- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Synology NAS
- Google Chrome
- Aliexpress tapasztalatok
- DIGI internet
- Facebook és Messenger
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Sza_Sa #30968 üzenetére
Bevallom mikor anno először láttam tesztekben annyira nekem nem tetszett. De így ebben a kékben kezd egyre jobban bejönni. Amúgy nagyon vidám kis autó, nem is rossz vezetni. Eddig tényleg nagyon elégedett vagyok kivéve egy dolgot.
Ez a nyamvadt TPMS szenzor valamelyik keréknél bejelez pedig néztük hogy a nyomás rendben van. Alighanem az ezres szerviznél majd szólnom kell hogy csináljanak vele valamit. Ma voltam másik Suzuki szervizben (nem itt vettem), leengedték mind a 4 kereket majd felfújták és mondták menjek vele hátha. De úgy tűnik ez se megoldás. Na mindegy, csak azért bosszant kicsit.
Viszont ezt leszámítva nagyon jó kis gépnek tűnik az áráért.Més que un club!
-
Danex
addikt
válasz Sza_Sa #31065 üzenetére
Hát ugye a Jetta egy 7sebességes DSG volt így azt már nem mondanám nagyon butának, ott még az is ott volt, hogy 52-nél 6. sebesség és etesd a kettőstömegűt az 1150-es fordulattal.
És ugye itt is az a helyzet, hogy az 5. sebesség 50 alatt már valahol 1200fordulatnál lehetne keresni és a Jettával ellentétben nem is dízelről van szó.
Persze elhiszem, hogy lehetséges meg van is ilyen, de pl a VW Arteon is beváltja úgy a sebességet, hogy 1100-1200-as fordulatig visszaessen az RPM
[ Szerkesztve ]
-
Harkovz
aktív tag
válasz Sza_Sa #31534 üzenetére
Értem én,hogy munkaerő hiány van jó szakemberekből de azért ez túlzás már ami itt van.És szinte nincs is már normális szervíz pesten sem ahogy olvasom.Már azon gondolkodom nyitok egy szervízt és jól menne pusztán csak azért mert korrekt lennék és tudnám mit csinálok főleg egy ilyen alap dolog mint az olajcsere.A szalonokban az értékesítők sem tudnak semmit,mikor voltam bent érdeklődni meg teszt vezetni jóval többet tudtam a kocsiról pusztán abból amit olvastam róla mint ő.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Sza_Sa #31534 üzenetére
Uhhh, rossz ezeket olvasni...
A 45.000 meg nagyon drága, a levegőszűrő cseréje filléres tétel, az nem dobhatja meg (ennyire).
Ha ezt az ember otthon meg tudja csinálni: mondjuk egy ENEOS olaj legyen 8e + gyári szűrő 2e + egy levegőszűrő 3e Ft. Az ugye végösszegben 13e Ft, max. 15... ráadásul a szerviznek gondolhatod mennyibe jön ki a hordós olajból a 4 liter, kb. 3e Ft-ra. Mocskos nagy lehúzás megy...
Én a jövő héten viszem az autót az Ivanicsba, mert a legjobb barátom + a szomszédom is ott dolgozik. Így is félek ott hagyni az autót, de muszáj mert pár dolgot már nem akarok halogatni. Generátor szíj, klíma szíj, toronycsapágyak tuti cserések, meg kell nézni a hátsó fékeket + a teljes futóművet.
Eddig bárhova vittem az autót, mindenre azt mondták hogy jóvanazúgy, vagy ha hozzányúltak akkor elbaszták.
Felajánlotta a szomszéd hogy cseréltessem az olajat is náluk, de nem fogom mert hordós + nem vagyok ott, nem látom hogy mi történik..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
blakey
titán
válasz Sza_Sa #31813 üzenetére
Pedig a legrosszabb üzemeltetés, h-p napi 5km, be sem melegszik
Nem neked írom, hanem úgy általában, én 5 km-re pl. be sem indítom az autót, csak akkor ha sokat kéne cipelnem. 5 km-t simán megteszek gyalog vagy busszal (nekem nem fáj a buszozás, metrózás), ez nekem is jó és az autónak is.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
pjen
félisten
válasz Sza_Sa #31826 üzenetére
Értékelése: 4 csillag
Suzuki gyujtógyertya az összes benzines 1.3-1.5-1.6 os Euro4 es motorokhoz. SX4 2010-ig, Swift 2005-től, Ignis 2002-től,WR+ 2004-től, Liana ...stb.Motorkódok:M13, M15, M16. Egy motorhoz 4db- ot kell rendelni.
Gyári szám: 09482-00550
Gyári beszállító terméke.
Cseréje 105000 km-enként javasolt.
Francia gyártmány.
Akció lejár: 2017-08-31
Normál ár: 8 900 Ft. Akciós ár: 5 770 Ft. Kedvezmény: 35%Csak úgy. Nekem volt 100 as Skodám a 4. henger rendszeresen leköpte a gyertyát,mégsem vettem kéthetenként másikat.
Amit Te veszel gyertyát,10 K ért,lehet nem is árt 40000 ként cserélni.
(#31826) Sza_Sa:A kopókon kívűl,nyelestengely csapágy 92 nél plusz kuplung,ha már szét volt húzvaszerelő szerint még 30K volt benne,egy lambda szonda mert úntam ki ütögetni,de jobban is megy a cseréltel.Tavasszal megy vizsgára akkor lesz gyertya és szíj csere.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Sza_Sa #31875 üzenetére
jó akkor ezen miért nem üt el annyira durván ?
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/suzuki/swift/suzuki_swift_1_3_gc_ac-11867952nyugodjatok bele az fujva van 100 %
de amúgy vétel előtt el kell vinni egy átvizsgálásra, 5k, de a hibák nagy része felszínre kerül rögtön[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Sza_Sa #31927 üzenetére
Csak egy bentragadt készlet (fél éves akár) kiporgeteset kell elcsípni.
Nem mindenki tartogatja évekig...
Egyébként így is jó áron lenne, 150k, ha elmegy 50-be a gyári szett, akkor már nyugodt leszek.Octavia, Mondeo, stb. mind ezzel a mérettel jön 2017-ben.
A suzuki eléggé átvette a trend diktálást pár dologban most.
(Ultramagas szakítószilárdságú acelok használata, évek óta ezzel a gumimerettel szereli a Vitara-t, EGR elhagyása, és még lehetne sorolni.) -
őstag
válasz Sza_Sa #31944 üzenetére
Köszönöm, most inkább arra hajlok hogy nem veszem meg, de meglátjuk. Ebben a részemről az is benne van, hogy ha véletlenül a feleségemnek megtetszik az automata az scrossban, akkor a második autót is azzal kellene venni. Meg meglátjuk hogy tényleg bejön-e a suzukizás.
De ha minden igaz lesz tesztautó, azza megyek majd egy kört. Hátha nagyon meggyőző lesz.
Szerkesztésed nagyon igaz, nálam ez a fő ok a legalább Gl mellett. A fordulatszámmérő meg feleségemnek fontos, tiszteletben tartom Ő használná többet.
-
őstag
-
air
nagyúr
válasz Sza_Sa #31962 üzenetére
2015. február óta van sávasszisztens a Google Maps-ben.
Google Maps will now provide users in 15 new European countries with accurate lane guidanceTintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
dnelb
veterán
válasz Sza_Sa #32002 üzenetére
Én már olyat is olvastam, hogy ezért akár forgalmit is elveheti...
Mondjuk így legalább nem a kipuffrendszerem miatt kell aggódni
Mondjuk ha nem robban az arcomba 100ig akkor mindegy is, gyorsabban most nem fogok menni emiatt..
Majd fbn lesznek a postok hogy csóró sportswift 100al megy az m3on, hahaha...[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz Sza_Sa #32086 üzenetére
Bár csak a frontra lehetne fogni, mindig hagyok bő 1,5 autónyi helyet az előttem lévő és köztem, hogy ne kelljen azonnal fékeznem, ha kicsit lassítanak, de szerintem az elmúlt hónapban ha nem 2-3 biztos frontális ütközés lett emiatt a szokásom miatt elkerülve, mert az idióta baromnak volt helye végül hova menekülnie.
Motorosnak is félrehúzódom, várostábla előtt már engedem kigurulni a kocsit, de villog a fejembe, hogy miért nem 80-as tempóval esek be az lakott területre ahol 2 naponta mérnek...
Múltkor volt, hogy öreg papika kirakja az indexet jobbra, "kisorol" a kerékpársávra és ott megy vagy 1km-en keresztül jobbra tett indexxel, egyszerűen nem mertem megelőzni/bemenni mellé.
Másik öreg, jön refivel szembe, nyomom a fejébe 2s-ig a ledes reflektort, elengedem, nyomom neki 3sec-ig... majd megköszöni.
Tanulósofőr... enyhén kanyarodó 4 sávos út, "kanyar" közepén így félig átcsúszik előttem a másik sávba majd 3-5sec múlva vissza... na most ha bárki éppen megy mellette annak annyi.
Haver meséli, gyalogosként megy át az úton ami előtt egy kanyar van, de teljesen belátható (bérház parkolós rész), tanulókocsi utolsó másodpercben satufék, oktató kiszáll anyázni, haver meg megtanította neki a kanyarodó autóval szemben a gyalogosnak mindig elsőbbsége van szabály, majd egy bmeg-el elfogadta az oktató, hogy hát igen. És ha az oktató ilyen paraszt akkor mit várunk a tanítványaitól?
-
dnelb
veterán
válasz Sza_Sa #32176 üzenetére
Azért a Hankookot eladni közepes guminak elég erős csúsztatás
Szerintem nem csúsztatás. Nekem volt vadiújan, és volt közvetlen utána szintén vadiújan nankang. A nankang sokkal jobban betapadt szárazon, vízen is stabilabbnak éreztem. Pl van nálunk egy élesebb jobbos kanyar, ott 2es padlónál a hankook kapart, a nankang szépen tartotta az ívet.
Valamint a téli gumi tesztek alapján nem/minimálisan jobb pl egy taurustól, ami konkrétan az én méretemben fele annyiba kerül... Az meg hogy lehet tobb évig bírja nem érdekel, mert úgyis max 3évig lesz meg az autó.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Sza_Sa #32183 üzenetére
Jelen éghajlat mellett télen, tavasszal és ősszel a négyévszakos, nyaron pedig a nyári lenne az optimális választás Magyarországon.
Krisztián: én is állat módjára vezetek, mégis itt vagyok még.
A gyári Continental eco contact 5-ről egyébként mi a véleménye a külön szett pártiaknak? Mert egy CC bármilyen körülmények között köröket ver rá. Gondolom akkor ahelyett is újat vesztek
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Sza_Sa #32277 üzenetére
Büdös parasztok a magyar emberek nagy része, - mesélj mi tudsz. Mi van ha német, olasz, francia netán lengyel volt az illető? Volt szerencsém büdös paraszt osztrákhoz is, nem kéne ilyen szinten minősíteni az embereket, elég csak simán parasztozni, nem tudhatod, hogy hova tartozik.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Sza_Sa #32281 üzenetére
Nem kell embercsoportokra bontani, simám paraszt, hülye volt, ennyi. Velem is előfordult ilyen, nem egyszer, ettől én még nem az adott népcsoportot szídtam hanem az egyént. Én is te is lehetünk parasztok mások szemében ettől még nem a népcsoportunkat kell szídni. A mentalitásunkat mi magunk formáljuk, ha te ilyen stílusban minősíted a másikat akkor te sem vagy különb, attól leszünk jobbak, hogy szépen "megneveljük" és ez nem paraszt beszólásokkal vagy testi fenyítéssel lehet elérni mindezt hanem jó példát kell mutatni, saját tapasztalatból írom, hogy működik és még csak nem is szídkozodva érem el.
(#32278) Kornel
Biztos, hogy érdemes ragaszkodni az elemcseréhez? Miért lenne job? (Kérdezem)
Makulátlanul ki tudják javítani, meg nem mondanád, hogy sérült volt, a fényezés egyébként sem lesz gyári, tehát ebből a szempontból mindegy viszont nem garancia, hogy hibátlanul összeszerelik és minden úgy fog passzolni ahogy a gyári passzolt. Nekem volt jobb hársó kerékív sérülésem, szintén rámparkoltak, volt vezetőoldali ajtó feletti sérülés (kukás billenő kabinjával rádölt) és segyik esetben sem látszódik, hogy az elem sérült volt, csak a fényezés volt eltérő a gyáritól.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Hobby elektronika
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Házimozi haladó szinten
- Milyen légkondit a lakásba?
- Asztalos klub
- További aktív témák...