- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- Hálózati / IP kamera
- Programozási versenyek
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Synology NAS
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
milcsi79
csendes tag
Sziasztok! A problémám az lenne, hogy kértem egy második CI+ kártyát a meglévő TV előfizetésünk mellé, és bárhogy is próbálom, nem jelennek meg a digitális TV csatornák (nincs hozzáférése ehhez a csatornához felirat). Csak az öt alapcsatorna jön be, miután lefutott a digitális csatornakeresés. Látszik egyébként az összes adás a digitális műsorfüzetben (mind a 115), de nincs hozzáférés. Két telefonos ügyeletem volt az ügyfélszolgálattal, az a tipikus áramtalanítsd, húzd ki a kártyát, dugd vissza a kártyát, küldök frissítést című mutatványok után is ugyanaz a helyzet. a TV CI+ kompatibilis természetesen, egy SONY BRAVIA KDL-40R450C. A TV látja a kártyát, kiírja az összes specifikácitó, jelerősség 100% ect... Egy érdekesség, hogy a Vodafone honlapja egy minimális PKG8.504 számú szoftververziót ír ehhez a készülékhez, de ehhez e készülékhez ilyen nincs! A Sony support oldala is azt írja, hogy ha a készülékem 8.061-esverza, vagy annál magasabb (jelenleg a 2016-os gyári van rajta v8.076-1000), akkor biza a legfrissebb van rajta. De nem hiszem, hogy ez lenne e probléma. Csütörtökön itt, a nagykanizsai Vodafone üzletben azt mondta az ügyintéző, hogy késhet a kártya aktiválása, pénteken ne is próbáljam, talán szombaton. A helyzet az, hogy se szombat este, sem pedig ma délelőtt nincs még mindig semmi. Lehetséges, hogy a mostani analóg lekapcsolások miatti megnövekedett ügyfélszám miatt csúsznak az aktiválással? E-mail jött péntek este egyébként, hogy a szolgáltatást "bekacsolták." Október 22-én jön elvileg a technikus. HA addig megoldódik valahogy a dolog, akkor persze lemondom a technikust. Volt valakinek közületek hasonló problémája? Üdv. Milán
-
milcsi79
csendes tag
válasz kezo0 #112589 üzenetére
Szia! Jól van benne gyárilag, mert kivettem belőle, megfordítottam, és azt írta ki a TV, hogy nem ismeri fel a rendszer a médiakártyát. Visszafordítva "gyári irányba", szimplán újra az eredtei feliraz fogad, miszerint nincs hozzáférésem az adott csatornához, fizessek elő, dekódolják, titkosítják stb...egyébként köszi az ötletet, egy próbát megért! 😉
-
milcsi79
csendes tag
válasz MadMancs #112569 üzenetére
Szia! Bocs, hogy csak most írok de nem volt időm hétvégén! Sikeresen megoldódott a probléma! Ki sem kellett jönni a technikusnak. Pénteken kora délután hívott, megkért, hogy kapcsoljak a 38-as csatornára (ott és akkor ugyanúgy kódolt adásokat mutatott az infósáv), és bontsuk a vonalat, majd mindjárt visszahív. 5 perc sem telt el, és az összes előfizetett csatorna működött CI+ kártyával!!! Ez a Vodafone által 1 hétbe került nekem, a technikus pedig 5 perc alatt megoldotta, TÁVOLRÓL "kézrátétellel"! No de minden jó, ha a vége jó...
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs