Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Prepozicio
csendes tag
Pacsi!
Hogy lehet megoldani hogy még egy AMD kupont beváltsak?
Másik accról ajándékozva?
Köszi a válaszokat! -
PhilBrick
őstag
válasz Prepozicio #23203 üzenetére
Akár úgy is. Vagy írsz a supportnak, hogy szeretnél még egyet aktiválni.
-
outsidernpc
csendes tag
Az I-War2-ben voltak a jó kis turret fighterek a korvetten, átvehették volna onnan.
-
mrfire
őstag
Most olvasom, hogy kedd hajnali 1-től lehet menni pár dogfightot a fejlesztők ellen. Akár CR is levadászhat minket, vagy fordítva, feltéve, hogy van akkora mázlink, hogy összesorol.
-
Eniral
tag
Most frissítem a PTU szervert és az utolsó előtti patch végén azt irja "Unable to load metafile" . Sem az újra letöltés sem a fájl javítás nem hozott eredményt !
Sikerűlt megoldani aki hasonló problémát talál az keresse meg a Client_Release nevű filet és törölje !
[ Szerkesztve ]
-
Eniral
tag
bocs a dupla kommentért de ez se vált be !
-
zolee0307
őstag
válasz Drenadar #23201 üzenetére
Nálam sincs benne az sq 42, írtam a supportnak, de még egyenlőre semmi válasz. Külföldi fórumon is többen panaszkodtak emiatt.
Mennyi idő alatt szoktak általában válaszolni?
///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\
-
zolee0307
őstag
válasz Drenadar #23210 üzenetére
Én csak annyit terveztem, hogy most veszek egy csomagot, amivel meg lesz a játék + a béta. (ezért is örültem meg, hogy volt még Marossnak kód, mert így kb. harmada áron meg lett a játék, csak ugye van ez as sq 42 problem). Csináltam még egy upgradet, szóval így backer is vagyok, egyenlőre ez így nekem elég, főleg, hogy még nagyon az elején van a game.
///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\
-
Unteroff
aktív tag
válasz Drenadar #23210 üzenetére
Akkor elég is lenne az egyik legolcsóbb csomagot megvenni, ahol feketén-fehéren fel van tüntetve a SQ42 hozzáférése? Mármint ha nem tudnak (akarnak) majd hozzám vágni egy SQ42 részt...
Off1: Gondolkodok az egyik Aurora variáns beszerzésén, mint általános hajónak (szállítás, "vadászat", felfedezés, stb), melyiket tudjátok ajánlani? Habár úgy nézem, az Avenger még jobb kis mindenes űrhajó, de kell majd egy másik, amelyiket először fogok leamortizálni. Plusz, az Aurora kicsit tetszik is, habár elég érdekes külalakra...
Off2: Ha már neked van egy fullos felhasználói fiókod, minden hozzáféréssel, nem olcsóbb a különállóhajókat megvenni? Vagy add valami plusz extrát még (nem OST meg UCC)?
[ Szerkesztve ]
Steam: BlasiusUnteroffizier SC: Felcser Origin: Felcser_HUN Uplay:FelcserBlasius
-
mrfire
őstag
válasz Unteroff #23214 üzenetére
Több csomag az NPC legénységnek ad helyet, így lehet +1 tagod minden csomag után, de ezt majd külön is meg lehet vásárolni.
Nem tudom mi lesz veletek SQ42 nélkül. Várjátok meg a hivatalos választ. Gondolom ha szándékos, akkor külön megvásárolható lesz később.
Aurorát biztos nem vennék, ha már van más (max az SQ42 miatt, ha nem lehet máshogy beszerezni), meg azért sem vennék, hogy legyen mit leamortizálni. Gyakorlásnak ott lesz a sok bétázási lehetőség, ott meg bármikor visszaállíthatod majd a helyzetedet a vásárlások szerinti állapotra.
-
veterán
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #23216 üzenetére
Vagy valami elvetemült húzás lehet, hogy vegyenek az emberek rendes csomagot is, de csak most jöttek rá, hogy már az elejétől fogva így kellett volna adni, visszamenőleg meg nem vehetik el.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Unteroff #23214 üzenetére
Ez is egy megoldás.
off2: Olcsóbb, viszont -elvileg- ha egynél több játék-hozzáférés van a fiókodon, akkor a + csomagokhoz hozzá lehet rendelni amolyan PC-NPC hibrideket. Fontos megjegyezni, hogy ez egy permanens megoldás lesz. Ha egy hozzáférést kiadsz NPC-nek, azt többé nem lehet majd visszacsinálni, utána senki más nem használhatja. Működését tekintve a kapott NPC-k félúton vannak a rabszolga és a rokon közt. Mivel rabszolga, nem kell nekik bért fizetni, hisz az ő bérük is a te acc-odra érkezne, viszont a kosztot, kvártélyt és a felszereléseket is neked kell biztosítani. És mivel rokon, megjelölheted ezeket a másodlagos karaktereket örökösnek. Így, ha elhullasz a csatában, nem kell egyből új karaktert csinálni, csak átveszed az NPC-karakter irányítását. Hogy az NPC helyére ilyenkor mi kerül, arról még nem volt szó, de valószínűleg akkor neki kell majd új karaktert generálni. A másik érdekes tulajdonsága a saját NPC-nek a helyettesíthetőség. Elméletben ezen NPC-k helyére bármikor beugorhatnak a barátaid a saját karakterükkel. Ennek mikéntje is ismeretlen egyelőre, de úgy néz ki, hogy lesznek előnyei a saját droidoknak. És persze játékmechanikailag ezek NPC-k, tehát nem számítanak bele az instance-ba.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
mrfire
őstag
válasz TESCO-Zsömle #23218 üzenetére
Én kicsit máshogy tudom. Mátrix effektnek hívják, mikor átveszik a haverok az NPC irányítását, de nem a saját karakterül kerül oda, hanem csak irányítják az adott NPC karaktert, ezzel őrzik meg a játék valóságosságát, hogy nem teleportál oda egy idegen, csak a fikción kívül, a mi világunkban irányítod az adott karaktert, ezért van az, hogy annak a karakternek megy minden jutalom stb. így nem nagyon éri meg ezt csinálni, csak különleges helyzetekben, mikor tényleg segítség kell. És a Town Hall-on CR azt is mondta, hogy te is átveheted az irányítást felettük, nekem ez már sok, és egyáltalán nem tetszik...
Ezt a rokon dolgot most hallom először, de szerintem bárkire lehet örökséget hagyni, nekem ez nem tiszta, hogy miért kéne feltétlenül rokonnak lennie. -
Unteroff
aktív tag
válasz mrfire #23215 üzenetére
Am, azt feltudom upgrade-lni, egy komolyabb űrhajóra, nem (mármint nem másik típus, hanem komplett űrhajó)? Vagy inkább egy jobb csomag akkor, jobb hajóval - és összegében olcsóbb is, mint 20 újabb tranzakció - (bár, nekem fura, hogy egy komplett csomag felér egy kisebb vagyonnal, mármint az én szemszögemből). Mellyek azok a hajók, amelyek általános feladatra egész jók (bár lehet, pacifista szálon mennék, szállítás, csempész, kimenekítés, jó nagy raktérrel), de mégsem egy mozgó célpont?
Off: Az hogy egy hajón egy ülés van, egyszemélyesnek van írva, lehet majd azért szállítani azért Player-NPC-t, hogy nem tudom leszíjazni? (Ugyanez rakománnyal, ahol nincs raktér, de elfér még egy féldisznó a pilótaülés mögött) Vagy minden rögzítve kell, hogy legyen majd? Vagy feleslegesen kérdezgetek megint, mert le van írva/nincs megerősítve/csak egy ötlet/ én vagyok az 10.000-ik, aki megkérdezte...
(Csak az Avenger-nél merült fel ez a kérdés, mert akár bulit is lehet benne tartani hátul)Am köszi, az infót, az NPC-kről...
Steam: BlasiusUnteroffizier SC: Felcser Origin: Felcser_HUN Uplay:FelcserBlasius
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz mrfire #23219 üzenetére
Számomra a Matrix-effekt az új. Azt tudtam, hogy át lehet venni az irányítást felettük, csak azt nem, hogy miként. TH kimaradt nálam. Az NPC-k közti váltást gondolom a GTA5 hatalmas sikere adta, mint lehetőség. Én abból a szempontból örülnék neki, hogy nagyon praktikus. Viszont az tény, hogy a first person immersion-t nagyon rombolja ez az ugrálás.
