- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Aktív témák
-
PEPE85
senior tag
Hello, a másodlagos STB-n miért nem elérhető az extrák menü? Látsz reális esélyt arra, hogy valaha a másodlagos STB-n meglehessen nézni a felvett műsorokat?
4 kikapcs, bekapcs megvolt, amikor váltom a csatornákat látom, hogy már az új menü van a másodlagos STB-n is.
[ Szerkesztve ]
Watch 4k movies with Netflix :)
-
petne
őstag
Persze, lehet: 1.2.43056.30
Az új menüpontok akkor fognak normálisan működni, ha a frissítés megtörtént. Fontos tudni, hogy olyan is előfordulhat, hogy pl. az elsődleges STB-n még a régi van, a második STB-n meg az új vagy fordítva. Vasárnapra már minden a helyén lesz, addig befejeződik a frissítési folyamat és a menü is akkor fog visszakerülni.
[ Szerkesztve ]
-
kew
senior tag
épp most válaszoltak odaát a "másodlagos STB-n meglehessen nézni a felvett műsorokat?" kérdésre
"Amiről te beszélsz ahhoz a Multi-room DVR buzzword tartozik aza feature az 1.6.3-as kliensben jön ki valamikor nyáron, várható bevezetése nálunk ősz, de én már nem ígérek semmit, mert ha azzal is annyi baj lesz mint ezzel az 1.2-essel az elején..."
tehát szerintem ez még odébb lesz... tán jövőre már menni fog
-
petne
őstag
A kérdéseid nagy részére válaszoltam lentebb...
A másodlagos STB-n a felvett műsorok nézése is lesz, de az majd egy későbbi szoftverben. Nem tudok időpontot ígérni, de kb. nyárra érkezik a fejlesztőkhöz ez a verzió, majd kikerül a tesztelőknek és ha minden rendben azután mehet ki mindenkinek.
-
zlutor
aktív tag
"de a menüt külön kezelik, ezért már előre mindenki megkapta az új menüt, hogy az új szoftveresek már használni tudják."
Most viccelsz, ugye?! Ugye?!
Szoftver-ergonomia, meg ilyesmi senkit nem erintett meg az illetekesek kozul?! Uramatyam!
"No ez ugye elég sok ügyfélirritációt okozott, ezért inkább a menüt visszarakták a régire, így az új szoftveresek addig nem tudják használni a plusz funkciókat"
Na, ezt inkabb nem is kommentalom...
De ha mar masfel eve varok arra a vinyo lekapcsolasra, akkor meg vasarnapig kihuzom valahogy...
Amit írok az nem az igazság, hanem a véleményem... ;-)
-
zlutor
aktív tag
Az addig rendben is van - en sem arra varok -, de azert az altalam kiemelt reszek nagyon-nagyon durvak. Egy egyetemi beadando dolgozatnal is igen-igen csunya lenne ilyen megoldas, nem egy T-Online szintu vallalat eles rendszerenek frissitesenel.
Kulon kezelni a menut es a mogotte levo funkcionalitast?!?!? Sertodes ne essek, de ez - hogyan fogalmazzam kevesbe bantoan? - nagyon, nagyon amator...
Amugy megneztem a verziot, nekem meg sajnos a regi van...
Amit írok az nem az igazság, hanem a véleményem... ;-)
-
Core2duo6600
veterán
-
petne
őstag
válasz Core2duo6600 #1059 üzenetére
A tesztelők természetesen főként T-s alkalmazottak vagy valamilyen módon kapcsolatban állnak a céggel, tehát nem nyílvános a teszt, kivéve az a 100 előfizető, akik jelenleg Budapesten a HD-s T-Home tesztben vesznek részt.
-
szasza_xp
senior tag
petne!
Hát most ment el a T-onlinos kolléga, felfüggesztettük a dolgott holnapra, aszem lassan visszaszokok a könyvekre, ami jó dolog
Amúgy minden ok amit a központból látnak, de multicast jel körül van problema,az stb feláll el is indul az adás, de 10 sec után megfagy. Holnap a portokat fogják porolni, vagy pakolni, én meg most el bevásárolni, remélem valami még nyitva van a könyéken ...
UPDATE: Küldjön valaki egy szoba antennát....pls,[ Szerkesztve ]
“A jövőnk ködén nem látunk át, de néha talán jobb is..” by Youkai
-
icons
addikt
Ha jól látom, még senki se írta be, de kijött az új szoft, nekem most rakta fel. 20perc volt kb.
-
szasza_xp
senior tag
Na megint 72 óra, aszem a következő havi számlát a T fogja állni s nem én, mert ezérta szarért nem fizetek 18 k havonta....
“A jövőnk ködén nem látunk át, de néha talán jobb is..” by Youkai
-
icons
addikt
válasz ssolitude #1063 üzenetére
DE MÉG MENNYIRE. Eddig: néhány menü szebb lett, pl az alsó infók (Tvnézés közben az Infó gomb), vagy ha a Mappa gommbbal (felvett műsorok), és a hang/felirat váltás is flash-esebb lett.
DE AMI A LEGFONTOSABB: MEGY HDMI-VEL!!! Nem áll le mindig, meg hasonlók, tökéletes HDMIre kikötve is -
szasza_xp
senior tag
válasz Core2duo6600 #1066 üzenetére
szerda este már nem volt tv-m szombat délelőtt lett, amúgy a 72 órát arra mondtam, hogy elvileg 72 órájuk van megoldani a dolgott ....
“A jövőnk ködén nem látunk át, de néha talán jobb is..” by Youkai
-
szasza_xp
senior tag
ha én azt tudnám, ha én azt tudnám....
aszem mostmár lassan 1 Mbit sem lesz a vonalam ....
Hétfőn próbálnak vele valamit csinálni, az a szerelő lesz aki megcsinálta az iptv-t nagyon rendes tag ...[ Szerkesztve ]
“A jövőnk ködén nem látunk át, de néha talán jobb is..” by Youkai
-
T-online
tag
válasz ForRedGlory #1072 üzenetére
Én sem értem mire gondol, mert most is tökéletesen müködik.
[ Szerkesztve ]
T-Home TV - Ne csak nézz, tévézz! (www.t-hometv.hu) - megújultunk
-
szasza_xp
senior tag
válasz ForRedGlory #1074 üzenetére
Én alapvetően utálom a nyomja meg ezt nyomja meg azt jobban szeretem, ha van egy központi szám .
Amúgy az ügyfél azonosítót és a jelszót úgyis elkérik szóval csak időhuzásnak jó ez a menűrendszer.
Amúgy azon voltam kiakadva, hogy 2* beütöttem az ügyfélazonosítot és a jelszót jól és azt mondta, hogy nincs ilyen ügyfélszám.
A harmadik hívásra ment ...bár ostanában inkább a műszakiak hívnak engem, aszem a mobilomra csinálok én is menűt...
Ha a rossz ip tv miatt telefonál 1 gomb,
ha a lassú internet miatt 2 gomb,
ha a voip akar-t javítani 3 gomb,
ha elege van belőlem piros gomb[ Szerkesztve ]
“A jövőnk ködén nem látunk át, de néha talán jobb is..” by Youkai
-
petne
őstag
válasz szasza_xp #1075 üzenetére
A Te általad mondott központi szám (tehát a szám hívásával rögtön ügyintéző jön) két fontos dolog miatt gázos, az egyik, hogy még többet kellene várni, mivel nem lehet annyi ügyfélszolgálatost beállítani, hogy ki tudja szolgálni a T-Mobile, T-Com, T-Online ügyfeleit és felesleges az ügyintézőt terhelni olyan információval, hogy milyen IPTV csomagok vannak, amikor azt egy automata is megmondhatja.
Egyébként sokan utálják ezeket a menürendszereket, de szerintem csak türelmetlenek az emberek. Sőt a mostani új menürendszer már elég barátságos lett a korábbihoz képest... gyorsan el lehet jutni ahhoz a ponthoz, amihez szeretne az ember.[ Szerkesztve ]
-
szasza_xp
senior tag
szerintem külön adsl, külön t-home külön t-com, és külön t-mobile
5 szám és kész ... az kicsit vicc, hogy beütöm a rohadt ügyfélazonosítot és újra elkéri a helpdeskes, akkor miért szivatnak a menűben. Amúgy alapvetően rühelem a menűs megoldásokat, azért meg hogy elmondjam, hogy valami nem jó, kissé gáz, hogy váratják az embert.
Ergo ezért panaszkododk itt, mint a 1412-nél én már csak akkor hívom, ha már nagyon gáz... rombolja más is az idegeimet...
Aki meg telefonon akar a csomagokról érdeklődni, az megérdemli a menűt, de ha gáz van akkor legyen azonnal ember.
Gondolom te sem örülnél, ha 104, vagy a 107 menűs lenne.
Pl, "ha haldoklik, kérem nyomja meg az 1 gombot", megnyomod. Erre: "ha öt percen belül meghal kérem várjon, ha nem nyomja meg a 2 gombot"
Ugye milyen szar... szóval ez a véleményem a menűről. Ha valamit intézni kell akkor t-pont ba megyek. Amúgy ha már enyire automatizálni akarják akkor legalább az online üfsz-t fejlesztenék. Ha van net vagy lassú akkor be lehetne jelenteni, ha nincs akkor szívás van és jöhet a 1412 szerintem ...“A jövőnk ködén nem látunk át, de néha talán jobb is..” by Youkai
-
ForRedGlory
félisten
válasz szasza_xp #1075 üzenetére
Sokan szidják ezt a rendszert, de szerintem ez nem csak a T-nél van így
"...Amúgy az ügyfél azonosítót és a jelszót úgyis elkérik szóval csak időhuzásnak jó ez a menűrendszer..."
Nem szokták elkérni, csak ha nem látják a contact centerben (az az ablak, ami felugrik, ha az ügyfél "adásba kerül" és beszélhet
Az műs kérdés. ha valaki beüti jól és bemondja a gép hogy nem megfelelő, hát az nem tudom miért van, semmi nem leet tökéletes.
-
ForRedGlory
félisten
válasz szasza_xp #1079 üzenetére
"...az kicsit vicc, hogy beütöm a rohadt ügyfélazonosítot és újra elkéri a helpdeskes, akkor miért szivatnak a menűben..."
Nem szivatásból kérik el, lentebb előbb írtam miért ;)
Amit mindassz az nem megvalósítható, csak akkor lenne az, ha szupermanek dolgoznának, akik mindent tudnak. Ha például egy számlával foglalkozó kolléga veszi fel és műszaki segítség kéne, akkor nem tudna segíteni... Ő is kénytelen lenne kapcsolni egy hozzá értőt. Ez szerintem sokkal jobban rombolná (az állandó kapcsolgatás) az ügyfél idegeit, mint a géphang.
Jó dolog hogy van véleményed van az egészről, de abba gondolj bele, hogy itt nem két ügyfelet kellene kiszolgálnia a rendszernek, hanem milliókat... Itt szerintem nincs tökéletes megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
válasz szasza_xp #1079 üzenetére
szerintem külön adsl, külön t-home külön t-com, és külön t-mobile
5 szám és kész ...
Ha belegondolsz ez nem lenne elég, szedd szét szépen akkor a T-Com szolgáltasait is: külön telefonvonal, külön internet, külön számlázás, külön xy, vagy a T-Mobile-t: külön mobilinternet, külön hangszolgáltás, külön számlázás, külön xy...
A menürendszerben el kell tudni igazodni, mivel pofon egyszerű lett már, ha valaki nem tud, az a türelmetlenségéből/idegességéből fakad, ahogy korábban is írtam.Azért a segélyhívóval összehasonlítani nem kellene... teljesen más kategória.
[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
válasz ForRedGlory #1081 üzenetére
Jó dolog hogy van véleményed van az egészről, de abba gondolj bele, hogy itt nem két ügyfelet kellene kiszolgálnia a rendszernek, hanem milliókat... Itt szerintem nincs tökéletes megoldás.
Ez teljesen így van...
-
szasza_xp
senior tag
válasz ForRedGlory #1081 üzenetére
Én még soha nem hívtam úgy a 1412-t hogy nem kérté volna a helpdeskes, azután, hogy bebillentyűztem az ügfélazonosítót és a jelszót, szóval mi van ???
Amúgy biztos, hogy ha a hűség lejár váltok a t-től inkább valami kisebb, s jobb céget nézek, nem nem fibernet, az fix.“A jövőnk ködén nem látunk át, de néha talán jobb is..” by Youkai
-
kew
senior tag
válasz szasza_xp #1084 üzenetére
elvileg az IVR-ból át kellene mennie az azonosítónak az ügyintéző előtt lévő progiba, de sajna ez elég rég óta hol megy hol nem (inkább az utóbbi) sajna... Hidd el, az ügyfélszolgálatosnak se jó, hogy mindig el kell kérnie az azonosítókat (mivel elég ügyfélirritáló dolog ez, nem csak Te szoktál hőbörögni ezért).
Viszont nem az ott ülő ember tehet róla, hanem a rendszer, amin dolgozik. Ez van, majd egyszer csak beáll a normális működésre
[ Szerkesztve ]
-
zlutor
aktív tag
Bizony!
Ha meg a bootolast is le tudnak vinni mondjuk "32 masodperc" kornyekere - ha mar Windows szarmazek a szentem - akkor mar majdnam nappaliba valo eszkoz lenne...
Na jo, igy sem rossz, de ugye az ember mindig tobbet szeretne...
Amit írok az nem az igazság, hanem a véleményem... ;-)
-
-
Core2duo6600
veterán
Uj sw magától kerül fel ezekre a nyavjákra, vagy tenni kell érte valamit, azért kérdezem, hogy a nagymuternál lévő stb be, magától bele megy -e vagy ujra kell indítani?
Szép a nagymuter használja a csúcstechnóológiát, természetesen, egyik szolgáltatását sem használja. Csak nézi az adást.
Még a tv ujságot is papiron veszi meg. . .
78 éves
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
T-online
tag
válasz Core2duo6600 #1092 üzenetére
Automatikusan letöltésre kerül az új software, nem kell újraindítani.
T-Home TV - Ne csak nézz, tévézz! (www.t-hometv.hu) - megújultunk
-
FehérHolló
veterán
válasz T-online #1093 üzenetére
Mi a szakmai magyarázata annak, hogy ha T-Home-os vonalon elszáll az internet és a TV, akkor az a leggyorsabb megoldás, hogy egy külső vonalról fel kell hívni az adott számot?
A szerelők ezt tanácsolták végső megoldásként, és működik.Skynet is real. It's called Google.
-
icons
addikt
válasz FehérHolló #1094 üzenetére
Dejóóóó, kipróbálom
-
zlutor
aktív tag
válasz Latency #1091 üzenetére
Csodanak nem csoda - csak szomoru...
Ami egy PDA-nal meg elmegy, az szerintem egy nappaliba szant eszkoznel nem feltetlen megszokott. Ott ahhoz van szokva az egyszeri felhasznalo, hogy bekapcsolja pl. a CD lejatszojat es megy. Azonnal...
Mondjuk, hogy most mar nem zug a vinyo, mint egy traktor, mar nem is kapcsolom ki - olyan gyakran...
Amit írok az nem az igazság, hanem a véleményem... ;-)
-
icons
addikt
Viszont gáz is van az új szofttal. Ha nézel egy felvett adást, és nyomsz egy Stopot, majd egy törlést, és megegy törlést (amikor rákérdez), akkor ebből a menüből nem lép ki, és lehet benne menni, ergó Lejátszás folytatása-ra is rá lehet kattintani, csak éppen semmi sem történik.
Plusz a vissza gomb se működik úgy, mint eddig. -
tomp
félisten
Kódolatlan Videótéka
Ez egy nagyon jó ötlet
Most 3filmből lehet választani. Sztem minden nap más lesz. A minőség jó. Most nézem a Next-et
ingyenes "iptv"
Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!