-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
válasz zoltan.bagi #7353 üzenetére
Sok huho semmiert. Ha jol tudom akkor eleve 2014 2. vagy 3. hotol gyarottaktol van az erositett inverter. Persz ennek utanna lehet nezni konkretabban, de pl egy 2012-es evjaratnal folosleges keresgelni is.
koxkids:
Mi a baj a 2-es Priussal? (ha a 3M mar nem fer bele) -
No.01
őstag
Jobb a gyari. (SLLC)
Nem olcso, de lehet talalni eredetit vallalhato aron. -
No.01
őstag
Ja es mar akkor ulj le mikor a kezedbe veszed a telefont
(En kerdeztem eredeti Toyota felnit es azert az arert mar egy igen-igen jominosegu utangyartottat kapsz. Tudom az nem olyan, de mikor mondtak, h 320EUR/db akkor azert felhuztam a szemoldokom)
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz Dluinet #7386 üzenetére
Me, kotekedesbol kerdezem szoval kerlek ne ertsd felre a kerdesem, de miota van kulon hutofolyadek es inverter keringeto??
En a szerviznel rakerdeztem P2 es P3-nal is es mind2 esetben (kulonbozo helyen) azt a valaszt kaptam, h pont ezert nem ajanlott nem SLLC folyadek hasznalata mert ugyanaz a hutokozeg megy az inverterbe is. Mellesleg ha jol emlekszem akkor elso korben 110EUR-t fizettem munkaval egyutt a 2. korben meg ~16e Ft kornyeken igaz ott csak maga a bekevert folyadek volt ennyi.
-
No.01
őstag
A 2 kulon kor lehet, de a tartaly amibe toltik az csak 1 van nem? Onanntol meg a folyadek is egy max menet kozben mas lesz a homerseklete.
vagy ezt beneztem es meg felre is ertettem? -
No.01
őstag
Akkor ezt csunyan beneztem... Akkor mikro kint kerdeztem akkor meg a 2 tartaly magyarazatara az volt a valasz, h az egyik a "normal" amit feltoltenek es a masik csak a tagulasi.
Az lehet, h ez P2-nel meg maskent volt?
-
No.01
őstag
Vegleg elvesztem
Hogy kicsit mas iranyba tereljem a dolgokat a hugomek ma neztek meg egy P3-at amiben elvileg(?) ~140e km volt es a tulaj megemlitette, h 2 honapja volt tisztitason (diohejas)
Ez lehetseges? Marmint, h idoszeru es szukseges? -
No.01
őstag
Milyen kulcsszavakat kellene beirnom a YT-ba, h megtalaljama a megfelelo videot?
Felteve ha ezen tisztitas otthon is kenyelmesen megoldhato... -
No.01
őstag
válasz Dluinet #7405 üzenetére
Jol gondolom, h ehhez erossen bontani kell igy otthon elegge maceras a tisztitasa? Keprol azert eleg durvan nez ki...
Drizzt:
Huhhh... Nem hangzik tul jol. Foleg, h egy patkazastol. Remelem azert sikerul egyszeruen megoldani a dolgokat. (Ha nem gond akkor azert beirhatnad majd a tapasztalatokat)L4mie
Konkretan nem tudom megmondani elore, de az adott oldalrol tobbszor is rendeltem es mindig jot kuldtek. Amikor meg rossz termeket rendeltem nagyon segitokeszen csereltek. Szoval vagy erdeklodj vagy marad a puding probaja. -
No.01
őstag
válasz zoltan.bagi #7426 üzenetére
Ez kis tulzassal fedi is a valosagot. Nekem egy picit jobb csak varosban ill autotuton (Vmax 90) viszont palyan jellemzoen tobb, mint 5.6 igaz majdnem mindig 2 szemellyel es futve/hutve. A vicc az, h a klima kevesebbet dob a fogyasztason, mint a futes.
Nekem ez ~48e km atlaga
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz Dluinet #7433 üzenetére
Ezt ismerem bar a szamok kicsit "amerikaiasak"
Nalam a problema ott kezdododtt, ha a hetvegen hosszabb tavot mentunk autopalayan. Akkor a hetkoznapi ingazasra szabott tomes mar kisse sok volt. Ha nyitva hagytam akkor meg hetkoznapi hasznalatba nem volt annyira hatekony.
Nem erte meg a varrialast igy leszoktam rola foleg, h az utobbi idoben legalabb reggelente garazsbol indulok, igy csak hazafele gazos a dolog. -
No.01
őstag
válasz Csabroncka #7440 üzenetére
En legutobb 11990-ert lattam. ha jol emlekszem a Mayernal... ott, volt, h akcios, de, h valoban az-e ennyiert azt sajna nem tudom.
-
No.01
őstag
válasz eastsider #7483 üzenetére
Most legalis legyen vagy olcso?
Mellesleg nemigen lehet, ha jol tudom... bar lehet van mas progi is amivel mukodik, de a tapasztalatom az, h ami mukodik az alltalaban nem ingyenes. Anno en vettem v.mi progit az appstorbol ami mukodott is tok jol. Egyszeri vasarlas tan 25EUR volt akciosan karacsony kornyeken. (eredeti ar tobb volt, de megerte volna azt is)
Sajna most telefonvaltas kozben vagyok igy a konkret app nevet nem tudom megmondani. -
No.01
őstag
válasz bokarcsi71 #7523 üzenetére
Az attol fugg, h volt-e korabban markaszervizben. Itt a korabban ugy ertem, h nem 6-7 eve.
Mellesleg artani biztosan nem art, de en ugytudom, h jobb helyeken ha esetleg elviszedatnezetni(mar megvetted igy ez buko) vasarlas elott akkor ra szoktak kerdezni, szervizlatogatasnal meg frissitik ha van ujabb. -
No.01
őstag
A navi felejtos, Sokszor meg ugyis, ha van az autoban CP vagy AA mert a kijelzo nem az igazi. (Lasd legujabb Corolla)
Parkradar mindenkeppen ajanlatos extra. A kamera max besegit (Plugin Prius kamera van, radar nincs. Forditva jobb lenne) Arra figyelj, h ne vegyel gagyio kinait. Kollegam rakatott be elore v.mi olcsositottat. megtanulta hasznalni (ami mar onmagaban egy nonsense) majd bo 1 ev utan beazott. Az erzekelo es a fejen levo lakk koze beszivargott a viz. Dobas lett a vege, holott tisztaban volt vele, h a hatulra beszerelt minosegi milyen jol szolgal mar 6+ eve.A chip tuningot inkabb hanyagold. Az esetek 95%-ban tobbet artasz, mint hasznalsz/nyersz.
-
No.01
őstag
Nem vagyok a Waze nagy rajongoja, de a tobbihez kepest meg mindig a legjobb navi.
Inkabb csekkold a beallitasokat mert ott lesz elrejtve amit kereselAz, h nem szereted hajtani a Yarist az meg mar egy masik vitatema targya is lehetne. En baromira vigyazok minden holmimra, de azt azert szogezzuk le, h az auto van ertem es nem forditva. No offense ertem amit irsz, de azert ez mar elegge szelsoseges.
U.i.: Az iGO-t meg addig erolteted csak amig bele nem futsz egy "spontan" traffiba vagy egy balesetbe. En elkovettem mind2 amikor meg nem volt EU-s roaming. Inkabb fizettem tobbszor is meg ugyis lenyegesen jobban jartam.
U.i. 2.0: tenyleg no offense![ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
En csak rovid ideig probaltam a Yaris hybridet. Volt benne ~30km palya meg sok orszagut.
Nem volt gazos, de nyilvanvaloan nem a palya a terepe.
Ebbol a szempontbol az uj Prius nagyon-nagyot lepett elore. Ott nemcsak a hangszigeteles jobb vagy 2 szinttel, de v.hogy a motor hangolasa is. Cserebe meg az en eltorzult izlesemnek is sok. Foleg hatulrol.En is szivtam mar meg 2x is Waze mellett a traffit, de ha azt veszem, h hanyszor mentett meg akkor az igencsak 4 szamjegyu osszeg lenne mostanra amit nelkule kifizettem volna buntire.
A hulyesegeit sem szeretem illetve sokszor ereztem azt korabban, h en vagyok a "tesztnyul"
Ez mar jo egy eve volt, de mindig szentsegeltem ettol fuggetlenul a dugofigyelo es kerulo funkcioja meg tovabbra is jobb barminel szvsz monom ezt ugy h nem olyan reg egy 1400km-es koron 3 kellett tesztelnem es meg igyis sikerult 10oerces pontossaggal elernem a celba. Sygic es trasai ezt baromira nem tudjak meg mindig a tobbi bosszanto aprogatrol mar nem is beszelve. -
No.01
őstag
Lehet neked kicsit tobb lesz vagy epp kevesebb, de kb-re beloni valos hasznalaton alapulo fogyasztast meg mindig ez alapjan lehet a legjobban szvsz.
