Új hozzászólás Aktív témák
-
Danex
addikt
válasz tboldi #35445 üzenetére
Meglepődnék, szerintem a comformodul teljesen hiányzik a suzukiból. VAG-nál ugye ezek az opciók a magas felszereltségnél érhetőek el és ugye anyagilag megéri nekik ugyan azt belerakni az olcsóbb kocsikba is szoftveresen lebutítva.
De suzukinál tudtommal GLX-nél sincs semmi.
-
-
dnelb
veterán
válasz tboldi #35482 üzenetére
Semmi gond, szerintem szoftveresen elvan rontva az egész tank téma, és 45l verzióhoz van minden írva, közben meg ugye csak 42-es a tank... Legalábbis más magyarázatot nem tudok se arra hogy 3.5 liternél villan a lámpa, meg arra se hogy az átlagfogyi a bcm szerint 5.5, közbe meg 7. Lemértem egyébként, azért tudom. Villanás után 2km mentem kútra, és 38.4l ment bele.
Jah meg a mutató se jó, első 100 km-ig meg se moccan full feletti állásból, meg be tud esni E alá is...[ Szerkesztve ]
-
-
KubanitoS
veterán
válasz tboldi #35541 üzenetére
Én is egy sportosabb 3 ajtós, ültetett kocsiból fogok átülni. A szívem szakad meg érte, de sajnos ez már a magyar közutakra is alkalmatlan lassan, nekem pedig munkámból adódóan néha le kell menni rossz minőségű földútra is. Ezért kellett a négykerék.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
dnelb
veterán
-
KubanitoS
veterán
válasz tboldi #35633 üzenetére
Ezt a tolatóradar dolgot én is felvetettem, az eladó mondta, hogy meg tudják oldani olcsóbban is, mint amit a gyári extrákon lehet látni, ami egyébként sem gyári minőségű. Megmutogatta az egyik szalonautón, hogy hova kell felszerelni az érzékelőket, illetve, hogy raknak a kocsiba valami kis kijelzőt, amin láthatod mi a helyzet. A gyárin ugye a középkijelzőbe van integrálba az egész dolog, ahogy annak lennie kell.
Erre megmondtam neki, hogy a vadiúj autómat azért nem nagyon kellene fúrkálni meg gagyi visszajelzőkkel telepakolni. A magam részéről inkább vettem volna az eggyel nagyobb GLX felszereltséget, mint hogy hagynám hogy öszzekókányolják a vadiúj kocsimat...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz tboldi #35641 üzenetére
Igen, igen. Sajnos ez az egyetlen extra amit hiányolok a GL+ S-Crossból. Márkakereskedőtől függően a GLX felára tolatóradarral és bőr üléssel +400-700 ezer forint is lehet. Enyhén szólva lehúzás, persze aki rá van izgulva a bőrre...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Tomics
addikt
válasz tboldi #35672 üzenetére
Tudom. Elő is van írva. Ha baja lesz és nem javítják ingyen megy a per.
Legutóbb mikor mondtam hogy jó lenne ha cserélnék mert még a gyári van benne, akkor úgy reagált hogy hú az baj....mondom Ti mondtátok el minden egyes alkalommal hogy nem cserélitek le, mert jó még az....erre ő: jaaaa, vagy úgy, akkor OK. sok autó megfordul itt és nem emlékezhet mindenre......erre amikor végeztek ugyanaz a szöveg mint máskor: most sem cseréltük mert még jó....ennyit a márkaszervízről (sajnos a környéken nincs olyan szerelő akihez nyugodt szívvel vinném, szóval más nem maradt)[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
pjen
félisten
-
-
Danex
addikt
válasz tboldi #35860 üzenetére
Meg ilyen drágább, nagy fényerejű izzóknál már jobban értelmét nyeri a nappali menetfény használata is. Egy 500Ftos Osram izzónál pont nem izgat, hogy kiég 3 évente, de egy 6ezres set-nél már jó lenne nem évente cserélni
Bár már nem érint, de anno a Jettában jól jött a plusz fényerő.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest