- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
- Synology NAS
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Programozás topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Linux kezdőknek
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
sattak
csendes tag
Továbbra is azt mondom, a subaru a múltból él. Még valameddig. Sajnos. Utálhattok ezért, pedig nekem is ez van. És szeretem. De ha a nem dob valami nagyon újat, ki fog múlni. Vagy kivásárolják teljesen.
-
sattak
csendes tag
Rendben. Viszont éljen mcrae
-
Lacerta
aktív tag
válasz sattak #12245 üzenetére
Olvastam a cikket, azért véleményes, hogy ez lenne a szent grál.
Adott körülmények közt, esetleg.
Fordulatszámtartomány, hőmérsékleti viszonyok, töltési nyomás, üzemanyag minősége, a befecskendezés módja, hengerfej és dugattyú kialakítása, anyaga, hűtés, stb.
Ezek egy adott kombinációjánál.Régóta ismert, hogy termikus szempontból a hosszú löket a jó, mechanikaiból viszont a rövid. Ezért gyakoriak a négyzetes ( közeli ) motorok.
Megmondjam, mi az optimális furatméret hatásfok szempontjából?
Ez. -
HÁZIGAZDA
no, mentem vele megint egy jó 2x175 km-t, a helyzet hasonló:
- hidegindítás után egy jó 15 mp-ig nincs fékszervó
- ha halad az autó, hűt a klíma szépen, ha dugóban áll, meleget fúj
- megint kaptam piros hőfokjelzést, miután rendben felértem balatonról, majd beálltam a dugóba a budaörsin+margit körúton, közel egy órára. amint kinyomtam a klímát és feltekertem a fűtést, azonnal abba is hagytadicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
czanga
őstag
Egy szinten sokat twitterező ismerős gondolta csak úgy rám ír és segít, és gyártott nekem a carbon toronymerevítőre matricákat, mert az eredeti nagyon dúrván kopottas. Annyi, hogy neki nem volt mylar anyaga, így fehér lett a háttere, ezért feltűnőbb lesz picit. Megőrülök, kedves aranyos emberek vannak!
Sajnos rossz hír is van ami olyan mint a szálka az agyamban, vagy egy pixel a monitoron. Nem tudom miképpen tudta az elöttem haladó piros személyautó felverni a követ az M2-n nemrég úgy, hogy ez lett belőle, de mintha légpuskával lőttek volna rá, akkora horpadást is hagyott.. 3m-ről csinált fotón is látszik bakker... -
sattak
csendes tag
válasz czanga #12268 üzenetére
Ez ilyen Egy ismerős mesélte ( nagyon szép, tényleg 150-200 ezer km-es, jó drága, gyönyörű gyári 124-es merciei voltak), ha elment egy nagyáruházba vásárolni, hiába állt a legszélső, körben legalább egy két sorban senki által nem látogatott helyre, ahol a környéken senki sincs, mire kijött a bevásárolt cuccokkal, valaki biztosan pont mellé állt Pedig azért állt oda, gyalogolt többet, nehogy rányissák az ajtót, nekitolják a gépnek a bevásárlókocsit
-
sattak
csendes tag
Ezt a melegedés dolgot nem értem. Ha állsz és megy a klíma, akkor nem hűt. Sőt, melegszik a motor is. Mi a logika? Van külön klímahűtő ventillátor? Azt hová raknák? Nem a vízhűtő ventillátor indul a klímára is? Külön jeladóval. Az enyémben nincs klíma, csak 2 ventillátor, oda többet nem raksz fel... Ha meg van két jeladód a ventillátor indítására, és se a klímára, se a melegedésre nem indul, akkor az nem ventillátorhiba? Persze, mikor leveszed a klímát, lejön egy terhelés a motorról, a fűtéssel meg hűtöd a motort Baromság ez is, mivel nem értem
[ Szerkesztve ]
-
sattak
csendes tag
És mikor állsz és nem hűt a klíma, a motor meg melegszik, akkor is megy a venti?
-
sattak
csendes tag
Akkor nézd meg
-
sattak
csendes tag
A logika szerint, ha állsz és megy a klíma, hűt, de melegszik a motor, akkor motorprobléma. Ha állsz és nem megy a venti, ez lenne az egyszerű megoldás. De akkor se klíma, se vízhűtés. De olyan, hogy egyszerre szarik be a klíma más miatt, meg a motorhűtés is álló helyzetben, miközben megy a ventillátor....az csak az én esetemben lenne, ha lenne klíma a legacyban
-
sattak
csendes tag
Egyébként meg valaki írta, hogy nagyon nehezen indul be a hűtőventillátora. Ma feltöltöttem cuccal a hűtőrendszert, le is légtelenítettem. Folyamatosan légtelenítettem. Nagyon nehezen melegedett fel még a felső cső is. Az alsó meg, mikor kinyit a termosztát, azt hagyjuk. És mire beindult a ventillátor..... közben a vízhőfokjelző ( a régi autókban ilyen szarok is voltak ) fél alatt. A víz kivert, mire indultak a ventillátorok.
[ Szerkesztve ]
-
czanga
őstag
-
-
HÁZIGAZDA
11-én fogadja a kocsit. már a telefonban mondta, hogy mi lesz a nyűg a hűtéssel, nem igazán értettem, de vmi dugulást mond a hűtő és a klíma kör között
na mindegy, ő ilyen, tényleg megkeresi a hibát, nem elkezdi cserélgetni az alkatrészeket ész nélkül
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- iPhone topik
- Formula-1
- Mini PC
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Óra topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen