- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- AliExpress tapasztalatok
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Vírusirtó topic
- Ubiquiti hálózati eszközök
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
-
IT café
VoIP
Új hozzászólás Aktív témák
-
pinnacle
nagyúr
válasz sumsang #2399 üzenetére
Köszi! Ezeket nem találtam.
Hálózat WiFi zárolása
High perfs lock
UDP x
TCP x
Disable TCP switch x
QOS engedélyezés xNekem ilyen lehetőségek vannak.
Szám hívásakor IP Call, SIP Tárcsázó közül tudok választani. Az előbbi saját felületű és jól működik, az utóbbi a gyári Android felület, csak jelzi, hogy Internetes hívás, kicseng, de nem halljuk egymást. Ez mitől van? Egyébként mi a különbség a kettő között? IP Call, olyan, mint a MobileVoip, a SIP Tárcsázó meg SIP és pont ez nem működik?
-
VaZso
senior tag
"Feltételezem, hogy a Nokia gyári SIP támogatása szabványos (...), így ezt könnyű korlátozni. A kerülő, vagy nem teljesen szabványos megoldásokat nehezebb."
Nincs nem teljesen szabványos, kerülő SIP megoldás.
Max. olyan kliens lehet, amiben vacakul implementálták a funkciót.
Portszámot mindegyiknél lehetett eddig változtatni, itt nem a SIP megoldás kerülő......de kétlem, hogy ez lenne a gond.
Ez a GoNet nálad melyik csomag? Én inkább azt gondolnám, hogy nem mindig / mindenhol / mindenkinek / minden csomagot / minden előfizetést korlátoz a szolgáltató.Nimbuzz az teljesen más, hozzád nem SIP-en jön már a hang.
Szerk.: A Nokia gyári kliensében pedig alapvetően tiltva van a 3G VoIP telefonálás a szolgáltatók miatt.
Bár ha Telenorral ment, gondolom, ezt már megoldottad.[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
-
sumsang
aktív tag
válasz pinnacle #2401 üzenetére
A tárcsázó felületnél nyomd meg a beállítási lehetőség gombot a köv. feliratok jelennek meg.
Beállítások
Segítség
SzétkapcsolásBeállítás/hálózat , majd visszalépsz a menőből és ismét megnyomod a választó gombot
ekkor már megelenik az alábbi menü
Audió teszt
Szakértő mód
Alap beállítások visszaItt rányomsz a szakértő módra ismét vissza és utána már be tudsz lépni a hálózatok menübe ás ott tudod beállítani amit keresel
-
twine
veterán
ahogy mondod....wifin működik
Csak ugy tünt a kollega nagyon otthon van a "portokban",,és gondoltam hátha tud valami megoldást,,,
Mert én is ugy gondoltam eddig, hogy a portot tiltja a szolgáltató, de akkor nem tudom a mobilvoip és társai hogy tudnak működni...
Itt elvész, az amugy is minimális,és labilis "tudásom " -
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Gondoltam beszámolok a végső fejleményekről ha már ennyien segítettetek tanácsokkal.
Szóval nagynehezen sikerült kipróbálnom egy Samsung telefont a MobilVOIP-el és működött rendben.
Először a TESCO-ban próbálkoztam, a tapicskálásra kirakott modellek között. Megkérdeztem beletehetem-e a SIM kártyámat, hogy kipróbáljak a mobilneten valamit mielőtt megveszem, de udvariasan elküldtek a francba, állítólag ha SIM-et rakok bele, onnantól elindul a garancia...
Aztán a Média Marktban a tapicskálós kirakott telefonokkal több sikerem volt, mert fenn voltak a MM saját wifi hálózatán! Egy Samsung Galaxy Mini2 S6500-t néztem ki és játszadoztam vele ott helyben. Letöltöttem a MobileVOIP klienst, feltelepítettem és beléptem a saját adataimmal. Felhívtam a mobilszámom és kicsörgött, a hangtovábbítás mindkét irányba tökéletesen működött, kihangosítás nélkül! A környéken lévő vásárlók elég furcsán néztem rám, hogy hogyan beszélgetek a bemutatóra kirakott telefonon... De szerencsére az eladók túl elfoglaltak voltak a karácsonyi tumultusban.
Aztán végül mégsem a MM-ban vettem meg, mert fehéret szerettem volna belőle, de ott csak fekete volt. Visszamentem a TESCO-ba és ott megvettem a fehéret.
Köszi mégegyszer mindenkinek a segítséget!
-
VaZso
senior tag
"hónapokkal ezelőtt még működött,,,,aztán egyik napról a másikra "megszünt" működni"
No igen, ez lesz a szolgáltatói korlátozás...
"Mobilvoip viszont ugyanezzel a csomaggal hibátlanul"
Nos a MobileVoIP egy külön kliens, bedrótozott beállításokkal (ha jól tudom persze).
Nem kötelező neki SIP protokollt, sem szabványos portot, sem egyéb szabványos megoldást használni.Azért emlegetem pl. az IAX protokollt, mert kevesebb a probléma vele mint SIP-pel és kisebb a sávszélesség-igénye is... csak kevés kliens képes használni.
Bár azt nem hinném, hogy a MobileVoIP is ezt használná persze.Legegyszerűbb eset az volna, ha egyszerűen más portot használ a kapcsolat felépítésére.
Meg kellene nézni, milyen forgalmat generál és akkor kicsit okosabb lenne az ember ezen a téren...Mégegy kulcsszó, ami különbséget jelenthet: STUN szerver használata.
-
sumsang
aktív tag
válasz pinnacle #2401 üzenetére
Elmaradt a válaszom a kérdésed másik részére, mert akadt egy kis elfoglatságom.
Az a lényeg, hogy a Csipsimple-nél az egyszerű beáll. menüben a " beépülés az androidba" ne legyen kipipálva, mer megkajálja az aksidat pillanatok alatt. Viszont, ha nincs kipipálva akkor csak a Csipsimple klienséről tusz az oda benkofigolt szolgáltatóktól hívásokat indítani. A rendszer telefonjáról nem. A CSipS-re bekonfigolt szolgáltatók a megnyitott telefonfelületről egy rányomással választható ki pl. FVD kiválasztás és tárcsázás. Ebből a kliensből tudsz gsm hívásokat is indítani, illetve fogadni.[ Szerkesztve ]
-
sumsang
aktív tag
-
pinnacle
nagyúr
válasz sumsang #2413 üzenetére
Köszi! Lehet, hogy nálam azért van, mert Világméretű szolgáltató-Betamax Clone-FreeVoipDeal-ként hoztam létre a fiókot. Az is lehet, nem tudom, hogy jól emlékszem, hogy a telefonom menüjében eleve volt SIP. CM7 2012.11.04. Már csak azért, mert az Androidos telefon jön be internetes hívásként.
Azért gondoltam, hogy lehet valami belső hívás, mert tudjuk jelezni (vajon kinek?), hogy online vagyunk.
Lehet, hogy amit írtál pont erre van? FVD felhasználók egymást tudják hívni email címen keresztül? Ennek egyébként mennyi a díja? Nem találom a FVD oldalán.[ Szerkesztve ]
-
sumsang
aktív tag
válasz pinnacle #2414 üzenetére
Pontosan nem tudom, mert én teljesen függetlenítettem az androidtól a csipsimple klienset a korábban mondottak miatt. nagyon nehezen sikerült megtalálni az aksim nagymértékü fogyasztását, de pár app telepítéséve és futtatásával megtaláltam a bűnöst. Azóta leválasztottam.
Ezek nem email hívások valójában, hanem sip hálózaton belüli adatátvitel. Ezek a hívások a delmontos szerveren belül mardnak, ezek a hívások teljesen ingyenesek, mint bármely más sip szolgáltatónak a belső hívásai, mint pl. neophonex, ephone, hogy csak pár hazai szolgáltatót említsek. Valójában az összes regisztrált sip szolgáltatót ingyenesen lehet hívni, ha van sip kódja, mint pl ezen az oldalon látható. De ebbe most nem akarok mélyebben belemenni.
Lényeg, hogy a csipsimple klienset átrakod txt-e és beírod, vagy a tel. könyvéből kiválasztod pl usernev@actionvoip.com és ingyenesen bármennyit beszélhetsz bármelyik beta/dellmontos ismerősöddel, barátoddal. -
McLaca
őstag
A java is platformfüggetlen állítólag, ehhez képest mégsem sikerül mindenhol ugyanúgy implementálni.
