- Synology NAS
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Microsoft Outlook topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- AI-asszisztenst fejleszt a Volkswagen és a Google
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
- AliExpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Kimérik sec-perc alatt. Ha nem kétszondás akkor még ha cserélni is kell akkor se lesz egy drága móka. A direktbefecsisekhez a fűthető szonda az a drága.
Lega jó lenne, az tetszene csak eléggé túl voan lőve az áruk. Ez eléggé egyben volt így első blikkre és nem is volt túlárazva azért került képbe.
Parci: Igen, most már értem miért szünteték be a gyártását (ugye GH-nál már csak sedan/hb van).
blasko92: Igen van/volt benne felező, ezen meg is lepődtem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Sajnos a legtöbb szerviz csak a könnyű melót szeret. Olajcsere, fék... A hibakeresés az már nem éri meg. Az összefoglalóban van pár szerviz, azokkal jó a tapasztalat (kivéve a Seibikoval, azzal elég vegyes). Esetleg érdmes velük felvenned a kapcsolatot.
Amúgy milyen Subarud van pontosan?
#nincsbennetarcsi
-
sattak
csendes tag
A bálnáék csinálták eddig, de nem csinálnak mostanában utcait. Leálltak róla. Nem is reagálnak, pedig jóban voltunk. Ma írtam nekik, válasz sincs. Mindig mindent kifizetek, nincs hiszti, semmi sem. A Gyökeres Peti sem kutya a témában, de rallycross autót szervizel. Odamész, megcsinál mindent, jó hangulatban, kifizeted, semmi gond, két hét múlva nem ér rá. A subarut nem megvenni nehéz, hanem szervizeltetni. Ezek tények.
[ Szerkesztve ]
-
gyeniko
őstag
Szerintem ez a mánia átalakulóban van már. Az első Subarut (Impreza WRX) még én is ugyanezért vettem és tuningoltattam (2006-ban), a másodikat (Forester 2.0 A/T, 2008 a feleségemnek + gyereknek már másért, a mostanit pedig (Outback 2.0 D lineartronic, 2016) szintén nekik. A mostanit konkrétan a megbízhatóság és biztonság miatt (+szerelem). A világ Subaru vásárlóinak többsége nem közép Európában van (itt csak Svájcban adnak el viszonylag sokat). Az észak-amerikai piacon az eladott Subaruk nagy része családi autóként funkcionál és egyszerűen "csak" közlekednek vele.
[ Szerkesztve ]
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
sattak
csendes tag
-
gyeniko
őstag
Arra gondolsz, hogy aki nem a tűzköpést és durrogást keresi, miért vesz Subarut? Gondolom azért, mert a Subaru modellek a megbízható és biztonságos autók közé tartoznak. Az összkerék hajtásuk ma is nagyon megállja a helyét és amolyan "lelkevan" autók, még 150 LE-vel és fokozatmentes automatával is. Gondolom, hogy a Subaru cég - miután kiszállt a pénzgyilkos rally sportból - rájött arra (még az is lehet, hogy már előbb és ezért szállt ki a rallyból), hogy a "tűzköpés"-t, "durrogás"-t kereső réteg igen vékonyka, ráadásul egy részük megtalálja a saját kedvencét más gyártók modelljei között, így a korábbi irány megtartása biztos út lett volna a csőd felé.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
czanga
őstag
válasz sattak #12039 üzenetére
Ohh azok a jó kis Rikárdó ülések, csak a hálót a fejtámlában nem tudtam értelmezni soha.
GT Turbo-n nekem is borzasztóan szar a fék, már csak az autó tömegéhez képest is, teljesítményhez meg végképp, de ezt már írtam. Majd lesz azzal is valami, de sajnos STi-ről bontott brembo nyergekre nincs keret, így marad a jobb betét pl. Majd kialakul. -
czanga
őstag
válasz sattak #12101 üzenetére
Nekem az szálka az agyamban, amikor a legtöbben azt tolják, hogy csak a Motul 300V, miközben a turbós autók 80%-a életében nem nagyon lát versenykörülményeket, egy WRX vagy GT Turbo pedig több hátránnyal is indul egy erősbb pályanap, vagy amatőr verseny esetében. Persze ha megy az ember, akkor olajcsere elötte, és 300V menjen, de utcára hát..
-
Lacerta
aktív tag
-
Lacerta
aktív tag
válasz sattak #12125 üzenetére
Erről mesélhetnék, dolgoztam autóiparban.
Nem csak folyadékok esetében, hanem a spécibb alkatrészeknél is az van, hogy van néhány nagy gyártó, a megrendelő küldi a rajzot és a specifikációkat ( meg a kesst ), és átveszi a logóval ellátott alkatrészt. Esetleg kész részegységet.Ahogy nincs Opel meg Suzuki olaj, úgy Subaru olaj sincs. Se fagyálló, se fékfolyadék. Se ablakosó lötyi.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz sattak #12139 üzenetére
Nem tudom miről beszélsz. Nem a motor hűtése a gond. Ezek az adaélkok mind mind amiatt vannak hogy a tömítések bírják, és ne legyen korrózió. Akármit beletehetsz attól még bírni fogja, de sok év alatt kikeményedhetnek a tömítések, nem bírhatják a csövek, stb. stb.
Switch Tax
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- LEGO klub
- eFootball
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Synology NAS
- Parfüm topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen