-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
NagyDave
tag
Hát én UPC-nek, Digi-nek is írtam már, de a UPC-nek is ügyfélszám kellett [mikor csak érdeklődök...és ha valaki nem ügyfelük? ] A Digi írt normálisan, de az a helyzet, hogy asszem 30 nap áll rendelkezésükre mailekre válaszolni. Nekem is automatikus üzenetet küldött a Digi is, aztán kb. tényleg 25-30 nap múlva válaszolt egy ügyintéző. Nem tudom, de a T-nél is valahogy így lehet. De telefonon is mód elérni őket. Pocsék rendszerük van az összesnek. Mármint ilyen ügyfélszolgálatos, mert nem könnyű bekerülni.
Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz...
-
hackeeeee
Jómunkásember
Tudtommal oda kell írni.. Nekem amikor volt gondom, akkor válaszoltak is, de telefonon egyszerűbb.
De ha van 30-as szám a közelben, tehát t-mobile-os, akkor 1412-t felhívod, ingyenes, és gyorsabb is, mint a mail.
(#15662) NagyDave: Sz@r a rendszer is, ebben is van igazság, de sokszor több maga a hívás amit le tudnak kezelni, így várakozni kell... Sajna ez benne van a pakliban... Ugyan ez van a mail-nél is... Telefonon Nekem mindig sikerül elintézni a T-nél, amit akarok, persze van amikor várakozok egy ideig.. Este kicsit nehezebb a dolog, mert a Call-centerekben alig vannak, ált. 2-3 ember, és hát ha foglaltak, akkor várni kell..
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.