A GoNetből az M-es, 100 megás van most épp, de volt már L-es (500MB), és S-es is (30MB), egyikkel sem ment. Nagyobb net csomagokat nem próbáltam T-nél. Viszont volt, hogy elindult vele a SIP-en a hívás, de nagyon ritkán, és nagyon esetlegesen. Nem igazán függött össze semmivel (3G, 3,5G, térerő...).Nimbuzzot nem szoktam használni, de ma kipróbáltam, és a vezetékes irányba is számlázott, azt írja rá az FVD: "FreeVoipDeal Software (FUP exceeded on IP)".
Amit írsz a gyári kliensről, az azért fura, mert semmit nem hackeltem a SIP beállításokon, egyszerűen SIM-et cseréltem a telóban, és Telenorral simán ment a hívás 3G-n. Igaz, a SIP lehetőséget külön kellett a telóra telepíteni, mert a gyári szoftverben alapvetően nincs benne, de a kiegészítés is a Nokiától jön és teljesen beépül a menübe, ill. a névjegyzékbe (enélkül is van SIP beállítás a telefonban, de csak profil szintjén, csak a kiegészítéssel tud bejelentkezni és integrálni magát a telefonkönybe).
Ha egy másik telómról megosztom a Telenoros mobilnetet wifin, úgy is megy a SIP. És egy érdekesség: hirtelen felindulásból most kipróbáltam fordítva: a T-mobile-os netet osztottam meg wifin a másodtelómról a fő telómra, és besz@rás, de megy a SIP... Szóval innen mondja meg valaki, hogy hol van az eb elhantolva!Egyébként elég régi ez a SIP kiegészítés a Nokiától, 2009 novemberi, de nincs újabb. Viszont 46 oldalas kézikönyvet adott ki hozzá.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
VaZso
senior tag
A java VM azért a SIP-nél bonyolultabb szerintem, ill. két teljesen külön dolog.
A java egy programozási nyelv, a SIP pedig egy protokoll - bár azért az is szerteágazóbb dolog.Nimbuzznál azért számlázhatott, mert Dellmontnál figyelik az adott IP-ről indított hívásmennyiséget és bizonyos mennyiség fölött számláznak - és itt nem a te telefonod kapcsolódik SIP protokoll segítségével a szolgáltatóhoz, hanem a Nimbuzz szervere (tehát mások is használják / használták ugyanazt az IP-t telefonálásra).
Valami nagyon furcsa dolog lehet nálad, ha T-s netről közvetlenül nem megy, de másik telefonról megosztva (tehát közvetetten) igen... ha máskor próbálod, ill. közvetlenül utána kicseréled a kártyát és megpróbálsz SIP-en hívni, akkor is fennáll a jelenség? Tehát ezt "üzembiztosan" produkálja?
[ Szerkesztve ]
-
szilard28
aktív tag
Van olyan androidos program, amely az fvd/mobilvoip hívásokat is tudja rögzíteni?
-
pinnacle
nagyúr
válasz sumsang #2415 üzenetére
Köszi sumsang, VaZso! Akkor egy újabb ingyenes telefonálási lehetőség. Illetve itt nem arról van szó, hogy a FreeVoipDeal blokkolja a bejövő hívásokat?
szilard28 A CSipSimple hívásnál van lehetőség felvételre, még nem próbáltam.
Az Androrec-el is lehet rögzíteni, igaz amióta CM-re frissítettem nem veszi a hívott fél hangját.[ Szerkesztve ]
-
McLaca
őstag
Igen.
Ha a telóban van a T-s SIM, teljesen véletlenszerű, hogy az elindított hívás kapcsol-e, vagy csak vár a semmire... Ha viszont megosztom másik telóról ugyanezt a T-s netet wifin, akkor viszont minden alkalommal felépül a hívás.
Telenornál meg közvetlen a telóban lévő SIM-mel is mindig hibátlan. Szóval valami nagyon nem kerek, de sanda gyanúm, hogy nem fogok rájönni...
Még valami eszembe jutott, bár nem hiszem, hogy lenne jelentősége: a számom hordozott. Ráadásul többszörösen. 20-as, de a Vodától vittem a T-hez.
Van viszont egy másik T-s kártyám is, az rendes 30-as, nem hordozott. Mindjárt megnézem, van-e rá valami 90Ft-os net, és kipróbálom... Meg annak valahogy a SIM-je is más. Pedig egy hónap különbség van köztük (tavaly szeptemberben vettem azt a számot, és októberben hordoztam a másikat).Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
VaZso
senior tag
válasz pinnacle #2421 üzenetére
Nem, én ezt így fordítanám:
"Vagy a szolgáltató blokkolja a bejövő hívásokat, vagy legalább 5 egymást követő sikertelen hívás volt (utóbbi esetben az első sikeres hívás visszaállítja a státuszt zöldre)."
Ezt mi / hol írja egyébként?
Szerintem egyszerűen azt jelzi, hogy az utóbbi min. 5 hívás mind sikertelen volt, tehát valahol hiba lehet. Vélhetően telefonszolgáltatói blokkolásra gondolnak.
-
VaZso
senior tag
Hmm, ezt "látni" kellene, azt hiszem.
Akár azt, hogy mit lát ilyenkor a szolgáltató a kommunikációból, akár azt, hogy milyen forgalmat próbál / tud (vagy éppen nem) a telefon bonyolítani.A számhordozás nem kellene, hogy ezt befolyásolja, a szolgáltatónak ezt ugyanúgy kell kezelnie mint bármelyik másik számát.
Esetleg nem T-függő volt ez a telefon korábban?
[ Szerkesztve ]
-
McLaca
őstag
Nem, 2006 óta csak független telefonjaim vannak, és csak hivatalos forrásból (nem sufnigsm-ekből és nem bolti garival), mert bármikor számhordozásra kerülhet sor.
Megrendeltem a másik T-s számomra az akciós 90 forintos GoNet M-et (100MB), és fő telómban azzal a SIM-mel is ugyanez... 5. próbálkozásra elindult a hívás, de ezután 15 másik próbálkozásra sem... Viszont átrakva másik telóba, és wifin megosztva megint minden alkalommal elindult a hívás, még EDGE-en is, mert a 80kbps-ot már közepes térerőnél is hozza az EDGE. Szóval itt valami mégis a Nokiával és a SIP megoldásával lesz, de hogyan tehet különbséget mobilnet és mobilnet közt?
Egyébként egy gyors google keresés után N8-nál is írnak hasonlót, hogy csak sokadik próbálkozásra indul el 3G-n a hívás. Válaszolták rá, hogy kapcsolja be a SIP beállításokban a WCDMA hálózat engedélyezését, de nem ettől függ. Egyrészt kikapcsolt beállítással is elindult Telenoron mindig, másrészt T-n is, csak 10-20-ból 1×, harmadrészt bekapcsolva nincs változás.Nem is én lennék, ha nem nálam bukna ki egy ilyen rejtélyes hülyeség...
Üdv!
[ Szerkesztve ]
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
VaZso
senior tag
Azon a másik telefonon nem tudod megpróbálni a SIP-et?
Egyébiránt ezen a telefonon nincs egyéb gondod a net eléréssel?
Bármi... időnként többször kell betölteni egy oldalt, akadozik a forgalom, bármi.
Vajon pl. az MTU rendben van? (Erre kíváncsi lennék mondjuk...)"de hogyan tehet különbséget mobilnet és mobilnet közt?"
Szerintem nem igazán kellene különbséget tegyen, ráadásul úgy, hogy _ugyanazon_ a mobilneten egyik elrendezésben megy, másikban nem.
Egyszerűen nem látom az okát.
Tehát másik telefonról NAT-olva jó, közvetlenül pedig nem jó... mintha valami hálózati probléma lenne vagy pl. egy "rejtett kód", ami T esetén ellehetetleníti a VoIP-ot - de ugye gyárilag független telefon miért szórakozna ilyennel.Esetleg a T-nek van valami furmányos megoldása, hogy telefonon korlátozni igyekszik a SIP-et, de azt megosztva (és pl. asztali gépről használva) már engedné?
Nem tudom, mire gondoljak...
Esetleg csinálj egy próbát mondjuk egy asztali op. rendszeren beállított SIP klienssel, miközben a vacakolós telefonról osztod a netet neki. Így megy a hívás?
-
VaZso
senior tag
válasz pinnacle #2426 üzenetére
A szolgáltató kimenő vonalainak problémái nem lesznek benne, viszont adott esetben akár két mobilnettől függ a vonal stabilitása... szóval fene tudja a minőséget.
Egyébként ez a user@sip.xxx sok esetben ill. több szolgáltatónál is működik, de egyébként beállítás kérdése - van olyan, amelyiknél nincs ilyen lehetőség.
-
sumsang
aktív tag
válasz pinnacle #2421 üzenetére
Ezzel a kóddal lehet őket hívni más sip szolgáltatóktól, ha nyitott a rendszerük és fordítva. Az azonos szerveren lévőket, mint pl. a delmontos szolgáltatókat kód nélkül is lehet user@sip.dellmontosszolgaltato.com formában hívni. Tehát a rynga-s felhasználó fel tudja hívni pl. az actionvoipos usert is teljesen ingyen és jó hangminőségben. Nem usernév jelenik meg a hívott talóján, hanem az a telefonszám, ami be van állítva az user-hez. Összesen max 5 telefonszámot lehet beregisztrálni a webes felületen, de a készülékedbe ezek közül bármikor, bármelyik beírhó. Viszont a sip uri nem működik, ha pl. nálad és mondjuk a barátodnál is ugyanaz az account van beregisztrálva. Ekkor nem tudnak hívni ebben a formában.
Igen, van hangfelvételi lehetőség. Olyan a minősége, mint amilyen a hívásnál volt. Egy Csipsimple nevű mappát nyit és oda pakolja be a hangfájlokat.
[ Szerkesztve ]
-
zichie
senior tag
A MobileVOIP a 443-as (https) portot használja. Ezt egyik szolgáltató sem tiltja. Ha tiltaná, akkor az összes https weboldal elérhetetlen lenne. Mivel https, így vélhetően titkosított is. A SIP-et le lehet hallgatni, de a MobileVOIP-t nem.
Az ip cím, amihez csatlakozik svájci. Nyáron Svájcból telefonálgattam wifiről haza és valahogy jobb, stabilabb volt a kapcsolat, mint itthonról. Most már tudom, hogy miért.[ Szerkesztve ]
-
VaZso
senior tag
válasz sumsang #2429 üzenetére
Kezdetben az volt az általános ezeknél a szolgáltatóknál, hogy user@szerver címmel el lehetett érni a regisztrált felhasználókat külső, tőlük független szolgáltatótól is. Más kérdés, hogy normál telefon irányba nem feltétlen volt átjárás egyiknél sem.
Az egyik első ilyen ingyenes szolgáltató talán az FWD / Pulver volt, de idővel ez is fizetőssé vált - ha jól nézem, '98 folyamán.
A jelenlegi szolgáltatók közül a legtöbben már egyenesen "tiltják" ezt a lehetőséget - ne az ő szerverüket terheld vele (adatforgalom, ha szükséges, codec fordítás + esetlegesen elmaradt haszon).
Eszerint Dellmonték ezt úgy oldották meg, hogy a saját rendszerükön belül legyen átjárás, ill. rendszeren belül hozzá is rendelik az adott telefonszámot.
Ez szép tőlük - habár én a náluk regisztrált fiókjaimnál nem szoktam "regisztrálni" a szerverre, épp' a bejövő hívások elvi hiánya miatt - csak hívásindításkor épül fel a kapcsolat.Amúgy szerver oldalon be lehet állítani gyakorlatilag bárhogyan a működést.
-
VaZso
senior tag
Hmm - érdekes, amit írsz. Erről lehet valahol olvasni?
Amúgy valóban a 443-mas az a port, amit a legnehezebben tudnak szűrni és általában engedélyezni kell, mert sok weboldal - köztük pl. a Gmail is - enélkül nem működik.
Más kérdés, hogy ez elvileg TCP 443-as port, a VoIP-nak pedig leginkább az UDP volna megfelelő.
Persze át lehet küldeni a forgalmat TCP-n is, de a késleltetést növeli, így az ember komfortérzete csökken (különösen rossz kapcsolat esetén, hibátlanon azért nem akkora gond).Akkor viszont valószínűsítem, hogy nem szabvány megoldást használ, vagy valamelyik relatíve szabványos megoldás (pl. IAX, mert az elég egyszerű hozzá) van becsomagolva HTTPS forgalomként.
-
sumsang
aktív tag
válasz sumsang #2429 üzenetére
Még annyi kiegészítőt az előzőekhez, hogy nem szükséges feltöltött kredit ahhoz, hogy működjön a sip uri hívás a dellmontos cégek között. Tehát elég hozzá a reisztráció is.
Pl mobilról meg lehet hívni a mobilra, pc szoft kliensre, ata+analóg telefonra beregisztrált összes dellmontos usert és természetesen fordítva is, ha alkalmas a készülék a txt-re. -
-
McLaca
őstag
Másiknál telefon szintén Nokia, de még v5-ös S60 van rajta. Viszont bármelyik SIP kiegészítést telepítem rá, nem jelennek meg a beállításai, szóval azon kipróbálni sajnos nem tudom.
Nővéremén még ki tudnám, de az gyakorlatilag az én telóm kistesója (701 kontra 700), ugyanazzal az op' rendszerrel.
A net elérés hibátlan a telefonon, az opera mininek vannak ugyan hülyeségei, de az a program baja, a gyári böngészővel ezek nincsenek.
Még ezt a PC-s SIP dolgot megpróbálom, bár hirtelenjében nem tudom, hová kapjak asztali SIP kliens progi után, de google a barátom.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Zoiper-t találtam hirtelenjében, pofonegyszerű volt beállítani (sip szerver, azonosító, jelszó, mást nem kért), rendes nettel ment. Éééésss... wifin a fő telómról megosztott T-s mobilnettel is! Úgyhogy én itt feladtam. Bár eleinte kicsit nehezen akart regisztrálni a SIP szerverre, de itt az említett Zoiper nevezetű progi sem volt tökéletes, ha futása közben kicseréltem alatta a netet, akkor nem tudta a traumát feldolgozni , szóval bezár-újra megnyit metódus gyógyította.
Viszont egy érdekesség: amikor a mobilnetet osztom meg, vagy joikuspot, vagy EZspot a progi, amit használok, de nem túl stabil a dolog, bár wifi szintjén szokta a program eldobni, de mindkettő... A régi v5-ös S60-as telóm viszont stabilan tartja magát. Szóval itt a 701-esen lévő Belle-ben lehet valami, de az alap kérdés továbbra is megmard: miért tesz különbséget T-s és Telenoros mobilnet közt?Apropó, a kísérletezgetés után csak úgy kíváncsiságból megpróbáltam megint hívást indítani közvetlen a telefonról, EDGE hálózat volt épp, és kétszer egymás után sikerült is elindítani. Aztán harmadikra már nem...
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
őstag
3 regisztrációval 3 hónapja használjuk az FVD-t, 13 feltöltésünk volt eddig, USA címmel átlag 3.090 forintért adták a 10 eurót, 3.09 és 6.18 forint így a telefonálás percenként
A vezetékes ingyenes hívása akkor is megmarad, ha 0 euró az egyenleg? Rábeszélném a legtöbbet töltőt, hogy váltson account-ot. Aki nincs még regisztrálva az így ki tudná próbálni a voip -> vezetékes hívást, tesztelhetné a minőséget.
[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
Freevoipdeal Pc-ről...."tetszőleges" telefonos ügyfélszolgálat tárcsázása...hogy a .*csába tudok én "kettőskeresztet" ütni az automata menürendszerben???
Pld:"adja meg pinkodját,majd nyomja meg a kettőskereszt gombot"..
Numerikus blokk számai ok,,,de "kettőskereszt"?
Alt Gr + # nem nyert.....[ Szerkesztve ]
-
McLaca
őstag
Melyik szoftverrel?
Ha VoipConnect (ez a dellmont sajátja), abban a hívás felépülése után fent van egy "DialPad" nevű menü, arra bökve kapsz egy mezei tárcsázót.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
Zeki
nagyúr
Mivel a voip érdekel, így nem off.
Tehát okosteló kell, vagy olyan, ami a böngészőbe menti a weboldalt, és onnan gyorsan előtudod hívni a phone to phone-t?
Az okostelós azért jó, mert az a telefonkönyvedből dolgozik.
A telóböngészős meg nem.
Szerintem megy wap böngészővel is, azok meg 10 körül vannak (gprs/edge)
A legolcsóbb net erre a tesco-s 10mb ingyen net, amit havonta ad.
Így a telót is ott kellene megvenni.
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el a téma összefoglalót!
● Nyílt egy topic a komolyabb kérdéseknek, ezentúl ott beszéljetek erről:
VoIP - mélyvíz
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest