- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux kezdőknek
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Proxmox VE
- Vírusirtó topic
- Béta iOS-t használók topikja
- OpenWRT topic
- Hálózati / IP kamera
- Milyen program, ami...?
- Távoli asztali kapcsolat
Aktív témák
-
bakabacsi
csendes tag
Kedves Hozzászólók!
Két napja vezetékes telefon-migrációt hajtottak nálunk
végre, tehát jelenleg voip szolgáltatást veszünk igénybe.
Thomson speedtouch homegateway üzemel, melyet a migrációhoz
frissíteni kellett. Az internetkapcsolat, valamint a voipra
migrált telefon működik, viszont az IPTV szolgáltatás az
alábbi módon:
Bármelyik csatorna 20mp után kimerevedik. Utána lehet
további csatornákra kapcsolni, ám a jelenség megismétlődik.
Így a TV nézés használhatatlan. Újraindítottam a
settopboxot, a routert, az eredményen ez azonban nem
változtatott.Aznap 21.30-kor kapcsoltam (volna) be a settopboxot, ám az
össze csatornára az volt a "válasz" hogy nincs információ.
Kizárólag a videotéka, illetve a rögzített műsorok voltak
elérhetőek. Gondoltam újraindítom az STB-t. A szokásos
indítási procedúrától eltérően a regisztrációs folyamat
vette kezdetét. Itt a szerződésen feltüntetett regisztrációs
számot kellene megadnom, amiről sajnálatos módon fogalmam
sincs, ugyanis régi IPTV előfizető vagyok, most kaptam új
szerződést a telefonmigráció miatt, viszont régi szerződésem
IPTV-re nincsen.A 1412-es telefonszám hívását 60 perc után feladtam. A webes
felület a belépés utan azt közli, hogy nekem semmilyen
szolgáltatás nem áll rendelkezésemre.Egyébként nem tudom, miért kell ezt most újra elvégeznem.
Eddig, a bevezetéskor, illetve kétszer volt STB csere,
mindig a kiérkező munkatársuk munkalapján volt ez a számsor,
mi erről másolatot nem kaptunk.Szóval, miután az IPTV-s regisztrációs számsorozat nem
került beírásra a STB-n, a készülék rendszeresen újraindult.
Ezt elkerülendő éjszakára kikapcsoltam. Reggel a
bekapcsolást követően eltelt kb. 10 perc, mire a "Nincs
kapcsolat" felirat fut a STB kijelzőjén, a TV képernyőjén
pedig egy piros X látható.Tehát alig több mint 12 óra alatt (miután elment a szerelő)
a készülék önmagába fordult és mivel nem tudom hogyan tudnám
a T-Homemal felvenni a kapcsolatot, nem tudom mitől javulna meg
hirtelen.Ami változott:
1. A router firmware-e frissítve lett
2. VOIP szolgáltatást is igénybe veszek.Talán a routeren a QoS teljesen a VOIP szolgáltatásnak adja
a sávszélességet?Tény, a STB teljesen elvesztette a kapcsolatot a
külvilággal. Kábelezésben nem történt változás.Valakinek valami Ötlete?
Köszi,
baka
Aktív témák
- Revolut
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bemutatkozik a Socket 939 és az Athlon 64 3800+
- OTP Bank topic
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Op3n Dott tablet - igenis számít az ár
- További aktív témák...