- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezdő
senior tag
Hi!
Valaki tudna adni egy T-Home-os mail címet, ahol feltehetném a kérdéseimet a szolgáltatásaikkal kapcsolatban?
Összetettebb dolgokról lenne szó, amit nem szeretnék órákon át ecsetelni egy kedves, de hozzá nem értő hölgyecskének a telefonban/üzletben.
Az ugyfelszolgalat@t-home.hu címet találtam, ide írtam is, de ezt a választ kaptam 3 nap múlva:Levele feldolgozása során nem találtunk nyilvántartásunkban kapcsolattartó. A hatékonyabb ügyintézés érdekében, kérjük, válaszlevelében adjon meg egy telefonos majd kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot, vagy hívja a Magyar Telekom vezetékes és mobil hálózatából díjmentesen hívható, 1412 telefonszámot.
Üdvözlettel:
Horváth Katalin
Magyar Telekom Nyrt.
Helpdesk CsoportA szánalmas nyelvhasználatból én egy automata válaszra tippelek. Akkor viszont miért van aláírva, na meg miért nem reagált azonnal?
Ilyen nagy kérés, hogy írásban reagáljanak egy leendő ügyfélnek?
(olyan dolgokat kérdeztem, melyek nem szerepelnek a honlapon) -
kezdő
senior tag
válasz hackeeeee #15663 üzenetére
Remélem igazad lesz.
Részemről egyszerűbbnek tartottam, hogy leírom a kérdéseimet, ők pedig kerítenek egy illetékes kollégát aki korrekten meg is tudja azokat válaszolni.
E helyett most vagy egy szimpla "nem tudom" vagy ide-oda kapcsolgatás a kollégák között lesz a vége telefonon.....Érdeklődtem a nálam elérhető szolgáltatásokról. (a honlapon 2 egymásnak ellentmondó adat van a városomra nézve)
A jelenleg vezetékes telefon működő riasztóm kábeltelefonnal való működése is érdekelt.
A vezetéket helyettesítő eszközökről is volt pár kérdésem. (pl. használhatom e a saját meglévőmet, ehhez konkrét típust is megadtam, telefonban biztos vagyok, hogy rávágja majd a nemet, pedig ugyanazt tudja amit ők adnának dupla áron)
Na meg a digitális elosztójuk is érdekel. Más helyen lenne mint a jelenlegi routerem, ezért szeretném megoldani, hogy wifin szórja a netet a laptopoknak, viszont valahogy vezeték nélkül csatlakozzon a jelenlegi routeremhez is (vagy egy másik céleszközhöz) hogy az asztali gép és a hálózati nyomtató is csatlakozhasson a hálózathoz.Ezek a kérdéseim tömörített változatai. Szerintem nem fedik az átlag igényeket, tehát nem lesz egy egyszerű telefonbeszélgetés.
Biztos velem van a hiba, hogy a mailt célravezetőbbnek tartanám.... -
kezdő
senior tag
plusz szolgáltatásnak megtalálható náluk a vezetéket helyettesítő eszköz.
(Az elosztó és a TV box közötti távolság áthidalására kell, mivel nincs kábelcsatornám, vésni/festeni pedig nem szeretnék e miatt)
Náluk ez a kütyü (2db kell) összesen 21e Ft-ba kerülne (a te tulajdonod lesz), de az általam kedvelt és megbízhatónak tartott TP-Link ezt 11e Ft-ért nyújtja.Lassan összeszedem a lelki energiámat és telefonálok nekik.
(Jelenleg Inviteles telefonom+ADSL-em + Digi ANALÓG TV-m van)
Mindenestül mennék át a T-hez, itt Esztergomban viszont nincs telefon hálózatuk.
Nem tudjátok véletlenül, megoldható e, hogy a T szolgáltasson az Invitel vonalán telefont nekem? (ugye ADSL-t tudnak nyújtani egymás hálózatán, kérdés telefonnal is megoldható e)Azért lenne fontos mert a jelenlegi riasztó elég sokban van, na meg +60e Ft lenne átálnom GSM alapúra és az valahogy nem akaródzik.
-
kezdő
senior tag
10 perce hallgatom a karattyolást, de ügyintézőig még nem jutottam. Teljesen gépesített szar az egész.
Régen a 0 megnyomására kaphatott az ember ügyintézőt....Még kapcsolatban se állok a céggel, de már kezd elegem lenni....
-
kezdő
senior tag
Sziasztok!
Tanácsot kérnék a hozzáértőktől.
Eddig 7400 Ft-ot fizettem az 1000/1000-es netért + TV Családi Szuper HD csomagért.
Ugye szeptemberre megvontak 500 Ft-ot a kedvezményből, az a 20%-os csomag kedvezménnyel azt jelenti jelenleg 7800 Ft lett a számla (hűségem már nincs)
A TV műsort szinte sose nézünk, így attól könnyes búcsút vennék, eddig is feleslegesen fizettem.Hogy tudnék a legjobban kijönni egy csak net előfizetéssel?
Weben is megadja az anno a településre kijött kisbuszban adott extra kedvezményt vagy ehhez személyesen/telefonon/bárhogy máshogy kell kezdeményezni a dolgot? Egyáltalán van esély az újboli megadásra vagy csak listaárat fognak ajánlani?
Van valami ügyfélmegtartó ajánlatuk vagy lesz*rják ha az ember felmondja a szerződést?
Előre is köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.