- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Azóta többször jöttem-mentem vele, de nem jött elő a probléma. Holnap reggel megejtem ezt a hard resetet, aztán meglátjuk. Itt van az említett fórum topic (északamcsi impreza klub), ha esetleg vki keresné egyszer
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
Hát, kalkuláltam egyet, hogy mire számíthatok az idei évben bizti fronton. Hát, nehogy csökkenni nem fog, de örüljek neki, ha nem lesz több. Tényleg rendesen emeltek a biztosítók. Az Allianz a mostani 56e + baleseti adós biztosításom felvitte 156e + baleseti adóra... Amúgy maradni fog minden a tavalyi szinten, 4 biztosítónak elfogadható ajánlata van.
(ó\_!_/ó)
-
carr
őstag
2010es második szériásokkal elvileg kevesebb a probléma. Talán erősebb az az alkatrész ami az előzőben tönkrement.
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Petester
senior tag
Hát így könnyű, kérem. A pusztában meg ne várjam a havat...
És az OBK után húztad vagy lejtmenetben nyomtatok egy versenyt, hogy ki ér le előbb?Nektek is halványabb a középső kijelző hidegben? Ha már bemelegszik az utastér, megint visszavilágosodik, de zimankóban láthatóan gyengébben világítja meg. Ilyenek a régi kis tft panelek?
(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
én nem vagyok egy autóversenyző alkat, szóval nekem mindegy. de most először éreztem, hogy fú, hangos ez a vas, de rohadt gyenge
(hozzáteszem, hogy én imádom az új mustangot, szerintem gyönyörű lett, és ha a megfelelő államtitkári fenékben ülnék, vennék is egyet. pirosat. úgy amúgy persze nem, mert azon túl, hogy nincs rá pénzem, egy tökéletesen felesleges közlekedési eszköz, tehát duplán nincs)
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
Az nem gyári volt. A kipuff rendszer is nyitott volt alatta, meg biztos valami brutál mechanikus adagoló lehetett benne, mert eszméletlen füstöt tolt. Olyan volt, mint a tintahal, amit jól megijesztettek. Nem is szaladtam nagyon utána, mert a kabin is megtelt a szagával.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Igen, szereti, ma délután is elviszi alólam, de nem hatotta meg semmilyen ész érv, hogy jön a 2. kölök, kellene neki is egy rendes autó, meg milyen jó is lenne 3 boxer motoros a családban, meg úgy is ugyan annyit enne az Impreza is (Golf is felszippant 12 litert - 1,6 benya és automata az is).
De lassú víz partot mos, egyszer úgy is elérem, hogy eladja a Golfot egy Bubuért cserébe.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
Giga pech, mert ott 118-ra van állítva a traffi ha jól rémlik (de lehet csak 115-re). Mondjuk én is közel voltam a 149-el a 147-re állított méréshatárhoz.
Jah és én is a B6-al nyeltem be a büntit. Bubi még bűntelen... lenne ha egyszer el nem kaptak volna vele driftelésért (10K-s csekk vt a jutalom).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Aha, akkor jól rémlik a 118. Passat nálunk is sokat csal felfelé (főleg a téli gumival mert az nem váltóméret). Ehhez képest Bubinál figyelni kell mert az meg elég pontosan mér.
mod:
carr: +10% belefér még bőven (gps szerint), én azt szoktam tartani. Mondjuk ez pénzbeszedés amúgy is, értelme nem sok. Védának sem, elveszik a gázt aztán ha átmentek alatta ugyanúgy visszagyorsulnak az emberek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
De jó is lenne, ha ennyi esne. Tegnap előtt annyi épp esett, hogy végre ki tudtam próbálni végre, milyen a hóban csúszkálni, de reggelre már mind odalett.
Viszont voltam a héten a Seibikoban, van új tanksapkám, megint lóg a kanócon. És sokkal olcsóbb volt, mint az EF-nél. 8000 körül volt. Meg voltam a váltó miatt is, a rángatás miatt kipucolták, cseréltek benne valami mágnes szelep bizgentyűt, meg természetesen feltöltötték olajjal. Most várom, hogy lesz e változás, elvileg lassan el kell felejtenie rángatni, ahogy tisztulnak ki az olaj csatornák.(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
urak, gymkhana a subcsiklubcsi fórumról elpasszolna valami pöpec kipufogóvégeket az Y-nal és két dobbal, 85-öt kér érte, meg a gyári idomokat helyette (eladja a h6 legáját). nekem ilyen csacskaság nem kell, meg gondolom, hogy hirdeti odaát is, de azért beraktam ide, hátha ez valakinek fontos lenne.
illetve ugyanitt kérdés: nekem meg vmi kenwood klímapanel beépítőkeretet ajánl, amivel utólagos fejegység tehető az outbackbe. jó az? állítása szerint 130-ért jött japániából és a feléért odaadná. van ennek értelme szerintetek? (nálam döglött a gyári cucc, bár lehet, hogy csak kontaktos)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
na, nem ezt árulja, amit árul, az jó színben és funkcióban is, igaz, tükrözve van rajta minden, gondolom japán/jobbkormányos géphez készült. viszont 65 rugó csak ez a pár műanyagkeret, meg még amit venni kell bele, meg még szerelgetés, nemtom, hogy mennyi értelme van. igazából fogalmam sincs, hogy még 10 évig hajtom a subarut vagy valami tök más lesz addigra, mert például egy 14 litert zabáló benzintemető addigra ufónak számít-e majd.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
_Smooth
senior tag
Ugyanez a magasság igaz a 4-esre is? Mert inkább azokkal szemezek.
(#1983) outsiders
köszi Neked is az infókat. Én is kb ezt tapasztaltam most. Igazából kivárni nem gond, mert mint írtam is, kb csak tavasz vége felé (legkorábban április közepe környékén) lesz esedékes - kivéve, ha valami extrém kihagyhatatlan ajánlatba futnék.Közben elkezdtem már nézegetni árban fölfelé is (3-4m környékén), de ennyit azért nem szívesen adnék ki autóért, amit viszonylag ritkán használunk - főleg úgy, hogy azért elég sokat költenék még rá pluszban (szerviz mindegyiken alap, azon kívül szívesen dobnám fel pár reflektorral és egyéb kiegészítővel).
Foresterből a fiatalabb példányok tetszenek, az idősebbek nagyon puritán, nagyon terepjárós, nagyon japános belsőt kaptak
Persze csábító, hogy nincs kéttömegű, de nem a legnyomósabb érv.
Most, h végigfutottam a kínálatot, Foresterből találtam szimpatikusabb példányokat, de azokat is inkább 3m körül.Nem tudom, hogy váltóból tudok-e engedni kompromisszumként... legalább annyira utálom, mint a dieseleket.
Bifuel rendszerrel van valami tapasztalat? Találtam ilyen verziót is foresterből.
Esetleg van valami oldal, ahol részletesebben összegyűjtik a paramétereket? (legfőképp motor terén)
Találtam egy elég jót, ahol általam ismert/próbált autók többsége fent van, de nem tudom összevetni, mert Subaruból kb semmi.
Kíváncsi lennék, melyik példány pontosan milyen nyomatékgörbével rendelkezik.# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
Eeejjj, igen, valami ilyesmi lenne az én szívem vágya is
Pláne 3.0R (manual)...
Ez a Tied lenne, vagy szintén netes kép a szemléltetés kedvéért?(#1989) outsiders
Na erre gondoltam pont...ez már azért abszolút elfogadható. A második generációnak csak ilyen beltere volt? Ami ennél retróbb, az csak 1st gen lehet? (ha jól tudom, akkor 2nd genből is volt phase1 és phase 2 - 2002-2005 és 2005-2008, ha jól tévedek).[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
Jáááájjj, csak a szívem fájdítod
Már nem a szalmával (Te autód ), hanem én is bírnék ilyen kis kirándulós, egy éjszakát benne alvós dolgokat ^^ Túrázni, tábortűz az autó mellett. Hinnye!Így már a Forester is remekül néz ki (persze most már tényleg egyre inkább terepjárós lesz a kinézete XD).
(#1991) outsiders
Remek! Vadászom majd ezeket. Eredetileg is onnan indult az egész, hogy turbós és összkerekes autó kéne De aztán a turbó elkopott, mert meglepetésemre Subaruból alig találtam - ésszerűség keretein belül egyáltalán nem.
Audiból játszana esetleg 1.8TFSI... de azt a márkát a legvégső esetben, már-már kétségbeesés szélén választanám.[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Qru
MODERÁTOR
A kopás nem érdekel így is előbb öregszik el a gumim mint elkopna (az előzőt is azért kukáztam mert már öreg volt), elvileg a c.diff-et kíméled vele. Nekem most 20k óta nem volt cseréve de akkor lehet tavaszra átcserélem őket. Kérdés a TPMS-nek mindegy hol van a gumi vagy arra is érzékeny, hogy elöl/hátul van?
Parci: Egyik autómon sem cserélgettem soha mert nem látom értelmét, ha elkopik/elöregszik úgyis veszek újat de azok mezei rwd/fwd autók voltak amikben nem volt központi diffi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
Idén új, 2.0-ás benyás CVT Forestert, vagy XV-t szeretnék venni. Remélem a legújabb motoroknál sem kell semmi kötelezőhöz atomjaira bontani a motorteret.
Ha jól tudom, ezek láncosak. Fájna, ha valamihez a teljes blokkot kivennék, mert azt már ugyanúgy nem lehet visszaszerelni. Tudjátok......mindig marad egy-két alkatrész.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
HÁZIGAZDA
nekem a 178 centimmel és normál lábammal is koppra hátra van tolva és így pont jó
kicsi ez a kocsi belül, az a helyzet
megszoktam már, de akárhányszor átülök egy frissebb (= többnyire, hogy belül tágasabb) kocsiba, mindig megállapítom, hogy ára van a nagy motornak, szimmetrikus felépítésnek, összkerékhajtásnak
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
outsiders
aktív tag
-
HÁZIGAZDA
sajnos nem "szoktam" (nem eleget) szerpentinen menni , de igen, ott lefelé én is motorfékezek manuális módban. de úgy amúgy nem, ha gyorsan kell előzni, s#, ordítás, halálhörgés, azt kész. szerintem össze is csinálja magát a megelőzött opelkorzában ülő sofőr az orkántól
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
_Smooth
senior tag
Azt tudom, hogy eredetileg mi célt szolgálna
Mondjuk ebben a formában inkább árt, mint használ. De akkor is tetszik
Viszont még csak nem is minden 165lovas EJ20ason van... akkor ez valami felszereltségi kérdés lett volna?Ez eléggé tetszik, kár, hogy még nem aktuális a vásárlás... előbb egy - remélhetőleg 2,5millánál nem drágább - esküvőn kéne túlesni XD
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Qru
MODERÁTOR
Közben értekeztem egy Subaru mágussal, kiderült miért vt gyújtásproblémám. A szar gyertya miatt (erre utólag is rájöttem, mert a csere után jó lett egyből ugye). Kiderült, hogy az enyémre még 45k km-es a gyári csere ciklus van, nem 100k km, tehát már rég cserélnem kellett volna.
Btw ha előbb lépek be a márka FB csopijába akkor már rég tudtam volna.mod:
_Smooth: Nagy fába vágod akkor a fejszéd, ezek még külön-külön is húzós tételek (főleg az építkezés) nem hogy így együtt...
Btw ha ilyen kirándulós típus vagy akkor viszont Fori/Obk vonalon mozogj, a Lega meg az Impreza is nagyon alacsony hasmagassággal rendelkezik, még egy hepehupásabb földúton is simán odavered az alját.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen