Új hozzászólás Aktív témák
-
Nerd
aktív tag
válasz Magnum_ #35040 üzenetére
az nice!
Az indexes forumaban nem panaszkodtak meg ra, esetleg ott is kerdezd meg.
index forumHa jol tudom eleg egyszeru valto van benne.
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Magnum_ #35059 üzenetére
Vitarat csak 1.4T-vel.
Szóval abba a Viataraba nem töltöttek olajat, olaj nélkül engedték ki a szervizbol.
Én 4000-nel elvittem olajcserére, már ott kezdődött, hogy győzködött, hogy minek.
Oké akkor bemegyek végignézem, olaj és szűrő cserét kértem.
Jött ment, aztán a másik műhelyéből kancsóban hozott valami olajnak nevezett trutyit, esőben, fedetlen tetővel, az biztos hogy habzott, és arany színű sem volt.
Ekkor mondtam, hogy alapból dobozos ecstar olajat kértem bele, aztán még egy kis szájhúzogatás, és kaptam 4 1 literes ecstar 5w30-at, amit előttem bontott ki, meg a szöveg, hogy így drágább lesz...Garancia bármelyik magyarországi márkaszervizbe érvényes, szóval mindegy hol veszik.
Mod: természetesen szokás szerint túl is töltötték, nem én vagyok az egyetlen.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Magnum_ #35061 üzenetére
Újan nem voltam a turbó ellen.
Használtan nem merném megvenni, mert nem tudom az állapotát (és a befecskendezését sem) ellenőrizni.Konkrétan nem tudom mi volt benne, ezért nem állítok semmit, de ismersz, hogy nem tegnap óta vagyok autóbzi, így láttam már pár dolgot...
Mondjuk maga a tény, hogy az eső is beleesett, magában elég lenne a kételkedésre. Ha nem a saját szememmel látom, talán el se hiszem.A túltöltés szinte rendszeres ezeknél, mert kisebb az olajtöltetük, mint az 1.6-nak, és ahhoz vannak szokva, abba belemegy 4 liter, ebbe bőven nem.
Zárt csoportban még most is elérhető a Vitara-s bejegyzés:
Sziasztok!
Ma délután a Suzuki Gusztáv óriásit hibazott!
Feleségem Vitarája 15 ezres szervizét végezték el. Amíg dolgoztak rajta, mentünk egy kört egy Ignissel. Visszaérve már engedték le az emelőt, majd a pollen szűrőt kicserélte a szerelő. Ezután kiállt vele, mi fizettünk és irány haza. Megyek 100 métert mire világit a piros olajos kanna. Mint tudjuk ez nem jó jel! Fordulok vissza , be a műhely elé. Ott volt a munkafelvevő, még 2 szerelő. Mutatom hogy valami nem stimmel így olajcsere után. Kiderült hogy csak 4 liter olaj hiányzik. Tehát a leeresztés sikerült, csak a beletöltés valahol elakadt. Nem kicsit volt ideges a 2 kolléga! Meg a feleségem![ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Magnum_ #35064 üzenetére
Nem lett semmi baja, ez egy suzuki
Nyilván ha éppen egy Boosterjet-el történik ugyanez, annak már régen vége lenne.
Az 1.6 szívó M16 meg ahogy mindig is mondtam a világ egyik legjobb konstrukciója, de euro6-al végleg megölték a szívó motorokat, megyeget, de nem az igazi.
Egy ugyanilyen blokkal szerelt Liana-val összehasonlítva ég és föld, ahol még nem volt agyonfolytva.Ui: most mit fogok itt kapni a Vitara tulajoktol
-
Tomics
addikt
válasz Magnum_ #35244 üzenetére
Nálunk is ez megy. Futó modell alapanyagváltás ha 50 fillérrel olcsóbb, de minőségben sokkal szarabb vagy esetleg nagyobb a selejtarány (de még eladható) akkor bevezetik. Pedig maga a termék nem filléres, de napi 30 ezres mennyiségnél megéri (sajnos)
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Kornel
veterán
válasz Magnum_ #35244 üzenetére
Ez így van.
Tisztában vagyok vele.
Lehet hogy az 1000 Ft-os önköltséggel sokat mondtam, szerintem nagy tételben maximum 100 Ft lenne, de akár bele is tudnák alkudni a beszállítói árakba, olyan nevetséges dolgokról beszélünk.
Készíteni fogok másoknak segítségként egy fényképes dokumentációt, amivel megoldhatóak ezek a tervezési trehányságok, mert ezek nem mások, sok helyen nem is pénz spórolás, mint hogy belül nincs kifújva a végső réteggel, hanem nem foglalkoztak vele egyszerűen.
Egy példa: a swift-ben ugyanazon az anyósoldali biztonsági öv anya részén nincs oldalt egy 1 Ft-os filc, amíg az enyémen már van, ha nem ülnek benne, és esetleg megmozdul, nem ad hangot, amíg az igen. Ilyenekre gondolj alap helyzetben, illetve olyanra, hogy egy gumi pöcköt nagyobbra csinálnak, stb.A másik amit írtam, hogy hátul nulla, azaz nulla hangszigetelés van, a lemezen van rajta a műanyag borítás.
Autós szakmában dolgozó luxemburgi ismerősöm szerint az ottani példányoknál van zajcsillapító anyag mindenhol, bár ugye eleve +1M Ft az ára a nyugati piacra készült példányoknak, így ez hihető verzió is.Az én módosításomsat meg már linkeltem, elég jó lett a végeredmény
Ezen kívül érdekesség gyanánt a motortér és a tűzfal része elég jól el van szigetelve az utastértől, így valószínű az autóknál és hátul fogyott el a tudás és a keret erre, de igazából ez tényleg nem hiba, hanem a kategória adottsága, de simán lehetne GLX kiváltság a normális zajcsillapítás.
Szerintem. -
Kornel
veterán
válasz Magnum_ #35247 üzenetére
Meglesz majd fényképekkel együtt.
Igazából meglepően kevés helyen kell hozzányúlni, gyakorlatilag 5 helyről jön a zörgések 99%-a, ami számomra felveti a szándékosság gyanúját is.A zajcsillapítás már más tészta, ott már költeni kellene pluszban, azt már linkeltem is ha jól emlékszem.
Yaneez: a két biztonsági öv állítót is kiékelték egy rugalmas anyaggal? (Radír gumi, vagy egyéb rugalmas de mozgó dolggal).
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Magnum_ #35266 üzenetére
BF-kor és utána ~2000 volt egy lap.
Igen, sokkal halkabb.
Eddig csak a hátulról jövő zajt lehetett hallani, konkrétan a láthatóan nulla zajcsillapítás miatt a hátsó futómű dobogott az úthibákon, illetve a sebesség növekedésével arányosan nőtt a hátsó irányból jövő gördülési zaj.
Na most előlről lehet csak ilyet hallani, de ez alapból kevesebb volt, mivel előre nyilvánvalóan jutott zajszigetelés, mert a motorból pl. alig hallani valamit.Egy első rész padlólemez érné még meg komfortban, de munkában nem hiszem
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Magnum_ #36303 üzenetére
ennyi. egyébként már én sem hordom márkaszervizbe pedig én voltam a legnagyobb fanjuk, de ez a multkori sztori hogy olaj nélkül engedték ki a kb vadiuj autót eléggé felbas*ott.. Plusz nekem is hordóból rakták bele az olajat a sportba legutóbb pedig külön kértem hogy ne. Csak dolgom volt és nem tudtam ott lenni, aztán apám mondta hogy látta. Na mindegy, most már megcsinálom magamnak ...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Magnum_ #36445 üzenetére
A Suzuki M13A motorjánál 45k km van megadva a váltóolajra. Apum WagonR-ében szigorúan be van tartva, és nincs is semmi baja a nyelestengelycsapágynak 129k km-nél (6k múlva jön az újabb csere). Tudom, hogy milyen, amikor rossz, a tanfolyamon volt ott egy pont ugyanilyen WagonR, abban már erősen kerepelt, mondjuk az az autó már 280k-et futott. Apumé teljesen kussban van.
-
pjen
félisten
válasz Magnum_ #36445 üzenetére
Nem,ha felmész suzuki honlapra,most is állítják,a váltó csapágy hiba 45000km olajcserével megelőzhető.Mégegyszer,én nem mondom,hogy nem kell cserélni,csak az előzőekből kiindulva nem vagyok biztos benne,hogy ezzel a hibát megelőzzük.
(#36446) tboldi:menj el Szentendrére a Rózsa u.ba,érdeklődj.Enyémet ott cserélték az előírt olaj csere után 2000 km volt benne.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz Magnum_ #36473 üzenetére
nem, van hogy 20km mire feléled az új szelepekkel a rendszer.
Ha mennek viccre 20km-t a kocsiddal a szervizesek, akkor meg az lenne a bajod, nem?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |