Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sir Riccio

    addikt

    válasz Sir Riccio #24768 üzenetére

    Közben felhívtam ismét az ügyfélszolgálatot. Megint megerősíteném, hogy az ügyfélszolgálatra nemigazán lehet panaszkodni (ha akarnék sem), kedves és segítőkész volt a hölgy, viszont megoldást nem találtunk. Megpróbálta újraindítani az eszközt(Ubee), de az erre azzal válaszolt, hogy teljesen lehasalt, sőt a mögötte lévő TP-Link routert is kifagyasztotta. Gondoltam nem nyúlok hozzá, legalább látják ha ideérnek, hogy ez van, de most egy órával később egyszer csak bejelentkezett a Skype és újra elérem a netet, sőt meglepő módon még az Ubee admin felültetéhez is hozzáférek, a TP-Link viszont továbbra is hasal (a TP-Link máshol hibátlanul működik, szóval nem vele van a gond). :F

    Szerk: kíváncsiságból behoztam a szobába a mikrót majd beletettem az egész cuccot (TP-Link router, antenna,mobil és bent jó volt, 12Mbit/s-ot mért 37-es pinggel, ami ugyan nem sok de jobb mint a 0,5Mbit/s 98-as pinggel amit közvetlenül előtte kint tudott).

    [ Szerkesztve ]

    Deutsch Richárd Fotográfia / www.riccio.hu

Új hozzászólás Aktív témák