-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Sziasztok!
Nagy nehezen összegörcsöltem kábé 223.000 Rubelt. Időközben olvastam, hogy nem lesz jó a játék vége akkor, ha 200.000 fölötti összeg marad nálam.
Sajnos már Pripjatynál járok, egy csomó cuccot eldobáltam emiatt, hogy ne gazdagodjak meg, de itt nem tudom, hogyan apaszthatnám le a pénzt.
Menjek vissza a Katonai raktárakig?
-
Riot Gin
aktív tag
válasz Dhampir #11851 üzenetére
Szerintem escort lányokra költsd el, egy jó kis Vérszopó buli közepén a Pripyat-i iskolában. Aztán, ha azok sem szidták le a pénzed eléggé, vegyél végül egy Ferrarit Szidarovicstól Kordonnál az újoncok falujában.
HA MÉG MINDIG VAN PÉNZED, és sokallod még, akkor menj el pókerezni Szidarovicshoz, és ha tutira eljátszottad vele a pénzedet, és nem nyerté nála egy partit sem, Voálá: Akkor már is teljesült a kívánságod!
Nem kell megköszönni: 20.000 rubel lesz
Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects
-
félisten
válasz Sensut #11854 üzenetére
Pont arra gondoltam, hogy valami Ökológus öltözetet vagy hasonlót szerzek be. Ám a probléma inkább az, hogy emiatt vissza kell menni, ha jól gondolom, mert Pripjatyban nincsen kereskedő (?).
Kicsit szomorú vagyok, hogy hiába öltem bele egy csomó időt a gyűjtögetésbe, rejtekhelyek felkutatásába, mert így nem sok értelme volt a kereskedésnek, ha ezt tudom, akkor inkább a továbbjutásra koncentrálok..
A pripjatyi Hotelből kijutni sem egyszerű, mert állandóan szétlőnek a Monolitosok, amint leérek.
Egyébként nem tudom, hogy az alapjátékban is így volt-e vagy csak a Complete 2009-ben nehezítették a dolgokat, de többször előfordult különféle helyszíneken (főleg az Agropromi átlépőnél), hogy még fel sem tudtam ocsúdni pályaváltás után és máris lelőttek.
Ebben a játékban rengeteg a harc, nekem már kicsit túl soknak is tűnik, ennyit tán a CS-ben és a CoP-ban sem kellett harcolni.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #11855 üzenetére
A gond az a SOC-ban, hogy nem lehet fejleszteni a cuccot, de az ellenség ereje ugyanaz, mint a későbbi szériákban, ahol már egy idő után elég partiképes tudsz lenni. Mellesleg a Monolit tele van profi fegyverekkel meg vértekkel, ezért simán kinyírnak bárhol. De pénzért olykor lehet kapni tovább fejlesztett cuccokat, jó drágán, amit érdemes megvenni, mert fejlesztések híján csak azzal maradsz .
-
félisten
válasz Sensut #11856 üzenetére
Volt a legvégén 6 szerszámos ládám is.
A Complete 2009-ben a Kívánságteljesítő többször megszólal magyar hangon is, sejtésem szerint ez a honosítóknak köszönhető.
Összegzésképpen, már annak idején is körülbelül így kellett volna játszanom az alapjátékot, fokozatosan gyarapodva, fejlesztve a készletet.
Igazából arra voltam kíváncsi, hogy ennyi idő után , amit még régen egyszer nagy kínkeservvel fejeztem csak be.
Kissé csalódást is jelentett, mert a CS és a CoP már sokkal taktikásabb, érdekesebb küldetéseket adó játékok lettek, persze csak szerintem.
Valahol meg kell találni az egyensúlyt a gyűjtögetés és a harcok között, mindkettőtől ki lehet fáradni.
-
félisten
válasz hubai1979 #11858 üzenetére
10005 patch-el ment, csak az Erőműbe való belépés előtt volt egy apró bug; amíg nem mentem be, nem lehetett gyorsmentés csinálni, mert rögtön kidobott a játékból.
Nem tudom, hogy miben változott az alapjátékhoz képest küldetések terén, mert sok évvel ezelőtt játszottam.
Ugyanúgy befejeződik, mint az alapjáték, de írnak arról, hogy lehet Freeplay-el játszani, a megfelelő billentyűkombinációval, ha minden igaz.
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #11857 üzenetére
A magyar szellemhang a szarkofágban a magyarítástól van, mert nemrég én is végigvittem a SOC-ot Complete moddal, angolul, és abban nem volt magyar hang. Anno, mikor megjelent a játék, szarul ment nekem, mert nem volt hozzá vas, és valahogy minimális beállításokkal szenvedtem végig. Tele volt hibával is mellesleg, úgyhogy gyorsan beszereztem miatta egy vadi új PC-t . Arra már javítások is lettek, de nekem akkor is nehéznek tűnt a SOC. Ma már pipepurc a többi mellett, és a Complete mod mintha még tovább könnyített rajta, vagy mi. Na, de elkészült hozza a Stalker történelem 2 legjobb és egyben a legnehezebb modja, a Secret Trails 2 és a Fotograf - melyek nem az akciók miatt nehezek, hanem a sztori bonyolult menete miatt - és ezek kompenzálják a SOC alapvető egyszerűségét. Az alapjátékok közül a CS a legnehezebb, a COP-ot én mindig csak egy technikai újításnak vettem.
-
félisten
válasz Sensut #11861 üzenetére
Én még valami Inno3D név alatt kiadott VGA-val (talán GeForce 6600 GT-vel?) szenvedtem végig annak idején és részben a Sulinetből összelegózott PC-vel. Még azt sem tudtam, hogy a játékban miként kell fejleszteni a karaktert. Habár most sem vagyok valami nagy videojátékos.
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #11862 üzenetére
Hát az biztos, hogy akkoriban újdonságként hatott ez az open world / sandbox FPS stílus, ami annyi memoriát követel, hogy akkoriban csak álom volt annyi. Nem is volt hasonló játék a piacon FPS kategóriában, ettől aztán a korabeli hardvert is jól megkínozta, ha elindult egyáltalán. Megkínozza még ma is egy-egy mod .
-
rétisün
veterán
válasz rétisün #11797 üzenetére
találtam jantarban goldfish-t
egy kicsit mintha a játék is összekapta volna magát a visszatöltésekkel, szóval folytatom (még ha nem is túl sokat tudok játszani) a priboi story-t.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
-
rétisün
veterán
válasz Dhampir #11868 üzenetére
"átlagosan a 7 órát"
mármint hogy napi 7 órát értesz ezalatt? nem, összesen a 22 nap alatt össze ez a 7-8 óra. ebben a tempóban végzek is, mire kijön a lost alpha következő javítása, akkor meg pont nekiugorhatok annak
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
SaGa59
őstag
válasz Dhampir #11870 üzenetére
ÚJ LA ugyan még nincs, de megjelent a 305. Galaktika magazin, benne a S.T.A.L.K.E.R. könyvsorozat első részének (Csernobil árnyai) első novellája, a címe: Az első...
Meg beszámoló a III. S.T.A.L.K.E.R.-maratonról.
Jó olvasást!STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
Kipróbálta már valaki az Autumn Aurora 2.1-et?
SoC 1.00006 Ru-ra raktam, az NPC-k neveit nem írja ki, csak a string id-t.
Valami nem stimmel vele.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
válasz shield #11874 üzenetére
Én végigvittem volt angol verzióval, őszi grafikával, de nem vettem észre hiányosságokat benne. Szép meg minden, de nem hozott semmi újat. Mellesleg először a Secret Trails 2-t is azzal próbáltam ki, ha jól emlékszem, de ott hatalmason ronda volt dinamikus fény beállításokon, valóságos műanyagvilágot teremtett, úgyhogy lecseréltem Photorealistic Zone-ra és azzal szép lett a ST2.
-
shield
Topikgazda
válasz Sensut #11875 üzenetére
Akkor biztos az orosz verzióval van gondja. Az indító exe-vel is szarakodott, pedig automatikusan megcsinálta a 4GB-os patch-elést is. Ezzel pedig nem lehetett új játékot kezdeni.
Az AA 2.04 pedig gondolt egyet és többé nem lehetett visszatölteni a mentéseket.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
A múltkor nekifogtam volt az AlternativA nevezetű SOC modnak, de úgy elakadtam, hogy csak. Ma újra elővettem s egyből rájöttem a dolog nyitjára, ki is jutottam az első Predzone nevezetű területről (ez a Peacekeepers térkép a ST2-ből, illetve a Fotografból). Na de láss csodát, miután meg voltam győződve róla, hogy hagymányos SOC módon Kordonba kerülök, ZATONBAN folytatódik a játék. Még ilyet, Zaton pálya a SOC-ban :
Zaton itt elég vadonnak néz ki és javarészt civilek uralják. A Skadovsk is alig népes, olyan az egész mint egy korabeli orosz munkástelep . Ám igazi meglepetés volt ez, nagy kedvet adott a folytatáshoz, bár az angolosítás elég gépi.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #11878 üzenetére
Igen, csakhogy ezek a civilek is AK-val sétálnak
Sok akció nincs ebben a modban, inkább egy Lost Alphás kalandozás az egész. Konkrét sztorija sincs a játéknak, az elején Strelok elküld a cuccáért az agropomi bunkerbe (ami pályákkal odébb van ugye), és odáig más fő küldetést még nem kaptam. Viszont vannak freeplayes megbízások, amiket pénzért lehet teljesíteni. Ezeket viszont muszáj felkutatni és megcsinálni, mert a továbbjutáshoz sokszor pénz kell. Meg az élet is elég nehéz ebben a modban. A kereskedőknél szűkös a kínálat és drágák a cuccok. Alig vannak rejtekhelyek. Már túl vagyok 4 pályán, de még mindig nem találtam sehol egy valamire való ruhát. Még mindig az eredeti sztalker dzsekiben feszítek, amiben egy eltévedt golyó is kinyír. Az relikviákat roppant nehéz összeszedni. Amikor megfogod valami iszonyatos erővel üt mellbe a sugárzás és ha nincs legalább félig az életskálád, neked annyi. Na de ha pld. antirad injekciót adsz be magadnak - ez elég látványosan meg is van animálva -, ez is sokkot okoz és az életéből egyszer levesz vagy 25%-ot. Sok az anomália és nem hallani a sugárzás hangját se. Szóval nem túl könnyű, viszont ezt az egészet kompenzálja az, hogy nincsenek minden bokorban ellenfelek. Ahol vannak, ott fel kell kötni a gatyát, de viszonylag eléggé kiegyensúlyozott a játékmenet. Nem tudom hova rakni ezt a modot, mert a sztori szerint a kívánságteljesítőt már lebuktatták, viszont a terültetek úgy festenek, mintha a Zóna létrejöttének a kezdetén lennénk. A területek alig népesek és rengeteg a civil ruhás kalandor. Lehet a Zóna kezdete, de a vége is . Maga a mod viszont - ahogy látom - az összes ismert Stalker pályák gyűjteménye. Sorra végigjárhatjuk az összes ismert Stalker pályát a SOC-tól a COP-ig és más modokból is, és közben túlélünk. Ha ez így van, akkor hosszú dolog elé nézek, mert most már a fordítás is egész jó lett, és élvezetes ez a nyugis de mégis változatos játékmenet. -
félisten
válasz Sensut #11879 üzenetére
Azért csak lebuknak, ha az üde zöld bokrok takarásából kilóg a ballonkabát vagy egy zsakett.
A Lost Alphát a hosszú és elágazó föld alatti alagút végigjárásáig kipróbáltam, ott izgalomban "feldobja" a játékot a töltényekkel való babrálás is.
Jó lehet ez a mod a leírásod alapján.
Agropromban le tudsz menni a föld alá?
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #11880 üzenetére
Le lehet menni a föld alá is Agropromba, onnan szereztem meg Strelok flash drive-ját a jól ismert rejtekhelyen. A térképek szerint az összes többi labor is jelen van a modban. De jól kell ismerni az alapjátékokat, mert nincsenek az átjárók megjelölve. Ezt nekünk kell felfedeznünk, habár némi kérdezgetés után kapunk segítséget is olykor. És persze vannak olyan átjárók is, amelyek nem szerepeltek az alapjátékokban. Ezek olyan területekre vezetnek, amelyek csak modokban fordultak elő. Pld a vasúti alagút Kordonban Zatonra visz .
-
Sensut
őstag
válasz borovi #11887 üzenetére
A nevét, azt nem tudom, de mindenfelé ilyen alakokat találni az Alternativa-ban. Jó ez a mod, csak nagyon bonyolult, mert nem jelöli be a térképen a feladatokat. A szövegelésekből kell rájönni a folytatásra s ezért mindent alaposan el kell olvasni. Nekifutamodtam szabad sztalker módban a játéknak, de gyorsan elakadtam, mert kinyírni sem szabad bárkiket. Ha ezt már az elején megtetted, akkor később nem lesznek megbízók a folytatáshoz. Ezért aztán újra kezdtem military módban, ami azért jobb az előzőnél, mert itt kapunk kezdő felszerelést és megkapjuk a terültetek közti átjárók nagy részét is (ezeket nem találni a rendes térképeken). Ezt sztalker módban elég nehéz megszerezni, mert ott még a kezdő késért is vért kell izzadni. Mellesleg katonaként mindig megkapjuk a pontos útbaigazítást is a feladatokhoz és az angol fordítás is jó, ezért jóval könnyebb a dolog. Én idáig 27 pályát számoltam meg a, plusz a földalatti laborok, de vannak még állítólag térképként meg nem jelenő terültetek is a modban. Ezek idáig a SOC, a CS, a COP, összes pályája, illetve néhány Lost Alphás és Secret Trails 2/Fotografos pályák jelennek az eddigi legjobb elrendezésben.
-
rétisün
veterán
válasz Sensut #11888 üzenetére
akkor asszem ez lesz a következő mod, ha a priboy stroy-val végeztem. most úgy néz ki, megy rendesen, nem dobál ki, ráadásul win10 van próbaüzemben, azon játszok, ha játszok. (csak el ne kiabáljam )
CoP-ot, CS-t még nem próbáltam,a ShoC megy szépen.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
lsc
nagyúr
Gyárilag milyen verzió jött ki /nem találom se a dobozon sem a játékban a verziószámot/? Pathceket egymás után kell felrakni?
Az élet kegyetlen .
-
SaGa59
őstag
A patcheket nem kell sorban feltenni, elég azt a verziót, amire szükséged van. Viszont figyelni kell, mert rengeteg mod az 1.0004-eshez van idomítva, ezek a későbbiekkel nem mennek. Ez azt jelenti, hogy általában elindulnak, de menet közben mindenféle furcsaságokat tapasztalsz.
A legutolsó patch az 1.0006-os, a GOG-tól vett cucc ezzel jön le, gyanítom a steam-es is.
Ha modot is teszel föl, keress rá a "visszabutító" fájlokra. Általában a mod telepítési leírásában benne van, honnan lehet lekapni a hozzá valót. Vagy érdemes a "komplett" változatot beszerezni, pl SeregA-Lus verziókat,. ami a megfelelő szintű, bár orosz nyelvű S.T.A.L.K.E.R.T. tartalmazza, amire rá lehet tenni az angol vagy magyar fájlokat.Van 1.0007 "folt" is, de az hivatalosan sosem jött ki, viszont a Lost Alfa azt használja.
A dobozos verzió valószínűleg 1.000, vagy 1.0003, telepítés után a fő betöltőképernyőn láthatod a verziót, ahol a menüt is. A bal alsó sarokban keresd-
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
rétisün
veterán
válasz SaGa59 #11894 üzenetére
"Viszont figyelni kell, mert rengeteg mod az 1.0004-eshez van idomítva, ezek a későbbiekkel nem mennek. Ez azt jelenti, hogy általában elindulnak, de menet közben mindenféle furcsaságokat tapasztalsz."
igen, én pl. a priboy story-ban jártam már úgy, hogy ugyanaz a párbeszéd az ajánlott 1.0005-el crashelt, kiváncsiból elindítottam 1.0004-el, ott meg jó volt. szerencsére ezek nem voltak lényegesek a fősztorihoz, így aztán nem nagyon erőltettem a verziók cserélgetését, inkább hagytam az npc-kel való társalgást.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #11891 üzenetére
Én 1.0004-et olvastam valahol a GSC-n, nekem az van fent és jól megy vele. De valaki írta, hogy 1.0006-tal is jól futott, úgyhogy a javítás csak javíthat rajta is . Amúgy elég stabil, csak egy problémám volt eddig egy teleporttal, ami valamiért egy épület oldalára akart feldobni. Ez csak egy kerítésen tenne át Zatonon, úgyhogy kicsit emeltem az ugráson az actor.ltx-ben és átpattantam oda a teleport helyett. Végül is ez a mod későn, már az összes alapjáték megjelenése után készült, merthogy benne vannak már a COP pályái is ugye. Na és azért készítették a SOC-ra, mert vannak korai pályák, melyeket nem lehet jól összehozni az újabb X-Ray verziókon (pld. az ST2 pályák).
-
Cheesus
senior tag
Oblivion Lost 3.0 Augusztus 15-én
https://www.twitch.tv/csehla
-
Awacs111
csendes tag
Üdv!Nekem ezt írja ki.Telepítettem,tölt egy darabig magyarul,majd kidob ezzel a felirattal:XR_3DA exe működése leállt.Segítsetek lécci!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Gaming notebook topik
- Yettel topik
- Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Xbox Series X|S
- Robot fűnyírók
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Amazon Prime Video
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...