- Padavan firmware
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Hálózati / IP kamera
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Crypto Trade
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
annyira nem olcsó... közel 3m, korábban is volt már annyiért ez a széria xt. vagy akkor még 4m volt? franc se emlékszik. meg hát futott 264e km-t (minimum ), lehet, hogy itt az idő a kovácsolt dugattyúknak stb. az meg ugye 1,0-1,5m, mire kész az új motor.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
carr
őstag
ezektől a felújított motoroktól én óckodom.
inkább legyen szar, de felújítás előtt, mint felújított, azt összerakva meg csak
" jóvanazúgy" alkatrészekkel, kérdőjeles minőséggel van összegányolva....
van valakinek eladó 2.0 impreza blokk? üzemképes állapotban?
vagy egy swift G13BB blokk? xD[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
carr
őstag
hmhm... reméljük így van.
Láttam már érdekes olajcserés, céges motort. belülről... hmhm....
a vas nem látszott az olajsártól.
150e volt a motorban óra szerint, és számlás olajcsere, szakszervízben... 3 éves autó...
A szakival beszéltük, azt mondta, aki a motorcserét csinálta, hogy az autóban jó ha 2x volt olaj cserélve. xD
fasza.360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
HÁZIGAZDA
én szeretek magasan ülni, sőt, azt szeretem jobban. de nem olyan áron, hogy aztán az egész autó billeg, mint egy budi és nem jók a menettulajdonságok a pályán. az obk ott személyautós. a foresterből ezt nem nézem ki (se a tribecából), mert az utasokkal együtt biztos, hogy jóval magasabban van a súlypontja. a nissan x-trailünk és az obk ég és föld...
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
mmcc02
tag
+ (#909) Qru
Köszönöm!
A kis XV jól kezeli a földutakat, nem kell állandóan attól tartani, hogy min akad fel. Egy rövidebb 1. fokozat és/vagy egy felező néha jól jönne, egy nagyobb dombra csak lendülettel lehet felmenni, 1000-1500-as fordulaton nem feltétlenül van ehhez elég ereje.
Alig várom a telet
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
outsiders
aktív tag
Egyáltalán nem szól rosszul így már végre a kocsi hidd el, aki szerelte srác is azt mondta, én is hallgattam már pár kocsit előtte és bőven elfogadható lett a végeredmény. Szigetelni kell még egy kicsit itt-ott ha már a gyárban azt elfelejtették kompletten (tényleg, semmi nem volt az ajtókban sem) és lehet javítani a dolgokon. Nem lesz sosem az a tipikus csendes az autó, de lehet jópár decibelt lefaragni a menetkomfort érdekében. Egy darab 70x50 centis lap 2800 forint, olyan sokba nem kerül és hoz javulást. Oké, munkaóra igényes a dolog, azt elismerem.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HÁZIGAZDA
sejtem, hogy bármire azt mondanád, hogy gagyi (és értem is, hogy miért), de akkor inkább úgy mondom, hogy az én igénytelen szintemen a lexus ls400 hifije elég jól szólt. a subarué szóra sem érdemes, ráadásul mindegy is, mert a lexusszal ellentétben pályatempónál nem csönd van, hanem viszont a hangomat sem hallom...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
outsiders
aktív tag
Ez teljesen elfogadható érvelés Nem profi hangrendszer a célom, mindössze annyi, hogy a hulladék minőségből és a kb nulla zajcsillapításból valami hallgathatóbbat összehozzak. A röhej az, hogy a 2003-as majdnem fapad Corollámban jobb a gyári zajcsillapítás (lehet azért mert abba legalább raktak valamit), mint ebben a Subaruban Pár tízest locsolok még csillapításra és kb elérem annak a szintjét, az úgy már megfelelő lesz nekem.
Váltó áttétel módosítás mennyire nagyon macerás és költséges amúgy? Egy hosszabb ötödik jól jönne.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
Passatoké rendben van eléggé autós fronton, nálunk ugye csak B6 highline van de abban már elég jó szól (persze nem úgy szól mint haver Lexusában a M&L hifi de nem is egy ligában játszanak), hozzá képest a Subaru gyárija egy dobozhangú Sokol.
mod:
outsiders: Egy hosszabb ötödik nekem is jól jönne, 150-nél már elég sokat forog pályán és eléggé zabizik. Amúgy ez is az amerikai piac hozomány, ott ugye autópályán se lehet 110-120-nál többel menni tehát felesleges lenne bele hosszú ötödik fokozat.
Manuálisban még viszonylag egyszerűbb, kvázi csak egy fogaskereket kell(ene) cserélni (haver cserélte a swiftjében 5. fokozatot hosszabbra). A baj az, hogy honnan szerez ilyet az ember?
Nem tudom az sti 6. fokozata milyen hosszú de azt olvastam, hogy az is elég rövid... Esetleg a dízelesből vadászni egy 5. vagy 6. fokozatot?[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
filatis1
újonc
-
filatis1
újonc
Qru: Köszönöm szépen!
Jorus:
az ajtókeretben 215/55 R17 szerepel. azt én is éreztem, hogy valami nem jó. felesleges neki ez a nagy méret. de ezt a kis időt kihúzom vele, azt jövőre rakok rá rendes méretet.Télire raknák rá 16”-ost is. de az a baj, hogy mindkét szett felni 17 colos. de ez legyen a kisebbik gondom
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
HÁZIGAZDA
subaruklub fórumon írta egy srác (vagy itt? már nem emlékszem), hogy a 2007-es facelift előtt elég kemény volt a rugózás, utána elég puha. ő egy 2003-asról váltott egy 2007-esre, és mondta, hogy nagy a különbség, ezért ne is akarja 16-os, ballonosabb kerekeket.
aszfalton így abszolút prémium autósan viselkedik, de terepen azért behullámzik nekem. jobban, mint az xtrail, és nem is annyira praktikus emiatt gyorsan menni vele gödrös földúton.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
filatis1
újonc
igen, elég zavaró sajnos. épp ezért átgondoltam a lehetőségeket ( igaz nem a legolcsóbb) de arra jutottam, hogy ami most van fent szettet, azt szépen eladom úgy ahogy van. 3 éves gumik vannak rajta enzo felnivel. remélem elmennek jó pénzér, és helyette veszek télire lemezfelnit 16”-at téli gumival. ahogy néztem kb 200K-ből kijönne. Ami van téli gumi gyári felnin... (most jobban megnéztem... az se jó méretű) 225/50 R17-s azt ledobom róla. az már 7 éves gumi. bár jó állapotú. helyette veszek majd jövőre nyári gumit eredeti méretben. (215/55 R17). És így remélhetőleg helyre áll a rend
Az ajtókeretben két fajta gumi méret szerepel. A= 215/60 R16, B=215/55 R17 -
outsiders
aktív tag
A gépállatok Szeptember végén október elején egy Subaru topiktali? Jogi szakvizsgámra készülök, addig nagyon nem érek rá, de jó lenne már márkatársakkal osztozni az örömökben és a bánatban....
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
40k/év a kötelező, cascora az kb nekem is ennyi lenne.
Nem tudom szoktál-e de én szoktam köszönni a többi Subarusnak meg más Subisok is szoktak. Hétfőn nézett rám furán egy Levorgos... Köszöntem neki szokás szerint ő meg csak nézett, hogy mit akarok. Aztán esett le, hogy Kormival vagyok...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Igen az idősebbek sokszor nem értik mi van, nem is szoktam köszönni nekik meg a nem magyar rendszámosoknak sem (nálunk északon sok az SK rendszámos Bubu is).
Meglepődtem, mikor tesztkörre vittem az enyémet anno vétel előtt pont jött szembe egy obk és villantott. Mondom, ennek mi baja? Akkor mondta az eladó, hogy ez szokás, mint az Alfásoknál vagy a Miatásoknál. Azóta én is tolom.
#nincsbennetarcsi
-
carr
őstag
Nem csoda. Automata váltóval....
Amúgy ha mindenfelé használta volna mennyit mehet el valóságban?
Nemtom EJ20-e....?
Bár lehet valami alternatívája, elég jól sikerült konstrukció az az ej20...360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Qru
MODERÁTOR
Mert az elve fos 2.5GT motor van benne felpiszkálva (rgo még kevesebbet fog bírni).
Felújítás óta futott 60k km-t... Kérdés kovácsolt alu dugókat kapott-e vagy sem. Ha nem akkor még van benne 60k km aztán újra jöhet a nagy generál de az ára alapján nem kovácsolt van benne (meg ha az lenne nyilván beleírná, a leírásból meg nem úgy tűnik, mintha egy tök fogalmatlan írta volna).
#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
Jó rég hirdeti amúgy, elsők közt kukáztam. Mindig gyanús a "friss" rendszámos eladó. Egyedül az uppipe kéne belőle, hogy a leendő EJ205-ömön cseréljem a katalizátor miatt
Mondjuk amúgy jelenleg egy darab WRX sincs hirdetve, amit egyáltalán megnéznék. A jókat senki nem akarja eladni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autóhifi
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NBA és kosárlabda topic
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen