Új hozzászólás Aktív témák

  • dethroner

    veterán

    válasz SunMount3r #97761 üzenetére

    Van amikor a boltok ügyfeles emberének hülye napja van és szarik a világra meg a vevőre is. Én egy hervis üzletbe vittem vissza szandált mert levált a talp. Megnézte a blokkot, le akart rázni, ráírta az elutasító indoklásnak hogy: "lejárt a 6 hó". Csak így, nagyvonalúan :Y 8 hónapos volt, lábellire 2 év szavatosság van, békéltető testület, nekem adtak igazat, utána a határozatot belengetve szó nélkül javították. Sőt, utána még több alkalommal :K
    Amikor én a samsungnál akartam elérni hogy adjanak új szemüveget, azt akarták először hogy vigyem be a közeli samu szervizbe és ott majd megnézik hogy én csesztem-e el vagy sem. Felvettem a kapcsolatot a szervizzel, de mondták az 55 colos tévém prémium kategória, ők csak 40 colig illetékesek, vigyem azt 50km-re. Ember, mondom nem a tévé rossz hanem a hozzá adott szemüveg. Az őket nem érdekli, nem az ő gondjuk. Ismételt levélváltás központi samu címmel, és rájöttek az okosok hogy webshopos a tévé, tehát ők innen kezdve le is szarják az egészet, holott az első évben a gyártó felel a készülékért az eu törvény szerint.
    Akkor döntöttem el hogy soha nem kell nekem gyártói gari.

    A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

Új hozzászólás Aktív témák