- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
-
Acheron
őstag
Ejj, mennyivel dögösebb ez a forma, mint a FL utáni.
Igaz ott kárpótol a nagyobb tér és az egyéb újítások, de azért meg kell hagyni, formára az előd viszi a prímet+1 a Belgára
A "Milyen autót vegyek" topikban linkelték, érdekesség, 2018 -as használt autó árak.
[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
Igen, én is 18-asnak nézem, túl ballonos a gumi a 19-es felnihez.
Ha megyek az autóért, majd Nyírőéket megkérdem, hogy mókolás nélkül be lehet e tenni a Lega Koni szettjét, amit linkeltem. Ha megmakkan a hátsó gátlóm, olcsóbban veszek egy komplett Koni gátlós ültető szettet, mint a két gyári hátsó gátlót. Meggondolandó... És akkor Anya se veszekszik, hogy szórom a pénzt. Azt majd megteszem nagyobb kerékre.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Nekem ennek több, mint a felét az emberem már csinálta.
Most volt Neked műszakin az autó, nem? A gátlók és a katalizátor állapotára ott kiderült volna, ha gebasz lenne.Szerk: Most esik le! Középső difiben olaj csere? Hol, mikor, mennyi? Tavaly én csak az első, hátsó difiben cseréltettem olajat (0,8+1,2 l). Középsőre nem emlékszek, hogy írta volna a kézikönyv. Mikor kell cserélni?
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
-
HÁZIGAZDA
Valószínűleg nincs baja, de nem működik ez, hiányzik az, mindenhol kis pötty javitasok az amúgy gyári kasztnin, vezető ajtó picit bugos stb. Vigyáztak rá, de így is leeltebb, mint a mostani kocsijaink, akkor meg minek kockaztassak?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Kanyarban zümi:
Amíg vártam bejött egy Hawk sti, hogy kopog vmi amikor kanyarodik. Mentek egy tesztkört, tényleg kopog kanyarban. Nivót kihúzza, csont száraz. Belement 1 liter olaj. Semmi... Belement a 2. liter akkor volt minimumon. 3 liter kellett bele, hogy szinten legyen. Azaz a 4.5 literből 3 hiányzott.
Azért kopogott mert kanyarban már nem volt kenése a motornak.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Én is 8-ra mentem ma. Nem baj, legalább nem vágta félbe a napom. Közben voltam a klímásnál is.
A klíma olaj egyáltalán nem volt gáz szemre de a kenési képessége ettől még lehet gatya. Gáz az nem sok hiányzott belőle (kb 10%). Olaj meg egyáltalán nem hiányzott belőle. Nyomáspróba is rendben lezajlott.
Kérdeztem az új Subaruról is a mestert, azt mondta nem olyan tartósak mint a régiek. Katalizátor, gömbcsukló, kerékcsapágyak elköszönnek 100k km alatt.
mod:
Parci: Erre hamar rájöttem úgy a második eSTIpesti után.Csak azért másodjára mert nem ítélek elsőre.
Mondjuk polgári Subarus kör az megint más tészta!
Petester: Még volt benne 1 liter olaj az elég volt ahhoz, hogy ne jelezzen be. Mondta is a szerelő, hogy minden második tankoláskor rá kell nézni a turbósoknál. A szívónál elég havonta 1x ha nem rúgod neki.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kitalaltnev
csendes újonc
"gyűrűkura" A kormányt lehet óvatosan ujjbeggyel fogja.
Nekem anyukám vezette úgy az ezerkettest, hogy gyakorta újheggyel tartotta csak a kormány-karimát, mintha csípdesné. Jópárszor szegénykémnek nem is mindig a tervei szerinti kanyarívet sikerült húznia.outsiders: Vajh elagyabugyáltad a fényezőmestert, avagy full elégedetten nézed az "új" Forid?
[ Szerkesztve ]
-
blasko92
őstag
Nekem megvsináltak mindent amit megbeszéltünk. Én naivan azt hittem majd délutánra lesz kész, vettem is ki szabit, erre ott helyben meg tudtam várni mire kész lett Megbeszéltük megnézem az új gumikkal mit tapasztalok, aztán nézünk egy otthagyós időpontot a váltó miatt. Amíg ott voltam nézegettem az ültetett turbós Forikat. Ha ez után nem Impreza lesz, akkor Fori!
-
kitalaltnev
csendes újonc
-
outsiders
aktív tag
Nyugtát adtak legalább? Ez azért elég masszív ár szerintem ezért a pakkért, bár ha minden kenőanyag Motul volt meg gyári Subaru automata váltó olaj került bele akkor azért az meg tudja dobni a költségeket
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Komolyabb bajom van lehet hozzájuk megyek már nem a Seibikoba, de kopó fogyó alkatrészben Szépvölgyi a legolcsóbb továbbra is ahogy látom.
Más: végre 3 hét után látom bubut, baromi szép lett a kocsi, rá se lehet ismerni gyerekek... Kicsit poros, azt majd szépen leöblítem és jöhet a szeretgetés különböző kemikáliákkal Fogok venni egy méretpontos kiváló minőségű ponyvát rá, ha leteszem több napra, előtte meg elgurulok és lecsapatom a porszemek miatt mindig inkább ha van lehetőségem rá. Esélytelen lakás mellet olyan helyre állni, ahol ne lenne valamilyen fa felette, azokról meg hullik az áldás plusz a madarak is dolgoznak ügyesen. Volt a múlt héten egy eladó garázs 100 méterre tőlünk, egy beállós, lightos 5.6 milláért. Mondom köszi nem, ennyit azért nem ér, négyet adtam volna mert ha költözök el akkor is bukás nélkül tovább lehet adni ezeket simán.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
Pont kérdezni is akartam, hogy mennyi és milyen olaj ment a váltóba. Seibiko is a Castrolt használja, allításuk szerint teljesen felesleges a Motul a váltónak.
Viszont a 300V-t drágábban mérik, mint Nyírőék, nem?
Mi lesz a Seibikos rendszám kereteddel? Marad?Outsiders:
Nekem csak annyi a bajom a Hace-szel, hogy piszok szar helyen vannak, ha ott kell hagyni az autót. Vagy taxi vagy segítség kell a haza és vissza jutáshoz.
Egyébként le a kalappal előttük, ennyire patika műhelyt nem minden látni.Amúgy ők családi vállalkozás? Vagy vannak alkalmazottaik is? Péntek délután csak Hári, Háriné és ifj. Hári voltak ott.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
Fékes macera baromi jól hangzik, lehet én is megkérdezem majd róla, hátha tudná kicsit bikábbra cserélni az elsőt, vagy a dobféket hátul száműzni..... Fékekkel nem vagyok kibékülve egyedül, elég masszívan taposni kell ha szitu van, jobban szeretem ha harap rendesen.
Vezérlés után örökélet, nekem is annyi van már csak rajta, 20k km addig még. Most fogja jövő héten átlépni a 180-atAz interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
"egy kis féknyereg-felfogatás módosítással felmegy az OBK-ra a Tribeca komplett féke"
És mit kell faragni? A Tribeca nyergét vagy az OBK csonkállványát? Mennyire könnyen lehet majd visszaalakítani?
Ilyenkor a hátsó fékkel nem kell lekövetni az első tuningot? Vagy ilyenkor nem lesz rosszabb, hogy elől jobban harap a fék, a hátsó meg elengedi az autó farát?Én meg csütörtök reggel megyek vissza a Seibikoba olaj cserére, meglett az 1500 km, amit javasoltak. 40e Ft az olaj+szűrő+mdíj.
A vezérlés cseréhez meg az anyag 145e Ft volt.
A tőkéket majd megkérdezem, hogy cseréltek e nekem, szerintem nem. Amíg csendben van, addig nem kell velük foglalkozni, nem?(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Értem, köszi!
És a 16-os sarazós felnid alá be fog férni? Vagy az már nincs meg?(#4776) Qru
Akkor lehet jobban járok, ha azt mondom, hogy elhagytam, mert 12e Ft rémlik a legutóbbi látogatásomkor.
Szélvédő matricát meg nekem legutóbb a Toyotánál ingyen cseréltek. Vagy mivel biztosításra ment, lehet nem tudok róla, hogy forintba került.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
dethroner
veterán
Jelentem a kijelentés téves, van dízel autó, egész pontosan olyan talicska, mint a fórumtársnak, 2010-es Forester. De javaslattal nem tudnék előállni, mindössze alig 3 hónapja van nálunk.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Qru
MODERÁTOR
Igen, ha más nem azért a kisreviziók alkalmával illő lenne alánézni...
mod:
Parci: Outlander PHEV az nem lett volna jó?
5 éve gurulok a VW TDI-vel kapott már új DPF szűrőt (gyárit) meg a nem csaló szoftvert is megkapta mégis marha fojtogató a kipufogógáza. Nekem érdemes lett volna dízelt vennem mert nem megyek rövid távokat de egyszerűen 5 év és 100k km is kevés volt ahhoz, hogy megbarátkozzam a technológiájával.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
igen. csak az nem jön reflexből, azt tanulni kell.
de azért van az a csúszás, amin az sem segít, és tényleg jópár subarus van, aki annyira felült a markecingnek, hogy azt hiszi, rá nem hat a fizika. anno az ősi micrával is vidám felmentünk 15 cm-es hóban dobogókőre, de a csitti-fitti forester ott facepalmozott az árokban. meg az sti-lámpaoszlop szerelem sem ritka sajnos.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen