- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16916 üzenetére
Az ATP-nél megölheted a banditákat, de jobb ha békés megoldást választasz, ekkor kapod a bandita vezértől a borongós Borov PDa.s feladatot. Ennek a megoldásával ne sokat várj, különben sikertelen lesz a feladat. Az a Fürge ruha annyira nem is fontos. Tudom, nagyon random ez a játék, de nem emlékszem hogy bármit is nem találtam volna meg, amit elvállaltam.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16920 üzenetére
Én nem használtam javító eszközöket, kivéve a páncéljavítót, azt is csak a maszk javítására. Persze a ruhát is javítja. Ehhez megnyitod a spawn menüt eszközök, és kattintasz a qutfit-re. Ruhából a szolgálat g exó jó választás. PKM fegyvert hasnálok, (100 lőszer) cserélem, ha kiürült a tár, de legyen nálad tartalék is. A gauss pisztoly tárazható, szerintem a legerősebb fegyver, amihez hozzá juthatsz. Búrert, kisóriást szinte nem is tudsz mással megölni. Kulacs víz a maszk tisztításához kell, legyen nálad. Az övön az aksi is merül, és a műtárgyak is. A bárban a tudósoknál hozzájuthatsz 5 műtárgy tartóhoz, és így eléggé védett leszel. Hát Fürge kabátját lehet keverem, mert azóta túl vagyok a felújított ST2-őn, és az NS 2016 fordításán is. Ezek kézi fordítások.
Gondolom az NS-7 light Editionnal játszol, mert a fordítást arra írtam át!
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16922 üzenetére
Az ST2, és az NS sablon stalker játékok, de jók. Ez az NLC egy új ínyencség fokozatosan növekvő játékélménnyel.
Szerintem gyorsan meg lehet szokni azt a "pepecs" dolgot, mert gyakorlalilag csak a zsákban keresés időrabló, (valósághűre tervezték) a többi fontos cuccaidhoz gyorsan hozzáférsz. De itt nem is nagyon kell lövöldözni. Beszélj Timstrike-vel, ő már talán végigjátszotta. -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16924 üzenetére
Hát persze [link] ST2 64 mod
[link] hozzá a magyarítás
Az eredetihez képest egy könnyed vitelű moddá alakították. Megszüntették az elakadások lehetőségét. kissebbre vették a nagy csatározásokat, a vezetőiket kivonták a harcokból, így nem kell vigyázni rájuk. A karakterünk tevékenységeit animációk kísérik. A feladatokat a feladat listán kívül, külön színes SMS-ek is jelzik. Ha eltévedtél, vagy fontos területre érkezel, egy nagy x villog stb. És mindezt magyarul. Jó játékot -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16926 üzenetére
Ez az ST2, + a Fotograf olyan mint egy "stalker történelem" az alapjáték sok kérdéseire választ ad.
Valamikor ezekkel kezdtem a stalker modokat, azt sem tudtam akkor, hogy van ez a fórum. Vagy kétszer végig vittem őket, tetszett de nem értettem a lényegét, ezért kezdtem el fordítani. Ja igen, a Fotografot is egy kicsit egyértelműbbé tettem, ha érdekel valamikor? felteszem.
Egyenlőre nem fordítok, talán a télen előveszem az NLC-t. és javítgatom. Bitang jó játék az, csak el kell sajátítani a technikáját. Na meg ha sikerülne az ékezetek megjelenítése, akkor nagyon megkönnyülne a javítása is.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16930 üzenetére
Ha van egy közeli mentésed, küld el. Emlékszem erre a témára, nem találtam a hibát, igaz nem is merültem bele annyira, mivel a jelzett fájlokat nem érinti a magyarításom, de mindenképpen utána nézek. ( a spapwn menü gondot okoz, ha feladatban levő dolgokra is használjuk, ez nagyon igaz, pl az NS 2016-ra is, az NLC7-re is)
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16930 üzenetére
Ha van egy közeli mentésed, küld el. Engemet is kidobott, de nem foglalkoztam vele különösebben, mert a hiba nem érintette a fordított scripts fájlt. Viszont az lehet hiba, hogy beleraktam a régebbi megbuherált misc/shop_antikvar fájlt, ambe beleraktam pár cuccot, amit így meg lehet nála vásárolni. (lehet ez nem tetszik neki)
Nincs most fent a játék, de telepítem ha küldöd a mentést. -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16933 üzenetére
Visszaraktam az eredeti Antikvar mappát, de így is kidobott.
FATAL ERROR
[error]Expression : FATAL ERROR
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : C:\Users\User\Documents\GitHub\OGSR_Engine_private\ogsr_engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 412
[error]Description : Can't open section 'wpn_thompson'
Ez a thompson fegyver nem tetcik neki. Egyébként régi náci fegyvereket, és lőszereket árul. Nem egy nagy szám. -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16948 üzenetére
[link] Ez jó hozzá, pár SMS a játék második felében még orosz.
Az angol szöveg nálam nem működött valamiért. (kidobált) Kicsomagolod a játékot, a nevéből kitörlöd az orosz szöveget, ráteszed a magyarítást, és mehet.
u.i telepítés előtt töröld a ciril betűket a játék nevéből.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
-
' Tzs ,
senior tag
válasz speki1982 #17092 üzenetére
Királyok vagytok. Én egyszer elakadtam és azóta nem folytattam. Asszem még valami mentést is kértem egyszer tőletek. Lehet újra kéne kezdenem és asszem amikor én elkezdtem még nem volt meg a teljes fordítás sem. Most már frankó minden a játékmenetben és a magyarításban is?
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #17098 üzenetére
Nincs ebben hiba, ez egy nagyon random játék, és minden új játék indításakor egészen más leosztást kap a játék, vagyis egészen más helyzetek szituációk generálódnak, ami nehezíti, vagy könnyíti a játékmenetet. Ilyen a harmadik rész is, ott azért ad a játék készítője két mentést, ami viszonylag könnyebb játékmenetet ígér. Sajnos a főbb karakterek is meghalhatnak, de ezt jelzi is a játék egy félreérthetetlen szöveggel. Egyébként a végigjátszáshoz nélkülözhetetlen karakterek halála esetén a te karaktered is azonnal meghal.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #17106 üzenetére
De végigjátszható. Amit írsz az teljesen korrekt, és sajnos igaz is. Én annyit teszek hozzá, hogy sok esetben nem töltődnek be a szkriptek, ha a játékmenetnek megfelelően először lépünk egy adott pályára, és nem a megfelelő átlépőt, vagy idő előtt használjuk a bontást, mint teleportot. Ilyen esetben valószínűleg nem jelenik meg az Autoszkenner információ, és a prioritás feladat. (na ekkor lehet káoszra számítani) De akkor is ez lehet, ha kihagyunk egy megelőző feladatot, vagy beszélgetést. Egy példa, jelenleg az Istokból. A játék elején Strelok többek között jelezte, hogy kikkel beszéljünk a bárban. Nekem Jupiteren az alállomáson a Pilótával kellett volna találkoznom, nem volt ott. Visszamentés, beszéltem a bárban Arnievel, és a csapossal, ők elmondták merre lehet a Pilóta, és így már megoldódott a helyzet.Tudom, nem egyszerű kikövetkeztetni mi a fontos ebben a rendkívül összetett bonyolult cselekmény sorozatban. Ráadásul követni akarjuk a végigjátszást, ami teljesen lehetetlen. (ezt három végigjátszásból tudom) Pl én ebben a Bolond Istokot úgy is sikerült végigjátszanom, hogy kihagytam az Agronom pincéiben, és Sötétvölgyben azt a horror csatát, ill nem foglalkoztam Szakállal sem. Egy ötlet, ha valami nem működik úgy ahogy, arra a részre az eredeti orosz scripts fájlt használd. (lehet hiba a fordításban is)
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #17108 üzenetére
Lehet, és kell is őket használni, de célszerű pályaátlépés előtt menteni. Ha új pályára érkezel, és nem jönnek az infók a pályáról, és az ott megoldandó feladatról, az gyanús lehet. Nekem zavaró volt, hogy némelyik pályán sok átjáró van, és ha elkezdünk csavarogni, igencsak jól eltévedhetünk, és belezavarodhatunk az egész játékba és teljesen elveszítjük a szálakat.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #17113 üzenetére
Már nincs a képben hogyan lehet odajutni, de arra emlékszem, ez egy kettős labor rendszer, amit legbelül egy metró alagút egy metróval köt össze. Aszem jobbra a másik résznél a ciszternában, jó belül megtalálod. De ez nem egyszerű az anomáliák, sugárzás és a zombik miatt. Arra már emlékszem, lehetett-e könnyíteni a játékot az ilyen esetek miatt.
Tzs, szerintem az Istok egyszerűbb, mert ebben egy kikerülhetetlen szisztéma szerint megy a játék. Gyakorlatilag különböző klánoktól kell kérni feladatokat, (kb28-at) Eközben felszerelkezel, megoldasz itt-ott pár kapott feladatot. Erre kinyílik a ferdefenyőn a teleport. innentől már lineáris a játék. Ráadásul sebezhetetlenebbé tettem a karakterünket, szinte halhatatlan. Azért az óriási túlerő, meg a bénáskodás legyűrhet.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #17125 üzenetére
Mindent így csináltam, ekkor jött az a piszkos("DE") Szemjonovot elkísértem a yantari átjáróhoz, ő elkezdett átmenni az átjárón szó nélkül. Nem tűnt ám el, hanem csak ott állt. Egy idő után meguntam, és visszatöltöttem, Ekkor visszajött, és valamit mondott, talán megköszönte a segítséget, és átment Yantarra. Még itt Agronomban felvettem az agy feladatot, és utána mentem. Beszéltem vele megköszönte, adott egy pszi sisakot, és bontással átmentem Jupiterre, ahol Szaharovnak kellene lenni. Visszamentem, rádobtam az orosz szöveget, de Szaharov sehol Valami nálam nagyon bezavarhatott, mert még a sznork odúba is bement, és csak többsz9ri visszamentéssel tudtam kicsalogatni onnan. Még Sesa is ott maradt a lyuknál. Ez még sosem fordult ellő a legalább négyszeri végigjátszásom során.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #17127 üzenetére
Megoldódott, volt egy mentésem, amikor Szemjonovékat megmentettem, jött a videó, én meg ahelyett hogy elkísértem volna, lementem a gravitációs barlangba a műtárgyért, és újból jött a videó, amikor kiértem, még beszéltem Szemjonovval is, nem kellett volna sőt elmentem a Berill5-ért is. így már Yantarban nem volt szó Szaharovról. (sokat akartam )
-
speki1982
tag
válasz speki1982 #17129 üzenetére
Közben visszaolvastam, előbb fel kell támasztani a három idiótát, utána kell menni a dokihoz a templomba? Mert ha így van, a feltámasztás hibázik, egyáltalán nem voltam még az Elfelejtett Erdőben és a labirintusban.
A szoveges vegigjatszasban a vegen irtad a feltamasztast, ezt megelozte a templomos dolog... egy linearis vegigjatszasra szukseg lenne... mik a sarokpontok, mit mi utan kell csinalni, mert ez igy egy...
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #17130 üzenetére
A szöveges végigjátszás, amit írtam, az gyakorlatilag az akkor még meglévő végigjátszási sorrend lefordítása magyarra. Köszi, ezt is átírom. A játékot nekünk az is nehezíti, mert nem értjük amit segítségképpen szóban oroszul kap a játékos. Most te vagy az úttörő. Minden hasznos infó jól jön, a fordításhoz.
-
Laris2
aktív tag
-
' Tzs ,
senior tag
válasz speki1982 #17127 üzenetére
Ezt írd majd bele a help.txt-be kérlek!
"A játékot nekünk az is nehezíti, mert nem értjük amit segítségképpen szóban oroszul kap a játékos. "
SaGa, esetleg tudnál egy kis időt szakítani és ránéznél a srácoknak erre?[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #17140 üzenetére
Még nem teljes, mivel nem játszottam végig, de elvileg játszható. Viszont a 2016-os verzió az végleges. Én még az elején tartok a Doppelnek, nem is gondoltam, hogy mit akar az O-tudat azokkal a műtárgyakkal, az-az belerakták az összes tudásukat, és elképzelésüket az új zónáról ezekbe a gömbökbe, amikkel újra akarják formálni a zónát és benne legyenek a zóna legendás alakjai is. Ezt Zarka és az idő őrei ellenzik, persze más módszerekkel. Nekem így érdekesebb, ha nagyjából tudom, miről is van szó.
Sajnos a végigjátszás nem követhető, mert a random jövő feladatok meghatározzák a pályákon való mozgásunkat. -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #17142 üzenetére
Még a 2024-es verzióhoz nincs végigjátszás, de eltérés annyi lehet, hogy ebben kibővítettek pár mellékküldetést, az animáció kikapcsolható lett, még szebb grafika, meg ilyesmi. Közben megtaláltam a 2023-as verzióhoz is a magyarításomat, de a mod már nem elérhető hozzá. (bár az sem teljes, abban az időben nagyon sok melóm volt)
Aszem a 2016-hoz kell egy eredeti 6-ra peccselt SoC.[ Szerkesztve ]
-
Timstrike
tag
válasz speki1982 #17144 üzenetére
Lehet, mert nem írtad át az fsgame ltx-ben a game_data$ = false| true| -t. True-ra kell legyen átírva mindkettő.
Miután feltelepítetted a módot indítsd el úgy oroszul,hogy lásd ha működik.
Majd kilépsz felteszed a magyarítást és kell hogy működjön.
Az _appdata_ -ból töröld az user ltx-et ha már volt betöltve a játék mielőtt felteszed a magyarítást és ne próbálj egyelőre semmit sem átírni a gamedata mappában.
Remélem sikerül elindítani
Új hozzászólás Aktív témák
- MacSzerez.com - iPhone 11 Pro / 64GB / Kártyafüggetlen / Space Grey / Garancia!
- Google Pixel 8 Pro Bay 128gb - Használt, Google gari, akár beszámítással
- Gamer PC RTX 3070 Intel i5 10600KF 1TB NVME SSD Nagyrészt új alkatrészek Garancia és Beszámítás!
- Apple iPhone 15 Pro Black 1TB - Makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Apple iPhone 14 Pro Max 1TB - Makulátlan, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen