Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SpazzMaticus

    tag

    válasz rottenbull #411 üzenetére

    Hát a FC mai közönségének, elhiszem hogy a 2-rész a legrosszabb.
    "Kicsit" más irányt vett a játék azóta, és nem bántásból tényleg, de nagy részük nem is tudna játszani a 2-vel, még normal-on is hisztigörcsöt kapnának a nehézségétől... :D

    Tavaly, tavalyelőtt -nem emlékszem- botlottam bele egy YT-videóba, ahol egy ilyen nagy FC, és egyéb hasonszőrű "spíler", akinek az előzménye tele volt ilyen "FC hard" szinteken chill-ezős bázisfoglalásokkal, kipróbálta a FC2-t Infamous-on, azután értetlenkedett, meg szidta a game-et hogy a dzsip-ből kiszállva az első "tutorial" missionnél megmurdelt vagy hússzor, mire abszolválta szegény... :DD

    Már erre persze kevesen emlékszünk, de a 3 megjelenésekor - bár tagadhatatlanul az hozta meg a sorozat igazi ismertségét, és vonzott be rengeteg új játékost- az első kettővel, főleg a másodikkal sokat játszó gamer-ek kicsit értetlenül álltak a harc és AI jelentős lebutítása előtt, bár akkor még a frissnek ható vadiúj formula, a jól megírt történet, és Vaas tagadhatatlanul játéktörténelmi karaktere elvitte a hátán az egészet.

    A vízválasztó a 4-volt -egyébként megítélésében máig a legmegosztóbb-ami szinte full ugyanolyan volt mint a 3, csak a karakterek voltak felejthetőbbek ( és azóta részenként egyre jobban azok) amiben a régi játékosoknak tudomásul kellett venni hogy ez az új irány, ott is hagyták a francba, az újaknak meg ez kellett ami most van. :)

    Úgyhogy inkább maradjunk abban hogy más volt a kettő, annyira hogy inkább - elsősorban persze Hardcore, és Infamous fokozatokon- közelebb áll egy mai istenített "felszerelésmenedzselős, térképbejárós-kiismerős" hc extraction-shooter-hez mint az utolsó három részből bármelyikhez.

    Egyébként a mai napig aktív közössége van a 2-nek, mod-bázisa, rajongói coop -mode- ja, stb...

    Az még egy más igényű közönségnek készült. :K

    Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...

Új hozzászólás Aktív témák