- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz filatis1 #1073 üzenetére
A 245/45 az nagyon nem váltóméret, sokkal kisebb a kerület és az átmérő is, ráadásul a kisebb oldalfal miatt még kényelmetlenebb is, plusz drágább is. A 235/50 még váltóméret, de elég ritka. A gyári méret a 2004-es 3.0R OBK-ra úgy tudom 225/60 R16, majd 2006-tól lett 225/55 R17 és 215/55 R17, de a vezetőoldali ajtókeretben, a kis matricán megtalálod a pontos ajánlást.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
válasz filatis1 #1078 üzenetére
én is akartam 16"-os télire, de marad a 215/55 r17 nekem is, csak ezért nem fogok felnit cserélni. meg amúgy is elég lágy a rugózása a kocsinak (persze nem bánnám, ha keményebb lenne és a gumi lenne ballonosabb). bár talán a 2007 előttiek keményebbek.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
mmcc02
tag
válasz filatis1 #1082 üzenetére
Amikor az XV-met kerestem, két autót próbavezettem egymás után. Ugyanaz a felszereltség, ugyanakkora kerekek, az egyik fél évvel idősebb és +15k km-es volt. DE a kormány lényegesen nehezebb volt, és a féket is jobban kellett taposni. Hogy ez min múlik, azt nem tudom.
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
Qru
MODERÁTOR
válasz filatis1 #1078 üzenetére
Télre vehetsz rá lemezfelnit is simán. Az legalább a sónak is jobban ellenáll és nem is drága. Bár én pl most vettem 4 db gyári alufelnit 16"-os méretben 50k-ért (ez jó ár, mert az ugyanilyen gyárimat - igaz az kb makulátlan volt - 90k-ért adtam el úgy, hogy 2 nap alatt elvitték tehát olcsón adtam).
Kicsit kell a mostanival foglalkozni mert pár karc van rajta de nem lestrapált (nem üt, nem ráz, nincs leütve).mod:
mmcc02: Nincs két teljesen egyforma autó, nálunk a cégesek tök egyformák mégis mindegyikben máshol fog a fék meg a kuplung. De ha a szervó is más az már valószínűleg a nagyobb lestrapáltásg miatt lehetett...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz filatis1 #1113 üzenetére
(Nem neked szól konkrétan, általánosságban írom ezeket! )
Srácok, nem akarok troll lenni, de komolyan, de úgy oda vagytok a fogyásztással, hogy nem bírom hogy ne írjak ide. Remélem nem lesz harag belőle.
Ezeknél az autóknál, sok a 12-13 literes fogyasztás?! Meg folyamatosan azon lovagoltok?!
Mennyi ló van benne? 150 körül, 130?! Még nem is zabál sokat, ahhoz képest, amit írtok.
Nekem egy MK1-es fóka kombim van, ha úgy használnám, ahogy a gyári könyvben meg van írva 10 litert enne. Eszik is, ha úgy tolom neki. meg pályáznék vele 150-el. Sőt még többet mint 10-et...
A motor 1.6 101 lóerő talán. De lehet 99, mindegy, így van.
Ne csináljátok már, hogy ezen kell kiakadni.
A legjobb fogyim a kocsival 7 liter... Higyjétek el, ki is kellett utána kormolni, mert nem akart menni szerencsétlen autó mert spóroltam...
De mondok mást, az 1.3-as 8 szelepes sedán suzukival, ami 2000-es gyártású volt 14 litert etettem meg vele csak úgy, hogy egy utánfutóval felugrottam vele pestre 4+1személlyel... Utánfutó üres volt...
Gyerekek ezeknek nem sok ez a fogyasztás. Ha meg nem tudjátok fenntartani, akkor lapát neki. (bocsi ezért)
Ott a 2005-ös wrx sti bubu. Mennyi a fogyija, 17 liter. Szerintem az, ahhoz motorhoz sem sok. 260-280 lóerő. 2 liter turbóval... Ha ilyen autóm lenne, mindent néznék kivéve a fogyasztást. A fordnál is úgy van. Meg megtanultam hogy nem fogyasztásra kell menni, mert a motor el lustul mint a lajhár...
Ennyit eszik kész.
Hozzáteszem, hogy második autónak imprezát szeretnék, mert imádom. Hétvégi kocsinak, élvezni az életet. Meg nem a fogyasztást számolni vele...
Remélem nem bántottam meg senkit amit leírtam. Örüljetek neki, hogy ilyen autóitok van és sz@rjatok bele a fogyasztásba. Élvezzétek amíg lehet! (írigykedek is hogy milyen Outback-ek vannak némelyikőtöknek )
Remélem én is egyszer csatlakozhatok ide hozzátok!Ha nem tetszik, amit írtam, nyugodtan töröljétek!
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz filatis1 #1128 üzenetére
VIN-nel még nem próbálkoztam A tiéd és az enyém is 3rd gen. Outback, csak az enyém 2006-os. Ezt a modellt 2003-2009 között gyártották, 2008-ban kapott faceliftet, olyan van Parcinak. A H6-os 245 lovas kivitel R néven fut, a furcsa kétszínű, amcsi kivitel, jellemzően az LL Bean. Az XT az a 2.5-ös turbós verzió. (A korábbi OBK-t 1999-2004 között gyártották, persze ott is volt FL, de ott a H6-osok 158 kW-osak voltak a 3rd gen 180 kW-os erőforrásával szemben.)
Ez a 2nd gen FL OBK
Ez meg belőle az US kivitel
Ha beírod a keresőbe, hogy Subaru Outback 2004 3.0 R, akkor ezeket adja a gugli.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz filatis1 #1213 üzenetére
Én is hozzájuk járok, illetve az előző tulaj is oda hordta az autót előttem. A 98k korrekt összeg, gonndolom te is a szokásos Motul 300V-ből kaptál 7 litert. Milyen fékbetétet ttettek fel? Ha már itt agyunk, neked milyen fékrendszer van fent? Úgy tudom, kétfélével forgalmazták anno ezeket az OBK-kat, Akebonoval és Tokicoval. Plusz nálad is cserélni kell gariban az utasoldali légzsákot?
Qru: bekerült a gyertya?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
válasz filatis1 #1568 üzenetére
Nekem Ate a tárcsa is és a betét is (Tokico rendszerhez), most került fel 1 hónapja. Nincs hosszú távú tapasztalatom még vele, eddig jó. Én egybekötöttem a nyereg felújítással is, kapott új dugattyúkat és csúszkát is. Ráfért...
Gondolkodtam a race, lyuggatott tárcsán is, de nekem nem tetszene az OBK alatt, meg egyelőre elég a gyári tudás.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz filatis1 #1570 üzenetére
Érden, egy régi ismerős szerelőnél. Nem Subaru specialista.
A hátsó kerékcsapágyam megszólalt, azt is hozzá fogom vinni.Mi volt a Seibikóval gond? Váltó miatt szeretnék hozzájuk menni, múlt pénteken voltam náluk hiba feltárásra. Ha az van amit mondtak, akkor csak át kell mosni egy mosó folyadékkal, felönteni új olajjal, valami apróságot kell cserélni, meg újra tanítani a váltót.
(ó\_!_/ó)
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz filatis1 #1573 üzenetére
Fékben nem ászok, nekem a jobb hátsóm csinálta ezt miután náluk jártam szintén fék javítással (kézifék kötelet huzattam meg velük). Soha többet nem mentem vissza hozzájuk.
Már csak azért sem mert vmi ratyi olajat akartak önteni a kocsiba (talán vmi 5W40-es Castrol ). Mondom ez mi? Hát ezt öntjük mindegyikbe. Mondom jó én a gyári olajat kérem (Motul 5W30). Jó de az feláras... Ne félj kifizetem kisbarátom, csak szart ne önts a kocsimba. Még jó, hogy pont ott álltam a szerelő felett amíg berhelte a kocsit. Miből állt volna megkérdezni, hogy te figyi milyen olajat kérsz bele?[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
válasz filatis1 #1671 üzenetére
Szerintem simán, nem VW..... Eljutsz vele addig biztosan.
Jorus:Én a helyedben simán megvenném az új akksit black fridayen valahol, annyit nem ér az egész, hogy még két hónapig azon izgulj, mikor szarik be a régi.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz filatis1 #1686 üzenetére
Meglepő, benzinesekre nem jellemző a telítődése... De ha valóban ez a gond és új katalizátor kell az nagyon drága sajnos.
mod:
outsiders: Ezért cseréltem ősökében is, még indított simán de már a télnek nem megyünk neki egy ilyen öreg akksival. Vettem bele Rocket akksit, 2 év garival és kész (a Subi is azt kapott).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz filatis1 #1694 üzenetére
800 mi? 800.000? Az hogy jött ki nekik vajon? Annyiért komplett rozsdamentes rendszert kapsz STI alá leömlőkkel, dobokkal. Seibikoban 60-70 az utángyártott katalizátor, de azt nem szeretik feltenni, és 180-190k a "gyári" kompletten, mármint OEM.
Szerk.: rákérdeztem náluk
Üdvözlöm!
A H6 katalizátorainak OEM-re cseréje kpl. 186e Ft nettó.
Tisztelettel: Nyirő László
Seibiko Solutions Zrt.Oké, a 200k is durva ár, de azért nem 800.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz filatis1 #6100 üzenetére
Sejtettem, hogy szarka... nálunk is ramazúriznak. Mondjuk nálunk a környékbeli macskák rendet tartanak. Kár, hogy a nyestek ellen kevesek.
mod:
Senki sem meri megbontani/bevállalni mert ha beázik valahol utána... Nagy rizikó. A víz nagyon könnyen utat talál magának és nem is kérhet érte sokat mert kis meló.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000