A rokon dolgot csak úgy mondtam. Persze bárki örökölhet, de ha nincs NPC-d, akkor ez úgy néz ki, hogy mindenek előtt neki kell ülnöd és a karakter-szerkesztőben csinálnod kell egy másik karaktert, egy örököst, mert addig nincs senki. Ezek az NPC-k meg instant folytathatják, így ha tetszik, csinálhatsz egy kisebb családot is...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
mrfire
őstag
válasz Unteroff #23220 üzenetére
Akkor jössz ki legolcsóbban, ha a legolcsóbb csomagról upgradeled fel a hajót, mert maga a csomag kevesebb dolgot tartalmaz, így a lényeget a hajóért fizeted. (Persze a standalone vásárlásnál nem jössz ki jobban.) De vigyázz, mert vannak elérhetetlen hajók, melyeket standalone-ként meg lehet ugyan venni, de upgradelni nem lehet rájuk, míg nem lesznek repülhetők. Viszont ha sokat vársz emelkedhet az áruk is. Szerencsédre az olcsóbbakra már most lehet upgradelni, amik - amint mondtad - inkább a te lehetőségeidhez vannak közelebb.
A jó nagy raktér a Cutlass-nál kezdődik / Freelancer, de ki tudja, mi lesz még. Ezek már azért kicsit drágábbak.
Az Avenger némileg általánosabb hajó, de nem mondanám, hogy túl erős, pacifistáknak jó, mert gyors és jól bírja a lövéseket.
Csempészetre a legolcsóbb megoldás a Mustang Béta, azzal felfedezgetni is lehet. Azért mondom ezt, mert ennek van rejtett raktere a padlóban, ami egyelőre nem tudom mennyiben számít, van-e valami jelentősége, vagy sem, de mindig a luxushajókkal példálóznak érdekes módon, mikor csempészetről van szó... Annyit tudunk a szakmáról, hogy speciális raktereket kell venni hozzá, és zavarni kell a radarokat, ha át akarsz slisszanni közöttük valami csempészárúval. Én a Taurussal is szeretnék csempészkedni, remélem bármivel lehet majd azért.
Kimentésre Cutlass Red jelenleg, megint egy alsó-közép drága hajó.NPC-kről épp azt beszéltük, hogy lehet bármennyi a hajón, és CR is azt mondta, amíg van egy talpalatnyi hely a fedélzeten beszállhat, aki tud. A raktérrel nem így van. Ott pontosan meg van határozva, hogy térfogatra mennyi cucc fér el, és egy fél négyzetmérettel sem lehet több az előírtnál.
Az általam közölt információk nagy része a starcitizen.hu-ról származik, elég sok anyag gyűlt össze szinte mindenről. CR sokat infót oszt meg a 10FTC-ben, de a legutóbbi Town Hall cikkben is rengeteg ömlesztett infó van.
(#23221) TESCO-Zsömle
Ja értem, én biztos nem családot csinálnék. Örülök, hogy nem úgy van.[ Szerkesztve ]
-
Volfram42
senior tag
mrfire.: Ha jól tudom akkor lesz a hajónak inventory-ja. Így azért van amit bele lehet majd pakolni. Ahogy nekünk is lesz ilyen. Persze nyilván eléggé limitált méretű lessz ez.
Eniral.: [link]
Érdekes conceptek.: [link] Nem hivatalos, lehet ilyen soha nem lesz benne!
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
mrfire
őstag
válasz Volfram42 #23226 üzenetére
Gondolom a fő raktéren kívül elhelyezett ilyen-olyan tárolókra gondolsz, ide-oda beépített rekeszekre. Mert a hajó inventory-ja alapvetően a raktere. Ebbe lehet bepakolni a szállító konténereket, melyek szintén egy-egy inventory-ként kapnak szerepet a játékban. Sz'al ilyen egymásba pakolt inventory-k lesznek. De a lényeg az az, hogy minden rögzítve van, és megvan a fix helye. Tehát nem pakolgathatom oda a ládáimat, ahol van hely nekik, mondjuk a connie zuhanyzójába Max azt tudom elképzelni, hogy ledobhatom a földre a fegyveremet a connie hídján, vagy akármit, és addig az ott lötyög, amíg fel nem veszem. De itt kézben elbírható dolgokról eshet max szó. Remélem lehet dobálni majd a cuccokat, és nem minden a tárolókhoz lesz kötve, mert még az is meglehet... és akkor még ez utóbbira sem lesz lehetőség.
Amúgy az, hogy ilyen szinten meglesz mindennek a helye, és a karakternél is, ha csak egy dzseki van rajta akkor pár zsebbe eltehető cuccokat vihet, hatalmas. Vége egy MMO, ami ilyen szinten ad a realitásra. És persze ezek a cuccok mind egytől-egyig megjelennek majd a karakteren, ha látható helyen viseli őket. Nagyon tetszik, hogy így lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
válasz mrfire #23227 üzenetére
Pedig ugye régen azt mondták CR-ék, hogy ha okosan pakolsz, akkor több árú fér be a hajóba. Ha mindennek fix helye van, akkor ezt nem tudom értelmezni.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
mrfire
őstag
válasz Diopapa #23228 üzenetére
Hát azt hiszem erről menet közben lemondtak. Gondolom arra gondolt, hogy a konténereket hogyan pakolod, nem csak keresztbe dobálod be őket stb. De már azt is mondták, hogy a pakolást nem manuálisan kell elvégezni, így egy teherjegyzék kitöltése után bekerülnek szép rendezett sorokban a cuccok, és ennyi. Persze olyan szinten még működhet a dolog, hogy mekkora tárolókba pakolok mekkora dolgokat. Tehát ha minden tárolóban marad egy kis hely, akkor lehet kisebb tárolókat kellet volna szerezni, és akkor lenne hely egy plusz tárolónak is a raktérben, így még több cuccot vihetnék el. Max ilyen szinten tudom most már elképzelni ezt, de nem hiszem, hogy olyan nagyon sok méretű tároló lenne, így inkább azt mondanám, ha nem hülye az ember, akkor normálisan tud majd pakolni, de nem kell hozzá majd sok tetriszgyakorlat sem.
[ Szerkesztve ]
-
Volfram42
senior tag
válasz mrfire #23227 üzenetére
Én is a kisebb személyes dolgokra gondoltam. Azokat csak nem kell áruként cipelni.
A konténerek is érdekesek. Ha van bennük minden jó. Anti-grav, védelem és egyebek akkor még az is lehet, hogy azt is be kell szerezni és karbantartani. Az életben sem olcsó egy konténer vagy egy halom raklap.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
PoeDameron
aktív tag
válasz mrfire #23219 üzenetére
"CR azt is mondta, hogy te is átveheted az irányítást felettük (npc-k), nekem ez már sok, és egyáltalán nem tetszik..."
Hát én most nyugodtam meg. Játékkal kapcsolatos folyamatos szorongásom tárgya, hogy hogyan fog működni egy hajó több személyes irányítása. Gyakorlatban képzeld el, hogy van 5 munkaállomás, és információhoz akarsz jutni. Hogy csinálod? Elkezdesz beszélgetni az NPC-vel hogy legyen szíves csináljon valamit? Ez adott esetben lassú és pontatlan lehet. NPC az nem ember, ráadásul képzettségétől is függhet hogy el tudja-e végezni a feladatát. Adódhat olyan helyzet, hogy te akarod elvégezni személyesen, amit neki kellene csinálnia. Ez esetben oda kellene sétálni, fel kellene állítani a helyéről. Silent Hunter 3 tengeralattjárószimulátort egyszer már behoztam példának, na például ebben is hasonlít. Vannak a tengeralattjárón is munkaállomások, például van a hanglokátorosé. Ha jól képzett a személyzet, akkor meghallja 5-6 kilométerről is csavarzajt, de ha nem akkor neked kell beülni és hallgatózni és kihallani az alig hallható csavarzajt amit az npc nem hall. Abban a játékban ezt meg lehet tenni egy gombnyomásra, hirtelen az npc bőrében találjuk magunkat és máris kezelhetjük a szerkezetet. Na most ebben az űrszimulátorban ugyanez lesz, ha számítanak a képességei az npc-nek, márpedig számítanak, akkor például egy ellenségek utáni radartevékenységet nem fog ugyanolyan szinten elvégezni, nem fogja látni amit te a saját szemeddel meglátsz a képernyőn. Nagy gyakorlati haszna van hogy megadják a lehetőséget hogy villámgyorsan a helyükbe léphess. Ez csak egy lehetőség, amit nagyon szépen meg fogsz köszönni amikor látod már, hogy a gyakorlatban mennyi könnyebbséget jelent.
-
Volfram42
senior tag
válasz PoeDameron #23233 üzenetére
Én nagyon remélem, hogy erről lemondanak és nem rakják bele. Irtózatosan immersion romboló. Egy több személyes hajót igen is kelljen több személynek kezelnie. Ezért ez a neve.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Volfram42 #23234 üzenetére
Ez egy lehetőség lesz, amit nem kell használnod. De ha mondjuk meg akarsz vizsgálni egy aszteroidát hogy milyen ásványok vannak benne, és a tudományos munkatárs nem talál semmit, akkor könnyen ránézhetsz, nem kell sétafikálni. Át fogod majd érezni hogy hosszútávon ez milyen hasznos. Gondolj bele az 500. ilyen esetnél már messze nem lesz szempont, hogy milyen procedúra előzte meg a vizsgálatot, és idegesítene hogy állandóan mászkálnod kell, hogy saját magad elvégezhesd amit a szerencsétlen npc nem tudott. Fapados lenne tőle a játék.
Plusz akkor ezek szerint harc közben is lehet váltani. Kilövik a főkaraktert és biztonságba kellene cipelni. Valahogy megnyugtató, hogy lehet váltani a másikra, okosan ki lehet menteni a karaktert, ahelyett hogy az npc agyára bíznánk. Én eleve nem bízom abban, hogy olyan nagyon szuperül fog működni az npc rendszer, szerintem sok hülyeséget fognak csinálni maguktól, és áldjuk majd CR-t ezért a lehetőségért.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Volfram42 #23234 üzenetére
Egyetértek, hogy immersion romboló lenne az, ha gyakorlatilag akármikor át tudnám kattintani magam egy másik AI helyére. Elvégre én én vagyok, a játékos maga a fő karakter. Akkor ne ugorhassak már testről testre, pláne ha olyan szinten igyekeznek tartani az immersiont, hogy még az arena commander is a szimulátorból lesz elérhető, nem a menüből (mert ugyan századszorra gyorsabb lenne a menüből elérni mint mindig odafutni, beülni, stb, de az immersion az immersion)...
Úgyhogy az még valamennyire oké hogy egy npc helyére beugorhat egy haver, de én maradjak már az én testemben végig.
Az pedig nem megoldás, hogy "ne használd". Ha van rá lehetőség, akkor a játékmenet is úgy alakulhat, hogy kényszerűbb legyen használni, mert anélkül nagyon kevéssé lennél hatékony.
Amúgy a képernyők megoszthatók, így akár egy helyről is meg tudod nézni azt, amit a másik npc a képernyőjén lát, ehhez nem kell átugrani a másik bőrébe.
Szóval én remélem, maradunk a hátsónkon, maradunk a testünkben és nem lesz ugrabugra a különböző npc-k között. Mert én én vagyok, nem egy tucat jött-ment npc.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
PoeDameron
aktív tag
válasz PoeDameron #23235 üzenetére
Jut eszembe több fős legénységgel akkor így annyi életed lehet, ahányan vagytok. Ez nem olyan rossz. Besétálsz egy idegen űrállomásra egyedül. NPC-t hagyod az űrhajóban tartaléknak. Ha nem válthatnál az npc-re, akkor egy haláleset után nem is tudom hogyan menthetnének meg, felébrednél mondjuk egy kórházhajón valahol messze. Ehelyett váltasz a másodpilótára aki beöltözik, és szépen utánad megy és kihúz a bajból. Illetve csinálhatod azt hogy a főkarakter marad a support, és a kommandós bőrében mész be kalandozni.
Ha ez tényleg így lesz, a gyakorlatban nagyon fog működni. Menedzselgetni lehet az erőforrásokat.Most képzeljétek el hogy egy csatahajó parancsnokaként személyesen mentek kommandózni. Olyan lenne mint a Star Trekben, amiben hiába van a hajón a több száz fős legénység, mindig a felső vezetés vállalja a legnagyobb kockázatot. Az összes tiszt lemegy harcolni a szörnyekkel, és a gépészre kell bízni a hajó irányítását, aki izgatottan elvállalha. :-D
A játék szerintem nem elsősorban emberszimulátor, hanem űrhajószimulátor, ezért van az hogy a főkaraktert nem lehet fejleszteni, ha végül meghalsz, nem veszítesz semmit, az űrhajók fejlesztései megmaradnak. A főkarakter és az npc-k meg alkotják a hajó erőforrásait. Meglátjátok majd, hogy ez a gyakorlatban milyen jól működik. Végig adott lesz a lehetőség, hogy úgy játsszatok a karakterrel ahogy akartok.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Illetve ezt írták még a design doksiban:
Therefore we decided that you should be able to fly a multi-crew ship solo, having access to the same management system seen on the HUD of any single-pilot ship. However, should you want to invite your friends along to help manage your ship, you could access additional crew support stations, giving you a little more control over the ships’ various systems.
Itt nincs szó ugrálásról, csak hogy egyedül is hozzá lehet majd férni az adatokhoz, max nem olyan szinten. Mert hát valljuk be, egy egyszemélyes bányászat úgyis gáz, mert még ha át is ugrasz a másik testre, akkor meg a repülést végzi az npc. Meg pajzsokat is jobb ha úgy tudsz állítani adott esetben, hogy nem ugrasz át a pajzsos székbe, miközben a gép átveszi a pilóta szerepét addig.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Menthirist #23236 üzenetére
Oké de ebben a rendszerben nincs válasz arra, hogy mi van ha van 20 embered, te elhagyod az űrhajót, és lelőnek. Innentől mi a sorsod? A számítógép kisorsolja hogy megmentett-e a legénység? Egyből a hajód egészségügyi szekciójában találod magad? Ennél egy fokkal tartalmasabb, ha van lehetőséged megmenteni magad, és a saját képességeidtől függ, hogy megmenekülsz-e. Plusz amit említettem, hogy amikor már egy javelin parancsnoka vagy, nem biztos hogy életszerű hogy te fogod vezetni a támadó osztagot a Wakizasi rendszer elhagyott bolygóján, mert egyrészt te vagy a parancsnok és nem ez a feladatod, másrészt a kockázatok és a vesztenivaló aránya erősen eltolódik, sokat veszíthetsz. Ha mondjuk meghalsz egy javelin parancsnokaként úgy hogy lekommandóztál az elhagyott bázisra 3 embereddel, azt nem fogod megköszönni a játéknak.
Nagyobb hajókon ezernyi lehetőség lesz, pl. tegyük fel bengal parancsnokai vagytok és 20 vanduul vadász támad a hordozóra. Ekkor gubbaszthattok a hídon kiadva az utasítást hogy támadjanak, és nézhetitek az ablakból. Vagy miután kiadtátok az utasítást, válthattok egy pilótára és tevőlegesen is részt vehettek benne. És harc közben is válthattok ide-oda. Belegondolva, ekkora hajók irányítása csak így működhet, hogy élvezetes maradjon hosszútávon.
[ Szerkesztve ]
-
PoeDameron
aktív tag
válasz PoeDameron #23239 üzenetére
Ha ez így fog működni akkor az egy megoldás ha annyi posztra lehet majd átugrani, amennyi a max crew limit, tehát amennyit egy npc bőrében elvállalhatna egy haverunk. Ha van 700 fős legénység akkor mondjuk 10-20 posztra lehetne átugrani. Tehát az utolsó szakácsot azt nem mi irányítanánk. Mondjuk egy kapitálison ha az egyik poszt a hajó hátsó felében van és rá akarnál személyesen nézni (mert oda kell menni én azt olvastam, nem lehet távolról szerelgetni), akkor hasznos lesz ha a hajtóműhiba közeli főgépész poszt npc-jére váltasz, és nem pedig 5 percig verekeded át magad a hídtól a gépházig. Most csak fantáziálok persze hogy hogyan találhatják ezt ki hogy legyen egy középút, mégse legyen 700 élete az embernek egy 700 fős legénység esetén.
[ Szerkesztve ]
-
Yllgrim
őstag
válasz mrfire #23215 üzenetére
En vettem, 2 eves garival, ezt mar erdemes upgradelni kesobb akarmive. Mar csak ar ladik van, aminek a reszletei erdekelnek, Endeavour meg a Bulldog atnevezett valtozata, ne kovezzetek meg, nem fogok megkeresni, inkabb belefektetek 3x annyi idot ezen sorok begepelesebe
Vannak akiket automatikusan skipp-elek, nem is olvasom mit irnak...
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #23238 üzenetére
CR ezt mondta a Town Hall-on:
"...the conception of the design was that, like, say I’ve got five characters, right? and I’ve got, han solo or chewbacca, or luke skywalker, or whomever, I can play any one of those. I can have any one of my friends play the other ones, or I can have them operate as NPC’s."Jobb lenne, ha az immersion romboló mátrixozás helyett, csak rá lehetne csatlakozni az adott NPC mobiGlasához tartozó szemüvegre, vagy kontaktlencséjére vagy mire, és onnan kattintgatós irányító módszerrel lehetne segíteni a feladatát, pl. kijelölöd az XY ellenfelet, hogy azt kéne megölni, és az NPC legjobb tudása szerint megöli, vagy menj ide, menj oda, és a posztján lehetne közvetlenül látni, mit csinál, és beleszólni a feladatába, észrevenni, amit ő nem vesz észre, így már teljesen rendben lenne számomra. (Mass Effect csapatirányítás kb. így néz ki, csak ez sokkal kidolgozottabb lenne, és egyszerre egy emberre működne. De a Mass Effectben is, ha meghaltál, akkor vége volt, az nem tiszta, hogy itt hogy lesz, de szerintem ugyanúgy kéne működnie.) Ha meghalsz az NPC-id a legjobb tudásuk szerint tartják a hajót, amíg vissza nem térsz, szerintem így kéne lennie. Ez nem véletlenül nem az EVE, én a pilóta vagyok, és idővel a kapitány leszek vagy akármelyik, nem pedig a hajó vagyok.
-
veterán
válasz mrfire #23242 üzenetére
Az biztos hogy kell valami körítés hogy ne legyen immersion breaker, ahogy mondod is, mobiglassra csatlakozás, androidok, bánom is én. De ahogy a társaimnak is megvan a maguk teste (amire a death of a spaceman-es dolgok vonatkoznak), úgy ha azt lelövik, akkor ott biza game overnek kellene lennie. Egyébként is CR mondta hogy nem egy holmi gyengus játékot akar, amiben ha meghalsz két méterrel odébb poppolsz. Vihetsz tucatnyi npc-t is, ezek főként zsoldosok lesznek, nem feltétlen a hűségük a legerősebb Meghalsz, viszik a hajód és csá
Mindegy, meglátjuk hogy magyarázzák meg a világ szempontjából ezt az "irányíthatósdit".
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #23243 üzenetére
Hát, szerintem sehogy nem fogják megmagyarázni. Legalább is nem arra utaltak, hogy megfogják. Az androidok jó ötlet lenne, lehetne őket irányítani a simPod-ból, de nincs rendszerek közti isntant kommunikáció a távoli haverok számára, és te sem tudsz mindenhonnan beülni a simPod-ba.
Ők direkt a fikción kívüli beavatkozásnak szánják, tehát egyértelmű, hogy nem a játékbeli karaktered veszi át az irányítást az NPC felett, hanem te, mint játékos, és ezért tekintik úgy, hogy nem univerzum romboló. De számomra immerson romboló az tuti. Főleg az, hogy amíg másokat irányítok, valószínűleg egy AI fogja irányítani az én karakteremet, hát pedig azt már NE!
Kezdek afelé hajlani, hogy mégis megírom a fórumra az ötletemet, készítenék hozzá egy kis PS "prezentációt", hogy képzelném el az irányításokat, és később akár olyan dolgok is bekerülhetnének, hogy az említett morál rendszerrel együtt, ha kijelölök egy célpontot az NPC-nek, hogy "te ott full páncélos ember, rohamozd már a pisztolyoddal a sima kis egyenruhádban", akkor az npc azt mondja: "nincs az az isten"...
Az egész az egyik 10FTC-ben felvetett csapatirányításos ötletből jött, amiben a második Alien film példáját hozták fel a csapatirányításra, fejkamerák, radarok stb. alapján.
Ezek után egy taktikai térképet is el tudnék képzelni a távoli jövőben az emberek számára. Pl. ha beküldök valahova 3 embert, akkor azok 3 nézőpontból látják a helyet, nekem ez a 3 rálátás fedi fel a pályát, és ezek alapján jobban látom, hogy pl. az elöl haladó NPC vagy játékos hova tudna visszavonulni, és merre haladjon a mögötte lévő karakter információi alapján. Ez is csak egy poszt lenne, mint a taktikai képernyőt figyelőké az űrharcban.CR-nek tetszett már akkor is ez a csapatirányítós ötlet, és ezt kéne alkalmazniuk akkor is, ha simán egy NPC irányításáról van szó.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz PoeDameron #23239 üzenetére
Megint fantáziálsz. Ha elhagyod a hajót és lelönek, akkor meghalsz. Ennyi. Nincs hu megmentem magam a legénységgel.
Ez nem single player játék, hanem mmo lesz, nem arra fognak építeni, hogy egyszemélyes "én vagyok az univerzum legfontosabb höse" módban nyomulj.
Ha meg egy Javelint vezetsz, akkor 99.9% hogy játékostársakkal teszed, te vezetheted a hajót, aki meg jó az fps-ben majd megy lövöldözni. -
veterán
válasz mrfire #23244 üzenetére
Hát remélem lesz azért valami. Mondom, nekem azzal nincs konkrétan problémám, hogy haver beugorjon egy npc helyére mint tényleges fikción kívüli szereplő. Azzal van leginkább a bajom, hogy egyedül irányítok akár fél tucat karaktert is, pláne hogy ekkor az AI veszi át a testem felett az uralmat. El a kezekkel a testemtől!
Amúgy kíváncsi lennék az irányítási ötletedre, meg támogatnám ha ki lenne posztolva
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #23246 üzenetére
Így vagyok vele én is, bár nem mondom, hogy nincs bajom vele, ha mások beugranak segíteni, mert ha egyedül keltem útra (mint játékos), akkor így jártam, egyedül maradtam a bajban is, nekem ez tetszene jobban. De ami tényleg nem tetszik az az, amit mondtál, hogy AI irányítja a karakteremet, sz'al ezek után nem látok hatalmas különbséget a legénység és a játékos karakter között.
Ha lesz időm délután készítek pár képet, úgy biztos könnyebb lenne "eladni" az ötletet.
[ Szerkesztve ]
-
KO2
aktív tag
Nekem igazság szerint a háttérsztori teljesen mindegy, hogy most telepatikus, nem megmagyarázott, vagy mobiglasson keresztül irányítok egy npc-t. A lényeg hogy ne keljen mindig a haverommal mennem, ha együtt akarok játszani vele, mert egetverően unalmas lenne ülni egy székben a hajóján, miközben másfél órán keresztül nem történik semmi. Ha viszont történik valami, akkor szeretnék segíteni neki a hajóján, kezelni a pajzsokat, fps ben megvédeni a hajót, vagy lőni az egyik turrettel, és mindezt rendes irányítással, mintha ottlennék. Elhiszem hogy nem túl realisztikus, de ha 100% os realitást akarnék, nem ülnék le a gép elé játszani. Fontos hogy semmi ne menjen a jókedv és a szórakozás rovására
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Külpolitika
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PayPal
- Bluetooth hangszórók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- 1 hónapos Samsung Galaxy s24 Ultra 256 Fekete titán eladó !
- iPhone 16 Pro Max 256gb, Black Titanium, bontatlan, független
- Ideapad S540-15IWL 15.6" FHD IPS i5-8265U GTX 1650 20GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- HP ZBook 15 G3,15.6",FHD,E3-1505M v5,16GB DDR4,256GB SSD+ 1TB,4GB VGA,WIN10
- HP ZBook 15 G4,15.6",FHD,E3-1505M v6,32GB DDR4,512GB SSD,4GB VGA,WIN10
Állásajánlatok
Cég: DHP Global Kft
Város: Sopron
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest