véleménye. Egyáltalán van olyan amit a playerbase visszajelzése alapján megcsináltak/kijavítottak?
-
félisten
válasz Nordic #36839 üzenetére
Két dolgot néznek. Aktív játékosok száma, és az eladott cuccok összege. Ha valamelyik megcsappan látható indok nélkül, megnézik a fórumokat, hogy mi a rinya tárgya.
A rombolósok vagy másfél évig sírtak a BB AP nerfért, mire megkapták, és szerintem a CV-k miatt nagyobb lesz a rinya (még talán én is felmegyek az official WG fórumra kifejteni az álláspontom, pedig sosem írtam oda semmit). -
Nordic
Közösségépítő
válasz FoxiestFox #36840 üzenetére
Legyen igazad. A BB AP Nerf elég erős változás volt, de lehetett érteni miért csinálják, és annyira nem is lett szar, viszont ez a CV rework...
-
cheatergs
senior tag
Én ellenkezőleg látom: van itt néhány hangadó, akiken mosolyog a csendes többség.
Én a Hoshót és a Langley-t kimaxoltam, h vmi rálátásom nyíljon a cv-kre, de uúgy nem fogtak meg, mint a dd-k.
Am a véleményem, h v alig veszünk észre vmit ebből (eddig is kinyírtak a cv-k, ha akartak), mint számos korábbi class nerfnél, v instant visszavonják, mint amikor 1ik patch után minden hit cittel süllyesztette a cruisereket.
Eddig is voltak hajók AA nélkül, csak most mind1ik ilyen lesz, vi a zöld cv-ket még jobban fogják szidni a fighterek hiánya miatt.
A felvetésre, h mostantól majd megtanul a banda konvojban harcolni... hát LOL.
Egyrészt ebben a vastemetőben arra lenne príma, h ne 1, hanem kapásból 5 hajó kapjon floodot, másrészt epic replay-anyagnak ígérkezne a kötelékben manőverezni próbáló horda töketlenkedése!Ami engem jobban bosszant, h vki említette a majdan nerfelt conceal skillt, vi megint egy újabb apróság, amivel a heavy unitokat vegzálják a light unitok javára (mint am minden mmo-ban).
Komolyan ezt akarják a ruszki játékosok, akikre állítólag egyedül hallgatnak - vmennyire - a wg-nél?Mindig minden mindegy
-
Chabe89
addikt
válasz FoxiestFox #36823 üzenetére
Vegyék ki a CV-ket és rakják be a tengeralattjárókat.
-
félisten
-
#65675776
törölt tag
Jönnek majd más brit nehézcirkálók is, vagy csak az Exeter?
-
ledgeri
nagyúr
-
sith7
nagyúr
Munkatársam megcsinálta a T6 - s német hajós küldetéseket, mind a 4 - et, de nem kapta meg a hajót.
Valaki találkozott már ilyennel ?
Filterek ki-be, járékba ki-belépés megvolt, és nem találja sehol a hajót.
Oldalt az üzenetekbe se látja, hogy megkapta volna, de a 4. küldetéssorozat végi láda ki van pipálva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OLED TV topic
- Formula-1 humoros
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080