Mellesleg meg latom, h Avensis es Corolla kombi kozott gondolkozol. En azt mondom, h azert probald meg osszehasonlitani egymas mellett. En megtettem es igenis volt elteres meretugyileg. Ha ezt es a kedvezobb arat nem szamoljuk akkor visoznt minden a Corolla mellett szol.
-
No.01
őstag
Ez a kutbeli kulonbseg azrt nem teljesen ugy van am ahogy sokan gondoljak...
Dieselbol igenis szamit, h honnan jon. Ott voltak es sajnos vannak is elteresek.Benzinnel ez mar annyira nem szamit. Ahogy itt irtak is az Auchan / Metro kutaknalt az adalekolas elotti benzint kapja az ember.
Viszont a nyugati orszagreszhez kozelebb igenis osztrak uzemanyag jon az OMW kutakhoz.
Ez a hatar 1-2 eve kb Tatabanya hataraig volt igaz. Lehet mostansag mar nem igy van, de Sarvaron es Papan meg igy volt szeptemberben. -
No.01
őstag
Kerlek ne vedd sertesnek vagy szemelyeskedesnek, de az, h te mit talalsz a legmegfelelobbnek az nem szamit. mert nem ez valo bele!
Csak es kizarolag 5W-30 valo a P2-be! (a linkelt a P3 olaja)
Ha ezt hozza a kereso akkor az egy rossz kereso, messzirol kerulnem.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Jobban adalekolt? Kerlek ne keverj ide hulyesegeket. Ilyenrol szo sincs az emlitett olajoknal!
Van a csaladban P2 es P3 is. 6 eve jarom a hybrides utat. Ne nekem hidj. Olvass utanna a dolgoknak mielott tonkreteszed. A kezikonyben is tisztan szerepel, h P2-be 5W-30 valo, minden mas maximum opcios.
Ha barhol rakerdezel ahol ertenek is hozza sehol nem fognak neked 0W-20-at tolteni bele.Kikerestem neked de csak P2 van most nalam, de neked most ugyis az kell
[ Szerkesztve ]
-
-
No.01
őstag
válasz AXisBOLD #7623 üzenetére
Az mondjuk furi, h hatso lambdat cserelnenek elso korben...
Hasonlo volt nalunk is korabban. (Igaz km-t nem irtal) Nalunk 260e tajekan volt...
Nekunk vegul szivas volt mert csereltek az elsot majd jott egy kis orom, de nem tartott sokaig mert a katalizator is odalett. A bontottat nemigen ajanlom. Mi 2 kulon helyrol probaltuk mind2 gazos volt igy vegul jott egy uj.
Egyaltalan nem volt annyira veszes, mint amivel a remisztgettek. A kozepso resszel jott kompletten (leomlo es a vegdob kozott) is igy volt 64 vagy 67e. Sajna a konkret shopra nem emlekszem (online) annyit tudok, h a telephelyuk Szekesfehervaron volt, de szallitanak tobb helyre is orszagosan. -
No.01
őstag
Az, meg rendben is van, sot meg is ertjuk, ha egy szerelo keresni is szeretne az alkatreszen, de egy megbizhato forrasbol kedvezmeny nelkul 25e korul mar van eredeti NGK akkor neki miert mondtak 38-at csak az alkatreszre??
Raadasul sajat tapasztalat illetve amiket olvasgattam amikor nalunk hasonlo problema volt akkor elev azt mondta tobb szerelo is, h az elso lambda sokkal hamarabb romlik el. (mellesleg nagy atlagban anno ok is ilyen 160e km magassagat emlegettek)Persze a tavgyogyitas nem mukodik igy csak ez a sok dolog igy egyutt kicsit erdekesse teszi a dolgot.
Azt mar csak hallkan fuzom hozza, h miert kell az arba belekalkulalni azt, h beleszakad a menet??
Nekem anno kerekcsapagyat kellett cserelni elol a Priusba. Mondtak, h varjam meg semmi gond egy par elso kerekcsapagy csere megvan kb 1 ora alatt... hat nem igy volt mert lattam, h emberunk szenvedett vele csak mert nem akarta a samuval leverni vagy ramenni legkulccsal.
Igy vegul a tervezett 1 orabol 2 lett en megf kifizettem mert annyi melo volt vele.
Itt nyilvan jatszik a bizalom kerdeskore is, de ha az nincs meg akkor az egeszet megette a fene. -
No.01
őstag
válasz Dluinet #7678 üzenetére
Igy van es oriasi +1 a #7675-ra
Akik belesz*rnak az egesz autosdiba vagy es eleve lizingelt, flottas autojuk van azoknal meg csak-csak megertem a dolgot, de akik csak 1 picit is jartasak a muszaki dolgokban vagy netalantan olvasnak forumokat, cikkeket es a sajat penzuket teszik egy autoba azok miert dolnek be a 30e-s olacsereperiodusnak??
En mar 12-13 eve az osszes automban 10e km-kent cserelem az olajat. Nyilvan igy tobb, mintha betartanam az ajanlott 15e-t de konyorgom ez a kicsi plusz semmi ahhoz kepest ha beut a baj. Akkor persze megy a siras 1000-el.Hasonlo pelda volt amit irtam korabban vagy ide vagy a masik topicba (is) h a helyi (holland) Priusklubbol v.ki elvitte a valtobol leengedett olajat 83e vagy 93e km utan bevizsgaltatni mivel a markaszervizben is elhajtottak, h folosleges mert "elettartam" olajjal van feltoltve.
Az eredmeny az lett, h a leengedett valtotolaj mar 72%-at (nem emlekszem most pontosan, de eleg jelentos reszet) a viszkozitasnak mar elvesztette. Igy erdekes lett volna megnezni, h mi jon le mondjuk 160e km utan.
**Itt azert megemlitem, h azt az adott autot tobbsegeben varosban illetve elovarosi kozlekedesre haszanlta a tulaja es havi 1 max 2 alkalommal autopalyazott csak. Ennek ellenere a szamok elegge sokkoloak voltak a helyi kozonseg szamara is.
Ja es meg itt kulhonban is kijott a muvelet 150EUR-bol. ha ezt leosztjuk 5 evre akkor az jon ki, h eves szinten +30EUR-t kell kolteni a masik 100EUR melle amit a sima olajra es szurokre kell.
Szamolja ki mindenki, h ez milyen kiadas ahhoz kepest ha nagy gond adodik a motorral vagy a valtoval. (itt mind2 3000EUR+) Nincs olyan matek es elethelyzet ahol megerje ezt "elcsalni"Ettol fuggetlenul ahogy a kollega is irja mindenkinek szive-joga ugy szetcseszni az autojat ahogy csak akarja.
-
No.01
őstag
válasz Dare2Live #7681 üzenetére
Nem egyertelmu az irosaom valoban, de en az atlagbol indultam ki.
Van tobb kollegam is akik betartjak az 1 ev vagy 15e km-es csereperiodust kulonbozo OFF autokon... DE! Azt nem gondoljak vegig meg azok sem akikbe koltozott egy kis muszaki hozzaertes vagyt kivancsisag, h ha v.ki kevesebb, mint 5km-re lakik es reggel szepen elviszi a gyereket oviba majd megy dolgozni hazafele ugyanez + vasarlas az lehet valoban csak napi 15km, de abban hany hideginditas is van??
Olvasgattam korabban egy OFF topicot ahol az ajanlott motor a piac talan legjobb (kis) turbos benzinese. Az uj tulajok meg csodalkoznak, h ja a fogyi az bo 1.5x nagyobb a vartnal.
WTF! majd akkor fognak csak igazan csodalkozni ha ezek szepen elkezdenek beszarni a rovidtavu hasznalatbol adodoan mert az, h ne neha kimegy a palyara es meghajtja az nem lesz am eleg!Rovidtavon diesel es normal benzines is be fog sz*rni... foleg ha turbos is.
Ezt lehetne (reszben) megelozni, ha az olajat legalabb gyakrabban cserelne az ember.Nyilvan privat velemeny es akinek nem inge...
-
No.01
őstag
válasz Dare2Live #7691 üzenetére
70.000HUF egy olajcsere??
MasterDeeJay
Anno keresgeltem, de ez az elettartam dolog mindenhol mast jelent sajna... Maradjunk annyiban, h a legszigorubb iras szerint 180.000 a megengedobbek szerint 240.000km
A baj az, h ez is kicsit olyan, mint a normal olajnal, h baromira befolyasolja a dolgokat a hasznalat.
Ha jol tudom akkor az otthoni szakik is kezdik atvenni a kinti ajanlasokat miszerint 90-120e-es szerviznel ajanljak vagy legalabbis rakerdeznek az ugyfelnel.
Az mar nyilvan mellekes, h a Mayernal dolgozo ismeros ismerose szerint ez tobbszor minosul lehuzasnak es extra bevetelnek az ugyfel szemszogebol igy inkabb nem kerik. Pedig ott sem egy horror osszeg. -
No.01
őstag
válasz baritz1995 #7704 üzenetére
Konkret tipussal nincs tapasztalatom... Viszont erdemes csekkolni a kulonbozo gyari megoldasokat akar bontobol is.
En egyszer johiszemuen rafutottam egy finoman szolva is gagyi utangyartottra amit nem is sajat reszre vettem. Mondanam, h legalabb olcso volt, de sajna meg az sem.
Vegul sikerult kis buktaval letudni a storyt.Hamar nem gyari akkor meg olyantol ajanlott fenyszorot venni aki nem 2 eve kezdte a fenyszorok gyartasat.
A mindenfele orosz es kinai termekek szerintem erossen kerulendok. Vilagitasban sem jok (rossz pozicionalas) illetve tomitettsegben is eleg gyengek. Az, h 2 ev alatt a nap ugy megszivja oket, h teljesen homalyosra fakulnak mar csak hab a tortan. -
No.01
őstag
válasz baritz1995 #7706 üzenetére
Na varj! Te most izzorol beszelsz vagy a komplett lamparol? Mert nagyon nem mind1 am!
Izzobol sokaig hasznaltam emelt fenyerejut, de sajna nem tudom nyugodt szivvel ajanlani.
Draga, talan csak 1 picivel vilagit jobban cserebe lenyegesen hamarabb kieg.
Anno mikor sokat kellett este vezetnem probaltam a Philipset es az Osramot.
Utobbi valt be abbol is a Nightbreaker, de az en hasznalatom mellett 9-10honapnal nem birt tobbet cserebe majd 3x dragabb volt a simanal.
Utanna a nemet kollegam kuldott egy tesztet (H4) ahol a kutyakozonseges GE vitte a primet.
Azota is az van es ha jol emlekszem tan 11 avgy 12EUR fizettem erte.**Hazudtam mert novelt elettartamu. Itt a teszt
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz zoltan.bagi #7832 üzenetére
Ezt a szervizben csinaljak?
Mellesleg az, h milyen matrica van benne az nem lehet iranymutato (max a laikusoknak, de ok talan a motorhaztetot sem nyitjak fol )
A szervizfuzet viszont tutira nem ezt ajanlja... en inkabb azzal peldaloznek. -
No.01
őstag
válasz zoltan.bagi #7834 üzenetére
Ez mekkora! Marmint en is ismertem v.kit akinek ugyszinten 50+ os Ladakon tanult szerelo csak es kizarolag a 10W-40-es olajat ismerte, hasznalta, ajnalotta...
Igaz sovany vigasz, de utolag majd te leszel aki halkan megemlitheti, h en ugye megmondtam...
-
No.01
őstag
En is a Mayernel fejeztem be a dolgot. A gond, h az eladasokat illetoen ugyanezt az infor kaptam/lattam/tapasztaltam, de akkor meg csak szeptember eleje volt...
A kedvezmeny is pont ennek megfeleloen alakult (volna)Viszont ez az androidauto es applecarplay mar elegge esedekes volt. A gond csak az, h magara az infora is szo szerint honapokat kellett varni. Nemertem miert kell ezt igy...
-
No.01
őstag
Most pihenopalyan van a dolog. Egyebkent Corolla TS 2.0 Exe, VIP volt tetoablakkal es JBL-el. Szoval egy amolyan mindent bele opcio. Ennek ellenere a kedvezmenyt sehol nem toltak tul. Sot! Maganszemelykent szinte kiszurtak volna az ember szemet. Mindezt ugy, h 8 kulonbozo helyen jartam. (BP es videk egyarant) es a legdragabb es a legolcsobb kozott nem volt 100e Ft-nal nagyobb az elteres, de maga a kedvezmeny is 5% koruli volt.
Ami csak azert furcsa mert ez a konfig listaaron alulrol 12M.Ezt tetezven, kicsit hozzateve lehetett volna elhozni egy ugyszinten fullos Camryt mert ott mas a magyar importor elkepzelese az arakat es a vevokort illetoen.
-
No.01
őstag
Annak ellenere vitatkoznek ezzel, h mi is vegul a 2.0 verzio melett dontottunk.
Tudni kell, h mire veszi az ember es mikent lesz hasznalva! A normal (1.8) valtozat is teljeseggel vallalhato.
Szerintem az a nem realis elvaras amikor egy olyan "specialis" korulmenyre fokuszalunk, minthogy 5fo + csomagok + autopalyan, emelekedon elozes.
Nem mondom, h nincs ilyen, de ez az emberek tobbsegenel igencsak kis szazalekban elofordulo jelenseg. Akkor meg minek erre alapozni? -
No.01
őstag
Elvaras? Nyilvan. De a kerdes, h milyen szinten?!
Te/ti minden nap felcuccolva a teljes csaladdal autoppalyaztok tobb szaz km-en keresztul?
Mellesleg probaltam mind2 tipust "huzamosabb" ideig nem csak 2 kor erejeig.
A mi esetunk eleve mas. Gyakori ingazas tobb szaz km (neha 1000+) ennek jelentos resze a nemet autopalyan.
Ennek ellenere sem gondolom, h az 1.8-as keves lenne. A 180LE nyilvan tobb, de tudni kell eldonteni, h valoban megeri-e a felarat es itt nem csak a bekerulesi ktg-et kell am figyelembe venni. Legalabbis en nem ugy szamoltam mert az plusz fogyasztason kivul ott van meg a magasabb biztositas es ado is.Szoval merlegelni kell, de legfokeppen tisztaban lenni az adott hasznalati korulmenyekkel
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Azzal nem tudok mit kezdeni, h v.ki fel, h keves lesz. Ez szamomra nem ertelmezheto.
Ha felek, elmegyek es kiprobalom. Mi igy tettunk. Mind2 tipust elkertuk 1-1 hosszuhetvegere majd levontuk a megfelelo konzekvenciat.
Tovabba azt irta, h nagyreszt varosban es mivel otthon az autopalyazas kicsit mast jelent, mint errefele igy tovabbra is azt mondom, h igenis a felhasznalas modjatol fugg, h az 1.8 megfelelo-e vagy sem.Ha v.ki fel, h gyenge lesz es megteheti/nem erdekli az ezzel egyutt jaro extra koltseg akkor felolem aztan latatlanban is beikszelheti a 2.0-as valtozatot.
Ahogy itt elottem is irtak: nem vagyunk egyformak... (szerencsere)[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
A mi peldank nem epp a realis donteseken alapul. Ha ugy lenne akkor eleve nem gondolkodtunk volna egy listaaron kozel 12M-ba kerulo auton. (ujfent privat velemeny)
Tovabba en siman bevallaltam volna az 1.8-as valtozatot is, ha a mi korulmenyeink masok lennenek.
A letolas meg megint mas kerdes. Arra szvsz nem az a megoldas, h akkor te is nyomod, mint a hulye. Villog, belemaszik a s*ggedbe, rangatja a kormanyt? Tessek csak! En szepen lehuzodom azt had menjen a barma ha annyira siet. Mar reg kinottem abbol, h ezek engem barmilyen szinten befolyasoljanak.Vegye mindenki azt ami neki jo. Ennyi!
Új hozzászólás Aktív témák
- OSRAM Ultra Life P21/5W 12V Extra Lifetime hosszú élettartamú autó izzó / jelzőizzó BAY15d - 10db !
- Újszerű, Minőségi Steelcase Tárgyalószék, Konferenciaszék, Karfás Szék
- Új Tork 55 10 00 Tekercses Kéztörlő Adagoló Harmadáron
- Beltéri Fa Ajtó Kétszárnyú, Egyszárnyú Tokkal, Kilncsel, Kulcsal
- Használt Fiókos Irodai Konténer, Szerszámos Fém szekrény Harmadáron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen